Populārā "raustīšanās" !!!
Populārā "raustīšanās" !!!
SAAB 9-3, 2.0T, 185 hph, 2002. gads, automāts, benzīns
Tātad, šis varētu būt jautājums tiem, kuri arī ir kaut ko beigās pasākuši.
Situācija
Tad kad braucu ātri(100km/h un uz augšu) uzņemot ātrumu, kā arī mēģinot noturēt ātrumu auto raustās. Lai būtu konkrētāk, turbo rādītājs lēkā un mašīnu tā kā rausta. Tajā brīdi, kad gāzi atlaižu vispār, turbo ir uz 0 un nekas neraustās. Ir vienkārši ļoti, ļoti nepatīkami braukt, kad tu nevari vienmērīgi sēdēt uz kkādiem 109 ar kruīzu, vai 140 nesties, bet auto raustās.
Otra veida raustīšanās, ir piemēram, kad ieslēdzu dzinēju auto vienkārši pats no sevis raustās. Turbo rādītāja kustēšanās to atspoguļo vislabāk.
Arī bieži ir kad braucu pat pa centru uz 50, vai apstājos pie sarkanā ar D un nospiestu bremzi, un tad turbo tā kā raustās.
Domas?
Paldies!
Tātad, šis varētu būt jautājums tiem, kuri arī ir kaut ko beigās pasākuši.
Situācija
Tad kad braucu ātri(100km/h un uz augšu) uzņemot ātrumu, kā arī mēģinot noturēt ātrumu auto raustās. Lai būtu konkrētāk, turbo rādītājs lēkā un mašīnu tā kā rausta. Tajā brīdi, kad gāzi atlaižu vispār, turbo ir uz 0 un nekas neraustās. Ir vienkārši ļoti, ļoti nepatīkami braukt, kad tu nevari vienmērīgi sēdēt uz kkādiem 109 ar kruīzu, vai 140 nesties, bet auto raustās.
Otra veida raustīšanās, ir piemēram, kad ieslēdzu dzinēju auto vienkārši pats no sevis raustās. Turbo rādītāja kustēšanās to atspoguļo vislabāk.
Arī bieži ir kad braucu pat pa centru uz 50, vai apstājos pie sarkanā ar D un nospiestu bremzi, un tad turbo tā kā raustās.
Domas?
Paldies!
Re:Populārā
Nu šei arī atbilde nedaudz palielinātam degvielas patēriņam, kaut kas nav tā kā vajag!...reinisb wrote:SAAB 9-3, 2.0T, 185 hph, 2002. gads, automāts, benzīns
Tātad, šis varētu būt jautājums tiem, kuri arī ir kaut ko beigās pasākuši.
Situācija
Tad kad braucu ātri(100km/h un uz augšu) uzņemot ātrumu, kā arī mēģinot noturēt ātrumu auto raustās. Lai būtu konkrētāk, turbo rādītājs lēkā un mašīnu tā kā rausta. Tajā brīdi, kad gāzi atlaižu vispār, turbo ir uz 0 un nekas neraustās. Ir vienkārši ļoti, ļoti nepatīkami braukt, kad tu nevari vienmērīgi sēdēt uz kkādiem 109 ar kruīzu, vai 140 nesties, bet auto raustās.
Otra veida raustīšanās, ir piemēram, kad ieslēdzu dzinēju auto vienkārši pats no sevis raustās. Turbo rādītāja kustēšanās to atspoguļo vislabāk.
Arī bieži ir kad braucu pat pa centru uz 50, vai apstājos pie sarkanā ar D un nospiestu bremzi, un tad turbo tā kā raustās.
Domas?
Paldies!
Kaut kur dabū raut gaisu, pačeko trubiņas!
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Populārā "raustīšanās" !!!
Vecīt, trīs ievērojamas šaizes vienā vakarā, tas ir par traku.
varam tev iedot viena gudra cilvēka tel.nr. aizbrauksi, izskatīsies tev visu un pateiks, kas pa šaizēm. Raustīšanai var būt n-tie iemesli, lai gan spriežot pēc tavām trim pazimēm, kaut kas vēlk uz tā paša sūkņa problēmām. Raustīšanās, degvielas mērītāja pludiņš arī pie sūkņa un pie šīm abām kaitēm arī tīri labi iederās paaugstināts patēriņš.
Jebšu es kļūdos? Droši rīt, kamēr vēl ir 5diena, ieskrien kaut kur un par pāris latiem nodiagnosticējies. ;)
Var mēģināt iedot kaut kādus kontaktus. ;)
varam tev iedot viena gudra cilvēka tel.nr. aizbrauksi, izskatīsies tev visu un pateiks, kas pa šaizēm. Raustīšanai var būt n-tie iemesli, lai gan spriežot pēc tavām trim pazimēm, kaut kas vēlk uz tā paša sūkņa problēmām. Raustīšanās, degvielas mērītāja pludiņš arī pie sūkņa un pie šīm abām kaitēm arī tīri labi iederās paaugstināts patēriņš.
Jebšu es kļūdos? Droši rīt, kamēr vēl ir 5diena, ieskrien kaut kur un par pāris latiem nodiagnosticējies. ;)
Var mēģināt iedot kaut kādus kontaktus. ;)
Saab 900 Turbo '81
Re:Populārā
Nils/carlorossi wrote:Vecīt, trīs ievērojamas šaizes vienā vakarā, tas ir par traku.
varam tev iedot viena gudra cilvēka tel.nr. aizbrauksi, izskatīsies tev visu un pateiks, kas pa šaizēm. Raustīšanai var būt n-tie iemesli, lai gan spriežot pēc tavām trim pazimēm, kaut kas vēlk uz tā paša sūkņa problēmām. Raustīšanās, degvielas mērītāja pludiņš arī pie sūkņa un pie šīm abām kaitēm arī tīri labi iederās paaugstināts patēriņš.
Jebšu es kļūdos? Droši rīt, kamēr vēl ir 5diena, ieskrien kaut kur un par pāris latiem nodiagnosticējies. ;)
Var mēģināt iedot kaut kādus kontaktus. ;)
Es ļoti, ļoti novērtētu kādus kontakus!!
Man vienkārši sirds sāp, ka šitādas problēmas :/
Re:Populārā "raustīšanās" !!!
Bāc, ja man auto sāktu raustīties pekšņi es jau pēc desmit minūtēm būtu uz evakuatora un servisā nevis vel filozofētu te!
Pārdod saab noperc VW, jo savadāk saabs tevi pārmācīs, jo viņš mīl cilvecisku attieksmi
Pārdod saab noperc VW, jo savadāk saabs tevi pārmācīs, jo viņš mīl cilvecisku attieksmi
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Populārā
Man kautkā šķiet, ka tevis aprakstītās problēmas (patēriņš, raustīšanās un benz mērijumi) ir savā starpā saistīti, tādēļ nefilozofē un dodies Vikingu virzienā...;)reinisb wrote:Nils/carlorossi wrote:Vecīt, trīs ievērojamas šaizes vienā vakarā, tas ir par traku.
varam tev iedot viena gudra cilvēka tel.nr. aizbrauksi, izskatīsies tev visu un pateiks, kas pa šaizēm. Raustīšanai var būt n-tie iemesli, lai gan spriežot pēc tavām trim pazimēm, kaut kas vēlk uz tā paša sūkņa problēmām. Raustīšanās, degvielas mērītāja pludiņš arī pie sūkņa un pie šīm abām kaitēm arī tīri labi iederās paaugstināts patēriņš.
Jebšu es kļūdos? Droši rīt, kamēr vēl ir 5diena, ieskrien kaut kur un par pāris latiem nodiagnosticējies. ;)
Var mēģināt iedot kaut kādus kontaktus. ;)
Es ļoti, ļoti novērtētu kādus kontakus!!
Man vienkārši sirds sāp, ka šitādas problēmas :/
Re:Populārā
Man pašam ir baigi grūti sev atzīt, ka laikam ar šo saab nav paveicies. vislaik kkas lūzt un jāremontē. Iespējams, tev ir taisnība.Gregers wrote:Bāc, ja man auto sāktu raustīties pekšņi es jau pēc desmit minūtēm būtu uz evakuatora un servisā nevis vel filozofētu te!
Pārdod saab noperc VW, jo savadāk saabs tevi pārmācīs, jo viņš mīl cilvecisku attieksmi
Re:Populārā
Nav mašīnu, kas nelūzt. Neatkarīgi no automarkas. Tur viss vairāk atkarīgs no konkrētā exemplāra stāvokļa un vēlmes un līdzekļiem savest to visu kārtībāreinisb wrote:
Man pašam ir baigi grūti sev atzīt, ka laikam ar šo saab nav paveicies. vislaik kkas lūzt un jāremontē. Iespējams, tev ir taisnība.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Populārā
Nevajag parspilet Greger ;) :blink: . Var tak gadities visadi - nav lieku resursu uz doto bridi,kuru investet utt.Gregers wrote:Bāc, ja man auto sāktu raustīties pekšņi es jau pēc desmit minūtēm būtu uz evakuatora un servisā nevis vel filozofētu te!
Pārdod saab noperc VW, jo savadāk saabs tevi pārmācīs, jo viņš mīl cilvecisku attieksmi
Vidvud, tev tacu ir visi vajadzigie kontakti pieejami (Arnija tobish :) ) .
Re:Populārā
Gustav, man jau sen nav nacies izmantot Arnija numuru:) Un labi taa - jo paslaik ir viss savest pilniga kartiba no ieksienes, tagad ceru savest tip top no arienes - pulesana un salons un tad jau WARNING: low flying aircraft!
Re:Populārā
Un tu domā, ka viņa finansem kļūs labāk ja braucotarraustīgu noklāsies kāds lielāks mezgls?Gustavs wrote:Nevajag parspilet Greger ;) :blink: . Var tak gadities visadi - nav lieku resursu uz doto bridi,kuru investet utt.Gregers wrote:Bāc, ja man auto sāktu raustīties pekšņi es jau pēc desmit minūtēm būtu uz evakuatora un servisā nevis vel filozofētu te!
Pārdod saab noperc VW, jo savadāk saabs tevi pārmācīs, jo viņš mīl cilvecisku attieksmi
Vidvud, tev tacu ir visi vajadzigie kontakti pieejami (Arnija tobish :) ) .
Manam arī šobrīd ir pāris sīkumi, bet es toč zinu, ka sīkums, jo uzreiz atrādiju servisā, ja izrādītos, ka kas bīstams citiem mezgleim tad vainu remontētu vai liktu pie sētas lai gaida maka labvēlību.
Re:Populārā
Tā gadās, jo pārdevēji neveloties sataisīt normāli saķepina kā pagadās un noslēpj lētos defektus tā, ka šie pāraug nepartrauktas ķibelēs.reinisb wrote:Man pašam ir baigi grūti sev atzīt, ka laikam ar šo saab nav paveicies. vislaik kkas lūzt un jāremontē. Iespējams, tev ir taisnība.Gregers wrote:Bāc, ja man auto sāktu raustīties pekšņi es jau pēc desmit minūtēm būtu uz evakuatora un servisā nevis vel filozofētu te!
Pārdod saab noperc VW, jo savadāk saabs tevi pārmācīs, jo viņš mīl cilvecisku attieksmi
Saabu vajag pirkt kopā ar kādu kurš šajā markā kko saprot. Paldies dievam šeit atsaucīgu cilvēku pietiek.
Kā arī es noteikti nepirktu auto no plača, bet gan tikai no cilveka kurš viņu visu laiku ir lietojis, jo pat ja notirgos ar gādu šaizi tad to sataisīsim un viss, bet ilgstoši stāvējusi mašīna(pirms izsoles+ līdz nogadāšanai+placī) ilgstoši neliks mieru maksam
Re:Populārā
Es gan dzirdēju nepatīkamu skaņu:P :blush:vidvuds wrote:Gustav, man jau sen nav nacies izmantot Arnija numuru:) Un labi taa - jo paslaik ir viss savest pilniga kartiba no ieksienes, tagad ceru savest tip top no arienes - pulesana un salons un tad jau WARNING: low flying aircraft!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Populārā
un ko tad tas te tagad nozime?:)
Re:Populārā
Eeeeeeh, dabūšu pa ausīm par offtop'u:
Kad toreiz pie Walta ieliki atpakaļgaitā un sāki kustēties, bija tāda skaņa, ka it kā apgriezieni baigi nokritās (līdzīgi ka manuālim, kad uzsākot nedod gāzi). Kā tad automātam kaut kāds tāds var būt?:huh:
Kad toreiz pie Walta ieliki atpakaļgaitā un sāki kustēties, bija tāda skaņa, ka it kā apgriezieni baigi nokritās (līdzīgi ka manuālim, kad uzsākot nedod gāzi). Kā tad automātam kaut kāds tāds var būt?:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible