Tu sveces esi beidzot nomainijis:P ? Varbut,tas ir baigu sakums DI ! Ja reiz saki,ka esi visas vakumnieces parbaudijis,tad nekas cits nenak prata!Nils/carlorossi wrote:Es gan šoreiz nelieku uz vakuma trubiņām, jo tās pazīmes, ka raustoties motors izleks pie pārspiediena ir zināmas. Sarkanajam tā bija, iespied pedāli un ir tāds rāviens, līdz zināmai robežai, tikko kā spiediens uzkāpj par daudz ir tāds sitiens, ka pašam bail paliek.
Toreiz tā arī bija, ka vainīga bija trubiņa.
Šim ar spiedienu viss ok, kā bija tā arī ir.
Un pārspiediena gadījumā nebūtu tā nevienmērīgā jaudas padeve pirms aizrīšanās.
Stapcitu, lielā raustīšanās arī ir pazudusi, tagad ir tikai nevienmērīgā jauda.
Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Vēl, ne. Zini, cik švaki ar finasēm te LV... :blush:Gustavs wrote:Tu sveces esi beidzot nomainijis:P ? Varbut,tas ir baigu sakums DI ! Ja reiz saki,ka esi visas vakumnieces parbaudijis,tad nekas cits nenak prata!Nils/carlorossi wrote:Es gan šoreiz nelieku uz vakuma trubiņām, jo tās pazīmes, ka raustoties motors izleks pie pārspiediena ir zināmas. Sarkanajam tā bija, iespied pedāli un ir tāds rāviens, līdz zināmai robežai, tikko kā spiediens uzkāpj par daudz ir tāds sitiens, ka pašam bail paliek.
Toreiz tā arī bija, ka vainīga bija trubiņa.
Šim ar spiedienu viss ok, kā bija tā arī ir.
Un pārspiediena gadījumā nebūtu tā nevienmērīgā jaudas padeve pirms aizrīšanās.
Stapcitu, lielā raustīšanās arī ir pazudusi, tagad ir tikai nevienmērīgā jauda.
Drīz, gan sveces, gan visu pārējo. ;)
Saab 900 Turbo '81
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Nils/carlorossi wrote:Vēl, ne. Zini, cik švaki ar finasēm te LV... :blush:Gustavs wrote:Tu sveces esi beidzot nomainijis:P ? Varbut,tas ir baigu sakums DI ! Ja reiz saki,ka esi visas vakumnieces parbaudijis,tad nekas cits nenak prata!Nils/carlorossi wrote:Es gan šoreiz nelieku uz vakuma trubiņām, jo tās pazīmes, ka raustoties motors izleks pie pārspiediena ir zināmas. Sarkanajam tā bija, iespied pedāli un ir tāds rāviens, līdz zināmai robežai, tikko kā spiediens uzkāpj par daudz ir tāds sitiens, ka pašam bail paliek.
Toreiz tā arī bija, ka vainīga bija trubiņa.
Šim ar spiedienu viss ok, kā bija tā arī ir.
Un pārspiediena gadījumā nebūtu tā nevienmērīgā jaudas padeve pirms aizrīšanās.
Stapcitu, lielā raustīšanās arī ir pazudusi, tagad ir tikai nevienmērīgā jauda.
Drīz, gan sveces, gan visu pārējo. ;)
Liksi uz ausīm nacionālo rezervju krātuvi?:lol:
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Jā, bet lai cik sūdīgi ar finansēm, sveces jāmaina.. :D Manā kontā tagad ir jau divi nosviluši DI un tas ir devis pietiekošu mācību. 3 ls par sveci un cik tur tā darba, toties sajūta, ka sveču dēļ DI nemirs. :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Tīri tā piezīmēm iz pieredzes. Par kondicioniera kompresoru runājot 9000`am saab`am. Ja nu kāds kādreiz sērčo.
Ja sāk neciešami gaudot gultnis tam verķim un nav iespēju to nomainīt (es vēl nesapratu, kā viņu izjaukt) vai tikt pie jauna/cita kompresora, var arī izravēt šo ekstru pavisam ārā. Vajadzīgā sastāvdaļa - īsāka siksna, kas paredzēta bez kondiškas autiņiem. Interesanti, ka maksā dārgāk, par parasto siksnu - 17 latiņi pret 11. Bet ar to ir gana, lai tiktu vaļā no pretīgas gaudošanas no tā kompresora puses. Pārējais viss tur paliek tāpat, nekas bez-kondiškas autiņam nemainās.
Āaa, vēl kas. Pieļauju, ka turbo un bezturbo motoriem nedaudz atšķirās tie kompresori. Nezinu skaidri, varbūt man rādījās. Varbūt drīzāk atšķirība bija tajā, ka donors bija automāts, savukārt labojamais auto manuālis. Nezinu. Bet skaidrs ir tas, ka nomainītajam kompresoram tas siksnas skriemelis kaut kā vairāk bija izvirzīts uz āru. Un nekādi citādi pašu kompresoru pieskrūvēt vienkārši nav iespējams. Attiecīgi - siksna tur vienā vietā stāv tā slīpi attiecībā pret kloķenes skriemeli un tas noved pie tā, ka siksna palēnām lec nost un beigās saplīst. Un tad nu nācās vien ravēt to kondicioniri vispār nafig un pirkt īsāku siksnu.
Ja sāk neciešami gaudot gultnis tam verķim un nav iespēju to nomainīt (es vēl nesapratu, kā viņu izjaukt) vai tikt pie jauna/cita kompresora, var arī izravēt šo ekstru pavisam ārā. Vajadzīgā sastāvdaļa - īsāka siksna, kas paredzēta bez kondiškas autiņiem. Interesanti, ka maksā dārgāk, par parasto siksnu - 17 latiņi pret 11. Bet ar to ir gana, lai tiktu vaļā no pretīgas gaudošanas no tā kompresora puses. Pārējais viss tur paliek tāpat, nekas bez-kondiškas autiņam nemainās.
Āaa, vēl kas. Pieļauju, ka turbo un bezturbo motoriem nedaudz atšķirās tie kompresori. Nezinu skaidri, varbūt man rādījās. Varbūt drīzāk atšķirība bija tajā, ka donors bija automāts, savukārt labojamais auto manuālis. Nezinu. Bet skaidrs ir tas, ka nomainītajam kompresoram tas siksnas skriemelis kaut kā vairāk bija izvirzīts uz āru. Un nekādi citādi pašu kompresoru pieskrūvēt vienkārši nav iespējams. Attiecīgi - siksna tur vienā vietā stāv tā slīpi attiecībā pret kloķenes skriemeli un tas noved pie tā, ka siksna palēnām lec nost un beigās saplīst. Un tad nu nācās vien ravēt to kondicioniri vispār nafig un pirkt īsāku siksnu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
9000 zinātāji, atbildiet,lūdzu, vai 9000 OG ir vienāda virsbūve ar 9000 NG?:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Turpināšu labāk šiten iekš izlamāšanās topika iesākto par sūkņu maiņām...
Es pirmā reizē nolauzu vienai degvielas trubai to plastmasas puļķi. :D Liels bija izbrīns, ka tas plastmasas sūds laikam desmit latus maksāja Vikingos. To rievoto uzgriezni bez specinstrumentiem atskrūvēt ir nāvīgi neparocīgi. Pirmā reizē tika ilgi dauzīts ar skrūvgriezi tā un šitā, beigās tikai uzmeistarots pašrocīgs štruments. Protams, daļa ķepiņu tad bija jau nolauztas. :D
Pašu sūkni izņemt un ielikt jau tālāk ir štrunts. Lai arī viņš izskatās tāds liels un sākumā pārņem nedaudz bailes, ka nesanāks pareizi ieriktēt viņu tur atpakaļ, tomēr tik traki nemaz nav.
Hm, bet vot šito štelli nebiju iedomājies par to smaku salonā. Tam manam jauniepirktajam māsas saabam brīžiem reāli jūt benzīna smaku. Likās, ka mošk bagāžniekā kaut kas izlijis, it kā no turienes nāk smaka. Bet nē, nevar saprast. Tuvāk sūknim neiedomājos izostīt. Būs jāpalūr. Lai gan.. viņai parasti sāk smirdēt tad, kad atved labo priekšējo logu. Tāda sajūta, it kā no ārpuses nāktu smaka. Kā aiztaisa logu, viss kārtībā. Ārpusē neko nejūt, zem haubes arī. Nez, varbūt atverot logu sākās kaut kāda gaisa apmaiņa, kas sadzen bagāžnieka smaku tuvāk uz priekšgalu.
Es pirmā reizē nolauzu vienai degvielas trubai to plastmasas puļķi. :D Liels bija izbrīns, ka tas plastmasas sūds laikam desmit latus maksāja Vikingos. To rievoto uzgriezni bez specinstrumentiem atskrūvēt ir nāvīgi neparocīgi. Pirmā reizē tika ilgi dauzīts ar skrūvgriezi tā un šitā, beigās tikai uzmeistarots pašrocīgs štruments. Protams, daļa ķepiņu tad bija jau nolauztas. :D
Pašu sūkni izņemt un ielikt jau tālāk ir štrunts. Lai arī viņš izskatās tāds liels un sākumā pārņem nedaudz bailes, ka nesanāks pareizi ieriktēt viņu tur atpakaļ, tomēr tik traki nemaz nav.
Hm, bet vot šito štelli nebiju iedomājies par to smaku salonā. Tam manam jauniepirktajam māsas saabam brīžiem reāli jūt benzīna smaku. Likās, ka mošk bagāžniekā kaut kas izlijis, it kā no turienes nāk smaka. Bet nē, nevar saprast. Tuvāk sūknim neiedomājos izostīt. Būs jāpalūr. Lai gan.. viņai parasti sāk smirdēt tad, kad atved labo priekšējo logu. Tāda sajūta, it kā no ārpuses nāktu smaka. Kā aiztaisa logu, viss kārtībā. Ārpusē neko nejūt, zem haubes arī. Nez, varbūt atverot logu sākās kaut kāda gaisa apmaiņa, kas sadzen bagāžnieka smaku tuvāk uz priekšgalu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Bet logično Vatson!:laugh:
Kad aiztaisa logu, pečka rada salonā virsspiedienu un kāreiz no priekšpuses. Līdz ar to tas smacinieks īpaši no bagāžnieka apvidus ārā netiek! Beeeeeeeeeet, ja attaisa LOGU!!! tad jau pavisai citi valdošie vēji ;)
Kad aiztaisa logu, pečka rada salonā virsspiedienu un kāreiz no priekšpuses. Līdz ar to tas smacinieks īpaši no bagāžnieka apvidus ārā netiek! Beeeeeeeeeet, ja attaisa LOGU!!! tad jau pavisai citi valdošie vēji ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
ar to benzīna smaku ir taa sūdīgi, jo visi 9k saabi ar kuriem esmu braucis atverot logu smird peec benzīna, kapēc tā notiek man neizdodas uzzināt!!!katrā ziņā vasarā nav patīkami ostīt degvielu...!
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Man bijuši divi 9k (kopsummā ~ 8 gadus) un tādu problēmu nav bijis :P . Acīmredzot tiem neviens pie benzīna sūkņa nebija līdis :laugh:Krists wrote:ar to benzīna smaku ir taa sūdīgi, jo visi 9k saabi ar kuriem esmu braucis atverot logu smird peec benzīna, kapēc tā notiek man neizdodas uzzināt!!!katrā ziņā vasarā nav patīkami ostīt degvielu...!
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Analoģiski, jau 10 gadus braucu ar SAAB, nu jau trešais ir. Iepriekšējiem abiem esmu līdis pie sūkņiem, vienam pat divas reizes. Smaka bija apmēram nedēļu, jo kaut kas tomēr tajā procesā izlīja, bet pēc tam smaka nav novērota. Tiesa ar vaļēju logu ar pēdējiem diviem parasti nebraucu. Neizjūtu kaifu no viesuļa salonā.Diks wrote: Man bijuši divi 9k (kopsummā ~ 8 gadus) un tādu problēmu nav bijis :P . Acīmredzot tiem neviens pie benzīna sūkņa nebija līdis :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Nu šitam, ko tagad māsai iepirku, rādās, ka kāds ir gan līdis un ne ar tām prasmīgākajām roķelēm. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Man bāka ar visu sūkni vēl atrodas savā vietā un gaida pircēju :)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
visvieglāk nočekot neblīvumu bākas/sūkņa savienojuma vietā ir palūrot zem autiņa un novērtējot bāku vizuāli - ja ir redzamas tecējuša mitruma pēdas gar bākas malu, tad diezgan skaidrs, ka blīvgumija (gredzens) nepilda savu funkciju - tas arī būs degvielas smakas cēlonis.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7