SAAB 9-3 Akumulators
SAAB 9-3 Akumulators
Sveiki,
Ir nepieciešama konsultācija. Vēlos iegādāties pilnīgi jaunu un ļoti labu akumulatoru priekš:
SAAB 9-3 SE 2002 (98-02), 2.0, benzīns, 185bhp, automātiskā.
Pašreizējais akumulators galīgi nav labs; nezinu pat kas par firmu, slikti startējas utt.
Mēģināju arī atrast internetā kurš ir "oficiālais" man nepieciešamais akumulators utt, bet neveiksmīgi.
Tapēc vēlētos uzzināt kur var noskaidrot kādu akumulatoru man vajag? Ir kāds on-line katalogs? Varbūt no pieredzes? Varta, Bosch (bet būsim specifiski, t.i. akumulatora modeļu nosaukumi)? Kurā vietā ir vislabākās cenas (negribu pirkt Statoil ar 30% mark-up)?
Jau iepriekš liels paldies!
Ir nepieciešama konsultācija. Vēlos iegādāties pilnīgi jaunu un ļoti labu akumulatoru priekš:
SAAB 9-3 SE 2002 (98-02), 2.0, benzīns, 185bhp, automātiskā.
Pašreizējais akumulators galīgi nav labs; nezinu pat kas par firmu, slikti startējas utt.
Mēģināju arī atrast internetā kurš ir "oficiālais" man nepieciešamais akumulators utt, bet neveiksmīgi.
Tapēc vēlētos uzzināt kur var noskaidrot kādu akumulatoru man vajag? Ir kāds on-line katalogs? Varbūt no pieredzes? Varta, Bosch (bet būsim specifiski, t.i. akumulatora modeļu nosaukumi)? Kurā vietā ir vislabākās cenas (negribu pirkt Statoil ar 30% mark-up)?
Jau iepriekš liels paldies!
Re:SAAB 9-3 Akumulators
zvani darba dienaa šim čalim 29747777 iedos labu cenu
veikals O. Vācieša ielā "Autostarts"
www.autostarts.lv
veikals O. Vācieša ielā "Autostarts"
www.autostarts.lv
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:SAAB 9-3 Akumulators
Ne tikai akumulatora izgatavotājfirma ir svarīga, bet arī tas, kā tas tiek uzpildīts (šķidums, strāvas stiprums un uzlādēšanas līkne).
Bet vēl svarīgāka ir tāda lieta, lai akumulatora Ah ir atbilstoša jūsu ģenerātora jaudai un nom.patēriņa jaudai. Tas nozīmnē, ka akumulatoram uz dizeli ir jābūt jaudīgākam nekā priekš benžas, bet jebkurā gadījumā, akumulators nedrīkst būt par Ah (amperstundu)ietilpīgāku, nekā ģenerators var uzlādēt - ja nepilnīgi uzlādēs, tad akumulatora kalpošanas mūžs būs īss.
Ir pat formula, lai izrēķinātu , cik vajag Ah (pameklēju, bet neatradu savos failos), bet, ja veikals, kas piedāvā/pārdod akumulatorus, par tādu neko nezina, tad uz dullo aķi nevajadzētu pirkt.
Bet vēl svarīgāka ir tāda lieta, lai akumulatora Ah ir atbilstoša jūsu ģenerātora jaudai un nom.patēriņa jaudai. Tas nozīmnē, ka akumulatoram uz dizeli ir jābūt jaudīgākam nekā priekš benžas, bet jebkurā gadījumā, akumulators nedrīkst būt par Ah (amperstundu)ietilpīgāku, nekā ģenerators var uzlādēt - ja nepilnīgi uzlādēs, tad akumulatora kalpošanas mūžs būs īss.
Ir pat formula, lai izrēķinātu , cik vajag Ah (pameklēju, bet neatradu savos failos), bet, ja veikals, kas piedāvā/pārdod akumulatorus, par tādu neko nezina, tad uz dullo aķi nevajadzētu pirkt.
Re:SAAB 9-3 Akumulators
Esmu pircis tikai Baren, vēl nav pievīluši. Bosch un Varta neiesaku.
Re:SAAB 9-3 Akumulators
Varbūt būtu iespējami kādi argumenti? Citādāk sanāk, ka nav nekāda pamata taviem ieteikumiem.uculs wrote:Esmu pircis tikai Baren, vēl nav pievīluši. Bosch un Varta neiesaku.
Paldies jau iepriekš! ;)
Re:SAAB 9-3 Akumulators
Tad sanāk, ka ja manam auto ir predzēti 60aH, bet ir uzstādīts 63aH akumulators, tad tas ir slikti un nepareizi, ja?savejais wrote:Ne tikai akumulatora izgatavotājfirma ir svarīga, bet arī tas, kā tas tiek uzpildīts (šķidums, strāvas stiprums un uzlādēšanas līkne).
Bet vēl svarīgāka ir tāda lieta, lai akumulatora Ah ir atbilstoša jūsu ģenerātora jaudai un nom.patēriņa jaudai. Tas nozīmnē, ka akumulatoram uz dizeli ir jābūt jaudīgākam nekā priekš benžas, bet jebkurā gadījumā, akumulators nedrīkst būt par Ah (amperstundu)ietilpīgāku, nekā ģenerators var uzlādēt - ja nepilnīgi uzlādēs, tad akumulatora kalpošanas mūžs būs īss.
Ir pat formula, lai izrēķinātu , cik vajag Ah (pameklēju, bet neatradu savos failos), bet, ja veikals, kas piedāvā/pārdod akumulatorus, par tādu neko nezina, tad uz dullo aķi nevajadzētu pirkt.
Lieku šito aiz auss!
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 190
- Joined: Wed Jun 25, 2008 3:02 am
- Location: Íekava
Re:SAAB 9-3 Akumulators
kas ir ar to boschu vai vartu, es taisni esmu taa kaa noskatiijis varta silver dynamic http://pmd.varta-automotive.com/pmd2/sh ... 4000783162, kas te var buut slikts?
Re:SAAB 9-3 Akumulators
Bosch un varta nav manā topa, jo var atrast labākus un lētākus. Šīs firmas pa daudz grib par savu vārdu neko nedodot pretī, un nav tajos nekā tāda, ko nevar dabūt tādos aķos kā deta, baren un daudzos citos. Man ir bijuši trīs baren, viens nosprāga dēļ spīdzināšanās, tika izlādēts līdz pilnīgam tukšumam neskaitāmas reizes, bet neskatoties uz to ziemā strādāja nevainojami, bet neturēja, ja mašīna netika ekspluatēta kādas divas nedēļas. Pārējie divi aizgāja ar mašīnā pēc apmēram piecu gadu ekspluatācijas. Ja gribi pavisam labu, bet dārgu ņem Optima. Stāv uz traktora jau gadus 10, viena banka izšāva, bet tāpat viss strādā, šie gan piemērotāki dīzeļiem, dēļ lielās palaišanas strāvas, bet arī benzīnam derēs.
Re:SAAB 9-3 Akumulators
Man atkal ir bijusas problemas tiesi ar Deta akiti un pa garantiju ari nesamainija, pateica tjipa nepareiza ekspluatacija...chomam ari Deta nenovilka 2gadus, pirms garantijas nobeidzās. Domāju ka Varta ir pat ļoti OK!
Re:SAAB 9-3 Akumulators
Manam 9-5 kaut kāda Topla nogāja gandrīz četrus gadus! Auto pārdevējs placī uzlika jaunu aķi, tam pat bija Ah mazāk nekā vajag - 55, bet pēc papīriem šķiet, ka vajag 60. Toties ļoti strauji aizgāja mūžībā - divu dienu jautājums...;)
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:SAAB 9-3 Akumulators
Es jau gandrīz gadu lietoju Deta - pagaidām nekādu probzu :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB 9-3 Akumulators
gribās saprast, kur slēpjas OPTIMA krutums?uculs wrote: Ja gribi pavisam labu, bet dārgu ņem Optima. Stāv uz traktora jau gadus 10, viena banka izšāva, bet tāpat viss strādā, šie gan piemērotāki dīzeļiem, dēļ lielās palaišanas strāvas, bet arī benzīnam derēs.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:SAAB 9-3 Akumulators
Ja aķis tikai par 3Ah jeb 5% lielāks, tad tas vēl ir O`K. Bet mazāku par paredzēto gan bnevajadzētu, jo tad iznāk aķi "mocīt" un samazinās tā mūžs.reinisb wrote:Tad sanāk, ka ja manam auto ir predzēti 60aH, bet ir uzstādīts 63aH akumulators, tad tas ir slikti un nepareizi, ja?savejais wrote:Ne tikai akumulatora izgatavotājfirma ir svarīga, bet arī tas, kā tas tiek uzpildīts (šķidums, strāvas stiprums un uzlādēšanas līkne).
Bet vēl svarīgāka ir tāda lieta, lai akumulatora Ah ir atbilstoša jūsu ģenerātora jaudai un nom.patēriņa jaudai. Tas nozīmnē, ka akumulatoram uz dizeli ir jābūt jaudīgākam nekā priekš benžas, bet jebkurā gadījumā, akumulators nedrīkst būt par Ah (amperstundu)ietilpīgāku, nekā ģenerators var uzlādēt - ja nepilnīgi uzlādēs, tad akumulatora kalpošanas mūžs būs īss.
Ir pat formula, lai izrēķinātu , cik vajag Ah (pameklēju, bet neatradu savos failos), bet, ja veikals, kas piedāvā/pārdod akumulatorus, par tādu neko nezina, tad uz dullo aķi nevajadzētu pirkt.
Lieku šito aiz auss!
Re:SAAB 9-3 Akumulators
Es neteiktu, ka kaut kas baigi kruts, bet labāks noteiktos apstākļos tas akumulators ir gan. Pamatā pārākums ir palaišanas strāvā un izturība pret vibrāciju, kas ir nesasniedzama parastajiem skābes aķiem. Izmanto kaut kādu citu tehnoloģiju, neesmu iedziļinājies, bet cik atceros, šie bija želejnieki, kuriem kaut kāda spirāleveida utt nezinu kas. Vēl, laikam, nebija svarīgi kā aķis novietots, kaut kājām gaisā, bet par šo neesmu drošs. Ā, pilnīga izlāde arī neatstāj ietekmi uz kalpošanas laiku, varētu būt aktuāli tiem, kam jaudīgas mūzikas sistēmas:) . Tas, ko varu atcerēties uzreiz.KurBads wrote:gribās saprast, kur slēpjas OPTIMA krutums?uculs wrote: Ja gribi pavisam labu, bet dārgu ņem Optima. Stāv uz traktora jau gadus 10, viena banka izšāva, bet tāpat viss strādā, šie gan piemērotāki dīzeļiem, dēļ lielās palaišanas strāvas, bet arī benzīnam derēs.