Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
nu tad kaut kad, kad naks tuvāk sazinamies!!
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Nil, Jelgavas šoseja ir nedaudz nedroša CP ziņā :P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Nē, nē, tik traki es netestēšu.KoreFun wrote:Nil, Jelgavas šoseja ir nedaudz nedroša CP ziņā :P
Sipmptomi jau sāk parādīties no ~70-80km/h uz augšu, iespiežot ar trešo vai ceturto, kad sakāpj spiediens un mans nabaga itālis nespēj viņu vienmērīgi noturēt, skraida tā kā picas šķēle tas turbo mērītājs pa sarkano šurpu turpu. :laugh:
Un šitā PIZA DANCE sinhroni maina jaudu, vairāk, mazāk, vairāk, mazāk...
Čomam tas melanis airis tik smuki un vienmērīgi velk, ka pilnīg tāda labestīga skaudība izbraucot. :silly:
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Varbut mulkigs jautajums...,bet vai esi parbaudijis trubinu stavokli,kas piiet pie bpc varsta?Un vai turbinai vestgeita stienis brivi staiga,bez kersanas pazimem?Nils/carlorossi wrote:
Sipmptomi jau sāk parādīties no ~70-80km/h uz augšu, iespiežot ar trešo vai ceturto, kad sakāpj spiediens un mans nabaga itālis nespēj viņu vienmērīgi noturēt, skraida tā kā picas šķēle tas turbo mērītājs pa sarkano šurpu turpu. :laugh:
Un šitā PIZA DANCE sinhroni maina jaudu, vairāk, mazāk, vairāk, mazāk...
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Trubiņu stāvokli pārbaudīju, viss ok.
Kurš ir turbinas vestgeita stienis, ne jau turbo dačiks, citu es nezinu?
Kurš ir turbinas vestgeita stienis, ne jau turbo dačiks, citu es nezinu?
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
papeti uzmanigak, nevar vinu neredzet.Nils/carlorossi wrote:Trubiņu stāvokli pārbaudīju, viss ok.
Kurš ir turbinas vestgeita stienis, ne jau turbo dačiks, citu es nezinu?
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Pie vina ertak tiksi no auto apaksas un atdzisusa motora.Nils/carlorossi wrote:Trubiņu stāvokli pārbaudīju, viss ok.
Kurš ir turbinas vestgeita stienis, ne jau turbo dačiks, citu es nezinu?
Ta ir metala bundzina,kas pieskruveta pie turbinas(pie tas pieet W trubina no bpc varsta),no vinas nak lauka stienitis,kurs kustina vestgeita varstu.Medz but kad stienisa un sarnira savienojuma iemetas rusins,sis mezgls noklemme,tad netiek regulets turbo spiediens un paradas simptomi ka Tu apraxtiji...
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Paldies, rīt līdīšu apakšā skatīties. :)Zinitis wrote:Pie vina ertak tiksi no auto apaksas un atdzisusa motora.Nils/carlorossi wrote:Trubiņu stāvokli pārbaudīju, viss ok.
Kurš ir turbinas vestgeita stienis, ne jau turbo dačiks, citu es nezinu?
Ta ir metala bundzina,kas pieskruveta pie turbinas(pie tas pieet W trubina no bpc varsta),no vinas nak lauka stienitis,kurs kustina vestgeita varstu.Medz but kad stienisa un sarnira savienojuma iemetas rusins,sis mezgls noklemme,tad netiek regulets turbo spiediens un paradas simptomi ka Tu apraxtiji...
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Lai saprastu ko skatities:Nils/carlorossi wrote:
Paldies, rīt līdīšu apakšā skatīties. :)
Normali ir jabut,ka ar skruvgriezi vari pabidit stieni virziena prom no bundzas,bet vins ar atsperi vilksies atpakal.Pievers uzmanibu sarnira darbibai stiena otra gala,tam ir brivi jagrozas bidot stieni!
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Izklausās diezgan interesanta viņa darbība.Zinitis wrote:Lai saprastu ko skatities:Nils/carlorossi wrote:
Paldies, rīt līdīšu apakšā skatīties. :)
Normali ir jabut,ka ar skruvgriezi vari pabidit stieni virziena prom no bundzas,bet vins ar atsperi vilksies atpakal.Pievers uzmanibu sarnira darbibai stiena otra gala,tam ir brivi jagrozas bidot stieni!
Ko tas zvērs vispār dara? Domāju, ka tikai BPC vārsts padod tik cik vajag pa taisno uz turbu?
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
:) :) :)Nils/carlorossi wrote:Izklausās diezgan interesanta viņa darbība.Zinitis wrote:Lai saprastu ko skatities:Nils/carlorossi wrote:
Paldies, rīt līdīšu apakšā skatīties. :)
Normali ir jabut,ka ar skruvgriezi vari pabidit stieni virziena prom no bundzas,bet vins ar atsperi vilksies atpakal.Pievers uzmanibu sarnira darbibai stiena otra gala,tam ir brivi jagrozas bidot stieni!
Ko tas zvērs vispār dara? Domāju, ka tikai BPC vārsts padod tik cik vajag pa taisno uz turbu?
Nu bpc darbojas preteji,jo vins vairak padod gaisu caur sevi,jo vairak atveras vestgeits un vairak izpludes gazu aiziet garam turbas lapstinam,lidz ar to ari tiek samazinats spiediens.
Vel ieceko vai trubinas pie varsta ir saspraustas pareiza kartiba!
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Apmēram sapratu. :)Zinitis wrote::) :) :)Nils/carlorossi wrote:Izklausās diezgan interesanta viņa darbība.Zinitis wrote: Lai saprastu ko skatities:
Normali ir jabut,ka ar skruvgriezi vari pabidit stieni virziena prom no bundzas,bet vins ar atsperi vilksies atpakal.Pievers uzmanibu sarnira darbibai stiena otra gala,tam ir brivi jagrozas bidot stieni!
Ko tas zvērs vispār dara? Domāju, ka tikai BPC vārsts padod tik cik vajag pa taisno uz turbu?
Nu bpc darbojas preteji,jo vins vairak padod gaisu caur sevi,jo vairak atveras vestgeits un vairak izpludes gazu aiziet garam turbas lapstinam,lidz ar to ari tiek samazinats spiediens.
Vel ieceko vai trubinas pie varsta ir saspraustas pareiza kartiba!
Kārtība ir pareiza, par brīnumu trubiņas ir saglabājušās ar visiem burtiem. :)
Saab 900 Turbo '81
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Klau, Zinīt.
9000šajiem tas wastegate acuator stienis ir regulējams? t.i. viņu tur skrūvē spiediena griešanai?
Ja tā, tad gan jau, ka tur kaut kādu fault var atrast.
9000šajiem tas wastegate acuator stienis ir regulējams? t.i. viņu tur skrūvē spiediena griešanai?
Ja tā, tad gan jau, ka tur kaut kādu fault var atrast.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Ar stiena garumu pieregule bazes spiedienu,jo isaks stienis,jo lielaks spiediens...alnislacis wrote:Klau, Zinīt.
9000šajiem tas wastegate acuator stienis ir regulējams? t.i. viņu tur skrūvē spiediena griešanai?
Ja tā, tad gan jau, ka tur kaut kādu fault var atrast.
Bet ipasi tur neko nesaregules,jo ja uz auto ir standarta vadibas bloki,un tie jutis ka ir pa lielu spiediens,kas nepadodas regulesanai,tas pienems merus un saks piegriezt degvielas daudzumu:)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Vai tas, ka mans spiediens ir ~1.4bar nevar neko ietekmēt?
Vot tāpēc arī štukoju, ka tas kompis moš iet ķīselī.
Cik noskaidroju, pirmais steidžš ir nezināmas izcelsmes un tāds jau atnācis no Itālijas [stendā uzrādīja 220hp], pēc tam chiptuning esot vēl ~10hp pievīlējuši klāt, bet kā, nezinu.
Cik noprotu šitāds spiediens nav labi nes standarta turbai, ne standarta izplūdei... :dry:
Kā nogriezt spiedienu, nenogriežot jaudu?
Atvieglinot izplūdi un uz tā rēķina nogriežot mazliet spiedienu?
Saprotu, ka tā turba man vairs neko daudz nekalpos, būsim reāli, ar šādu spiedienu viņa tiek pakļauta izvirtībām jau kādus 3-4 gadus un tas ir standarta garrett's.
Vot tāpēc arī štukoju, ka tas kompis moš iet ķīselī.
Cik noskaidroju, pirmais steidžš ir nezināmas izcelsmes un tāds jau atnācis no Itālijas [stendā uzrādīja 220hp], pēc tam chiptuning esot vēl ~10hp pievīlējuši klāt, bet kā, nezinu.
Cik noprotu šitāds spiediens nav labi nes standarta turbai, ne standarta izplūdei... :dry:
Kā nogriezt spiedienu, nenogriežot jaudu?
Atvieglinot izplūdi un uz tā rēķina nogriežot mazliet spiedienu?
Saprotu, ka tā turba man vairs neko daudz nekalpos, būsim reāli, ar šādu spiedienu viņa tiek pakļauta izvirtībām jau kādus 3-4 gadus un tas ir standarta garrett's.
Saab 900 Turbo '81