Pirkt - Nepirkt 9-5
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
Nu es pārdevēja vietā kādus 200 varbūt nolaistu, ja tu mācētu mani pārliecināt, nevis tikai noskaitīt kas un pa cik. Ķēde, tas protams ir arguments, bet pārējais tevis nosauktais ir pupu mizas. Tu taču negaidi, kad pārdevējs pirms pārdošanas to mašīnu visu sataisīs.
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
uculim taisniba.
ja vins jau pardod to auto par saviem 2000 euro, tad tas ari ir tadel ka kede ir jamaina. un vins to apzinas. ja viss butu tip top auto tad, pirmkart, vai nu nepardotu, otrkart, pardotu par citu, daudz augstaku, summu
ja vins jau pardod to auto par saviem 2000 euro, tad tas ari ir tadel ka kede ir jamaina. un vins to apzinas. ja viss butu tip top auto tad, pirmkart, vai nu nepardotu, otrkart, pardotu par citu, daudz augstaku, summu
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
Kā brauksi tā arī ēdīs, sākot no kādi 8-9 līdz 15. Šo variantu cik sapratu skatījās mūsu 9k Aero mīļotāji. Tā kā, ja būs labs, tu pie tā netiksi :)
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
Šito pa wīkendu nevarēja sazvanīt, gribējām jau skatīt.uculs wrote:Kā brauksi tā arī ēdīs, sākot no kādi 8-9 līdz 15. Šo variantu cik sapratu skatījās mūsu 9k Aero mīļotāji. Tā kā, ja būs labs, tu pie tā netiksi :)
Varbūt kādam ir izdevies?
Lai gan ta jau arī nav, ka nevar dabūt, kā saka, kas pirmais brauc, tas pirmais maļ. Un silti miesaku paņemt līdzi kādu, kas pirms tam ir braucis ar 9k. Lai, vismaz kārbu apskata. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
Izskatas labs B) Un pa labu cenu:)Blaugrana wrote:Kungi, kodomājat par šo vairantu manas 9-5 2.0 1997 idejas vietā?
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/ ... dingn.html
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
Nu laiks iet un es ari esmu apjautis, ka gribu es to vai ne, bet tuvako 2 gadu laika bus japarsezas uz 9-5.
Es skatos uz 2.2TID vagonu 2002.-2004.g.
Pagaidam gan vel 9K aero ir ok, bet ar 3 augosiem berniem aizmugure rodas problemas ar spradzesanos, jo 9K ir tikai 2 trispunktu jostas aizmugure un viena mirkli jaunakais sicis bus izaudzis un nevaresu vina benkiti vairs tikai ar vedera siksnu piespradzet.
Es skatos uz 2.2TID vagonu 2002.-2004.g.
Pagaidam gan vel 9K aero ir ok, bet ar 3 augosiem berniem aizmugure rodas problemas ar spradzesanos, jo 9K ir tikai 2 trispunktu jostas aizmugure un viena mirkli jaunakais sicis bus izaudzis un nevaresu vina benkiti vairs tikai ar vedera siksnu piespradzet.
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
Manā gadījumā tie ir 2,7 kilolati. Cik tas ir jevrās ~ 3800 jevras.vidvuds wrote: ja vins jau pardod to auto par saviem 2000 euro, tad tas ari ir tadel ka kede ir jamaina. un vins to apzinas. ja viss butu tip top auto tad, pirmkart, vai nu nepardotu, otrkart, pardotu par citu, daudz augstaku, summu
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
Vai tik nebija tā, ka 1.9 ir pareizais dīzelis uz kuru jāskatās, jo 2.2 ir gan vājāks, gan skaļāks...:dry:ZingZeng wrote:Nu laiks iet un es ari esmu apjautis, ka gribu es to vai ne, bet tuvako 2 gadu laika bus japarsezas uz 9-5.
Es skatos uz 2.2TID vagonu 2002.-2004.g.
Pagaidam gan vel 9K aero ir ok, bet ar 3 augosiem berniem aizmugure rodas problemas ar spradzesanos, jo 9K ir tikai 2 trispunktu jostas aizmugure un viena mirkli jaunakais sicis bus izaudzis un nevaresu vina benkiti vairs tikai ar vedera siksnu piespradzet.
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
nu 2700 lvl, +/- ir ok , beko daudz nenokaulesi. Bet atkal ja mazliet pieliek klat var dabut jau ar veselu kedi un gadu jaunaku.andrejsb wrote:Manā gadījumā tie ir 2,7 kilolati. Cik tas ir jevrās ~ 3800 jevras.vidvuds wrote: ja vins jau pardod to auto par saviem 2000 euro, tad tas ari ir tadel ka kede ir jamaina. un vins to apzinas. ja viss butu tip top auto tad, pirmkart, vai nu nepardotu, otrkart, pardotu par citu, daudz augstaku, summu
Nu atklati runajot, ja ir interese uz PM var uzdrukat par savejo.
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
Hm.. varbūt var kaut kā trešo trīspunktu siksnu piemontēt? :D
Blaugrana: par to zaļo 9k aero - nav sazvanāms jau kuro dienu. Zvanīja GuntisG, Nils, es. Varbūt vēl kāds. Var jau būt, ka čalis ātri tika vaļā no tā auto par šo cenu un tagad nezin, kā no telefona zvaniem atkratīties.
Blaugrana: par to zaļo 9k aero - nav sazvanāms jau kuro dienu. Zvanīja GuntisG, Nils, es. Varbūt vēl kāds. Var jau būt, ka čalis ātri tika vaļā no tā auto par šo cenu un tagad nezin, kā no telefona zvaniem atkratīties.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
Mana saprasana 2.2 ir letaks un vienkarsaks apkopes neka 1.9.iRAFAR wrote:Vai tik nebija tā, ka 1.9 ir pareizais dīzelis uz kuru jāskatās, jo 2.2 ir gan vājāks, gan skaļāks...:dry:ZingZeng wrote:Nu laiks iet un es ari esmu apjautis, ka gribu es to vai ne, bet tuvako 2 gadu laika bus japarsezas uz 9-5.
Es skatos uz 2.2TID vagonu 2002.-2004.g.
Pagaidam gan vel 9K aero ir ok, bet ar 3 augosiem berniem aizmugure rodas problemas ar spradzesanos, jo 9K ir tikai 2 trispunktu jostas aizmugure un viena mirkli jaunakais sicis bus izaudzis un nevaresu vina benkiti vairs tikai ar vedera siksnu piespradzet.
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
Ja es visu esmu sapratis pareizi tad 1.9 ir fiat dīzelis, ja?
Ja paņem Fiatus un Vektras ar attiecīgajiem 1.9 un 2.2 tad vektras viennozīmīgi ieliek Fiatiem. Manu klientu īpašumā esošie darba auto ar 1.9 praktiski nav sastopami tādi lai rem. ierakstos nebūtu kādi dzinēja remonti, bet Vektras pat pēcgarantijas laikā čipotas kalpo godam(tik tie sūkņi :))
Vienai klienta mašīnai kurai ir opel 2.2 uzčipots līdz 130+ HP tulīt aprites 60k km pēc čipošanas un 200k kopumā. Pa šo laiku nekādi dzinēja remonti veikti nav.
Kuros autiņos vēl ir tie 1.9? Varētu arī viņiem uzmest aci.
1.9 protams ir viennozīmīgi klusāks un mazāk vibrē, kā arī pec klientu atsauksmēm spriežot ziemā labak darbinās.
Ja paņem Fiatus un Vektras ar attiecīgajiem 1.9 un 2.2 tad vektras viennozīmīgi ieliek Fiatiem. Manu klientu īpašumā esošie darba auto ar 1.9 praktiski nav sastopami tādi lai rem. ierakstos nebūtu kādi dzinēja remonti, bet Vektras pat pēcgarantijas laikā čipotas kalpo godam(tik tie sūkņi :))
Vienai klienta mašīnai kurai ir opel 2.2 uzčipots līdz 130+ HP tulīt aprites 60k km pēc čipošanas un 200k kopumā. Pa šo laiku nekādi dzinēja remonti veikti nav.
Kuros autiņos vēl ir tie 1.9? Varētu arī viņiem uzmest aci.
1.9 protams ir viennozīmīgi klusāks un mazāk vibrē, kā arī pec klientu atsauksmēm spriežot ziemā labak darbinās.
Re:Pirkt - Nepirkt 9-5
un tikai šis 3-punktu jostas trūkums Tev liks pirkt jaunu auto?ZingZeng wrote: Pagaidam gan vel 9K aero ir ok, bet ar 3 augosiem berniem aizmugure rodas problemas ar spradzesanos, jo 9K ir tikai 2 trispunktu jostas aizmugure un viena mirkli jaunakais sicis bus izaudzis un nevaresu vina benkiti vairs tikai ar vedera siksnu piespradzet.
Ja kas, esmu instalējis trīs 3-punktu jostas iekš sava 9000g cabrio.
p.s. vai man arī vajadzētu domāt par 9-5 dēļ 3 augošiem pasažieriem aizmugures sēdeklī?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7