Hjūstona mums ir problēmas.....


Post Reply
semiirs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Mon Apr 21, 2008 12:03 am

Hjūstona mums ir problēmas.....

Post by semiirs »

nu tad tā.
beidzot saņēmos un pārliku tomātkārbas vietā nauālo kārbu. pārliku pedāļus, kloķi un visu, kas bija nepieciešams. darīju to mājas apstākļos bez pacēlājiem, vinčām vai telferiem.
=]]
visu saliku savienoju shtekeros pie kloķa saliku uz īso divus malējos vadus(labajā štekerī, jo no kreisā nebija nekādas jēgas - nereaģēja.
tagad taisījos ierūcināt..... a vot nekā...
starteris griež, sābs nelec.... nu tad nu sadomājos ka moš pa ilgu nostāvējis (gadu viņš man stāvēja). ņēmu un vilku ar džipu.... nekā, pat neviena puksh..
paņēmu nost sarkano sveču vāku, izskrūvēju sveci un startējot nav dzirksteles.... WTF???? itkā visi štekeri vietā, viss savienots. kontakti daudzmaz notīrīti?! nevar būt ka pati spole(sarkanais vāks) būtu atkal nobeidzies, šoreiz gan tikai no stāvēšanas. iepriekšējā reizē nobeidzās tāpatās nenokā... =]]]

can u hellp?!

ps
man tcs crtl lampiņas, bet nevar būt par iemeslu.
un vēl kā pievieno klemmi visu laiku deg bremžu ugunis, nospiežot pedāli nekas nemainās
Haiduk
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 64
Joined: Fri Jan 25, 2008 6:17 am
Location: Vandzene-Roja

Re:Hjūstona mums ir problēmas.....

Post by Haiduk »

iespejams atkal aizdedzes bloks beigts. Vai nav noverots nespidigs panela apgaismojums? mums tas biezi ir nespidigs, tapat ari pulkstenja kompim, un drosinatajus dazus sit ara dazreiz.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Hjūstona mums ir problēmas.....

Post by KurBads »

iesaku ar steigu iečekot Edija topiku, kur viņš informēja par automāta nomaiņu uz manuālo iekš 9000 - ja nekļūdos, tad arī viņš saskārās ar ko līdzīgu, kam beigās bija tieši kaut kāds sakars ar TCS un kārbas vadību ... īsāk sakot, palasies un varbūt tev ir tiesi tā pati probza.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Hjūstona mums ir problēmas.....

Post by edijs »

Semiirs: es gan neatceros, vai man negrieza starteri vispār, vai grieza un neleca.. bet ideja tāda, ka tomātkārbai tur pie kloķa abās pusēs bija tādi štekeri, pievienoti pie tādiem kā pārslēdzējiem. Iedarbināt automātu var tikai tad, kad tas ielikts Parkingā. Un informācija par to, ir parkings vai nav, nāk tieši no tā kloķa pārslēdzēja. Risinājums - vienkārši vajadzēja laikam kreisā pusē salaist kopā divus vadus; ja nemaldos abus malējos un abi laikam bija dzelteni. Varu arī it kā aiziet palūrēt...

Bet ar to viss nebeidzās. :D Ierūcās jau, bet dega tcs/ctrl, tad pēc laika parādījās arī anti-lock lampiņa. Sāku lasīt - izrādījās, ka manuālai un automātkārbai atšķirās TCS darbības princips. Automātam TCS prot tikai pamest nost gāzi, savukārt manuālim arī sabremzēt nedaudz (līdz kaut kādam noteiktam km/h daudzumam gan). Attiecīgi - atšķirās tcs/abs bloks. Ok, tas ta būtu tā - varbūt iztiktu, ka manuālim tas tcs strādātu kā automātam. Bet automātam ir tas kick-down'a motors, lieks štekeris provodkā.. un tas jaucot prātu kompim. Es, godīgi sakot, tā līdz galam arī neizpratu, kā un kas tur traucē.. bet traucē. Tā Vikingos teica. Sākumā teica, ka neliela vadu pārtaisīšana maksās kādi 50-70 lati, tad vienreiz teica, ka varbūt arī vairāk var sanākt. Vārdu sakot - es tā arī nesaņēmos pie viņiem veikt šo procedūru. Un, pētot abu kārbu wiring diagrammas, līdz galam neizdomāju, ko un kā man būtu tur jāsavieno. Biju jau iesācis, bet tad nospļāvos un nolēmu vienkārši visu provodku pārvilk uz Trionicu no '93.gada Aero. Nu jā, man tak bija LH pirms tam. Un, ja pareizi sapratu, tad tam LH bik bik sarežģītāk iestāstīt, ka nomainīta kārba. Ar trionicu būtu vieglāk. Nu jā, un cik skatījos trionica shēmas manuālim un automātam - atšķirības redzēju mazāk. Tā ka saki, kas tev tur īsti par vadības sistēmu iekšā, tad mēģināšu atcerēties ko precīzāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
semiirs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Mon Apr 21, 2008 12:03 am

Re:Hjūstona mums ir problēmas.....

Post by semiirs »

ja uz gaisa trubas =] bija gaisa mērītājs , tad bija lh???

ctrl antilock man deg uzreiz
=]]

tu zin edij man bija jaasavieno labaas puses shtekeria aareejie vadi lai vareetu palaist, savaadaak pat negriezh
par kreiso pusi nezinu
=]]]

to kickdown vadu vienkaarshi nonjeemu- atvienoju no motoriņa.
tas tcs un antilockk ir baigi vajadziigi?
mosh vienkaarshi var kautkaa atsleegt un miers =]] gribu spoleet nevis lai nespolee utt
=]]
semiirs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Mon Apr 21, 2008 12:03 am

Re:Hjūstona mums ir problēmas.....

Post by semiirs »

.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Hjūstona mums ir problēmas.....

Post by edijs »

Jā, ja uz gaisa trubas ir gaisa masas mērītājs, tad drīzāk, ka LH sistēma.

Jā, pareizi - laikam ar nesavienotiem tiem pie kārbas esošā štekera malējiem kontaktiem vispār negrieza starteris. Tātad nelekšanais būs cits iemesls... Es gan neko tādu neatceros, pieleca uzreiz. Citu DI mēģināji likt? Varbūt sagadīšanās pēc nosvilis. Fuel pumpis kaut ko sūknē?

Varbūt var arī vispār ravēt nost TCS'u un ets arī. Reku ir viens posts par šo tēmu - http://www.saabcentral.com/forums/showp ... ostcount=7 Man arī it kā bija tāda doma, biju sagooglējis vēl citu entuziastu rakstīto par līdzīgām operācijām. Bet pats uz tādu nesaņēmos, lai gan jā, bez tcs'a es būtu izticis, ka tik ietu tas autiņš atkal civilizēti.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply