Automātam lai sasniegtu maksimali ātri 100 km/h noturot bremzes paceļ apgriezienus līdz ideālajiem un tad laižot vaļā bremzes ar mirkļa aizturi dod grīdā- sanak reizēm apsteigt pat pasē norādītos laikus!elmo wrote:Greger, man taču ir automāts! :D
Automātu nevar ielikt neitrālajā, iegriezt līdz 3000 apgriezieniem un tad mest draivā!:D
Skrējos bez "S" pogas!Un ar ieslēgtu TCS. Nebija laika spaidīt pogas, tikai ieminu un skatījos, kā Audi atpaliek! :)
Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Tajā gadījumā suns ar tarkšķi, toties kāds rāviens pie jekāda ātruma :) salonā tapat dzirdēt nevar jo E klasei ļoti laba skaņas izolācija, bet D5 tiešām ir klusaks un līdzenaks par visu citu razotaju dīzeļiemelmo wrote:Braucu ar 3.2 MB dīzeli, pakaļpiedziņu! Nu moins, tas tarkšķis bija pamatīgs! Volvo D5 ir daudz klusāks!Gregers wrote:Man pilsetā sanāk ap 12 :blink: tu ir gonščegs konkrēts :laugh:elmo wrote:Nu bija man iepriekšējā darba vietā kvatra ar 3 litru benzīna agregātu! Neko sliktu nevaru pateikt, gāja lopā un un kvatra ļāva izbaudīt braucienu uz Daugavpili pa krietni aizputinātu šoseju!Kamēr citi vilkās, es tiešām izbaudīju braucienu. Un jā, tas 3 litru audi tērējā vidēji 9 litri uz simta! Salīdzinoši mans Griffins zemāk par 13 litriem jauktā ciklā nav iekļāvies.
Un ja skatītos uz dīzeli, es laikam ņemtu kaut ko, kas sākas no 2,5 litri uz augšu! Vismaz kamēr nav lieli nodokļi lielmotoriem.Kas to zin kā vēlāk būs, kad 100 resnie tur augšā sajuks prātā!?
Da neliks viņi lielus nodokļus lielmotoriem, jo paši tak ar tadiem brauc :)
Pamēģini kādreiz ar mercedes 3.2 dīzeli ar pinpiedziņu izvilkt, vot tas ir kkas iespaidīgs! Ja merši nebūtu tik neuzticami es noteikti pat aidomātos par kādu E klasi ar 3.2 un 4matic
Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?
automatam Drive rezima turot bremzes un gazejot, vairak par 3000rpm nedabut. A no N uz D likt, kamer apgriezieni augsa - tad jau labak uzreiz spridzekli pie karbas pielikt :)Gregers wrote:Automātam lai sasniegtu maksimali ātri 100 km/h noturot bremzes paceļ apgriezienus līdz ideālajiem un tad laižot vaļā bremzes ar mirkļa aizturi dod grīdā- sanak reizēm apsteigt pat pasē norādītos laikus!elmo wrote:Greger, man taču ir automāts! :D
Automātu nevar ielikt neitrālajā, iegriezt līdz 3000 apgriezieniem un tad mest draivā!:D
Skrējos bez "S" pogas!Un ar ieslēgtu TCS. Nebija laika spaidīt pogas, tikai ieminu un skatījos, kā Audi atpaliek! :)
p.s.
kam ir 2.0t 9-5 automats? Intereses nolukos velos nolikt savu saab blakam kadiem no siem agregatiem. Ne gluzi kraninu merisanas tacu interese ir jaapmierina
Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Njā, bet taču dara tā cilveki :S pietam tas ir neefektīvāk kā turot bremzes celt apgriezienus.
Par 2.3T nezinu cik būtu ideālie startam, bet visiem automatiem kuri ir bijusi man ar 2,4-3,2k rpm viener ir bijis tieši laikā lai nespolejot, bet max ātri startētu
Par 2.3T nezinu cik būtu ideālie startam, bet visiem automatiem kuri ir bijusi man ar 2,4-3,2k rpm viener ir bijis tieši laikā lai nespolejot, bet max ātri startētu
Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Davaj jau labāk paskriesimies, pietiek diskutēt :evil:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Nu ir man kā reiz tāds vienaudzis ar automātu :)vidvuds wrote:automatam Drive rezima turot bremzes un gazejot, vairak par 3000rpm nedabut. A no N uz D likt, kamer apgriezieni augsa - tad jau labak uzreiz spridzekli pie karbas pielikt :)Gregers wrote:Automātam lai sasniegtu maksimali ātri 100 km/h noturot bremzes paceļ apgriezienus līdz ideālajiem un tad laižot vaļā bremzes ar mirkļa aizturi dod grīdā- sanak reizēm apsteigt pat pasē norādītos laikus!elmo wrote:Greger, man taču ir automāts! :D
Automātu nevar ielikt neitrālajā, iegriezt līdz 3000 apgriezieniem un tad mest draivā!:D
Skrējos bez "S" pogas!Un ar ieslēgtu TCS. Nebija laika spaidīt pogas, tikai ieminu un skatījos, kā Audi atpaliek! :)
p.s.
kam ir 2.0t 9-5 automats? Intereses nolukos velos nolikt savu saab blakam kadiem no siem agregatiem. Ne gluzi kraninu merisanas tacu interese ir jaapmierina
Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?
loti labprat kkur kka veletos pamerities
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Beidzot topika nosaukumam atbilstosha saruna:):Pvidvuds wrote:loti labprat kkur kka veletos pamerities
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?
es a varu piebiedroties. :P
Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Jāmeklē tāds platāks un līdzenāks ceļš :)
Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?
nu re tris gabali 98. gada 2.0t SE automati jau ir novakusies. Nezinu tik kada krasa ir Imkas 9-5, bet zinu ka mums ar Malder pat krasas ir identiskas :)
6dien esmu Riga. Vienigi nezinu tadas ertas vietas kur to varetu izdarit.
plus vienu skriesanas sesiju varam vekt tagad ziema un otru tad kad jau auto bus atkal ar vasarenem. ta sakot rzultatu apstiprinasanai :) nedomaju ka pasreizeja stavokli ar 15/185/65 ziemenem bus tas labakais rezultats :)
varbut velkads velas pievienoties???
6dien esmu Riga. Vienigi nezinu tadas ertas vietas kur to varetu izdarit.
plus vienu skriesanas sesiju varam vekt tagad ziema un otru tad kad jau auto bus atkal ar vasarenem. ta sakot rzultatu apstiprinasanai :) nedomaju ka pasreizeja stavokli ar 15/185/65 ziemenem bus tas labakais rezultats :)
varbut velkads velas pievienoties???
Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?
hmmm... :D ja būšu Rīgā, tad moš varētu...
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?
mja. sen gribeju zinat cik mans ir lenaks par aero. :P
Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?
Nu ja jau Jastrs būs, tad man arī ir jēga piebiedroties :blush:
Tikai kur?
Tikai kur?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Me vs you, vai ka ar skriešanos?
nuvot, lai lēnie izdomā, kur/cikos viņi grib mērīties, un tad mēs viņus nomērīsim :D
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli