Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Ieteicamā literatūra - www.saab9000.com/information/buying/Saab9000Buying.pdf :) Šobrīd lasu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Šodien visu vakaru dabūju izskrieties ar 93.g stock 9k Aero.
Shit, iet mazliet labāk nekā mans. Varbūt mazliet mānīgs tas iespaids, jo man, tomēr ir garā, viņam īsā kārba un viņam tas grieziens jūtams ātrāk, bet vienalga liekas, ka ceļ vienmērīgāk un asāk. Mitsu turba un aero motors, acīmredzot, liek par sevi manīt, čipots itālis ar nevienmērīgas jaudas pazīmēm uz ceļa uzvedas mazliet savādāk, pie kam ar visu to, ka man tas spiediens ir uzgriezts tā, ka Ārnijs teica, ka man pie eļļas maiņām jāmaina arī turba. :laugh:
Un vēlreiz nonācu pie secinājuma par īso kārbu, ka tas pirmais robs neder pilnīgi nekam, ne startu paņemt, ne mierīgi uzsākt normāli, tāds pļuk, kas galīgi nevelk un viss. Un viņa kārba, jūtams, ka arī iet uz galu... liekas skaņas no reduktora puses[ļoti jau nu atgādināja manu sarkano aero, it kā "graboņu no paneļa" berot virsū], bieži ar pamatīgu krakšķi liekas otrājā, gadās, ka izlec no kāda roba un piektais nav tur, kur viņam jābūt, kaut kā ļoti tuvu trešajam un normāli liekot piektajā, vnk. atduras pret sienu.
R16, tomēr daudz patīkamāk tur 9k uz ceļa, ar visu to, ka beigti pakaļējie amīši un nestāv KOņi, mans ar saviem pašreizējiem R15 pilnīgi izgājis no rāmjiem. :laugh:
Kas vēl, ā, patēriņš, nez kāpēc likās, ka ēd mazāk, nekā mans... :blink:
Iespējams pēc savērsuma regulēšanas, riepu maiņas un pārbalansēšanas kā arī kolektora blīves maiņas, viss mainīsies, jo domāju, ka ar garo kārbu vajadzētu rīt to zupu mazāk.
Lai gan no otras puses, īsajai pilsētā, pašai par sevi esot dinamiskākai, nevajadzētu rīt mazāk? Saprotams, ka garā uz šosejas būs galvas tiesu pārāka, bet šodien nez kāpēc salikās, ka šim tā lieta notiek ar mazaku piepūli, varbūt arī dēļ tā, ka tas stock aero pats par sevi ir mazliet ašāks. :)
Pirmā doma, vajag pašreizējajā itālī ar garo kārbu iešķiebt 2.3T aero motoru ar visu mitsu un uzkrāmēt kādu stage1, 2... Tad kādam brīdim vajadzētu pietikt, bet lai kā mēs šeit nesapņotu, nekādas izvirtības ātrāk par vasaru nenotiks. Ka tik to ziemu mēs vēl izvilktu. :laugh:
Shit, iet mazliet labāk nekā mans. Varbūt mazliet mānīgs tas iespaids, jo man, tomēr ir garā, viņam īsā kārba un viņam tas grieziens jūtams ātrāk, bet vienalga liekas, ka ceļ vienmērīgāk un asāk. Mitsu turba un aero motors, acīmredzot, liek par sevi manīt, čipots itālis ar nevienmērīgas jaudas pazīmēm uz ceļa uzvedas mazliet savādāk, pie kam ar visu to, ka man tas spiediens ir uzgriezts tā, ka Ārnijs teica, ka man pie eļļas maiņām jāmaina arī turba. :laugh:
Un vēlreiz nonācu pie secinājuma par īso kārbu, ka tas pirmais robs neder pilnīgi nekam, ne startu paņemt, ne mierīgi uzsākt normāli, tāds pļuk, kas galīgi nevelk un viss. Un viņa kārba, jūtams, ka arī iet uz galu... liekas skaņas no reduktora puses[ļoti jau nu atgādināja manu sarkano aero, it kā "graboņu no paneļa" berot virsū], bieži ar pamatīgu krakšķi liekas otrājā, gadās, ka izlec no kāda roba un piektais nav tur, kur viņam jābūt, kaut kā ļoti tuvu trešajam un normāli liekot piektajā, vnk. atduras pret sienu.
R16, tomēr daudz patīkamāk tur 9k uz ceļa, ar visu to, ka beigti pakaļējie amīši un nestāv KOņi, mans ar saviem pašreizējiem R15 pilnīgi izgājis no rāmjiem. :laugh:
Kas vēl, ā, patēriņš, nez kāpēc likās, ka ēd mazāk, nekā mans... :blink:
Iespējams pēc savērsuma regulēšanas, riepu maiņas un pārbalansēšanas kā arī kolektora blīves maiņas, viss mainīsies, jo domāju, ka ar garo kārbu vajadzētu rīt to zupu mazāk.
Lai gan no otras puses, īsajai pilsētā, pašai par sevi esot dinamiskākai, nevajadzētu rīt mazāk? Saprotams, ka garā uz šosejas būs galvas tiesu pārāka, bet šodien nez kāpēc salikās, ka šim tā lieta notiek ar mazaku piepūli, varbūt arī dēļ tā, ka tas stock aero pats par sevi ir mazliet ašāks. :)
Pirmā doma, vajag pašreizējajā itālī ar garo kārbu iešķiebt 2.3T aero motoru ar visu mitsu un uzkrāmēt kādu stage1, 2... Tad kādam brīdim vajadzētu pietikt, bet lai kā mēs šeit nesapņotu, nekādas izvirtības ātrāk par vasaru nenotiks. Ka tik to ziemu mēs vēl izvilktu. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Zin kā - īsos testos mūždien šķiet, ka otram autiņš labāk iet. Man atkal ir sajūta, ka tavs iet labāk par manu. Gan ar īso kārbu, gan tagad ar garo.
Ja tev viss pārējais ir čikiniekā un bundža gana ok - tad jau jā, var motoru iemest 2.3. Cik tur tā darba nomainīt, kā divus pirkstus apslapināt. Es tev no pieredzes saku. :D
Ja tev viss pārējais ir čikiniekā un bundža gana ok - tad jau jā, var motoru iemest 2.3. Cik tur tā darba nomainīt, kā divus pirkstus apslapināt. Es tev no pieredzes saku. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Nils/carlorossi wrote:
Un vēlreiz nonācu pie secinājuma par īso kārbu, ka tas pirmais robs neder pilnīgi nekam, ne startu paņemt, ne mierīgi uzsākt normāli, tāds pļuk, kas galīgi nevelk un viss. Un viņa kārba, jūtams, ka arī iet uz galu... liekas skaņas no reduktora puses[ļoti jau nu atgādināja manu sarkano aero, it kā "graboņu no paneļa" berot virsū], bieži ar pamatīgu krakšķi liekas otrājā, gadās, ka izlec no kāda roba un piektais nav tur, kur viņam jābūt, kaut kā ļoti tuvu trešajam un normāli liekot piektajā, vnk. atduras pret sienu.
Tu te mani nebaidi:DJo manam tiesi tadi simptomi.Nu mos ne ar to piekto atrumu,bet parejais gan...aaa..nu lauka no otra nelec.Tad vel mos vares kadu britinju pabraukt:)Kaut gan tagad SAABinsh jau ta maz tiek kustinats:(
Un vēlreiz nonācu pie secinājuma par īso kārbu, ka tas pirmais robs neder pilnīgi nekam, ne startu paņemt, ne mierīgi uzsākt normāli, tāds pļuk, kas galīgi nevelk un viss. Un viņa kārba, jūtams, ka arī iet uz galu... liekas skaņas no reduktora puses[ļoti jau nu atgādināja manu sarkano aero, it kā "graboņu no paneļa" berot virsū], bieži ar pamatīgu krakšķi liekas otrājā, gadās, ka izlec no kāda roba un piektais nav tur, kur viņam jābūt, kaut kā ļoti tuvu trešajam un normāli liekot piektajā, vnk. atduras pret sienu.
Tu te mani nebaidi:DJo manam tiesi tadi simptomi.Nu mos ne ar to piekto atrumu,bet parejais gan...aaa..nu lauka no otra nelec.Tad vel mos vares kadu britinju pabraukt:)Kaut gan tagad SAABinsh jau ta maz tiek kustinats:(
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Kādam nav kāda lieka vecā 9k melna haube? Varam iemainīt pret tādu pašu tikai aerogrāfētu ar lielu, dzeltenu taureni. :laugh:
Un uz priekšdienām interesē, abi spārni un haube no NG 9k, melna, bez ruslana klātbūtnes.
Un uz priekšdienām interesē, abi spārni un haube no NG 9k, melna, bez ruslana klātbūtnes.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
A kāpēc nolemts no melnā taureņa šķirties?
Un spārnu meklēšana nozīmē, ka būs NG purniņš? :)
Un spārnu meklēšana nozīmē, ka būs NG purniņš? :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Viss melns izskatīsies glūtāk, nopūtīs vēl tos diskus pavisam melnus, resti un būs pagaidu black edišen uz ziemu ar visu veco priekšu. :laugh:
NG purniņš jau sen prasās, bet tam, pagaidām, čalim finanses pa īsu, ir citas vietas, kur roka jāpieliek.
Ja abi NG spārni un haube būtu tā bēda, tad jau ne tik traki, bet vēl jau lampas, pagriezieni, arku moldingi, bampers [par aero neiet runa, jo, lai dabūtu to, paies krietns laiks], miglas [ok, to var vēlāk], salasās tīri pieklājīgi, tāpēc jācenšas atrast uzreiz melns, lai gan lielas cerības nelieku, jo viņam tā krāsa nav tāda standarta melna, tip ar bronzas spīdumiem iekšā, interesanti un skaisti.
NG purniņš jau sen prasās, bet tam, pagaidām, čalim finanses pa īsu, ir citas vietas, kur roka jāpieliek.
Ja abi NG spārni un haube būtu tā bēda, tad jau ne tik traki, bet vēl jau lampas, pagriezieni, arku moldingi, bampers [par aero neiet runa, jo, lai dabūtu to, paies krietns laiks], miglas [ok, to var vēlāk], salasās tīri pieklājīgi, tāpēc jācenšas atrast uzreiz melns, lai gan lielas cerības nelieku, jo viņam tā krāsa nav tāda standarta melna, tip ar bronzas spīdumiem iekšā, interesanti un skaisti.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
kaads var pateikt, cik saab 9000 94. gada ataalums starp disku skruuveem. iisaak sakot, vai augjika diski 4*108mm der manam saab gan uz skruuveem gan uz centra?
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Skruuvees der. Par centriem nezinu,bet SAAB diskus uz Audi uzlikt var.Nils/carlorossi wrote:Viss melns izskatīsies glūtāk, nopūtīs vēl tos diskus pavisam melnus, resti un būs pagaidu black edišen uz ziemu ar visu veco priekšu. :laugh:
NG purniņš jau sen prasās, bet tam, pagaidām, čalim finanses pa īsu, ir citas vietas, kur roka jāpieliek.
Ja abi NG spārni un haube būtu tā bēda, tad jau ne tik traki, bet vēl jau lampas, pagriezieni, arku moldingi, bampers [par aero neiet runa, jo, lai dabūtu to, paies krietns laiks], miglas [ok, to var vēlāk], salasās tīri pieklājīgi, tāpēc jācenšas atrast uzreiz melns, lai gan lielas cerības nelieku, jo viņam tā krāsa nav tāda standarta melna, tip ar bronzas spīdumiem iekšā, interesanti un skaisti.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
centrs bija pāri par 60mm, precīzi neatceros, skrūves 108
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Ja iet runa par orģināliem, no saab uz audi der, otrādi ne, dēļ centra, bet, ja ir nestandarta diski, iespējams, ka derēs, precīzus centra izmērus gan nezinu, tik vien, cik dzīvē testēts. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Palasījos vecos topikus par slāpšanām, raustīšanos un savelkot dažas paralēles ar savām problēmām, izdomāju rīt pamainīties ar MAF un CKP sensoriem, jo pēdēja laikā ir parādījušās visādas pazīmes, reizem uzreiz noslāpst pēc pielaišanas, īpaši aukstam, jeb jāuzgāzē, lai nenoslāptu, vēl tā nevienmērīgā jaudas padeve, dažkārt slāpšana neitrālajā i siltam, i aukstam...
Nočekošu vēl citu sūkni un tad gan, paliek tikai nelaimīgais kompis.
Jautajums, kur šitie abi zvēri [MAF un CKP] atrodas, vai viņus ir grūti nomainīt un vai to vispār tā vienkārši drīkst darīt nejaucoties kompī?
Un vai par donoru var ņemt 93.gada aero ar 2.3T [vecais], jeb tik vienkārši vis nebūs un jāmeklē manu gadu donors ar HOT un 2.0?
Es jau ta būtu mēģinājis tāpat, bet drošības pēc jāuzjautā. :)
Varbūt man vēl kaut kas šajā pasākumā ir jāzin? :laugh:
Nočekošu vēl citu sūkni un tad gan, paliek tikai nelaimīgais kompis.
Jautajums, kur šitie abi zvēri [MAF un CKP] atrodas, vai viņus ir grūti nomainīt un vai to vispār tā vienkārši drīkst darīt nejaucoties kompī?
Un vai par donoru var ņemt 93.gada aero ar 2.3T [vecais], jeb tik vienkārši vis nebūs un jāmeklē manu gadu donors ar HOT un 2.0?
Es jau ta būtu mēģinājis tāpat, bet drošības pēc jāuzjautā. :)
Varbūt man vēl kaut kas šajā pasākumā ir jāzin? :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Kāda evakuatora mobilā # :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Uz priekšu jau vēl kust un tas nav regulāri un ļoti uzkrītoši, tāpēc ļoti neiespringstu, vnk. brīžam manam puikam uznāk niķi.lawyer wrote:Kāda evakuatora mobilā # :D
Un aiz garlaicības vis kaut ko sadomāsi.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Nils/carlorossi wrote:Palasījos vecos topikus par slāpšanām, raustīšanos un savelkot dažas paralēles ar savām problēmām, izdomāju rīt pamainīties ar MAF un CKP sensoriem, jo pēdēja laikā ir parādījušās visādas pazīmes, reizem uzreiz noslāpst pēc pielaišanas, īpaši aukstam, jeb jāuzgāzē, lai nenoslāptu, vēl tā nevienmērīgā jaudas padeve, dažkārt slāpšana neitrālajā i siltam, i aukstam...
Nočekošu vēl citu sūkni un tad gan, paliek tikai nelaimīgais kompis.
Jautajums, kur šitie abi zvēri [MAF un CKP] atrodas, vai viņus ir grūti nomainīt un vai to vispār tā vienkārši drīkst darīt nejaucoties kompī?
Un vai par donoru var ņemt 93.gada aero ar 2.3T [vecais], jeb tik vienkārši vis nebūs un jāmeklē manu gadu donors ar HOT un 2.0?
Es jau ta būtu mēģinājis tāpat, bet drošības pēc jāuzjautā. :)
Varbūt man vēl kaut kas šajā pasākumā ir jāzin? :laugh:
Vai tad tev vispār nāk MAF? tas ir Gaisa masa mērītājs un ja tam ir kāds ģļuks tad parasti iedegās check engine!