Dažādi jautājumi par 900


Locked
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Rakstīts ir 4 vietas točno ;) Un tiem sīkajiem jābūt diezgan maziem un spējīgiem paciest `nelielas` neērtības :laugh:
900aero clubsport #8
User avatar
Kredoks
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 212
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:36 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Kredoks »

Vai kāds zin standarta R15 riepu izmēru 1990 900OG SPG/Aero?
Vai tas ir 195/65 vai 195/60?
User avatar
Kredoks
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 212
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:36 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Kredoks »

KurBads wrote:jaujtājums sekojošs:
c900 cabrio aizmugurē izskatās +/- 2 pasažieru vietas. Vai, ierīkojot papildus 3.drošības jostu (kā parastam cietā jumta autiņam) būs legāli aizmugurē vadāt 3 piesprādzētus cilvēkus?
Vai tas kaut kur tehniskajā apskatē parādā, ka ir cabrio ir tikai 2+2 vietas un vai policija arī to varētu ievērot?
Apsveru cabrio iegādi jaukām vasaras dienām, bet 2 pieaugušie + 3 bērnēļi ir mans lielais Q ...
Tā arī ir - tas pats ka Aero/SPG kupejai - 2 vietas :(
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mrpinkeyes »

Tā arī ir - tas pats ka Aero/SPG kupejai - 2 vietas :([/quote]


Ko Tu muldi, kupejnieki, heči un sedani 900 og ir 5 vietīgi!!! Cabrio 4 vietas.

Riepas ir 195/60 R15
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

bet pilnīgi ierīkojot 3.šo jostu aizmugurē (tas nav grūti) vai nepastāv iespēja viņu reģistrēt kā 5-vietīgu ...?
Un vai tiešām teh.pasē raksta vietu skaitu??? Nav uz rokas LV teh.pase ...

riepas - 195/60 ... es (aiz nezināšanas) uzliku 195/65 - nedaudz balonīgāk izskatās, ber ir pilnībā OK.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Ja tev vecajā teh pasē (Beļģijas, ja nemaldos) būs rakstītas 4 vietas, tad arī LV numuru salīdzināšanā ierakstīs, ka vietas ir četras.

900 riepu izmēri uz R15:

185/65 - uz bleķa diskiem (ziemai)
195/60 - uz 5,5" lietajiem
205/55 - uz 6,5" lietajiem

Tas ir tāds diezgan ierasts dalījums, nesaku, ka tieši tā visiem ir vai tā obligāti būtu jāliek B)
900aero clubsport #8
User avatar
Kredoks
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 212
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:36 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Kredoks »

Mr Pink Eyes wrote:Tā arī ir - tas pats ka Aero/SPG kupejai - 2 vietas :(

Ko Tu muldi, kupejnieki, heči un sedani 900 og ir 5 vietīgi!!! Cabrio 4 vietas.

Riepas ir 195/60 R15[/quote]

Neko nemuldu - SPG aizmugures beņķim jostu ļipas neesmu skaitījis bet normāli tur ir vieta diviem pieaugušajiem, trim bernu baņķiem vietas arī naf - tas skaidri redzams - kabriķim protam sir izteikti divvietīgāks jo papildus sienu polsterējumam ir arī tenta nolaišanas mehānisms sānos. Protams kupejnieki skaitās 5 vietīgi, bet vietas aizmugurē Fiat Uno noteikti ir vairāk...
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:Ja tev vecajā teh pasē (Beļģijas, ja nemaldos) būs rakstītas 4 vietas, tad arī LV numuru salīdzināšanā ierakstīs, ka vietas ir četras.

900 riepu izmēri uz R15:

185/65 - uz bleķa diskiem (ziemai)
195/60 - uz 5,5" lietajiem
205/55 - uz 6,5" lietajiem

Tas ir tāds diezgan ierasts dalījums, nesaku, ka tieši tā visiem ir vai tā obligāti būtu jāliek B)


njaa ... redzu, ka beļģu teh.pasē vietas tiek rakstītas.' 5-vietīgam ir 5 vietas. Neesmu redzējis, kā tam convertible teh.pase izskatās.
Esmu redzējis, ka, piem., reģistrējot LV mašīnu tai pirms tam bija ierīkota gāzes iekārta, pie numuru salīdzināšanas saimnieks teica, ka iekārta jau bija no ārzemēm un viņa nekādi jautājumi netika uzdoti, tika ierakstīts, ka auto ir ar gāzes iekārtu ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mrpinkeyes »

Pats labākais, ka 900tais savā laikā skatijā vidēji lielā klase! Uno tak nebioa pat kompaktklase (Fiatiem to paņema tipo) un es ar vienmēr brīnos it kā, LIELAIS AUTO, bet aizmugurējiem vietas naff...

Lai gan ir vesti5 pieaugušie, tā kā tīri formāli satilpt var :)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Iedziļinājos aizdedzes sistēmā un rodās man jautājums, ko sauc par CKP sensoru? To Holla devēju, jeb brīnumu ar 7-iem kontaktiem, kas ir pieskrūvēts spārnā iekšā, pie kreisa pagrieziena?:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:Iedziļinājos aizdedzes sistēmā un rodās man jautājums, ko sauc par CKP sensoru? To Holla devēju, jeb brīnumu ar 7-iem kontaktiem, kas ir pieskrūvēts spārnā iekšā, pie kreisa pagrieziena?:huh:
Vai tik CKP nebija crank position (sensor?). Un vai ta 900 tāds vispār bija? Spārnā varētu būt aizdedzes komutators, nezinu kā vēl to sauc.
900aero clubsport #8
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

Sensor nozīme sensor un viņam būtu jābūt pie sadalenes gala kas pie ugunsienas stāv.

Tā nav kastīte vai kas tamlīdzīgs.

Hola devēju tev vajadzētu atrast pēc vadiem no sadalītāja. Un tas kreisajā spārnā arī ir tas brīnums - hola devējs.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Nja, tā arī laikam ir. :huh: Hmm, var tā būt, ka piemērām, ja komutators ir pagalam, tad benzīnsūknis arī neieslēdzās? Vai visdrīzāk tad ir problēma ar Holla devēju?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

mixeris wrote:Sensor nozīme sensor un viņam būtu jābūt pie sadalenes gala kas pie ugunsienas stāv.

Tā nav kastīte vai kas tamlīdzīgs.

Hola devēju tev vajadzētu atrast pēc vadiem no sadalītāja. Un tas kreisajā spārnā arī ir tas brīnums - hola devējs.
Pag, bet es skatos grāmatā uz zīmējumu un tur parādīts, ka Holla devējs stāv sadalenes iekšā.:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

Hall sensor, cik zinu, ir tas, kas ir iekš sadalītāja korpusa.
Tas, kas atrodas vadītāja puses spārnā ir kaut kāds Bosch aizdedzes bloks ...

Ja tev viens no šiem ir "izbeidzies", ECU nesaņem signālu, ka motors tiek griezts, attiecīgi, netiek padots spriegums caur sūkņa releju uz sūkni un degviela netiek padota ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Locked