Dažādi jautājumi par 900


Locked
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

Tā kā man nav bijis auto ar elektrisko sūkni tad es to ķēdīti īsti labi nepārzinu.
Es tiešām nepareizi izteicos par to hola devēju. Hola devējs ir iekšā sadalītāja un ja tur pārplīst kāds no vadiņiem, tad auto noslāpst nost namertva.
Man bija tā ka bija aizpuvis viens no tiem 3 vadiem un līdz ar to labajos līkumos strauji pagriežot slāpa auto nost. Tāpat bija dažas reizes uz šosejas kad sāka raustīties auto un pēc tam nevarēja pielaist.

Bet kā tas ir saistīts ar benzīna sūkni es nezinu, bet var uzmest aci grāmatai :)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Tā man parādījās gaisma tuneļa beigās:laugh: Mixer, man tas pats bija, it kā brauc, tad uz bedrēm paraustās un noslāps. Tad pieliec un brauc tālāk, pēc tam noslāpa un nevarēja iedarbināt. Atstāju līdz rītam, tad provēju viss ok, bet pēc tam vienā brīdī noslāpa un viss. Pat pieslēdzot sūkni "pa tiešo" negribēja iedarbināties. Tātad sanāk ka vai nu Hollam kāds no trim vādiem gļuko, vai tās brīnums uz spārna? Piektdien, ja sanāks, būs jāpārbauda to visu:cheer:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

KoreFun wrote:Tā man parādījās gaisma tuneļa beigās:laugh: Mixer, man tas pats bija, it kā brauc, tad uz bedrēm paraustās un noslāps. Tad pieliec un brauc tālāk, pēc tam noslāpa un nevarēja iedarbināt. Atstāju līdz rītam, tad provēju viss ok, bet pēc tam vienā brīdī noslāpa un viss. Pat pieslēdzot sūkni "pa tiešo" negribēja iedarbināties. Tātad sanāk ka vai nu Hollam kāds no trim vādiem gļuko, vai tās brīnums uz spārna? Piektdien, ja sanāks, būs jāpārbauda to visu:cheer:
tu esi drošs, ka benzīna sūknis bākā ir dzīvs? Ja reizēm slāpst, tas var nozīmēt arī, ka sūknis ieķeras ... tu vari likt pa taisno 15 rezies - viņš ies, bet 16ajā neiegriezīsies ... kontakti zūd sūknim iekšā ... mana pieredze ... arī uz tām bedrēm šie kontakti var pazust un atkal parādīties ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Es sūkni pieslēdzu pa tiešo, viņš strādāja neatslēdzoties, bet iedarbināt tāpat nevarēju.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

1) Maybe kaut kas sadalītajā pašā iekšā.
2) Pārbaudi to kontaktu kas iznāk laukā no sadalītāja no halla devēja. Atvelc nost gumiju arī un nočeko vai visi vadi ir ok, jo no ārpuses var likties ka ir ok bet iekšā zaļais.
3) Ir zināmi gadījumi kad gļuko tas tur ALA kompis un viņā saiet iekšā mitrums un kaut ko tur sabeidz.

Pa priekšu izdari otro punktu :)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Tikšu pie auto, tad protams pārbaudīšu. Jau salasījos te netā visādas infas pa tiem Holla efektiem un komutatoriem:laugh:
Mixer, kas tas pa "ALA" kompi?:ohmy:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote: Mixer, kas tas pa "ALA" kompi?:ohmy:
:laugh: Liekas, ka viņš to domāja tā:


3) Ir zināmi gadījumi kad gļuko tas tur ķipa "kompis" un viņā saiet iekšā mitrums un kaut ko tur sabeidz.



Liekas ka viņš domāja to aizdedzes komutatoru, vai ne? B)
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Laikam tā arī ir, jo shēmās nekas cits nav parādīts, ka tikai Holla devējs, komutators un spole;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

Nu mikrene viņā iekšā ir :)
Tātad kompis :D
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Nu ja tā izspriest, tad Holla devējs arī ir kompis, jo tam iekšā arī ir mikrene:laugh: No tās arī iziet trīs vadi:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Starp citu, tas ECU kompis man strādā:) Un pats interesantākais ir tas, ka auto brauc jau trešo dienu, un viss ir kārtībā:woohoo: Vispār man tagad ir nojauta, kāpēc viņš negriba palaisties. Uz sadalītāja (apakšā) izrādījās bija neliela eļļas peļķīte. Bet tagad braucu un viss ir kārtībā. Eļļa tur vairs neparādās.:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

turbo ...

vienam `88 c900 auto nu nekādi nedabūju redzēt turbo bultiņu pakāpjamies augtsāk par 1/2 dzeltenajā ... un tas iespējams tikai'gāzejot 3.ajā un dabūjot uzspiest lielākus apgriezienus. 4, 5.tajā gandrīz nemaz nedabūju boostu ...

Sakiet, vai tas, ka turbīna attīsta kaut kādu spiedienu, nozīmē, ka viņa ir vesela? Vai arīi var būt, ka viņa spējīga sapumpēt tikai švakas atmosfēras???

Tas, ka turbo spiediens parādās tikai pie lieliem apgriezieniem, liek man domāt, ka wastegate ir vai nu iestrēdzis vai arī atspere "nolaidusi tvaiku" un netur base boost ...

turbīna itkā arī nekādas sliktās skaņas nerādīja.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

KurBads... var būt vnk izdedzis vārsts pašā turbīnā! Arī tā gadās.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:turbo ...

vienam `88 c900 auto nu nekādi nedabūju redzēt turbo bultiņu pakāpjamies augtsāk par 1/2 dzeltenajā ... un tas iespējams tikai'gāzejot 3.ajā un dabūjot uzspiest lielākus apgriezienus. 4, 5.tajā gandrīz nemaz nedabūju boostu ...

Sakiet, vai tas, ka turbīna attīsta kaut kādu spiedienu, nozīmē, ka viņa ir vesela? Vai arīi var būt, ka viņa spējīga sapumpēt tikai švakas atmosfēras???

Tas, ka turbo spiediens parādās tikai pie lieliem apgriezieniem, liek man domāt, ka wastegate ir vai nu iestrēdzis vai arī atspere "nolaidusi tvaiku" un netur base boost ...

turbīna itkā arī nekādas sliktās skaņas nerādīja.
Kā rāda pieredze - patīri kontaktiņus visur, kas vien ir saistīts ar APC. :P Vai arī jāskatās vakumtrubiņas...
900aero clubsport #8
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Normunds »

KoreFun wrote:Starp citu, tas ECU kompis man strādā:) Un pats interesantākais ir tas, ka auto brauc jau trešo dienu, un viss ir kārtībā:woohoo: Vispār man tagad ir nojauta, kāpēc viņš negriba palaisties. Uz sadalītāja (apakšā) izrādījās bija neliela eļļas peļķīte. Bet tagad braucu un viss ir kārtībā. Eļļa tur vairs neparādās.:huh:



Apsveicu ar atgriešanos uz ceļa ! Eļļa zem sadalītāja vāciņa parādās pie sadalītāja rotējošās ass izdiluma pret aluminija korpusu. Vienkārša metode ar izdilušo daļu nomaiņu te nav. Seko līdz un tīri lai šī eļļa nekrājas sadalītājam iekšpusē. Tas var būt viens no negaidītas apstāšanās iemesliem .
Locked