bendzina paterinji
Re:bendzina paterinji
Saab 9-5 2,0T manuālā 1998g...šodien maršruts Talsi-Rīgas autoosta- Talsi...kopā 258km , kompis rāda 6,1 L/1ookm
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:bendzina paterinji
900og 2.0T+
Pilsēta - nesēžot korķos un īpaši nestumjoties pa centru: 10-11 l/100km
Atraktīvāk spaidot pedāli un izbaudot pššššt B) : līdz 13 l/100km pa pilsētu.
Šoseja - 2 cilvēki ar mantām (ierastais variants, nepatīk braukt ar piebāztu mašīnu, kas velkas pa zemi), ātrums no 100-120 km/h: 7,4 l/100km. Ārpus pilsētas vairāk par ~8 l/100km nekad nav bijis. Un tas viss ar type 7 primary kārbu, kurai pie 90km/h ir ~2,5k rpm.
P.S. God bless rising rate fuel pressure regulator :D
Pilsēta - nesēžot korķos un īpaši nestumjoties pa centru: 10-11 l/100km
Atraktīvāk spaidot pedāli un izbaudot pššššt B) : līdz 13 l/100km pa pilsētu.
Šoseja - 2 cilvēki ar mantām (ierastais variants, nepatīk braukt ar piebāztu mašīnu, kas velkas pa zemi), ātrums no 100-120 km/h: 7,4 l/100km. Ārpus pilsētas vairāk par ~8 l/100km nekad nav bijis. Un tas viss ar type 7 primary kārbu, kurai pie 90km/h ir ~2,5k rpm.
P.S. God bless rising rate fuel pressure regulator :D
900aero clubsport #8
Re:bendzina paterinji
interesanti cipari, īpaši jau šosejas režīmā. Un stāsi vai un cik nopietni patēriņu ietekmē RRFPR? Man visu laiku likās, ka tas tikai nodrošina adekvātu dgvielas padevi pie lieliem ieplūdes spiedieniem ...:dry:ziedoniz wrote:900og 2.0T+
Pilsēta - nesēžot korķos un īpaši nestumjoties pa centru: 10-11 l/100km
Atraktīvāk spaidot pedāli un izbaudot pššššt B) : līdz 13 l/100km pa pilsētu.
Šoseja - 2 cilvēki ar mantām (ierastais variants, nepatīk braukt ar piebāztu mašīnu, kas velkas pa zemi), ātrums no 100-120 km/h: 7,4 l/100km. Ārpus pilsētas vairāk par ~8 l/100km nekad nav bijis. Un tas viss ar type 7 primary kārbu, kurai pie 90km/h ir ~2,5k rpm.
P.S. God bless rising rate fuel pressure regulator :D
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:bendzina paterinji
Tieši tā - vairāk degvielas pie liela spiediena, mazāk vakumā. :) Ja skatās tīri no performance viedokļa, tad labāki ir regulatori ar konstantu degvielas spiedienu, taču man pašreiz patīk šis - pilnībā apmierina manas vajadzības. Par to, ka būtu degmaisījums par liesu es nesatraucos, jo tā nav - sveces ir smukas vienmēr. B)
P.S. Pats viņu regulējis neesmu, tas ir jāprasa Zinītim, lai gan - tas bija sen un nav taisnība :D
P.S. Pats viņu regulējis neesmu, tas ir jāprasa Zinītim, lai gan - tas bija sen un nav taisnība :D
900aero clubsport #8
Re:bendzina paterinji
Sāku apskaust Ziedoniz par viņa auto patēriņu ārpus pilsētas!ziedoniz wrote:900og 2.0T+
Pilsēta - nesēžot korķos un īpaši nestumjoties pa centru: 10-11 l/100km
Atraktīvāk spaidot pedāli un izbaudot pššššt B) : līdz 13 l/100km pa pilsētu.
Šoseja - 2 cilvēki ar mantām (ierastais variants, nepatīk braukt ar piebāztu mašīnu, kas velkas pa zemi), ātrums no 100-120 km/h: 7,4 l/100km. Ārpus pilsētas vairāk par ~8 l/100km nekad nav bijis. Un tas viss ar type 7 primary kārbu, kurai pie 90km/h ir ~2,5k rpm.
P.S. God bless rising rate fuel pressure regulator :D
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:bendzina paterinji
Un tie pārējie upgrade kā sadalenes? Tās ir tās, kas paredzētas prieks 9000?ziedoniz wrote:Tieši tā - vairāk degvielas pie liela spiediena, mazāk vakumā. :) Ja skatās tīri no performance viedokļa, tad labāki ir regulatori ar konstantu degvielas spiedienu, taču man pašreiz patīk šis - pilnībā apmierina manas vajadzības. Par to, ka būtu degmaisījums par liesu es nesatraucos, jo tā nav - sveces ir smukas vienmēr. B)
P.S. Pats viņu regulējis neesmu, tas ir jāprasa Zinītim, lai gan - tas bija sen un nav taisnība :D
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:bendzina paterinji
Jā, tikai tas, ka precīzi nezinu vai T5 sadalenes der 1:1 B202 galvā. Bet ar šo labāk pārvācamies uz savu sadaļu, nav ko šeit piesārņot ;)
900aero clubsport #8
Re:bendzina paterinji
Braucot ar ātrumu 95, vai 120km/h patēriņš nemainās, 2.3 bez tubīnas 92gada, vidējais 10.4 l
Re:bendzina paterinji
Nu tiesam sen esu mocijis vienu regulatoru,bet prasibas no vina bij prieks 9k,2,0T,kur tika apietas visas drosibas sistemas...:)ziedoniz wrote:Tieši tā - vairāk degvielas pie liela spiediena, mazāk vakumā. :) Ja skatās tīri no performance viedokļa, tad labāki ir regulatori ar konstantu degvielas spiedienu, taču man pašreiz patīk šis - pilnībā apmierina manas vajadzības. Par to, ka būtu degmaisījums par liesu es nesatraucos, jo tā nav - sveces ir smukas vienmēr. B)
P.S. Pats viņu regulējis neesmu, tas ir jāprasa Zinītim, lai gan - tas bija sen un nav taisnība :D
Nojausu kurs ir Ziedoniz,ja sis regulators ir nonacis vina ipasuma;) ,turpat jau jabut ari sadalenem:) :) :)
Bet ja regulacija nav izmainita,un atmina mani nevil,tad,pie retinajuma tas deva mazaku degvielas spiedienu,bet pie spiediena lielaku...Un no turbinas tad tika nemts aptuveni 1.8bar. spiediens.
Re:bendzina paterinji
+1 :laugh:saule wrote:Apmēram bāka nedēļā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:bendzina paterinji
Nu ir nacies pieredzet citas mervienibas...
Sudziba- liels degvielas paterins...
Degviela-uzpildita par 10ls...
Nobraukums-nedelas nogale...
P.S Vainigais sapratis:)
Sudziba- liels degvielas paterins...
Degviela-uzpildita par 10ls...
Nobraukums-nedelas nogale...
P.S Vainigais sapratis:)
Re:bendzina paterinji
Interesanta lieta. Pāris nedēļas atpakaļ 13-14 litri, pašlaik ~10. Nez, varbūt kāja smaga dažreiz:blush:
Tehniski nekas nav mainīts.
Tehniski nekas nav mainīts.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:bendzina paterinji
1.8 bar ar standarta garrett T3??? Un tādā gadījumā nepieciešamo degvielas daudzumu nodrošināja tikai šis regulators, jeb arī vēl bija čips? :huh: Jebkurā gadījumā, man vēl ir, kur augt :DZinitis wrote:
Nu tiesam sen esu mocijis vienu regulatoru,bet prasibas no vina bij prieks 9k,2,0T,kur tika apietas visas drosibas sistemas...:)
Nojausu kurs ir Ziedoniz,ja sis regulators ir nonacis vina ipasuma;) ,turpat jau jabut ari sadalenem:) :) :)
Bet ja regulacija nav izmainita,un atmina mani nevil,tad,pie retinajuma tas deva mazaku degvielas spiedienu,bet pie spiediena lielaku...Un no turbinas tad tika nemts aptuveni 1.8bar. spiediens.
P.S. pareizi esi sapratis par personībām ;)
900aero clubsport #8
Re:bendzina paterinji
ziedoniz wrote:
1.8 bar ar standarta garrett T3??? Un tādā gadījumā nepieciešamo degvielas daudzumu nodrošināja tikai šis regulators, jeb arī vēl bija čips? :huh: Jebkurā gadījumā, man vēl ir, kur augt :)[/quote]
Nu ar to auto visu laiku tika experimentets.
Vienigi ko vareja nosaukt par cipu,bija upgreida DI-APC bloks,
un tad piemeklejot spiediena devejus tika pacelts turbo spiediens,bet degviela kompenseta ar jaudigaku sukni,lielakam sprauslam un so regulatoru,un atkal bij cina ar drosibas sistemam:) Bet si turbina bij pedeja,kad parejie resursi jau bij izsmelti:) Vislabak patika garrets no 9-5 modelisa,si turbina jau kadu 1,5 bar sapumpeja pie kadiem 2k rpm,bet ilgak par gadu netureja sadu apiesanos:laugh:
1.8 bar ar standarta garrett T3??? Un tādā gadījumā nepieciešamo degvielas daudzumu nodrošināja tikai šis regulators, jeb arī vēl bija čips? :huh: Jebkurā gadījumā, man vēl ir, kur augt :)[/quote]
Nu ar to auto visu laiku tika experimentets.
Vienigi ko vareja nosaukt par cipu,bija upgreida DI-APC bloks,
un tad piemeklejot spiediena devejus tika pacelts turbo spiediens,bet degviela kompenseta ar jaudigaku sukni,lielakam sprauslam un so regulatoru,un atkal bij cina ar drosibas sistemam:) Bet si turbina bij pedeja,kad parejie resursi jau bij izsmelti:) Vislabak patika garrets no 9-5 modelisa,si turbina jau kadu 1,5 bar sapumpeja pie kadiem 2k rpm,bet ilgak par gadu netureja sadu apiesanos:laugh: