Originala signalizacija
Re:Originala signalizacija
jābrauc pie viņa, bet pirms tam jāpainteresējas vai es nemeloju :) Nu vismaz par manu varinatu izteicās, ka laikam varot
Re:Originala signalizacija
Manā autiņā tas bloks ir nahrenizet un ielikta kkāda noname siga lai durvis ar pūlti slēdz un bļauj ja kāds iekāpj, kā arī neļauj piešķilt. Izmaksas tadas pašas kā bloku nopirkt :)
Re:Originala signalizacija
To taurētāju toč vajag nahrenizēt, lai nečakarē prātu īpašniekam un apkārtējiem. Šā kā tā neviens nemetīsies glābt svešu mantu. :PGregers wrote:Manā autiņā tas bloks ir nahrenizet un ielikta kkāda noname siga lai durvis ar pūlti slēdz un bļauj ja kāds iekāpj, kā arī neļauj piešķilt. Izmaksas tadas pašas kā bloku nopirkt :)
Ja vien man nebūtu tāds slinkums, tad vajadzētu pamērīt spriegumus un stravas uz vadības vadu, lai saprastu kā apčakarēt TWICI un pielikt, kā minimums šo: http://www.elfa.lv/artnr/950-052/pg-4w-accessories
Vai islīgt galējās izvirtībās ar šo: http://www.elfa.lv/artnr/30-905-03/remo ... sm-network
:kiss:
Re:Originala signalizacija
Kā jau iepriekš minēju, man šī signalizācija šad un tad sāka gaudot kādus 1,5 gadus atpakaļ. Tā kā batarejas nenomainīju, tad tagad signaliz';acija ir pagurusi un gaudo kādu 1x kādos 2 mēnešos. Kad saņemšos, tad nomainīšu tās bačas. Vajag lodāmuru, alvu, 2 rokas un galvu.
Re:Originala signalizacija
Nu pie signalizacijas blaustisanas baterijas vaina ir tikai 50% gadijumos,medz but ari taures ieksejie gluki.
Tauri izraut var,bet tad signalizacija neblaus vispar.
Bez taures var iztikt sakot no 2004.dzimsanas gada,tad troksni var palaist uz klaksoniem.
Par taurisu reanimesanu viena ideja ir,bet nav sanacis laika uzbuvet un uzlikt savam auto testa rezima:)
P.S.
Ja kadam sausmigi trauce auto blausana,to var apklusinat iznemot drosinataju,bet minuss saja lieta ir,ka partrauks stradat ari AC kompresors.
Tauri izraut var,bet tad signalizacija neblaus vispar.
Bez taures var iztikt sakot no 2004.dzimsanas gada,tad troksni var palaist uz klaksoniem.
Par taurisu reanimesanu viena ideja ir,bet nav sanacis laika uzbuvet un uzlikt savam auto testa rezima:)
P.S.
Ja kadam sausmigi trauce auto blausana,to var apklusinat iznemot drosinataju,bet minuss saja lieta ir,ka partrauks stradat ari AC kompresors.
Re:Originala signalizacija
Vēl ir novērots, ka signalizācija sāk ik pa laikam baurot, kad AKB iet uz beigām, vismaz manam kolēģim ar 9-5 tā ir bijis:dry:Zinitis wrote:Nu pie signalizacijas blaustisanas baterijas vaina ir tikai 50% gadijumos,medz but ari taures ieksejie gluki.
Tauri izraut var,bet tad signalizacija neblaus vispar.
Bez taures var iztikt sakot no 2004.dzimsanas gada,tad troksni var palaist uz klaksoniem.
Par taurisu reanimesanu viena ideja ir,bet nav sanacis laika uzbuvet un uzlikt savam auto testa rezima:)
P.S.
Ja kadam sausmigi trauce auto blausana,to var apklusinat iznemot drosinataju,bet minuss saja lieta ir,ka partrauks stradat ari AC kompresors.
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Originala signalizacija
Kas ir klaksoni? Esmu dzirdējis par līdzīgu tēlu iekš TopGear, bet diezvai viņš bļaustās manā auto:laugh:
Auto akumulators man ir salīdzinoši jauns, ceru, ka tas nav pie vainas. Joprojām domāju, ka tas, ka signalizācijas akumulatoriņš nokaujas 9 mēn laikā mandomāt diezvai liecina par paša akumulatoriņa vainu - drīzāk šķiet, ka kāda cita detaļa to nepareizi lādē vai nelādē vispār. Maybe gļuko arī minētā taurīte.
Savu problēmu vakardien ātrumā sarisināju šādi: pasūtīju jaunus akumulatoriņus (cena Ls 13 - man šķiet, tas cipars jau par kautko liecina :evil:), lai stāv mājās un gaida nākošo "kaucienu" un šrotā nopirku signalizācijas bloku (Ls 15), kā izrādījās tas ir aš no 1999.gada, jo ir saskrūvēts, nevis salīmēts, kā jaunākiem. Papildus veikalā tika beidzot iegādāts skrūvgrieznis ar lokano kātu un 10 muciņu galā, lai vieglāk tikt klāt signal.bloka vienai skrūvei, norāvu paspārni, un samainīju blokus, tagad kādu laiku, šķiet būs miers, auto nebļaustās un SID "check theft alarm" arī nelamājas vairs. Pagaidām...gaidu aukstumu...
Auto akumulators man ir salīdzinoši jauns, ceru, ka tas nav pie vainas. Joprojām domāju, ka tas, ka signalizācijas akumulatoriņš nokaujas 9 mēn laikā mandomāt diezvai liecina par paša akumulatoriņa vainu - drīzāk šķiet, ka kāda cita detaļa to nepareizi lādē vai nelādē vispār. Maybe gļuko arī minētā taurīte.
Savu problēmu vakardien ātrumā sarisināju šādi: pasūtīju jaunus akumulatoriņus (cena Ls 13 - man šķiet, tas cipars jau par kautko liecina :evil:), lai stāv mājās un gaida nākošo "kaucienu" un šrotā nopirku signalizācijas bloku (Ls 15), kā izrādījās tas ir aš no 1999.gada, jo ir saskrūvēts, nevis salīmēts, kā jaunākiem. Papildus veikalā tika beidzot iegādāts skrūvgrieznis ar lokano kātu un 10 muciņu galā, lai vieglāk tikt klāt signal.bloka vienai skrūvei, norāvu paspārni, un samainīju blokus, tagad kādu laiku, šķiet būs miers, auto nebļaustās un SID "check theft alarm" arī nelamājas vairs. Pagaidām...gaidu aukstumu...
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 236
- Joined: Fri Jul 31, 2009 9:29 pm
- Location: Tome
Re:Originala signalizacija
Atslodzei:
Ja gļuko oriģināla signalizācija, tad var uzlikt labu "neorģinālo". (sk. linku)
http://www.bored-space.com/index.php/Co ... evice.html
Ja gļuko oriģināla signalizācija, tad var uzlikt labu "neorģinālo". (sk. linku)
http://www.bored-space.com/index.php/Co ... evice.html
Re:Originala signalizacija
Vienīgi katru nakti jāstellē augšā tā bandūra:laugh:Pan Shtitz wrote:Atslodzei:
Ja gļuko oriģināla signalizācija, tad var uzlikt labu "neorģinālo". (sk. linku)
http://www.bored-space.com/index.php/Co ... evice.html
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Originala signalizacija
Labi izskatās, bet laikam arī padārga - bal, ka nenozog...
Re:Originala signalizacija
Tada ķibele kad orģinālās signalizācijas pults vairs nereaģē, bateriju nomainiju un ari pareizi ieliku, tag kad ar atsslēgu taisa vaļa durvis kauc,kad pagriez atslēgu beidz un brukt ar var. Kas vareetu buut pie vainas, mos ar taas baterijas, Saab 9-3 2000g dizelis.
Re:Originala signalizacija
Paspaidi vairaakas reizes atveershanu (vairaak par 4-aam)Arny wrote:Tada ķibele kad orģinālās signalizācijas pults vairs nereaģē, bateriju nomainiju un ari pareizi ieliku, tag kad ar atsslēgu taisa vaļa durvis kauc,kad pagriez atslēgu beidz un brukt ar var. Kas vareetu buut pie vainas, mos ar taas baterijas, Saab 9-3 2000g dizelis.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Originala signalizacija
:laugh: :laugh: :laugh:savejais wrote:Labi izskatās, bet laikam arī padārga - bal, ka nenozog...
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Originala signalizacija
Un dari to pie ieslegtas aizdedzes!Arnijs wrote:Paspaidi vairaakas reizes atveershanu (vairaak par 4-aam)Arny wrote:Tada ķibele kad orģinālās signalizācijas pults vairs nereaģē, bateriju nomainiju un ari pareizi ieliku, tag kad ar atsslēgu taisa vaļa durvis kauc,kad pagriez atslēgu beidz un brukt ar var. Kas vareetu buut pie vainas, mos ar taas baterijas, Saab 9-3 2000g dizelis.
Re:Originala signalizacija
9-3 šādā ziņā tik ļoti atšķirās no 9-5? es pultij pēc baterijas maiņas visu pēc manuāļa (to 4x spiešanu)... nekāda aizdedze nebij jāslēdz... ko tad dara tie, kam atslēga ar pulti vienā korpusā?
enīvei slēgt signalizāciju pie ieslēgtas aizdedzes... Zinīt??? :P
enīvei slēgt signalizāciju pie ieslēgtas aizdedzes... Zinīt??? :P
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli