Dažādi jautājumi par SAAB 9000
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Man gan tada pasa dzineja manualis ed kadus 13-14litrus:D
Treknajos gados automata paterins bija nu tads...itka pa lielu,bet liet vareja:DTagad butu jadoma...Bet mes jau SAAB jau neperk,lai ekonometu degvielu:)
Treknajos gados automata paterins bija nu tads...itka pa lielu,bet liet vareja:DTagad butu jadoma...Bet mes jau SAAB jau neperk,lai ekonometu degvielu:)
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Prieks, ka mans iepriekšējais cīņu biedrs nav licis tev vilties :) Es, kad viņu ņēmu, tad arī iesākumā vīpsnāju - automāts, ko tad es opis vai, bet aptuveni pēc nedēļas man jau bija pie kājas - iet viņš pieklājīgi un "pie trubām" es arī nebraucu ar BMW un calibrām skrieties - tur tā varētu būt problēma :)Piemērs šāds, jo vienreiz sākumā es ar viņu arī aizbraucu skrieties ar visādiem vāciešiem un tiešām ar tomātu tur nav ko darīt - lielāki par 2.0 motoru uz tiem īsajiem gabaliņiem mani koda nost pīpēdami, tādēļ es nobraucu divas reizes un pārējo pasākumu skatījos no malas, lai neapkaunotu SAAB - vairāk tur arī nerādījos :)edijs wrote:
Secinājumi. 1) man tas 9k automāts ir sasodīti iepaticies. No braukšanas viedokļa. Goda vārds. Ir savi plusi pagonkošanai ar manuālo, bet ikdienas braukšanai pa pilsētu es labprātāk ņemtu šo tomātu. Un vajag tik piešauties, iet viņš varen labi. Varētu turpināt vizināties.. Bet tad man vajag kādu degvielas sponsoru... 2) ja es vēl kādu laiku atpakaļ prātuļoju, vai tiešām vajadzēja to lielo čakaru ar kārbas maiņu no tomāta uz automātu savam zaļajam brīnumam (pie tam no strādājoša automāta (ceru, ka Ziedonim nav joprojām noplīsis) uz trīsātrumu manuāli), tad tagad, pētot šos ciparus pēdējās dienas, es secinu, ka doma bija gana pareiza.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Īsos gabalos jā, mazas hondiņas ar 1.6 motoriem ātri izraujās vadībā, saab'm tomēr vajag laiku, lai to masu iekustinātu. Bet garākā gabalā.. Nu reku piemērs, kā es ar to jauno taiperu skrējos te vienu vakaru (arī 200 lopi, manuālis, gadu, max divus vecs auto). Sanāca tāda pagarāka distance, minām abi pedal-to-metal līdz brīdim, kad jau bija jāsāk strauji bremzēties ceļa beigu dēļ. Sākumā viņš izrāvās vadībā, tad, ar otro ātrumu atkal tiku blakus, kamēr šis tur trešajā štepselēja, tad atkal viņš nedaudz tika priekšā, tad es ar trešo robu vilku tikmēr, kamēr biju šim blakus. Tad viņš ieknaģēja piektajā un automāts pārgāja uz ceturto. Un tālāk jau paātrinājums bija praktiski vienāds, nekur viņš aizmukt nevarēja. Čalis brīnījās, kas tas par superauto, kas viņa taiperim tur blakus. :) Tā ka par opisku to auto nosaukt nevar. Vakar baigi ilgi vizinājāmies ar māsu pie stūres. Viņai ari sasodīti patīk, teicās, ka gulēšot tajā autiņā. :D Un, kad viņa kaut kādu skrieties gribošu 323 mazdu izkoda pie luksofora, tad vispār smaids bija pa visu ģīmi. Vēl es naktī uz tukšas via balticas veicu max speed test - 200kmh sasniedz ļoti pieklājīgā tempā, līdz 210 arī aiziet, bet tālāk vairs tā ne pārāk. Varbūt pa bāni braucot ieskrietos lēnā garā līdz tiem papīros norādītiem 235kmh, bet tam vajag laiku. Jau pie 200kmh apgriezieni bija gana augsti un motors rēca. :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Ļoti daudziem 9k ātrums beidzas aptuveni pie 200km/h. Nu tur kādus 20 varbūt vēl dabūt klāt, ja vēl mēģina 20km gabalā, bet tas arī viss. Vecas jau tās mašīnas, daļa zirgu ganās jau pļavā.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Ar automātu arī ir jāmāk paņemt startu, R15 baloni arī nederēs un jāpiedomā arī pie riepām. Es zinu par ko tu runā, jo pats tieši tāpat izlīdu uz starta neko nezinot, intereses pēc gribējās pamēģināt. Tagad zinu pie kā jāpiestrādā, lai atriebtos. :laugh:keikei wrote:Prieks, ka mans iepriekšējais cīņu biedrs nav licis tev vilties :) Es, kad viņu ņēmu, tad arī iesākumā vīpsnāju - automāts, ko tad es opis vai, bet aptuveni pēc nedēļas man jau bija pie kājas - iet viņš pieklājīgi un "pie trubām" es arī nebraucu ar BMW un calibrām skrieties - tur tā varētu būt problēma :)Piemērs šāds, jo vienreiz sākumā es ar viņu arī aizbraucu skrieties ar visādiem vāciešiem un tiešām ar tomātu tur nav ko darīt - lielāki par 2.0 motoru uz tiem īsajiem gabaliņiem mani koda nost pīpēdami, tādēļ es nobraucu divas reizes un pārējo pasākumu skatījos no malas, lai neapkaunotu SAAB - vairāk tur arī nerādījos :)edijs wrote:
Secinājumi. 1) man tas 9k automāts ir sasodīti iepaticies. No braukšanas viedokļa. Goda vārds. Ir savi plusi pagonkošanai ar manuālo, bet ikdienas braukšanai pa pilsētu es labprātāk ņemtu šo tomātu. Un vajag tik piešauties, iet viņš varen labi. Varētu turpināt vizināties.. Bet tad man vajag kādu degvielas sponsoru... 2) ja es vēl kādu laiku atpakaļ prātuļoju, vai tiešām vajadzēja to lielo čakaru ar kārbas maiņu no tomāta uz automātu savam zaļajam brīnumam (pie tam no strādājoša automāta (ceru, ka Ziedonim nav joprojām noplīsis) uz trīsātrumu manuāli), tad tagad, pētot šos ciparus pēdējās dienas, es secinu, ka doma bija gana pareiza.
Un ar šādu komplektu kā tev, ja arī starts sanāks labi, pirmais, otrais ies spolēdams, kas galīgi nav vajadzīgs [es zinu, izbraucu jau :laugh: ].
Izkost kādu, protams, nav svarīgākais un arī ne Saab stihija, bet, ja reiz nagi niez uzlīst uz tā starta, tad ir jāparāda, kas īsti ir kas un es neparādīju un tagad nevaru to tā atstāt, jo naktīs tas mani gruž. Grauž, jo tas bija BMW. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Par to Aero motoru - šķiet kaut kur reiz lasīju par šo tēmu, un nebija gluži tā, ka 2.3T un Aero motori ir identiski, kaut kas tam Aero motoram bija kreptīgāks iekšā un nebija tikai un vienīgi softa atšķirība. Pa lielam jau jā - it kā vienādi. Vai tik tie nebija virzuļi, kas atšķīrās.. bet goda vārds neatceros. Taču nianses, lai arī nelielas, bet bija.
Viensjaanis: nu, Aero manuālim pa pilsētu tā aktīvi braukājoties arī tie 12-14 litri ir. Ok, pilsētas patēriņš nav mērāma vienība. :D Bet kaut kāda ilgāka perioda vidējo gan redz. Un Aero vidējais turējās ap desmit litriem, savukārt šitam tā diezgan stabili uz 13 ar pusi tagad stāv. Pie tam tagad man vairāk sanāk pa šoseju braukt, nekā agrāk. Un es tagad neresetošu kādu laiku. Jo mierīgāk skatīties, ka vidējais ir tie 13.5, nekā iebraucot pilsētā noresetot un tad sajūsmināties par 17-20. :)
Jā, bet pareizi Keikei teica - ja braukā tikai pa pilsētu un mazus gabalus (teiksim 3-5km uz darbu/skolu un atpakaļ), tad ir absolūti pie pakaļas, vai rij 14 litrus, vai 18 litrus, jo viena brauciena kopējās izmaksas no tā būtiski nesadārdzinās.
Varbūt es tagad to patēriņu sajutu tik sāpīgi tāpēc, ka pēdējā laikā tak braukājos diendienā ar draudzenes dīzelpoweru. Un tam ir vidējais ne vairāk pa 7 ar visu manu smago kāju. :) T.i. - principā divreiz mazak kā Saabtomātam. :D Protams, ka pamanāma atškirība.
Viensjaanis: nu, Aero manuālim pa pilsētu tā aktīvi braukājoties arī tie 12-14 litri ir. Ok, pilsētas patēriņš nav mērāma vienība. :D Bet kaut kāda ilgāka perioda vidējo gan redz. Un Aero vidējais turējās ap desmit litriem, savukārt šitam tā diezgan stabili uz 13 ar pusi tagad stāv. Pie tam tagad man vairāk sanāk pa šoseju braukt, nekā agrāk. Un es tagad neresetošu kādu laiku. Jo mierīgāk skatīties, ka vidējais ir tie 13.5, nekā iebraucot pilsētā noresetot un tad sajūsmināties par 17-20. :)
Jā, bet pareizi Keikei teica - ja braukā tikai pa pilsētu un mazus gabalus (teiksim 3-5km uz darbu/skolu un atpakaļ), tad ir absolūti pie pakaļas, vai rij 14 litrus, vai 18 litrus, jo viena brauciena kopējās izmaksas no tā būtiski nesadārdzinās.
Varbūt es tagad to patēriņu sajutu tik sāpīgi tāpēc, ka pēdējā laikā tak braukājos diendienā ar draudzenes dīzelpoweru. Un tam ir vidējais ne vairāk pa 7 ar visu manu smago kāju. :) T.i. - principā divreiz mazak kā Saabtomātam. :D Protams, ka pamanāma atškirība.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000hhhhhhhhhhhhhhhhh
Pārcelsimies uz šo topiku, 9k lietas TAJA topikā neiederās..
KoreFun wrote:
KoreFun wrote:
Es par šito tieši esmu štukojis. Par to, ka, ja es atremontētu savu garo kārbu, tad tas tomēr nebūtu iemesls, lai es no tā auto neizlemtu šķirties vienu dienu - ar mērķi tikt pie cita 9k. Ja tiešām būtu ieguldīts laiks un nauda kārbas restaurēšanai, tad pie tirgošanas ņemtu savu garo kārbu ārā, liktu kādu īso vietā un tirgotu tādā komplektācijā. Tas nekas, ka varbūt pa zemāku ciparu. Savukārt pēc tam meklējot sev zviedros citu 9k, nebūtu vairs jāskatās tieši pēc garkārbu variantiem. Jo tāpat liktu savējo. Un, pat ja jauniepirktajam būtu jau iekšā garā, tad to visdrīzāk nebūtu grūti notirgot. :)Nil, par to ka kaarba Tev staav laba un t.t
Vai tad jums ar Ediju kaut kas traucee to nomainiit uz tavu naakamo 9000 Aero?:silly: Jums kopaa, kad labs laiks aaraa, da kaadu kasti alus veel, manupraat pa 3-4 stundaam samaniniisiet kaarbas ar vietaam:cheer: :P
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000hhhhhhhhhhhhhhhhh
Vai atstāt rezervei. :laugh:edijs wrote:Pārcelsimies uz šo topiku, 9k lietas TAJA topikā neiederās..
KoreFun wrote:Es par šito tieši esmu štukojis. Par to, ka, ja es atremontētu savu garo kārbu, tad tas tomēr nebūtu iemesls, lai es no tā auto neizlemtu šķirties vienu dienu - ar mērķi tikt pie cita 9k. Ja tiešām būtu ieguldīts laiks un nauda kārbas restaurēšanai, tad pie tirgošanas ņemtu savu garo kārbu ārā, liktu kādu īso vietā un tirgotu tādā komplektācijā. Tas nekas, ka varbūt pa zemāku ciparu. Savukārt pēc tam meklējot sev zviedros citu 9k, nebūtu vairs jāskatās tieši pēc garkārbu variantiem. Jo tāpat liktu savējo. Un, pat ja jauniepirktajam būtu jau iekšā garā, tad to visdrīzāk nebūtu grūti notirgot. :)Nil, par to ka kaarba Tev staav laba un t.t
Vai tad jums ar Ediju kaut kas traucee to nomainiit uz tavu naakamo 9000 Aero?:silly: Jums kopaa, kad labs laiks aaraa, da kaadu kasti alus veel, manupraat pa 3-4 stundaam samaniniisiet kaarbas ar vietaam:cheer: :P
Vienīgi, pieņemu, ja ņemsi citu, tad jau jaunāka gada un tur tās kārbas nepasēs. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000hhhhhhhhhhhhhhhhh
Edijs un Nils ir kārbu maniaki :P :laugh:
EDIT:
Lai nepārprot!
Tas, protams, pozitīvi. Man patīk lasīt kā jūs rakstat līdz cik ar otro robu "atvelkat" :woohoo:
EDIT:
Lai nepārprot!
Tas, protams, pozitīvi. Man patīk lasīt kā jūs rakstat līdz cik ar otro robu "atvelkat" :woohoo:
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000hhhhhhhhhhhhhhhhh
Var sarunāt blakus pasēdēt, parādīsim par ko mēs te fanojam un kas tajās garajās kārbās tam otrajam ir pa kaifu. :laugh:zudushais wrote:Edijs un Nils ir kārbu maniaki :P :laugh:
EDIT:
Lai nepārprot!
Tas, protams, pozitīvi. Man patīk lasīt kā jūs rakstat līdz cik ar otro robu "atvelkat" :woohoo:
Kad Beļģijā izvizināju Poļus, kuri neticēja, ka Saab labi iet, viņi ieķērās ručkā un teica: "We love the second gear!" :laugh:
Bļ*, un veči, lai ko Jūs man te nestāstītu, katrs, kuram ir vai ir bijis aero, mīl ar viņu atvilkt un tā ir lieta, kas neapnīk, pirmo reizi no tā paātrinājuma pēc sava vecā Citrona gandrīz bikses aiz laimes piečurāju un protams, ka sākumā pastiepu diezgan bieži, bet jau minēju, pastiepu, nevis jāju.
Un ir tikai trīs lietas, kas tevi ierobežo ar šo mašīnu, CP, patēriņš un bailes nojāt to par ko mēs šeit tā diskutējam.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000hhhhhhhhhhhhhhhhh
Edij, skatoties KAA jums taas kaarbas "nolitojas" izskataas, ka tas ir vieniigs normaals variants:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Nezin - es kad pirku to SAABu ar tomātu bija divi galvenie iemesli, kapēc ne manuālo:Nils/carlorossi wrote:keikei wrote:edijs wrote:
Ar automātu arī ir jāmāk paņemt startu, R15 baloni arī nederēs un jāpiedomā arī pie riepām. Es zinu par ko tu runā, jo pats tieši tāpat izlīdu uz starta neko nezinot, intereses pēc gribējās pamēģināt. Tagad zinu pie kā jāpiestrādā, lai atriebtos. :laugh:
Un ar šādu komplektu kā tev, ja arī starts sanāks labi, pirmais, otrais ies spolēdams, kas galīgi nav vajadzīgs [es zinu, izbraucu jau :laugh: ].
Izkost kādu, protams, nav svarīgākais un arī ne Saab stihija, bet, ja reiz nagi niez uzlīst uz tā starta, tad ir jāparāda, kas īsti ir kas un es neparādīju un tagad nevaru to tā atstāt, jo naktīs tas mani gruž. Grauž, jo tas bija BMW. :laugh:
a) līdz Aero nevarēju pacelties
b) es izgāzu pirms pirkšanas, man patika komforts, koža roža, mūzika - man pat negribējās domāt par ātrumkloķa čamdīšānu - labāk meiteni blakus čamdīt :D
un tā skriešanās mani arī negrauž - lai viņi pēc tam savās mazajās gondās un citos aparātos kratās mājās un priecājās - man toties ir ērti un uz šosejas pie 90 vai garākas distances no 0 es tāpat viņiem neatstāju nekādas cerības :)
P.S. Edij atcerējos - piļņiku labajai miroņgalvai vajag nomainīt!
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Par to "košanu". Man kādreiz patīk iznest cauri skrieties gribētājus. Krustā gaidot zaļo izliekos, ka metīšos skrieties, bet, kad iedegās zaļais, normāli turpinot ceļu :P , skatos kā "konkurents" izmisīgi min grīdā un droši vien pārlaimīgs, ka "izkodis" mani. Nākošajā krustā esmu viņam blakus un ;)
Bet tas viss atkarīgs no garīgā. Reizēm arī "izpūšu trubas" :) , bet tas gan vairāk bija ar 9k, jo patreizējam 9-5 jāmaina turbīna - eļļu rij kā benzīnu :(
Bet tas viss atkarīgs no garīgā. Reizēm arī "izpūšu trubas" :) , bet tas gan vairāk bija ar 9k, jo patreizējam 9-5 jāmaina turbīna - eļļu rij kā benzīnu :(
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Šitais jau aiziet offtopicā, bet ceru, ka taps piedots ja jau reiz par čakarēšanu, tad vislabāk bija, kad sēdēju blakus (gan ne saabam) un pie sarkanā krusta ar vienu joslu pielīda blakus viens naglijs audi, tip izcirtīs un aizies kā pirmais, mūsu šoferis vēl pie sarkanā riktīgi uzgāzēja tip jau dod ripās un audis kā vilka tā pie sarkanā arī aizgāja - labi ka nakts un klusas ielas :)Diks wrote:Par to "košanu". Man kādreiz patīk iznest cauri skrieties gribētājus. Krustā gaidot zaļo izliekos, ka metīšos skrieties, bet, kad iedegās zaļais, normāli turpinot ceļu :P , skatos kā "konkurents" izmisīgi min grīdā un droši vien pārlaimīgs, ka "izkodis" mani. Nākošajā krustā esmu viņam blakus un ;)
Bet tas viss atkarīgs no garīgā. Reizēm arī "izpūšu trubas" :) , bet tas gan vairāk bija ar 9k, jo patreizējam 9-5 jāmaina turbīna - eļļu rij kā benzīnu :(
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000hhhhhhhhhhhhhhhhh
Nils/carlorossi wrote:
Bļ*, un veči, lai ko Jūs man te nestāstītu, katrs, kuram ir vai ir bijis aero, mīl ar viņu atvilkt un tā ir lieta, kas neapnīk....[/quote]
Nevajag nemaz Aero, jo arī ar LPT ar garo kārbu 2. un 3. robā "atvilkt" ir kaifs!
Bļ*, un veči, lai ko Jūs man te nestāstītu, katrs, kuram ir vai ir bijis aero, mīl ar viņu atvilkt un tā ir lieta, kas neapnīk....[/quote]
Nevajag nemaz Aero, jo arī ar LPT ar garo kārbu 2. un 3. robā "atvilkt" ir kaifs!
2003. 9-5 W 2,3 t