Dažādi jautājumi par 9-3
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Jau kādu laiku deg aķīša lampiņa (battery not charging ...). Pārbaudīju ģenerātoru, tas lāde. Varētu būt ka kompim kāda kļūda? Auto: 9-3, Sporta Sedans, 2,2TDI, 2003.g.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Var but kompis,var but ari generators...baas wrote:Jau kādu laiku deg aķīša lampiņa (battery not charging ...). Pārbaudīju ģenerātoru, tas lāde. Varētu būt ka kompim kāda kļūda? Auto: 9-3, Sporta Sedans, 2,2TDI, 2003.g.
Siem auto ladesanu vada motora vadibas bloks,un ja no generatora netiek sanemta pareiza informacija,tiek izmesta kluda.
Deg aķīša lampiņa
Jau kādu laiku deg aķīša lampiņa (battery not charging ...). Pārbaudīju ģenerātoru, tas lāde. Varētu būt ka kompim kāda kļūda? Auto: 9-3, Sporta Sedans, 2,2TDI, 2003.g.
Re:Deg aķīša lampiņa
Vai to visu atkartot velreiz???????
Re:Deg aķīša lampiņa
:) sajuka. Interesant, tas ka lampiņa iedegas pēc kādām piecām min., kad piestartē auto
Re:Deg aķīša lampiņa
Nu baidos,ka neta diagnostika sai gadijuma nelidzes.
Paliek 2vi varianti:
1.Ja esi parliecinats,ka ladesana tiesam ir,ignore uzrakstu un brauc talak kamer paradas vel kadas ziepes...
2.Brauc uz servisu,lai noskaidro kur ir vaina,un pasaka aptuvenas izmaxas,un talak spried pats ko darit...
Paliek 2vi varianti:
1.Ja esi parliecinats,ka ladesana tiesam ir,ignore uzrakstu un brauc talak kamer paradas vel kadas ziepes...
2.Brauc uz servisu,lai noskaidro kur ir vaina,un pasaka aptuvenas izmaxas,un talak spried pats ko darit...
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Melnis ir ticis pie citas kārbas un gear ratio ir nomainījies no 4.05 uz 4.50. Un - izrādās, ka tieši tas bija nepieciešams, lai auto kļūtu jūtami dzīvīgāks. Vecajā kārbā reduktoram būs kkas atskrūvējies. Korpusā ir izrīvēts caurums, bet - šķiet, ka sametināms. Liekus trokšņus gan nedzirdēju.
Foto ar cietušo kārbu ielikšu vēlāk... (nākošnedēļ)
Lielākie piedzīvojumi bija, kad, atskrūvējot atgaisošanu (kas nebija kustināta visu auto eksistences laiku) ielūza:angry: trubiņas uzgalis, kas iet uz cilindru kārbā.:ohmy: par cik klāt viņam netiek, tad kārbas pilnu noņemšanu/uzlikšanu izveicu 2x :woohoo: Prognozētā pēcpusdienas paskrūvēšana ievilkās līdz gandrīz naktij, bet viss ir sadarīts. Būs mācība, ka sajūgs jāgaiso momentā, kad kārba ir klāt, nevis tad, kad pielikts pusrāmis un pilnīgi viss saskrūvēts:lol:
Tagad tik jāmeklē riepas, ko arkas ņem pretīm, jo griezes ir pietiekoši. Domāju, ka paurbšos parketnieku segmentā. Pie viena atrisināsies arī klīrensa jautājums un nebūs ar aizdomām jāpēta lauku celiņi. :dry:
Foto ar cietušo kārbu ielikšu vēlāk... (nākošnedēļ)
Lielākie piedzīvojumi bija, kad, atskrūvējot atgaisošanu (kas nebija kustināta visu auto eksistences laiku) ielūza:angry: trubiņas uzgalis, kas iet uz cilindru kārbā.:ohmy: par cik klāt viņam netiek, tad kārbas pilnu noņemšanu/uzlikšanu izveicu 2x :woohoo: Prognozētā pēcpusdienas paskrūvēšana ievilkās līdz gandrīz naktij, bet viss ir sadarīts. Būs mācība, ka sajūgs jāgaiso momentā, kad kārba ir klāt, nevis tad, kad pielikts pusrāmis un pilnīgi viss saskrūvēts:lol:
Tagad tik jāmeklē riepas, ko arkas ņem pretīm, jo griezes ir pietiekoši. Domāju, ka paurbšos parketnieku segmentā. Pie viena atrisināsies arī klīrensa jautājums un nebūs ar aizdomām jāpēta lauku celiņi. :dry:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Labvakar. Ir nepieciešama šitā padarīšana:
Plastmasas štrunts, kuram klāt piespraužās gumijas trubiņa lampu mazgāšanai. Atrodas tas štrunts un lampu slotiņas tūrētāja. Ja kas - kreisais.
Arnijs, Zinītis?
Plastmasas štrunts, kuram klāt piespraužās gumijas trubiņa lampu mazgāšanai. Atrodas tas štrunts un lampu slotiņas tūrētāja. Ja kas - kreisais.
Arnijs, Zinītis?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Ja atceresos,tad rit paskatisos...,teoretiski vajadzetu but...
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
A un vēl jautājums, kā tad īsti 9-3 modelim nomest "Time For Service" uzrakstu? Jo man tas izdodas tikai nometot arī SID datus (vid. ātrums, vid. patēriņš....), laikam kaut ko nepareizi daru.
Ai nē, vēl viens jautājums:laugh::
Vot tagad nometīšu šo "Time For Service" bet līdz eļļas maiņai vēl braukt ~4000 km. Vai ir iespējams nomest to km skaitītāju pie eļļas maiņas pēc tiem ~4000 km?:huh:
Ai nē, vēl viens jautājums:laugh::
Vot tagad nometīšu šo "Time For Service" bet līdz eļļas maiņai vēl braukt ~4000 km. Vai ir iespējams nomest to km skaitītāju pie eļļas maiņas pēc tiem ~4000 km?:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Paspaidīsi pārs reizes Clear pogu, pēčāk pazudīs pats no sevis.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Nu kā nomest principā zinu, jātur CLR ~8 sek, laikam. Bet man kkā nometās kopā ar SID rādījumiem:(elmo wrote:Paspaidīsi pārs reizes Clear pogu, pēčāk pazudīs pats no sevis.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Ja ir pienacis ellas mainas laiks un SID neko nerada,tad uzstadijumus var nomest tikai ar kompi.Vel jau nav zinams kura servisa programma ieprogrameta,respektivi cik km vins skaita no ellas mainas lidz mainai.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Skaita 10 000, kurus ar šo mašīnu jau esmu nobraucis :cheer:
Kompis - Tech II?
Kompis - Tech II?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Nu ja esi parliecinats,ka 10k,tad ir ok.KoreFun wrote:Skaita 10 000, kurus ar šo mašīnu jau esmu nobraucis :cheer:
Kompis - Tech II?
Bet auto kas ievesti no vacijas skaita 15k,20k un pat 30k.
Kompis - tech2.