Offtop :)
Re:Offtop :)
Un ziniet kas ir pats foršakais amerikāņu muskuļos!?
Ņemam piemēru.
Vot Tev Lawyer, konkrēti Tev šobrīd iedot M3 un palaist biķernieku lielajā aplī...remontus segsi pats...
Dudināsi vidēji ātri un visdrīzās Arnijs ar savu pelēci Tevi sakabinās, jo Tu braucot zināsi uz cik ilgu laiku būs jāņem kredīts lai nosegtu sačakarētu kārbu, dzinēju vai piekari.
Bet ar mustangu Tu gāzīsi kā traks, jo ieskatijies detaļu pricelistā Tu smaidīsi par tur redzamajiem cipariem- kārba maksā gandrīz tik pat cik Elmo atdeva par Di!
Pēc stundas ar M3 biķerniekos būsi iespaidots, bet ne vairak, bet stunda ar muskuli būs neaizmirstama, pilna adrenalīna un izjūtu- V8 skaņa, sānslīdes, pārslodzes (M3 skidpadā max 0.86G, bet GT500KR 0.92G, slalomā 67,8 mph vs 66.7, 60 mph to 0=108 ft vs 115 ft, 0-60 4.8 vs 4.9 sek.)paātrinājumi, nekādu robežu, jo nav šokējošo cenu un vārīgo mezglu kā M3!
Ieveroji rādītāju niecīgas atšķirības? Sānu pārslodzēs pat amo ir pāraks, bet cena
Nejēdzīgi 66k Eur+ papildaprīkojums pret 55k dolāru par topline GT500KR, par cenu atšķirību uz detaļām pat skatīties negribas :)
Amo muskuļvāģi liek smaidīt, sirdij sisties kā puikam kurš tiko pa atslēgas caurumu ir verojis vecāko klašu meiteņu dušošanos...rokas dreb no adrenalīna, sirds sitas kā traka, vardu nav tik viena neaizmirstamu emociju jūra!
Paskaties uz M3, M5, RS4 īpašniekiem, cik bieži viņi smaida! Muskuļnieka īpašnieki smaida vislaik :)
Ņemam piemēru.
Vot Tev Lawyer, konkrēti Tev šobrīd iedot M3 un palaist biķernieku lielajā aplī...remontus segsi pats...
Dudināsi vidēji ātri un visdrīzās Arnijs ar savu pelēci Tevi sakabinās, jo Tu braucot zināsi uz cik ilgu laiku būs jāņem kredīts lai nosegtu sačakarētu kārbu, dzinēju vai piekari.
Bet ar mustangu Tu gāzīsi kā traks, jo ieskatijies detaļu pricelistā Tu smaidīsi par tur redzamajiem cipariem- kārba maksā gandrīz tik pat cik Elmo atdeva par Di!
Pēc stundas ar M3 biķerniekos būsi iespaidots, bet ne vairak, bet stunda ar muskuli būs neaizmirstama, pilna adrenalīna un izjūtu- V8 skaņa, sānslīdes, pārslodzes (M3 skidpadā max 0.86G, bet GT500KR 0.92G, slalomā 67,8 mph vs 66.7, 60 mph to 0=108 ft vs 115 ft, 0-60 4.8 vs 4.9 sek.)paātrinājumi, nekādu robežu, jo nav šokējošo cenu un vārīgo mezglu kā M3!
Ieveroji rādītāju niecīgas atšķirības? Sānu pārslodzēs pat amo ir pāraks, bet cena
Nejēdzīgi 66k Eur+ papildaprīkojums pret 55k dolāru par topline GT500KR, par cenu atšķirību uz detaļām pat skatīties negribas :)
Amo muskuļvāģi liek smaidīt, sirdij sisties kā puikam kurš tiko pa atslēgas caurumu ir verojis vecāko klašu meiteņu dušošanos...rokas dreb no adrenalīna, sirds sitas kā traka, vardu nav tik viena neaizmirstamu emociju jūra!
Paskaties uz M3, M5, RS4 īpašniekiem, cik bieži viņi smaida! Muskuļnieka īpašnieki smaida vislaik :)
Re:Offtop :)
Apkalpošana ok, bet ar remontiem ir pagrūti- kvalificetu mehu praktiski nav. Bet tas tadēļ, ka nav izplatīti.KoreFun wrote:Ja gribi braukt ātri, tad protams liellitrāža "amerikānis" ir labāks. Bet to remonts un apkalpošana pie mums...:blink:
Re:Offtop :)
Tur jau tā lieta, ka to pašu Jeep SRT8 var uztūnēt līdz bezjēgai un salonu salikt tieši tādu kā gribas ar tieši tadu tehniku kā patīk un viņš joprojam maksās mazāk vai tik pat kā analogs X5 vai brūkošā vargulīgā kaijene.Viensjaanis wrote:Tie jau ir tuneti "superkaari"Gregers wrote:Šo vajadzētu likt pie thinks i like, bet tāpat saruna atgriezīsies šurp :)
Tātad. Ja mums ir pietiekami naudas M3, bet mēs neesam ar izskalotam smadzenēm un gribam kko patiešām ekskluzīvu un ātru.
Lūk trīs iespējas
http://www.youtube.com/watch?v=A7bFEmP5s78
http://www.youtube.com/watch?v=W4DTRHrThzk
un the best
http://www.youtube.com/watch?v=7kgK2DlEhZw
Tas Ford GT gala rezultātā īpašniekam sanāca 139.000(68666 LVL ) dolāru par pašu auto plus kā raksta bišku virs 90k(44460 LVL) dolāru par tūningu kas kopumā ir 20% vairak par labi aprīkotu M3 kurš ir katram otrajam krievam :woohoo:
Re:Offtop :)
Muskuļiem vēl ir arī tāds jauks plus, ka tie ir absolūti komfortabli lietojami ikdienā un pat kā vienīgais auto
Re:Offtop :)
Par patēriņu runājot.
Nezinu kā mustangiem un citiem, bet Chryslers bija vienam klientam un pa Latviju ar viņu vizinoties ziņkārības mocīts protams pavēroju un tā vidēji asi braukalējot sanāca šoseja 12-13, pilsēta 19-22 kas salīdzinot ar to pašu 1.8T šoseja 8-9, pilsēta 11-13 neliekas nemaz tik šausminoši.
Un visp man ta patēriņa vērošana liekas sviestaina un ar liekulību robežojoša- cilvēks var atļauties noziedot 25% auto vētības tikai tadēļ lai brauktu ar jaunu, bet liekulīgi ekonomē uz pārsimts latiem gadā uz starpības starp normālu motoru (2.3-3.5) un mazmotoru kurus patiesībā ilgtermiņā atgūs uz remontu rēķina, jo lielākiem dzinējiem arī parējie elementi ir izturīgaki:dry:
Nu jo majo, nopec gadu vecu par 20k labā aprikojumā ar 170 HP
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dkhkc.html
nevis jaunu, pliku ar 120 HP
http://www.audi.lv/etc/medialib/cms4imp ... 1.File.pdf
un tev cilvēk vel paliks pāri pusotra štuka degvielai!
Ja tiešām uzskati, ka esi tik nabags ka +2-3 litri pie patēriņa izputinās tevi tad nekruto, nemāni sevi un neliekuļo, bet pērc to kas ir tiešām izdevīgi!
Nezinu kā mustangiem un citiem, bet Chryslers bija vienam klientam un pa Latviju ar viņu vizinoties ziņkārības mocīts protams pavēroju un tā vidēji asi braukalējot sanāca šoseja 12-13, pilsēta 19-22 kas salīdzinot ar to pašu 1.8T šoseja 8-9, pilsēta 11-13 neliekas nemaz tik šausminoši.
Un visp man ta patēriņa vērošana liekas sviestaina un ar liekulību robežojoša- cilvēks var atļauties noziedot 25% auto vētības tikai tadēļ lai brauktu ar jaunu, bet liekulīgi ekonomē uz pārsimts latiem gadā uz starpības starp normālu motoru (2.3-3.5) un mazmotoru kurus patiesībā ilgtermiņā atgūs uz remontu rēķina, jo lielākiem dzinējiem arī parējie elementi ir izturīgaki:dry:
Nu jo majo, nopec gadu vecu par 20k labā aprikojumā ar 170 HP
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dkhkc.html
nevis jaunu, pliku ar 120 HP
http://www.audi.lv/etc/medialib/cms4imp ... 1.File.pdf
un tev cilvēk vel paliks pāri pusotra štuka degvielai!
Ja tiešām uzskati, ka esi tik nabags ka +2-3 litri pie patēriņa izputinās tevi tad nekruto, nemāni sevi un neliekuļo, bet pērc to kas ir tiešām izdevīgi!
Re:Offtop :)
O, pīpejot ienāca prāta vēlviens PAR amerikāņu auto.
Iedomājamies, ka mēs esam 18 gadīgi jaunieši un mums vecāki ir apsolijuši autiņu.
Protams viņi nepirks mums S klasi, bet gan kko 7-11k vērtu un vienkāršu.
Izveles iespējas plašas un pilnīgi mūsu ziņā.
Hmmm...ko mēs varam ņemt...Skodu Fabiju ar 0,necik litru trīscilindru dzinēju, pseido superīgo salonu, mega pefekto vadāmību un divu skaļruņu audio kuru knapi var saklausīt caur dzinēja tarķšķi...
http://www.skoda.lv/models/newfabia/prices
http://www.youtube.com/watch?v=23LKSq05qK4
fuuiiijjjj...
bet varam paņemt arī Dodge Neon SRT4 ar ādu, klimu, kruīzu un bose audio
http://www.allpar.com/neon/neon-srt-4.html
http://www.youtube.com/watch?v=SHIMU1d2 ... re=related
p.s. Principa šo gadījumu varētu arī attiecināt uz visiem tiem kuri ir sapirkuši visādas mazmotoru merivas, šaranus uc garlaicīgas draņķības kuras neko izņemot depresiju un sīkumainu prieku par iesiptu (itkā) santīmu nerada.
Es domaju visi tie cilveki būtu manami dzīvespriecīgaki.
Labots, Caliber vietā vajadzēja rakstīt Neon, jo Caliber ir Octavia konkurents, sajaucu.
Iedomājamies, ka mēs esam 18 gadīgi jaunieši un mums vecāki ir apsolijuši autiņu.
Protams viņi nepirks mums S klasi, bet gan kko 7-11k vērtu un vienkāršu.
Izveles iespējas plašas un pilnīgi mūsu ziņā.
Hmmm...ko mēs varam ņemt...Skodu Fabiju ar 0,necik litru trīscilindru dzinēju, pseido superīgo salonu, mega pefekto vadāmību un divu skaļruņu audio kuru knapi var saklausīt caur dzinēja tarķšķi...
http://www.skoda.lv/models/newfabia/prices
http://www.youtube.com/watch?v=23LKSq05qK4
fuuiiijjjj...
bet varam paņemt arī Dodge Neon SRT4 ar ādu, klimu, kruīzu un bose audio
http://www.allpar.com/neon/neon-srt-4.html
http://www.youtube.com/watch?v=SHIMU1d2 ... re=related
p.s. Principa šo gadījumu varētu arī attiecināt uz visiem tiem kuri ir sapirkuši visādas mazmotoru merivas, šaranus uc garlaicīgas draņķības kuras neko izņemot depresiju un sīkumainu prieku par iesiptu (itkā) santīmu nerada.
Es domaju visi tie cilveki būtu manami dzīvespriecīgaki.
Labots, Caliber vietā vajadzēja rakstīt Neon, jo Caliber ir Octavia konkurents, sajaucu.
Re:Offtop :)
Savuviedokli esmu izklāstijis un nelielu daļu faktu no kuriem veidojas mans viedoklis esmu pievienojis.
Tagad tava kārta Lawyer :)
Tagad tava kārta Lawyer :)
Re:Offtop :)
Greger, starp citu Neon izskatās, manuprāt, pat pretīgāk par Fabiju, jo Fabiju tāpat neuztver ka pilnvērtīgu auto, bet Dodge it kā jābūt labākam visādos aspektos, bet izskatās pretīgāk:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Offtop :)
GREGERS IS BACK :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Offtop :)
Gregers wrote:Vajag! Ja nevajadzētu tad ielās būtu pilns ar BMW 718T!elmo wrote:eiropietim nevajag 6 litru HEMI, eiropietim vajag niknu turbo motoru! Piemēram A4 kvatra ar 1,8 Turbo ir perfekts auto.
1.8T Perfekts?!
Ar ko 1.8T ir perfekts?
Ar to, ka izjūk pēc 150k? Ar to ka dūc kā mikseris? Ar to, ka vibrē? Ar to, ka ir nokaujams ar vienu vienīgu nepareizu uzpildi?
Eiropietim vajag liellitrāžas dzinējus, bet viņam ir iepotets, ka viņš to nevar atļauties!
Un kolīdz viņš to var atļauties viņš neperk nevis 1.8T, bet lielitrāžas auto, jo katrs kurš ir pamēģinājis auto ar lielu NM/HP attiecību to nekad vairs nemainīs pret kkādu lagainu sūdu!
Arī saab leģendārās izjūtas ir tieši tādēļ, ka SAAB dzinēju uzvedība ir ļoti līdzīga amo motoru filozofijai- zemapgriezienu dzinējs ar pamatīgu vilkmi jau no apakšām un lavīnveida pieaugumu ceļoties apgriezieniem un zemu, skaistu, nomierinošu tembru.
Greger, vai tu esi redzērjis Audi A8 ar mazlitrāžas motoru!?
Atbilstoši masai ir atbilstošs motors! A3 ar 1,8T un 180 zirgiem, apvienojumā ar visu četru ratu piedziņu ir reāls spridzeklis, kas pie luksiņiem pogā ārā lielmotorus kā nemetas!Priekš pilsētas neko labāku nevar vēlēties! Bet braukt pa pilsētu ar 6 litru motoru nav prāta darbs, un kurināt to suļķi pa tukšo! Nu kam to vajag 20-25 litri pilsētā. !?
Un atbrauc ar to savu amerikāni uz biķerniekiem ziemā, kad snieg sniedziņš! Noraksies jau pirmajā līkumā, kamēr A3 kvatra riņķos un riņķos pa trasi.
Uz vācu autobāņa varbūt arī noķersi kaifu ar savu lielmotoru, bet neko ātrāk par 3 litrīgu dīzeļbembi tāpat nepabrauksi! :D
Lielie motori izmirs, tā pat kā izmira dinozauri, tā kā samierinies ar to! Nākotne pieder elektromotoriem!
Re:Offtop :)
nu pzdc.... uzkapi gregeram uz varzacim, gaidi 3 postus a4 lapas izmera par elektromotoriem :) Es sito zinu ka Gregeram vini ipasi riebjas :)elmo wrote:Gregers wrote:Vajag! Ja nevajadzētu tad ielās būtu pilns ar BMW 718T!elmo wrote:eiropietim nevajag 6 litru HEMI, eiropietim vajag niknu turbo motoru! Piemēram A4 kvatra ar 1,8 Turbo ir perfekts auto.
1.8T Perfekts?!
Ar ko 1.8T ir perfekts?
Ar to, ka izjūk pēc 150k? Ar to ka dūc kā mikseris? Ar to, ka vibrē? Ar to, ka ir nokaujams ar vienu vienīgu nepareizu uzpildi?
Eiropietim vajag liellitrāžas dzinējus, bet viņam ir iepotets, ka viņš to nevar atļauties!
Un kolīdz viņš to var atļauties viņš neperk nevis 1.8T, bet lielitrāžas auto, jo katrs kurš ir pamēģinājis auto ar lielu NM/HP attiecību to nekad vairs nemainīs pret kkādu lagainu sūdu!
Arī saab leģendārās izjūtas ir tieši tādēļ, ka SAAB dzinēju uzvedība ir ļoti līdzīga amo motoru filozofijai- zemapgriezienu dzinējs ar pamatīgu vilkmi jau no apakšām un lavīnveida pieaugumu ceļoties apgriezieniem un zemu, skaistu, nomierinošu tembru.
Greger, vai tu esi redzērjis Audi A8 ar mazlitrāžas motoru!?
Atbilstoši masai ir atbilstošs motors! A3 ar 1,8T un 180 zirgiem, apvienojumā ar visu četru ratu piedziņu ir reāls spridzeklis, kas pie luksiņiem pogā ārā lielmotorus kā nemetas!Priekš pilsētas neko labāku nevar vēlēties! Bet braukt pa pilsētu ar 6 litru motoru nav prāta darbs, un kurināt to suļķi pa tukšo! Nu kam to vajag 20-25 litri pilsētā. !?
Un atbrauc ar to savu amerikāni uz biķerniekiem ziemā, kad snieg sniedziņš! Noraksies jau pirmajā līkumā, kamēr A3 kvatra riņķos un riņķos pa trasi.
Uz vācu autobāņa varbūt arī noķersi kaifu ar savu lielmotoru, bet neko ātrāk par 3 litrīgu dīzeļbembi tāpat nepabrauksi! :D
Lielie motori izmirs, tā pat kā izmira dinozauri, tā kā samierinies ar to! Nākotne pieder elektromotoriem!
Re:Offtop :)
bet ka sir ar tiem entajiem ZS? vai ari iegadajoties auto es izmantosu vienmer sos 230 + un 350+ zirgspekus? Vai lielako dlau savas dzive svini pavadis stalli, ta ari isti nekad neizskrejusies?
Re:Offtop :)
un par mazlitrazas motoriem, mani apmierina saab 2.0t motors, ka ari tudalin tagadin savedisu kartiba karbu + nomainis zobeni un varesu iztestet sava a6 1.8 turbo motoru. auto liels, motors mazs, turbina - ta jau pateiksu vai ir tiks gauss un rijigs.
Re:Offtop :)
elmo wrote:Gregers wrote:Vajag! Ja nevajadzētu tad ielās būtu pilns ar BMW 718T!elmo wrote:eiropietim nevajag 6 litru HEMI, eiropietim vajag niknu turbo motoru! Piemēram A4 kvatra ar 1,8 Turbo ir perfekts auto.
1.8T Perfekts?!
Ar ko 1.8T ir perfekts?
Ar to, ka izjūk pēc 150k? Ar to ka dūc kā mikseris? Ar to, ka vibrē? Ar to, ka ir nokaujams ar vienu vienīgu nepareizu uzpildi?
Eiropietim vajag liellitrāžas dzinējus, bet viņam ir iepotets, ka viņš to nevar atļauties!
Un kolīdz viņš to var atļauties viņš neperk nevis 1.8T, bet lielitrāžas auto, jo katrs kurš ir pamēģinājis auto ar lielu NM/HP attiecību to nekad vairs nemainīs pret kkādu lagainu sūdu!
Arī saab leģendārās izjūtas ir tieši tādēļ, ka SAAB dzinēju uzvedība ir ļoti līdzīga amo motoru filozofijai- zemapgriezienu dzinējs ar pamatīgu vilkmi jau no apakšām un lavīnveida pieaugumu ceļoties apgriezieniem un zemu, skaistu, nomierinošu tembru.
Greger, vai tu esi redzērjis Audi A8 ar mazlitrāžas motoru!?
Nu, bet tak ja perfekt tad pefekts! 2.3T taču ir iekš 9-5!
Atbilstoši masai ir atbilstošs motors!
Jap, uz tonnu pašmasas jābūt vismaz 100-120 hp un 150 Nm lai varētu normāli braukt, lai būtu akustiskais komforts derētu litrāža sākot no 2 litri.
A3 ar 1,8T un 180 zirgiem, apvienojumā ar visu četru ratu piedziņu ir reāls spridzeklis, kas pie luksiņiem pogā ārā lielmotorus kā nemetas!Priekš pilsētas neko labāku nevar vēlēties!
Protams neko labāku pilsētā nevar iedomāties...ja esi sadomazohists...stūlba, drebelīga, dārga un nefunkcionāla mašīna! Ja gribās pogāt pilsētā lielmotorus tad jāņem jauno subāru vai vēl labāk Astra OPC!
Visp, nifiga tas drebeklis nepogā, jo pat stock Aero ir par 0,3 sekundēm ātrāks līdz simtam nekā A3, visa ta pogāšānas sajūta ir tikai un vienīgi no drebēšanas uz tizlā dzinēja trokšņa.
Bet braukt pa pilsētu ar 6 litru motoru nav prāta darbs, un kurināt to suļķi pa tukšo! Nu kam to vajag 20-25 litri pilsētā. !?
Ja varētu atļauties labprāt dedzinātu, jo tieši korķos vispefektāk izpaužās V8 akustiskais komforts, jo lielos dzinējus vispār dzirdet nevar un nekādas nogurdinošās vibrācijas uz virsbūvi. Kā arī sakarā ar to, ka amo nesadirš savus dzinējus ar liekām fīčām uz tiem lielajiem dzinējiem brīnišķīgi instalējās gāzes iekārta un pārrēķinot naudā 25 litri gāzes ir tikai 8,25 LVL kas vidēji ir par 53 santīmiem lētāk nekā 12 litri Aero patēriņa benzīna izteiksmē :P
Un atbrauc ar to savu amerikāni uz biķerniekiem ziemā, kad snieg sniedziņš! Noraksies jau pirmajā līkumā, kamēr A3 kvatra riņķos un riņķos pa trasi.
Uhumm...un kopā ar mani norakstīsies lielākā daļa 316, 520 M3, M5 BMW, porši, lambo ferrari utt, bet visāti super zemie un super dārgie vspār no starta neizkustēs, SRT Jeep domāju pie atbilstošām riepām to A3 kādā brīdī netīšām pārbrauks :)
Uz vācu autobāņa varbūt arī noķersi kaifu ar savu lielmotoru, bet neko ātrāk par 3 litrīgu dīzeļbembi tāpat nepabrauksi! :D
A vot te tu kļūdies un pie tam pamatīgi! Dīzeļbembim tāpat kā visiem citiem premium vāciešiem ir mākslīgais likumā noteiktais ierobežotājs pie 250 km/h, bet citas valstīs tādu muļķību nav un Hemis beigs paātrināties stipri aiz 160 MPH kas ir 250 km/h
Reku klipā var redzēt, ka pat vecais mustangs smuki aizšūpos garām tam tavam 530D kuram pat ierobezotaju nevajag, jo viņa maksimālais ir 247 vai kkas tāds, neatceros.
http://www.youtube.com/watch?v=xTO6HTWV ... re=related
nerunājot jau par korvetes maksimālo
http://www.youtube.com/watch?v=I6EiNFiL ... re=related
Lielie motori izmirs, tā pat kā izmira dinozauri, tā kā samierinies ar to! Nākotne pieder elektromotoriem!
Pieder gan, jo naftas magnāti ir sapirkušies pa lēto akumulatoru ražotnes :laugh:
Elektro motri ir mūsu nakotne, kolekcionāri joprojam savās garažās turēs Vecos V8, poršus boxterus utt, jo tā ir un būs mūžīga vērtība kā klasiskā muzika, nekad un neviens mazmotors un vel jo vairak elektro motors neatstas tadu iespaidu uz vīrieša zemapziņu kā vecaie labaie V8, V10, W12 utt(vienalga kura ražotāja)
Re:Offtop :)
Nu SAAB divlitrīgo īsti par nīkuli nenosauksi- pakaifot nesanāks, bet normāli, cilvecīgi pārvietoties pietiek.vidvuds wrote:un par mazlitrazas motoriem, mani apmierina saab 2.0t motors, ka ari tudalin tagadin savedisu kartiba karbu + nomainis zobeni un varesu iztestet sava a6 1.8 turbo motoru. auto liels, motors mazs, turbina - ta jau pateiksu vai ir tiks gauss un rijigs.
Tev derētu kādreiz uz kādu menesi iznomāt kādu jaudīgaku auto vai vel labak kādu kadiljaku un tad pec mēneša kad būsi pieradis atgriezties atpakaļ pie 2,0 tad Tu saprastu par ko es runāju, vai aºī otrādi- paņem tagad nomā kādu 1,3 75 zs un pabraukā kādas dienas.