Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
keikei: ok, taps mainīts. Neesmu vēl uz bedres bijis un skatījis apakšu. Bet būt zināt, danke.
Par to kārbu nolietošanu.. Nu, es jau to savu Aero kārbu tā arī nedabūju baigi pats palietot, jo viņa noplīsa aptuveni pusotru mēnesi pēc auto iegādes. Un nebija gluži tā, ka es diendienā vilktu cik var un zīmētos visiem. Protams, patika pagāzēt, patika parādīt čomiem, ko mans jauniepirktais auto spēj. Bet tas nebija daudz. Tāpat nevarētu teikt, ka apzināti lauzu to kārbu. Nebūt neminu līdz galam visu laiku ar katru robu. Samērā pieklājīgi pat. Nu, un iepriekšējais īpašnieks arī it kā nebija baigais gāzējs, tāds mierīgs braucējs. Taču mēs nezinām, ko ar to auto kāds bija darījis agrāk. Tāpat to nezin arī Nils - ne par esošo, ne iepriekšējo sarkanu. Tomēr padaudz gadu tiem auto, viņus kāds varēja paspēt dakaut jau pirms tam. Un tas, ka noplīsa tieši Nila un manās rokās, tā jau tikai sagadīšanās. Ak jā, brālēna sencim tak arī 93.gada 2.3T garā kārba (tas pats kods, kas manai Aero kārbai) palika vienu dienu bez 3-4 ātruma. Un brālēna sencis ir nu tiiiiik lēnīgs un kulturāls braucējs un tiiiik ļoti uzmanīgi attiecās pret tehniku, ka pavisam noteikti nevar teikt, ka viņa braukšanas stils ir pie vainas kārbas nobiršanai. Sagadīšanās..
Par to kārbu nolietošanu.. Nu, es jau to savu Aero kārbu tā arī nedabūju baigi pats palietot, jo viņa noplīsa aptuveni pusotru mēnesi pēc auto iegādes. Un nebija gluži tā, ka es diendienā vilktu cik var un zīmētos visiem. Protams, patika pagāzēt, patika parādīt čomiem, ko mans jauniepirktais auto spēj. Bet tas nebija daudz. Tāpat nevarētu teikt, ka apzināti lauzu to kārbu. Nebūt neminu līdz galam visu laiku ar katru robu. Samērā pieklājīgi pat. Nu, un iepriekšējais īpašnieks arī it kā nebija baigais gāzējs, tāds mierīgs braucējs. Taču mēs nezinām, ko ar to auto kāds bija darījis agrāk. Tāpat to nezin arī Nils - ne par esošo, ne iepriekšējo sarkanu. Tomēr padaudz gadu tiem auto, viņus kāds varēja paspēt dakaut jau pirms tam. Un tas, ka noplīsa tieši Nila un manās rokās, tā jau tikai sagadīšanās. Ak jā, brālēna sencim tak arī 93.gada 2.3T garā kārba (tas pats kods, kas manai Aero kārbai) palika vienu dienu bez 3-4 ātruma. Un brālēna sencis ir nu tiiiiik lēnīgs un kulturāls braucējs un tiiiik ļoti uzmanīgi attiecās pret tehniku, ka pavisam noteikti nevar teikt, ka viņa braukšanas stils ir pie vainas kārbas nobiršanai. Sagadīšanās..
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Taks,apskaidrojiet ludzu.2.3T nav tas pats,kas AERO?Pareizi saprotu,ka 2.3T ir FPT un 2.3t ir LPT?
Galvu jauc tas,ka atceros gan Edija gan Gustava SAABiem pakala bija Turbo uzraksts ar lielo "T",bet manejam ir ar mazo:dry:
Galvu jauc tas,ka atceros gan Edija gan Gustava SAABiem pakala bija Turbo uzraksts ar lielo "T",bet manejam ir ar mazo:dry:
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
2.3i bez turbo ar 150hp,
2.3t lpt ar 170hp
2.3T hot, jeb full pressure turbo ar 200hp [kas, šķiet ir tev]
2.3T hot aero ar to pašu full pressure turbo un 225hp.
Vienīgi 2.3T aero ar tomātu ir 200hp, nevis 225hp.
;)
Aizmugurē var vis kaut ko sabļembot, neesmu pat īsti iedziļinājies, man vispār pliks dibens un mēģinu kaut kur saganīt bļembas "Saab" un "Aero" no 9-5/9-3.
Es parasti vados pēc bodija un turbo dačika esamības/neesamības.
Vairumā gadījumu ar to pietiek, lai noteiktu jaudu.
Un ar ko atšķiras CS no CSE mēs ar Ediju vēljoprojām neesam sapratuši. :laugh:
Kāds zin precīzi?
2.3t lpt ar 170hp
2.3T hot, jeb full pressure turbo ar 200hp [kas, šķiet ir tev]
2.3T hot aero ar to pašu full pressure turbo un 225hp.
Vienīgi 2.3T aero ar tomātu ir 200hp, nevis 225hp.
;)
Aizmugurē var vis kaut ko sabļembot, neesmu pat īsti iedziļinājies, man vispār pliks dibens un mēģinu kaut kur saganīt bļembas "Saab" un "Aero" no 9-5/9-3.
Es parasti vados pēc bodija un turbo dačika esamības/neesamības.
Vairumā gadījumu ar to pietiek, lai noteiktu jaudu.
Un ar ko atšķiras CS no CSE mēs ar Ediju vēljoprojām neesam sapratuši. :laugh:
Kāds zin precīzi?
Saab 900 Turbo '81
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Tank You:)Ta jau domaju.Nils/carlorossi wrote:2.3i bez turbo ar 150hp,
2.3t lpt ar 170hp
2.3T hot, jeb full pressure turbo ar 200hp [kas, šķiet ir tev]
2.3T hot aero ar to pašu full pressure turbo un 225hp.
Vienīgi 2.3T aero ar tomātu ir 200hp, nevis 225hp.
;)
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Wikipedia raksta, ka CSE ir labāk aprīkots un 2.3 Turbo motori CS ir lpt ar 170hp, bet CSE ir hot ar 200hp.Nils/carlorossi wrote:Un ar ko atšķiras CS no CSE mēs ar Ediju vēljoprojām neesam sapratuši. :laugh:
Kāds zin precīzi?
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Prakse rāda pretējo, man ir vispilnākā komplektācija, augstspiediena turbo, bet pēc VIN decodera aina sekojoša:
Specification for Saab 9000 VIN: YS3CH65N7S1004260
Model year 1995
Model series Aero
Body style 5-door CS
Airbags Driver and passenger
Engine B204 (2.0l full-pressure turbo with balance shafts)
Transmission 5-speed manual
Built at Line A, Trollhattan, Sweden
Ok, man gan nav 2.3, bet enīvej, kaut kas nepas. Un šeit, izskatās, ka CS apzīmē body type, nevis komplektāciju vai motora jaudu.
Mes ar Ediju vienu dienu spriedām gan par extrām, gan motoriem, bet gudri netikām, viņs arī vilka visādas paralēles ar saviem bijušajiem/esošajiem/zināmajiem, gudri netikām.
Gan jau Edijs iepeldēs un atstāstīs, es jau vairs neatceros un kurš gan spēj tām viņa 9k mahinācijām izsekot. :laugh:
Specification for Saab 9000 VIN: YS3CH65N7S1004260
Model year 1995
Model series Aero
Body style 5-door CS
Airbags Driver and passenger
Engine B204 (2.0l full-pressure turbo with balance shafts)
Transmission 5-speed manual
Built at Line A, Trollhattan, Sweden
Ok, man gan nav 2.3, bet enīvej, kaut kas nepas. Un šeit, izskatās, ka CS apzīmē body type, nevis komplektāciju vai motora jaudu.
Mes ar Ediju vienu dienu spriedām gan par extrām, gan motoriem, bet gudri netikām, viņs arī vilka visādas paralēles ar saviem bijušajiem/esošajiem/zināmajiem, gudri netikām.
Gan jau Edijs iepeldēs un atstāstīs, es jau vairs neatceros un kurš gan spēj tām viņa 9k mahinācijām izsekot. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Sit mani nost,bet man uz pakalas rakstits CS.Bet nu man nav LPT.170 ZS ta necel.Es drizak domaju,ka aprikojums.Vai ir redzets CS ar pakalejo stikla tiritaju un papildus bremzu lukturiti?:dry: Vai tie pricendali nak tikai CSE?Jancis wrote:Wikipedia raksta, ka CSE ir labāk aprīkots un 2.3 Turbo motori CS ir lpt ar 170hp, bet CSE ir hot ar 200hp.Nils/carlorossi wrote:Un ar ko atšķiras CS no CSE mēs ar Ediju vēljoprojām neesam sapratuši. :laugh:
Kāds zin precīzi?
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Un mēs arī noskaidrojām, ka tev ir turbo/APC mērītājs panelī, kas nozīmē, ka tev ir 200hp, kas arī ir pretrunā ar Wikipēdijas rakstīto.Viensjaanis wrote:Sit mani nost,bet man uz pakalas rakstits CS.Bet nu man nav LPT.170 ZS ta necel.Es drizak domaju,ka aprikojums.Vai ir redzets CS ar pakalejo stikla tiritaju un papildus bremzu lukturiti?:dry: Vai tie pricendali nak tikai CSE?Jancis wrote:Wikipedia raksta, ka CSE ir labāk aprīkots un 2.3 Turbo motori CS ir lpt ar 170hp, bet CSE ir hot ar 200hp.Nils/carlorossi wrote:Un ar ko atšķiras CS no CSE mēs ar Ediju vēljoprojām neesam sapratuši. :laugh:
Kāds zin precīzi?
Logu tīrītājs man pakaļa ir, bremžugunis nav, tur tikai mīzējs. :laugh: :laugh: :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Tātad, vismaz wikipedias teikuma otrā daļa nav patiesa.
Viensjaanis, ko par tavu saab saka vin decoderis?
Viensjaanis, ko par tavu saab saka vin decoderis?
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Neatceros,kur bija jaiemet VIN:blush: Un uz so bridi mana tehniska pase ir apm 3000km no manis:D:D:D VIN rita uzzinasu,tad varesim pacolet:)Es biju pilna parlieciba,ka CSE un CS atskiriba ir tikai aprikojuma un galbu nelauziju,bet interesanti butu uzzinat gala rezultatu:)Jancis wrote:Tātad, vismaz wikipedias teikuma otrā daļa nav patiesa.
Viensjaanis, ko par tavu saab saka vin decoderis?
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Viens decoderis ir TEViensjaanis wrote:Neatceros,kur bija jaiemet VIN:blush: Un uz so bridi mana tehniska pase ir apm 3000km no manis:D:D:D VIN rita uzzinasu,tad varesim pacolet:)Es biju pilna parlieciba,ka CSE un CS atskiriba ir tikai aprikojuma un galbu nelauziju,bet interesanti butu uzzinat gala rezultatu:)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Jā, par CS un CSE skaidrības nav joprojām. :) Manējais esošais (zaļais) skaitās CS. Tas tomāts arī laikam CS. Brālēnam arī CS. Visiem trim 200 lopi. Savukārt brālēna sencim ir CSE (tagad sāku šaubīties, bet nu tā šķiet bija, rīt palūgšu svaigāku info) un viņam ir LPT, ne-ādas salons, ne-elektriski krēsli, nav spoiļera, nav logu tīrāmā aizmugurē. Un tas mums ar brālēnu kādu laiku atpakaļ lika domāt, ka tas csE nozīmē Economic. :D Un tikai kaut kad vēlāk sāku lasīt, ka skuju, tieši otrādi - CSE ir krutāk. Hm, es rīt pamēģināšu atrast tam savam nesen iepirktajam un pārdotajam 2.3 ne-turbo, vai šis bija cs vai cse. Jo tas vispār bija interesants - neturbo, bet ar elektriskiem krēsliem un logu tīrītāju aizmugurē. Protams, nav jau zināms, kas viņam nācis no rūpnīcas un ko pēc tam kāds piemontējis. Taču es neizslēdzu iespēju, ka, neatkarīgi no tā cs vai cse varēja pie pirkšanas palūgt to vai citu fīču klāt. Un tad vot sanākuši visadi mikstrojumi un jauc mums prātu. :) Ak jā, un tas mans esošais no rūpnīcas ir nācis kā CS, 200 zirgu tomāts. Logu tīrāmais aizmugurē nebija, elektriskie krēsli arī ne. Bet ādas gan. Ai, sarežģīti. Rīt papētīsim sīkāk. :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Man kaut kā liekas ka CS vnk nāca līdz `94 gada sākumam, un CSE no 94 g. beigām līdz 98.g...., jo šiem gadiem ir arī savas atšķirības, piemēram kārbas....., bet nu kā tur īsti ir arī precīzi nezinu.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
CS un CD apzīmē virsbūves veidu - CS ir hečbeks, bet CD sedans. E burtam beigās it kā vajadzētu apzīmēt labāk aprīkotu versiju. Kaut gan, ņemot vērā to, ka auto mūžā katrs tā īpašnieks var kautko pielikt klāt vai noskrūvēt nost, tad šiem burtiem aizmugurē vairs nav nekādas nozīmes.
Manējais 9000 atbilst tam, kas aizmugurē uzlikts - CS. Samta salons, nav kruīzes, klimata, TCS. Vienvārdsakot - bāzes versija.
Un par motoriem runājot, tur galvenās vizuālās atšķirības ir redzamas paceļot haubi - LPT modeļiem nav APC vārsts, bet HOT un Aero ir. Pēc tā spiediena rādītāja panelī arī ne vienmēr var spriest, vai auto ir LPT vai HOT, jo paneli nomainīt, vai LPT uz HOT apgreidot nav tik grūti.
Manējais 9000 atbilst tam, kas aizmugurē uzlikts - CS. Samta salons, nav kruīzes, klimata, TCS. Vienvārdsakot - bāzes versija.
Un par motoriem runājot, tur galvenās vizuālās atšķirības ir redzamas paceļot haubi - LPT modeļiem nav APC vārsts, bet HOT un Aero ir. Pēc tā spiediena rādītāja panelī arī ne vienmēr var spriest, vai auto ir LPT vai HOT, jo paneli nomainīt, vai LPT uz HOT apgreidot nav tik grūti.
2003. 9-5 W 2,3 t