Originala signalizacija
Re:Originala signalizacija
Es pēc pults baterijas maiņas pat aizmirsu par to spaidīšanu. Arnijs jau mani brīdināja par šo procesu! Bet, nekādu blakus efektu - viss slēdzas un strādā no pirmās reizes... varbūt vajag šo procedūru tomēr izveikt, kādam varbūt paliek labāk:huh:
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Originala signalizacija
Si procedura javeic tikai,ja ir zaudets kods.Pastav brizi,kad vienkarsi spaidot atslegsanu,pults nesinhronizejas.Tad ari paliek variants paspaidit to pie ieslegtas aizdedzes,tas palidz 50% gadijumos,ja neiet,tad japrograme ar kompi.
Pie ieslegtas aizdedzes signalizaciju nevar aktivizet,bet pulti auto uztver.Ja kadu mac saubas,lai pie ieslegtas aizdedzes nospiez un patur bagaznieka atversanas pogu uz pults un pavero SID pazinojumu...;)
Pie ieslegtas aizdedzes signalizaciju nevar aktivizet,bet pulti auto uztver.Ja kadu mac saubas,lai pie ieslegtas aizdedzes nospiez un patur bagaznieka atversanas pogu uz pults un pavero SID pazinojumu...;)
Re:Originala signalizacija
Kad pirmo reizi mainīju bateriju nemaz nezināju par tām spaidīšanām:P Bet no otras reizes SAABs atvērās - paveicās:P :P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Originala signalizacija
es ari kad mainiju savam pultim bachas ari vis stradaja pec 3-4 reizes pie izlegtas aizdedzes, bet bija ta gad masina bija atslegta un spaidiju no arpuses lai aizsledz vinu.
Re:Originala signalizacija
Sveicināti,
Pastāsiet lūdzu kā nomainīt SAAB 9-5 2003 gada oroiginālajai pultij (tur kur viss kopā, atslēga, pults) baču? Un kāda bača ir nepieciešama? Nav laika ķemmēt ģūgli, jo vakarā jābrauc drošināt.
Andrejs
Pastāsiet lūdzu kā nomainīt SAAB 9-5 2003 gada oroiginālajai pultij (tur kur viss kopā, atslēga, pults) baču? Un kāda bača ir nepieciešama? Nav laika ķemmēt ģūgli, jo vakarā jābrauc drošināt.
Andrejs
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Originala signalizacija
No atsauksmēm, nomainīt ir sūdīgi. Pa caurumu, kas ir malā, kaut kas tievs, bet izturīgs jāiebāž iekšā un jāspiež, vienlaicīgi jātaisa vaļa, laikam jāvelk katrs gals uz savu pusi. Cik saprotu no atsauksmēm nav tik vienkārši kā izklausās. Kāda bača nav ne jausmas. Ja nav laika brauc uz Vikingiem, tur po ļubomu nomainīs:)
Re:Originala signalizacija
Man radās doma, ka tajā blokā nemaz nevajag likt atpakaļ tos aķīšus, bet pielodēt un izvilkt vadus uz kādu ērtu vietu kur galā pielodēt atbilstošu bateriju turētāju piemēram no spēļu mašīnītes vai kabatas baterijas. Kā signalizācija sāk baurot, tā viens divi jaunas baterijas iekšā un viss. Tur laikam ir 2x3V , ko var uztaisīt uz 4gab lielajām apaļajām.:) Vienkārši tāda ideja radās.rzv wrote:Te ir smuki ar bildītēm viss aprakstīts:
http://www.fixmysaab.com/9-5_repair/sir ... /intro.asp
Re:Originala signalizacija
Jā caurums tur ir tāds. A ja izdodas nomainīt pašam, vairāk neko mudīties nevajag?
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Originala signalizacija
reizēm vajag vēl pamudīties, bet tas netraucē braukt, tikai ir neērti, ja kompis neatpazīst pulti. Tur kaut kā bija jāspaida pogas pie ieslēgtas aizdedzes, vai kaut kā tā, lai atkal viss aizietu. Šeit pat forumā ir aprasktīts.
Re:Originala signalizacija
Cik esmu mainījis (9-5 baterija CR1632), neko papildus neesmu čakarējies vai programmējis, galvenais, lai stingrs, šaurs puļķītis tajā caurumā, piem saspraude ar notupinātu galu - spiež uz iekšu un ar smalko skrūvgrieznīti ceļ augšā baterijas vāciņu, vēlams, protams nenolauzt to ausi, kuru spiež ar saspraudi.
Klau, kādam nav veca oriģinālā 9000 signalizācija, man tā viena gumijas poga galīgi izjukusi, caurums pa vidu:(
Klau, kādam nav veca oriģinālā 9000 signalizācija, man tā viena gumijas poga galīgi izjukusi, caurums pa vidu:(
Re:Originala signalizacija
Ja iet runa par 9k orginalo pulti ar 2am pogam,tad lietotu so gumiju laba stavokli maz vai dabusi...Yukki wrote:
Klau, kādam nav veca oriģinālā 9000 signalizācija, man tā viena gumijas poga galīgi izjukusi, caurums pa vidu:(
Bet sis gumijas ir pieejamas atseviski ka rezerves dala...
Re:Originala signalizacija
wikingos pirms kāda gada +- 11Ls
Service Theft Alarm
vienā saitā atradu, ka ne vienmēr bateriju maiņa palīdzēs un var gadīties, ka jāmaina cik saprotu kondensātoriņi.
Katrā ziņā iekopēšu, ko atradu šai forumā
When I did mine both batteries were reading around 3.5 volts. Turns out it's more likely to be blown capacitors. The following need to be replaced, C1, 16 V 10µF, C2, 10 V 220µF, C4, 25 V 330µF, on the circuit board. Did mine over a month ago and it's been perfect since. I got capacitors from Maplins with the same microfarad values but higher voltage. These worked fine. Once the voltage is not lower it's not a problem. Oh and make sure to note the polarity. Also make sure to pull the red fuse (see top of pic) before any work.
Katrā ziņā iekopēšu, ko atradu šai forumā
When I did mine both batteries were reading around 3.5 volts. Turns out it's more likely to be blown capacitors. The following need to be replaced, C1, 16 V 10µF, C2, 10 V 220µF, C4, 25 V 330µF, on the circuit board. Did mine over a month ago and it's been perfect since. I got capacitors from Maplins with the same microfarad values but higher voltage. These worked fine. Once the voltage is not lower it's not a problem. Oh and make sure to note the polarity. Also make sure to pull the red fuse (see top of pic) before any work.
BE CE DE
Re:Originala signalizacija
Dabūju botjorku ārā, tagad zināšu kāda ir jānopērk. Tobiš nomainīt es varēšu, kā paliek ar to pults spaidīšanu, vai tas ir nepieciešams un ja nepieciešams kāda poga cik reizes utt. Lūdzu padalieties ar informāciju.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008