96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Nu motors beigts :laugh: Tadel varbut nevajag par max spejam parliecinaties ;)
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Nu nezinu, tam eksemplāram,ar ko es mēģināju, pilnīgi neizjūtu nekādu diskomfortu saistībā ar to, ka nav stūres pastiprinātāja. Kā arī robi tam slēdzās ne sliktāk, ka manam 99.gada autiņam:silly:ZingZeng wrote:Lai brauktu ar 96 ir vajadziga laba fiziska sagatavotiba un stipra veseliba :laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
KoreFun wrote:Nu nezinu, tam eksemplāram,ar ko es mēģināju, pilnīgi neizjūtu nekādu diskomfortu saistībā ar to, ka nav stūres pastiprinātāja. Kā arī robi tam slēdzās ne sliktāk, ka manam 99.gada autiņam:silly:ZingZeng wrote:Lai brauktu ar 96 ir vajadziga laba fiziska sagatavotiba un stipra veseliba :laugh:
Varbūt tā "labā fiziskā sagatavotība" ir vajadzīga lai nedotu auto visiem kaimiņiem, kas tīko ar šo modeli izbraukt ? :P
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
:laugh: :laugh: :laugh:Normunds wrote:KoreFun wrote:Nu nezinu, tam eksemplāram,ar ko es mēģināju, pilnīgi neizjūtu nekādu diskomfortu saistībā ar to, ka nav stūres pastiprinātāja. Kā arī robi tam slēdzās ne sliktāk, ka manam 99.gada autiņam:silly:ZingZeng wrote:Lai brauktu ar 96 ir vajadziga laba fiziska sagatavotiba un stipra veseliba :laugh:
Varbūt tā "labā fiziskā sagatavotība" ir vajadzīga lai nedotu auto visiem kaimiņiem, kas tīko ar šo modeli izbraukt ? :P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
kukū.
Ir konkrēts jautājums: "Kāpēc manam V4 + 32/36 DGV Weber pie straujas nobremzēšanas gribas slāpt nost? Vai tam karbulim kaut kādā veidā benzīna sašūpošanās pludiņkamerā nepatīk, benzīns tiek bremzējot sadzīts uz priekšu un uz mirkli nenonāk kur tam jābūt?"
Principā tas notiek tikai pie tiešām straujas bremzēšanas, tomēr ne tik, lai riteņi slīdētu.
Priecāšos par komentāriem/ieteikumiem. Normunds, ziedoniz ... help!
un vai tiešām Sonett/95/96 transmisija pie slodzes ir tik skaļa, t.i., ir labi dzirdams žžzzzzžžž slodzē, bet klusums tukšgaitā vai kad transmisija apsteidz motoru pie aktivizēta freewheel'a ...?
Ir konkrēts jautājums: "Kāpēc manam V4 + 32/36 DGV Weber pie straujas nobremzēšanas gribas slāpt nost? Vai tam karbulim kaut kādā veidā benzīna sašūpošanās pludiņkamerā nepatīk, benzīns tiek bremzējot sadzīts uz priekšu un uz mirkli nenonāk kur tam jābūt?"
Principā tas notiek tikai pie tiešām straujas bremzēšanas, tomēr ne tik, lai riteņi slīdētu.
Priecāšos par komentāriem/ieteikumiem. Normunds, ziedoniz ... help!
un vai tiešām Sonett/95/96 transmisija pie slodzes ir tik skaļa, t.i., ir labi dzirdams žžzzzzžžž slodzē, bet klusums tukšgaitā vai kad transmisija apsteidz motoru pie aktivizēta freewheel'a ...?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Transmisija IR skala :)
Pars slapsanu nezinasu teikt, varbut sava veida motora palidziba bremzesana :laugh:
Pars slapsanu nezinasu teikt, varbut sava veida motora palidziba bremzesana :laugh:
- bizenajs
- Saab Kluba biedrs
- Posts: 573
- Joined: Tue Sep 04, 2007 4:45 am
- Location: Rīga, Cesvaine
- Contact:
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
strauji bremzeejot arii manam 96 taa ir gadiijies.
Kur ir tā mēraukla, ar ko tu sveri tautas?
Vai jābūt puķēm, kas smaržo tikai pļautas?
Vai jābūt puķēm, kas smaržo tikai pļautas?
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
un kas varētu būt par iemeslu? Es spēju domāt tikai par degmaisījumu/benzīna trūkumu, t.i., karburatora izturēšanos. Tur nekādas padarīšanas ar motora vakuumu nav, jo bremžu pastiprinātāja NAV.bizenajs wrote:strauji bremzeejot arii manam 96 taa ir gadiijies.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Tas notiek pie pilnas vai tuksas bakas ?
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
labs jautājums. Nemāku tagad pateikt. Iespējams, ka vairāk to novēroju tiešām tad, kad bāka ir ~1/5 - 1/4 benzīna. Lai gan droši apgalvot nevaru. Pašlaik, šķiet pilnu bāku tikai esmu pielējis pāris reizes (pirms ceļojuma uz INTSAAB un tad Holandē kaut ko pielēju mājupceļam).ZingZeng wrote:Tas notiek pie pilnas vai tuksas bakas ?
Bet vai tiešām var būt, ka pie bremzēšanas bākā uz brīdi ir tāda benzīna atrašanās pozīcija, ka degvielas caurulē nonāk gaiss...?
Tad ir jābūt galīgi sausai bākai vai arī degvielas caurulei jābūt krietni augstāk par bākas dibenu ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Vai nu ari tev ir nezeligi jabremze, ka viss benzins nostajas vertikali pie sienas :woohoo:
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Nē, nebremzēju līdz "kaucošajiem", tomēr ļoti strauji gan - un tad parādās šī slāpšana. Pieliešu pilnu bāku un tad mēģināšu bremzēt un skatīties. Tomēr, joprojām neticu, ka spēju visu benzīnu tiešām nostādīt vertikāli.ZingZeng wrote:Vai nu ari tev ir nezeligi jabremze, ka viss benzins nostajas vertikali pie sienas :woohoo:
Paldies par idejām.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Var jau but otrs variants, kad pie bremzesanas izspiezot strauji sajugu motors paspej vel iestrebt zupu, bet apgriezieni jau nokritusi un vins aizrijas nespejot to visu normali sagremot, lai gan nedomaju, ka tas butu iemesls, jo tad jau tev vajadzetu ristities pie katra atruma parslegsanas :laugh:
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Nope, tas nenotiek pie straujas sajūga izspiešanas un motora apgriezienu nokrišanas. Tas notiek pie ļoti straujas bremzēšanas ... sajūtas tieši tādas, kā, piem., c900, ja ir kaut kur caurs bremžu vakuuma pastiprinātājs un pie bremzēšanas rauj klāt gaisu un slāpst. Tikai šajā gadījumā vakuumpastiprinātāja NAV.ZingZeng wrote:Var jau but otrs variants, kad pie bremzesanas izspiezot strauji sajugu motors paspej vel iestrebt zupu, bet apgriezieni jau nokritusi un vins aizrijas nespejot to visu normali sagremot, lai gan nedomaju, ka tas butu iemesls, jo tad jau tev vajadzetu ristities pie katra atruma parslegsanas :laugh:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- bizenajs
- Saab Kluba biedrs
- Posts: 573
- Joined: Tue Sep 04, 2007 4:45 am
- Location: Rīga, Cesvaine
- Contact:
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
man iisteniiba vairaak parasti bija maucot pa neliidzenu celju, faktiski bezcelju... arii braucot paari vef tiltam labaa koksaa...
Kur ir tā mēraukla, ar ko tu sveri tautas?
Vai jābūt puķēm, kas smaržo tikai pļautas?
Vai jābūt puķēm, kas smaržo tikai pļautas?