EcoPower
Re:EcoPower
tak taa iedarbinaashana izteeree labi ja 100g aukstam motoram ;)
Re:EcoPower
Man nepatīk, es labāk nedaudz vairāk maksāju, bet vismaz regulāri nesaskaros ar kaut kādām stulbībām. Pirmkārt, jaudas atšķirība ir ļoti jūtama, otrkārt, reizes četras piecas gadā, kaut kas tai sistēmai noiet greizi un tad atkal jāmeklē, kas skatīsies, kas labos. Nafig man tādas problēmas pašam sev taisīt.
Nojuka sūknis no mūsu labās tīrās gāzes. Beļgi brīnās, tam vēl 200k kā minimums bija jāiet. Cena tāda, ka labāk nomainīt ķēdi, vismaz zinātu kur nauda ielikta. Nē, nē, man tādus priekus nevajag.
Nojuka sūknis no mūsu labās tīrās gāzes. Beļgi brīnās, tam vēl 200k kā minimums bija jāiet. Cena tāda, ka labāk nomainīt ķēdi, vismaz zinātu kur nauda ielikta. Nē, nē, man tādus priekus nevajag.
Re:EcoPower
nu hvz, laikam cik gadiijumu tik viedoklju un labaakaa pasiivaa izveele laikam buutu vispirms kaartiigi izzinaat par kvalitatiiviem servisiem. Dazji saka ka viss bumbaa sun nav nekaadu probleemu, citi tik to vien zin kaa staastiit bedu staastus. Pasahm kaadreiz bija vw ar gaazi, kad uzlika noreguleeja bija viss, ok. Iekaarta bija tik vienkaarsha ka apkopes pats vereeju taisiit( iznjemot membraans mainju). taapat naacaas saskarties ar dazjaadiem servisiem, un izjust dazjaado attieksmi un profesionalitaates/zinaashanu liimeni. Bet tas pats attiecas uz jebkuru citu servisu. Nobraucu ar to auto 4 gadus, no tiem 3,5 ar LPG. Motors kaads bija taads palika
Re:EcoPower
Es nesaku, ka gāzei viss ir slikti, tikai ja es gribētu tās sīkās problēmas regulāri risināt es pirktu žiguli un būtu tehnikas guru, jo tur bez skrūvgrieža un plaķenēm no mājas ārā labāk nebraukt. Jebkurā gadījumā, gāze ir vēl viena uzparikte, kura var nojukt. Man vienkārši ģimenē ir SAAB ar gāzi, pamatā jau mašīnai nav nevainas, bet sev es tādu negribu.
Re:EcoPower
nu gribot negribot ja gadaa sanaak 40kkm nobrauciens , ir jaadomaa diesel vai LPG
Re:EcoPower
+1;)uculs wrote:Man nepatīk, es labāk nedaudz vairāk maksāju, bet vismaz regulāri nesaskaros ar kaut kādām stulbībām. Pirmkārt, jaudas atšķirība ir ļoti jūtama, otrkārt, reizes četras piecas gadā, kaut kas tai sistēmai noiet greizi un tad atkal jāmeklē, kas skatīsies, kas labos. Nafig man tādas problēmas pašam sev taisīt.
Nojuka sūknis no mūsu labās tīrās gāzes. Beļgi brīnās, tam vēl 200k kā minimums bija jāiet. Cena tāda, ka labāk nomainīt ķēdi, vismaz zinātu kur nauda ielikta. Nē, nē, man tādus priekus nevajag.
Paziņš ielika gāzi 7.bembim un bembis.... slāpst:woohoo:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:EcoPower
Nu labi.... lūdzu šeit ierakstās lietotāji, kuri ar gāzi pēc ielikšanas ir nobraukuši ~3gadi un joprojām ir laimīgi..... :silly:
Re:EcoPower
Paziņš ielika gāzi 7.bembim un bembis.... slāpst:woohoo:[/quote]
===
shito vaig powerii ielikt... :laugh: :blink:
p.s. esmu dofigaa sludinaajumus redzeejis kur paardod 7xx pepelacus un vairaakus ar gaazi...laikam jau urlas vairs nevar pavilkt..:S
===
shito vaig powerii ielikt... :laugh: :blink:
p.s. esmu dofigaa sludinaajumus redzeejis kur paardod 7xx pepelacus un vairaakus ar gaazi...laikam jau urlas vairs nevar pavilkt..:S
Re:EcoPower
Man reiz sanāca joki ar gāzi!Eju uz apdzīšanu ar VOLVO S70, un tas maita noslāpst! Iekārta prastā, par Ls400, pati uz benzīnu nepārslēdzas, kad purkšķis iet uz beigām.A pierē nāk kravinieks!Uh kā es toreiz nosvīdu un nosirmoju.
Re:EcoPower
Nu ko lai saka... gāze;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:EcoPower
nu tak cilveeks saka, iekaarta parastaa..:)