Dažādi jautājumi par 900
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tā kā man nav bijis auto ar elektrisko sūkni tad es to ķēdīti īsti labi nepārzinu.
Es tiešām nepareizi izteicos par to hola devēju. Hola devējs ir iekšā sadalītāja un ja tur pārplīst kāds no vadiņiem, tad auto noslāpst nost namertva.
Man bija tā ka bija aizpuvis viens no tiem 3 vadiem un līdz ar to labajos līkumos strauji pagriežot slāpa auto nost. Tāpat bija dažas reizes uz šosejas kad sāka raustīties auto un pēc tam nevarēja pielaist.
Bet kā tas ir saistīts ar benzīna sūkni es nezinu, bet var uzmest aci grāmatai :)
Es tiešām nepareizi izteicos par to hola devēju. Hola devējs ir iekšā sadalītāja un ja tur pārplīst kāds no vadiņiem, tad auto noslāpst nost namertva.
Man bija tā ka bija aizpuvis viens no tiem 3 vadiem un līdz ar to labajos līkumos strauji pagriežot slāpa auto nost. Tāpat bija dažas reizes uz šosejas kad sāka raustīties auto un pēc tam nevarēja pielaist.
Bet kā tas ir saistīts ar benzīna sūkni es nezinu, bet var uzmest aci grāmatai :)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tā man parādījās gaisma tuneļa beigās:laugh: Mixer, man tas pats bija, it kā brauc, tad uz bedrēm paraustās un noslāps. Tad pieliec un brauc tālāk, pēc tam noslāpa un nevarēja iedarbināt. Atstāju līdz rītam, tad provēju viss ok, bet pēc tam vienā brīdī noslāpa un viss. Pat pieslēdzot sūkni "pa tiešo" negribēja iedarbināties. Tātad sanāk ka vai nu Hollam kāds no trim vādiem gļuko, vai tās brīnums uz spārna? Piektdien, ja sanāks, būs jāpārbauda to visu:cheer:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
tu esi drošs, ka benzīna sūknis bākā ir dzīvs? Ja reizēm slāpst, tas var nozīmēt arī, ka sūknis ieķeras ... tu vari likt pa taisno 15 rezies - viņš ies, bet 16ajā neiegriezīsies ... kontakti zūd sūknim iekšā ... mana pieredze ... arī uz tām bedrēm šie kontakti var pazust un atkal parādīties ...KoreFun wrote:Tā man parādījās gaisma tuneļa beigās:laugh: Mixer, man tas pats bija, it kā brauc, tad uz bedrēm paraustās un noslāps. Tad pieliec un brauc tālāk, pēc tam noslāpa un nevarēja iedarbināt. Atstāju līdz rītam, tad provēju viss ok, bet pēc tam vienā brīdī noslāpa un viss. Pat pieslēdzot sūkni "pa tiešo" negribēja iedarbināties. Tātad sanāk ka vai nu Hollam kāds no trim vādiem gļuko, vai tās brīnums uz spārna? Piektdien, ja sanāks, būs jāpārbauda to visu:cheer:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
Es sūkni pieslēdzu pa tiešo, viņš strādāja neatslēdzoties, bet iedarbināt tāpat nevarēju.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
1) Maybe kaut kas sadalītajā pašā iekšā.
2) Pārbaudi to kontaktu kas iznāk laukā no sadalītāja no halla devēja. Atvelc nost gumiju arī un nočeko vai visi vadi ir ok, jo no ārpuses var likties ka ir ok bet iekšā zaļais.
3) Ir zināmi gadījumi kad gļuko tas tur ALA kompis un viņā saiet iekšā mitrums un kaut ko tur sabeidz.
Pa priekšu izdari otro punktu :)
2) Pārbaudi to kontaktu kas iznāk laukā no sadalītāja no halla devēja. Atvelc nost gumiju arī un nočeko vai visi vadi ir ok, jo no ārpuses var likties ka ir ok bet iekšā zaļais.
3) Ir zināmi gadījumi kad gļuko tas tur ALA kompis un viņā saiet iekšā mitrums un kaut ko tur sabeidz.
Pa priekšu izdari otro punktu :)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tikšu pie auto, tad protams pārbaudīšu. Jau salasījos te netā visādas infas pa tiem Holla efektiem un komutatoriem:laugh:
Mixer, kas tas pa "ALA" kompi?:ohmy:
Mixer, kas tas pa "ALA" kompi?:ohmy:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
:laugh: Liekas, ka viņš to domāja tā:KoreFun wrote: Mixer, kas tas pa "ALA" kompi?:ohmy:
3) Ir zināmi gadījumi kad gļuko tas tur ķipa "kompis" un viņā saiet iekšā mitrums un kaut ko tur sabeidz.
Liekas ka viņš domāja to aizdedzes komutatoru, vai ne? B)
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Laikam tā arī ir, jo shēmās nekas cits nav parādīts, ka tikai Holla devējs, komutators un spole;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu mikrene viņā iekšā ir :)
Tātad kompis :D
Tātad kompis :D
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu ja tā izspriest, tad Holla devējs arī ir kompis, jo tam iekšā arī ir mikrene:laugh: No tās arī iziet trīs vadi:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Starp citu, tas ECU kompis man strādā:) Un pats interesantākais ir tas, ka auto brauc jau trešo dienu, un viss ir kārtībā:woohoo: Vispār man tagad ir nojauta, kāpēc viņš negriba palaisties. Uz sadalītāja (apakšā) izrādījās bija neliela eļļas peļķīte. Bet tagad braucu un viss ir kārtībā. Eļļa tur vairs neparādās.:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
turbo ...
vienam `88 c900 auto nu nekādi nedabūju redzēt turbo bultiņu pakāpjamies augtsāk par 1/2 dzeltenajā ... un tas iespējams tikai'gāzejot 3.ajā un dabūjot uzspiest lielākus apgriezienus. 4, 5.tajā gandrīz nemaz nedabūju boostu ...
Sakiet, vai tas, ka turbīna attīsta kaut kādu spiedienu, nozīmē, ka viņa ir vesela? Vai arīi var būt, ka viņa spējīga sapumpēt tikai švakas atmosfēras???
Tas, ka turbo spiediens parādās tikai pie lieliem apgriezieniem, liek man domāt, ka wastegate ir vai nu iestrēdzis vai arī atspere "nolaidusi tvaiku" un netur base boost ...
turbīna itkā arī nekādas sliktās skaņas nerādīja.
vienam `88 c900 auto nu nekādi nedabūju redzēt turbo bultiņu pakāpjamies augtsāk par 1/2 dzeltenajā ... un tas iespējams tikai'gāzejot 3.ajā un dabūjot uzspiest lielākus apgriezienus. 4, 5.tajā gandrīz nemaz nedabūju boostu ...
Sakiet, vai tas, ka turbīna attīsta kaut kādu spiedienu, nozīmē, ka viņa ir vesela? Vai arīi var būt, ka viņa spējīga sapumpēt tikai švakas atmosfēras???
Tas, ka turbo spiediens parādās tikai pie lieliem apgriezieniem, liek man domāt, ka wastegate ir vai nu iestrēdzis vai arī atspere "nolaidusi tvaiku" un netur base boost ...
turbīna itkā arī nekādas sliktās skaņas nerādīja.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
KurBads... var būt vnk izdedzis vārsts pašā turbīnā! Arī tā gadās.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kā rāda pieredze - patīri kontaktiņus visur, kas vien ir saistīts ar APC. :P Vai arī jāskatās vakumtrubiņas...KurBads wrote:turbo ...
vienam `88 c900 auto nu nekādi nedabūju redzēt turbo bultiņu pakāpjamies augtsāk par 1/2 dzeltenajā ... un tas iespējams tikai'gāzejot 3.ajā un dabūjot uzspiest lielākus apgriezienus. 4, 5.tajā gandrīz nemaz nedabūju boostu ...
Sakiet, vai tas, ka turbīna attīsta kaut kādu spiedienu, nozīmē, ka viņa ir vesela? Vai arīi var būt, ka viņa spējīga sapumpēt tikai švakas atmosfēras???
Tas, ka turbo spiediens parādās tikai pie lieliem apgriezieniem, liek man domāt, ka wastegate ir vai nu iestrēdzis vai arī atspere "nolaidusi tvaiku" un netur base boost ...
turbīna itkā arī nekādas sliktās skaņas nerādīja.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
KoreFun wrote:Starp citu, tas ECU kompis man strādā:) Un pats interesantākais ir tas, ka auto brauc jau trešo dienu, un viss ir kārtībā:woohoo: Vispār man tagad ir nojauta, kāpēc viņš negriba palaisties. Uz sadalītāja (apakšā) izrādījās bija neliela eļļas peļķīte. Bet tagad braucu un viss ir kārtībā. Eļļa tur vairs neparādās.:huh:
Apsveicu ar atgriešanos uz ceļa ! Eļļa zem sadalītāja vāciņa parādās pie sadalītāja rotējošās ass izdiluma pret aluminija korpusu. Vienkārša metode ar izdilušo daļu nomaiņu te nav. Seko līdz un tīri lai šī eļļa nekrājas sadalītājam iekšpusē. Tas var būt viens no negaidītas apstāšanās iemesliem .