SMAGA probleema! :(


raichuuu
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 68
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:33 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by raichuuu »

Taa nu es atkal naaku peec padomiem...:P :)

Nu jau kaadas 2as ned. rinkjii, kopsh galvas bliivi nomainiija... un atkal vizinos ar savu SAABu (9000 NG AERO Automaats (jebshu 2.3T 200Zs, jo iisti AERO vinsh nav, parcik ir Tomaats.)... un ir paraadiijushaas jaunas interesantas lietas, kas manu praatu nomoka...

Peec remonta autinjam nenodzisa Check Engine lampinja... ko noveersu atvienojot akja klemmes... (taa teikt noresetojot kompi).
Peectaa ar lampinjaam viss OK.

Bet tagad visaadi joki saakushies...
Tukshgaitas apgriezieni leekaa- ja agraak tureejaas konstanti nedaudz zem 1k/min, un tikai mazliet nosvaarstiijaas uz kondicioniera kompresora iesleegshanos... tad tagad apgriezieni ir kljuvushi lielaaki... taa ap 1k, vai pat nedaudz virs, un ik pa briidim uzlec uz 1,5k nu taa kaut kaa peld... mainaas pashi no sevis.
+ veel braucot, kad leenaam un laideni dod virsuu gaazi, tad iet itkaa normaali, bet ja straujaak- vai pat normaali spiezh uz gaazi, tad kaut kas "iet ciet" un mashiina neveraas... nez to vareetu saukt par raustiishanos, vai kaa... bet nu nevis taa, ka baugi raustiitos mashiina, bet skanja ir taada trrrdrrdrr... un diezko neuznjem apgriezienus... un veel, ja pamatiigaak dod virsuu gaazi, tad turbiinas spiediens iet jau dzilji sarkanajaa... (pie visa taa trrdrrdrr .... )

Nu gruuti taa aprakstiit...
Bet gribeeju uzzinaat, kaa izpazhaas tas, ka tiek paartraukta degvielas padeve (paarspiediena gadiijumaa).

Un varbuut kaadam ir kas liidziigs bijis kaa manis aprakstiitais?
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:SMAGA probleema! :(

Post by Iceman »

spriežot pēc skaņas trrrd.... - nu ok pēc apraksta :D - ka tik nebūs kompis pie vainas iespējams dēļ tās resetošanas.
BE CE DE
raichuuu
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 68
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:33 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by raichuuu »

Hmm... un tas ir kaa- kompis pie vainas???
Taa, ka kaut kas vinjam beigts vai?

Vai arii kaut kaa ir labojama shii vaina?

A nevareetu buut, ka man peec galvas bliives mainiishanas tur kaada trubinja nav pareizi uzlikta, vai veel sazin kas... jo to galvas bliives mainju veica parastaa servisaa, kas nav iisti SAAB speci, nevis Vikingos.
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by uculs »

Par trrrr... prrrrr...brrrr... nezinu, bet pie paaugstinātiem tukšgaitas apgriezieniem bieži ir vainīgs piedirst tukšgaitas vārsts. Apskaties vai servismeņi ir kārtīgi uzlikuši gaisa ieplūdes trubu un vai tā nav caura.
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:SMAGA probleema! :(

Post by GuntisG »

Trrdrrdrr vai drrtrrtrr. Pēc šitā grūti nodiagnosticēt! Man ar to turbīnas pārspiedienu bij tā, ka dodot virsū vērās lopiski... Bet tikai līdz aptuveni 2000 min-1. Tad sākās raustīšanās.
Tikpat labi, tie varētu būt kaut vai TCS gļuki vai vēl kaut kas.
2003. 9-5 W 2,3 t
raichuuu
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 68
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:33 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by raichuuu »

Taa... jauni paveersieni...
Izraadaas, ka taa tukshgaita un tas trrdrrdrr... bija divas atshkjiriigas probleemas...

no kuraam vienu noveersu- tukshgaitas apgriezieni bija paaraak lieli, un leekaaja, jo bija nomukusi viena truba, kas vienojaas pie iepluudes kolektora, un aiziet... hren vinj zin, kur... kaut kur apkaart motoram- uz priekshpusi (pa kreiso pusi apkaart motora...) taa arii liidz galam netiku izpeetiit, kur otrs gals tai turbai dziivo... :P
bet to trubu uzliekot vietaa, tukshgaita nostabilizeejaas....

savukaart tas trrdrrdrr joprojaam palicis...

un noveeroju dazhas niansiites... ka tas trrdrrdrr mazaak (veelaak) uzrodaas ja motors augsts... tad var vairaak uzdot gaazi, liidz paaraaddas shi trrdrrdrr...
Un faktiski vinsh paraadaas tad, ka vairaak dod virsuu gaazi... (tieshi uz paaatrinaajumu)... jo ja ljoti pacietiigi un leenaam spiezh to gaazes pedaali, tad var arii braukt uz 3, 4 vai 5 k apgr/min... un iet normalai... bet trr paraadaas ja kaut nedaudz straujaak uzspeizh uz akseleraatora. (taa vien shkjiet, ka pie lielaak turbiinas spiediena saakaas arii trr...)
nu netieku skaidriibaa...

Varbuut kaadam ir kaada jauna versija par sho?
raichuuu
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 68
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:33 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by raichuuu »

Aa, un jaa, TCS tas noteikti nav, jo manam SAABam taada nemaz nav... :P :)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SMAGA probleema! :(

Post by Arnijs »

raichuuu wrote:Aa, un jaa, TCS tas noteikti nav, jo manam SAABam taada nemaz nav... :P :)
Trrdrrdrr vai drrtrrtrr...... Tā , visticamākais būs detonācija! Un tas jau ir slikti! Ir vēl kaut kas nepareizi salikts, ar ko - visticamākais paša spēkiem galā netiksi. Bet - ja nu tomēr mēģini riskēt, tad ieskaties šeit! http://faq.saabnet.ru/_9000/ Ja labi paraksies - atradīsi arī visas trubu shēmas un tmldz.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
raichuuu
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 68
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:33 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by raichuuu »

Jap, Arnij... tagad, kad Tu taa saki, tad arii jaapstiprina Tevis teiktais, ka tas Trrdrrdrr izklausaas peec detonaacijas... kas laikam visdriizaak arii ir.

Paldies, Arnij, par linku, parakaashos, un varbuut kaut ko uzieshu...

Bet veel gribeeju jataujaat ... vai shii Detonaacija vareetu buut no vakuumtrubinju nepareiziibas, vai tomeer kas cits...
iedomaajos, ka varbuut tas vareetu buut arii sadales vaarpstu nemareizas poziicijas simptoms... bet tad laikam arii mieriigi dodot virsuu vajadzeetu buut liidziigaam probleemaam...

Bet ir taa, ka tikai straujaak uznjemot apgriezienus shii probleema paraadaas...

un tas ko nevaru saprast ir, vai taa detonaaacija saakaas deelj turbiinas spiediena, vai tieshi deelj straujas apgriezienu mainjas...???

Bet ja briivgaitaa spaida gaazesp edaali, tad apgriezieni uznjemaas normaali, bez jebkaadaam detonaacijaam...
Kas savukaart liek domaat, ka shii detonaacija ir saistiita ar turbiinas spiedienu...
un tas savikaart liek atkal un atkal domaat par iespeejamo turbiinas paarspiedienu, kas ztsleedz degvielas suukni...

bet tad tachu taa noraustiishanaas ir savaadaaka, vaine?
ja tiek atsleegts degvielas suuknis deelj turbiinas paarspiediena tad taa noraustiishanaas ir taada retaaka, nevis ~5x sekundes laikaa...???
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:SMAGA probleema! :(

Post by GuntisG »

raichuuu wrote:

Bet ja briivgaitaa spaida gaazesp edaali, tad apgriezieni uznjemaas normaali, bez jebkaadaam detonaacijaam...
Kas savukaart liek domaat, ka shii detonaacija ir saistiita ar turbiinas spiedienu...
un tas savikaart liek atkal un atkal domaat par iespeejamo turbiinas paarspiedienu, kas ztsleedz degvielas suukni...

bet tad tachu taa noraustiishanaas ir savaadaaka, vaine?
ja tiek atsleegts degvielas suuknis deelj turbiinas paarspiediena tad taa noraustiishanaas ir taada retaaka, nevis ~5x sekundes laikaa...???[/quote]

Vot tieši tāpat manam arī bija. Un Vikingos atklājās, ka pušu ir tā tievā šļauciņa pie vastgeita vārsta. Toreiz vēl Arnijs drūmu seju man paziņoja: "Sataisīt varam, tikai pēc tam Tev liksies, ka tas auto neiet.":cheer:
Tikai to šlandziņu no augšas nevar īsti apskatīt. Lai redzētu, kas un kā, jāpaceļ auto un jālien apakšā. Var jau būt, ka pašam vastgeitam ir kirdik, vai arī vastgeita štoka galā ir tā tapa izkritusi ārā.
2003. 9-5 W 2,3 t
raichuuu
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 68
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:33 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by raichuuu »

To GuntisG: Tad sanaak, ka shii raustiishanaas ir taada pati kaa Tev, kad bija paarspiediens...
Bet es paskatiijos taas shlandzinjas... shkjiet ir kaartiibaa... vieniigi tagad aizdomas kriit uz APC Valve... (tas melnais vaarsts, kas stiprinaas pie radiatora labajaa pusee, augshaa...) un ir apriikots ar 3 sljaucinjaam, un vienu vadu shtekeri...
Jo tas arii var taisiit paarspiedienu.

Bet gribeetos gan veel k-kaa paarliecinaaties, vai tieshaam shii raustiishanaas ir taada, ko rada paarspiediena rezultaataa atsleegtais bendziina suuknis...

Klau, GuntisG... parcik Tu liakam te esi vieniigais, kas shaadu lietu ir pieredzeejis, tad varbuut vareetu ar Tevi sarunaat kaadu tikshanos... es piebrauktu... un iedotu Tev izbraukt ar savu lidaparaatu... un tad tu vareetu pateikti, ir vai nav taapat kaa Tev bija... :P :D

Ko saki? :)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SMAGA probleema! :(

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:
Arnijs wrote:Turbiinai var gan buut cits iemesls, gan arii nebuut! Sataisi paprieksh tosola nopluudi un tad jau redzeesi - atgriezjas jauda, vai ne! Sarkanajaa bultinja var ieiet aarkaartiigi iislaiciigi. pastaaviigi "dziivoties" standarta auto, vinja tur nedriikst! ;)
A kas būs, ja tomēr "dzīvosies"?
Tad nav kaut kas kārtībā ar auto! Blokiem ir arī aizsardzība, kurai ir jānostrādā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:SMAGA probleema! :(

Post by GuntisG »

O, jāā! Izbraukt ar kādu lidaparātu esmu ar mieru katrā laikā! Pie tam ar 9000 automātu nekad neesmu braucis. Tā kā no šī viedokļa arī gribētos pabraukāt. Pats mitinos Rīgā Mežciemā, bet var arī kaut kur citur mums abiem izdevīgā vietā saskrieties.
2003. 9-5 W 2,3 t
raichuuu
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 68
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:33 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by raichuuu »

Arnij, bet man ir taa, ka taa raustiishanaas, detoneeshana, vai kaa vinju tur sauc... (iisaak sakot trrdrrdrr)... :P
Saakaas straujaak dodot gaazi virsuu, bet Turbiinas spiedienam veel krietni pirms sarkanaas zonas... nu nepavisan ne pie sarkanaa... savukaart ja turpina spiest uz gaazi tad, kad tas trrdrrdrr notiekaas, tad gan taa bultinja meedz ieskriet sarkanajaa... un paaris reizes ir bijis pat ka riktiigi dzilji... ta ka sabiities pat sanaaca no taa ko redzeeju...

Bet nu deelj taa, ka tas trrdrrdrr saakaas veel pirms turbiinas spiediena raadiitaajs ir sasniedzis sarkano robezhi, kaut kaa zuud ticiiba, ka tas ir paarspiediens, kas sho taisa...

(ja nu vieniigi tas turbiinas spiediena raadiitaajs patieso turbiinas spiedienu paraada ar kaadu nelielu laika aizturi)... (bet tas man arii neshkjiet diezcik logjiski)...

Arnijs wrote:
KoreFun wrote:
Arnijs wrote:Turbiinai var gan buut cits iemesls, gan arii nebuut! Sataisi paprieksh tosola nopluudi un tad jau redzeesi - atgriezjas jauda, vai ne! Sarkanajaa bultinja var ieiet aarkaartiigi iislaiciigi. pastaaviigi "dziivoties" standarta auto, vinja tur nedriikst! ;)
A kas būs, ja tomēr "dzīvosies"?
Tad nav kaut kas kārtībā ar auto! Blokiem ir arī aizsardzība, kurai ir jānostrādā.
raichuuu
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 68
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:33 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by raichuuu »

GuntisG wrote:O, jāā! Izbraukt ar kādu lidaparātu esmu ar mieru katrā laikā! Pie tam ar 9000 automātu nekad neesmu braucis. Tā kā no šī viedokļa arī gribētos pabraukāt. Pats mitinos Rīgā Mežciemā, bet var arī kaut kur citur mums abiem izdevīgā vietā saskrieties.
GuntisG... kaa tad es vareetu ar Tevi sakomuniceet, un sarunaat tikshanos?

***Nedaudz Offtopiks***
Kaut kaa neerti shkjiet, ka seit nav PM iespeejas... vai arii es vienkaarshi nemaaku atrast???
***

GuntisG: varbuut atsuuti man savu tel. nr. uz raichuuu at inbox punkts LV
Post Reply