Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
bet milie cilveki tas viss jau bija gaidaams, es pat brinos ka tam tik veelu piekeeraas, jo musu valdiba tak neko nejedz, kaa tikai pacelt nodoklus, paskatieties valutas fonda majaslapaa, vini nemaz neprasot nodoklu palielinasanu, un kaa sodien pa radzinu dzirdeju ka musu valdiba ir salidzinama ar bankrotejusu uznemeeju, kurs lai izdzivotu nevis samazina cenas bet palielina, bet ko lai dara tadu esam ieveelejusi
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Da saprotu taču, vnk ākstos :)KoreFun wrote:Nav smagāks, bet gan var iekrāmēt par 40 kg vairāk - acīmredzot tāpēc, ka vagons :)Gregers wrote:Kruta, Aero par 40 kg smagaks pat Griffinu, šo gan nezinaju :laugh:Ainars wrote:kapeec reekjina no pilnas masas? es ar pilnu mašīnu 1reiz pa diviem gadiem braucu :D (man 2150kg sasodits :P)
bet vispār tas 110Ls tāpat būs lētāk kā pagaišgad un aizpagaišgad :D jo tad attiecīgi atstāju 160 un 130ls kopā ar sodiem :D
Kgan 9k tad vajadzetu pilnai massai būt vel lielakai, jo 9k hečbekā var sastūķēk pašu vellu ar visu viņa sievasmāti :)
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
9k nav pat divas t. :)Gregers wrote:Da saprotu taču, vnk ākstos :)KoreFun wrote:Nav smagāks, bet gan var iekrāmēt par 40 kg vairāk - acīmredzot tāpēc, ka vagons :)Gregers wrote: Kruta, Aero par 40 kg smagaks pat Griffinu, šo gan nezinaju :laugh:
Kgan 9k tad vajadzetu pilnai massai būt vel lielakai, jo 9k hečbekā var sastūķēk pašu vellu ar visu viņa sievasmāti :)
Un Itālim pašmasa precīzi 1300kg.
Saab 900 Turbo '81
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
KurBad, bet šoreiz ir iekļauts punkts, ka auto, kas ir Latvijas Antīko Automobiļu kluba biedri, tiek atbrīvoti no ikgadējas ceļa nodevas... Jāsāk padomār par to!KurBads wrote:bāc ... tā ir diskriminācija pēc vecuma :angry: !!! - manam '93.g. c900 ir 1830 kg un attiecīgi lielāka nodeva nekā tam pašam auto ar pāris gadu vecāku VINu.ziedoniz wrote:Manam sanāks 40Ls, 1740kg :D
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Mh.. Pasaki, kad brauksi savu reģistrēt un kādi ir noteikumi priekš LAK. Iespējams, kolektīvi varam doties
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
man gan liekas, ka atbrīvoti ir tie, kas ir reģistrēti kā Vēsturisks spēkrats - aer VS sērijas numuru. Un tam kvalificējas tikai 25+ gadus veci auto. Tā ka mans '93.g. c900, '88.g. cabris - neviens no tiem nav vēl 25+. Sonett gan ļoti ceru nedz maksāt pirmreizējo reģistrāciju (ievedot LV), nedz arī ikgadējo nedevu saskaņā ar jauno plānu. Ka tik beigās tomēr neliek maksāt arī par tiem VS, sak, lai vairāk ieņemtu nodokļos :angry:zudushais wrote:KurBad, bet šoreiz ir iekļauts punkts, ka auto, kas ir Latvijas Antīko Automobiļu kluba biedri, tiek atbrīvoti no ikgadējas ceļa nodevas... Jāsāk padomār par to!KurBads wrote:bāc ... tā ir diskriminācija pēc vecuma :angry: !!! - manam '93.g. c900 ir 1830 kg un attiecīgi lielāka nodeva nekā tam pašam auto ar pāris gadu vecāku VINu.ziedoniz wrote:Manam sanāks 40Ls, 1740kg :D
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Es tagad par to interesējos, jo gribu vispirms savu rolleru uz LAK uzlikt. Kad ko zināšu, padošu ziņu!alnislacis wrote:Mh.. Pasaki, kad brauksi savu reģistrēt un kādi ir noteikumi priekš LAK. Iespējams, kolektīvi varam doties
VS numurus izsniedz LAK. Vienīgi viņiem mājas lapa bija nobrukusi kad skatījos.KurBads wrote: man gan liekas, ka atbrīvoti ir tie, kas ir reģistrēti kā Vēsturisks spēkrats - aer VS sērijas numuru. Un tam kvalificējas tikai 25+ gadus veci auto. Tā ka mans '93.g. c900, '88.g. cabris - neviens no tiem nav vēl 25+. Sonett gan ļoti ceru nedz maksāt pirmreizējo reģistrāciju (ievedot LV), nedz arī ikgadējo nedevu saskaņā ar jauno plānu. Ka tik beigās tomēr neliek maksāt arī par tiem VS, sak, lai vairāk ieņemtu nodokļos :angry:
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
es tev neteikšu cik reizes tev esmu teicis ka man NAV AERO, bet nu kas kuram svarīgāks :DGregers wrote:Kruta, Aero par 40 kg smagaks pat Griffinu, šo gan nezinaju :laugh:Ainars wrote:kapeec reekjina no pilnas masas? es ar pilnu mašīnu 1reiz pa diviem gadiem braucu :D (man 2150kg sasodits :P)
bet vispār tas 110Ls tāpat būs lētāk kā pagaišgad un aizpagaišgad :D jo tad attiecīgi atstāju 160 un 130ls kopā ar sodiem :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Lab, lab, Trollis :)Ainars wrote:es tev neteikšu cik reizes tev esmu teicis ka man NAV AERO, bet nu kas kuram svarīgāks :DGregers wrote:Kruta, Aero par 40 kg smagaks pat Griffinu, šo gan nezinaju :laugh:Ainars wrote:kapeec reekjina no pilnas masas? es ar pilnu mašīnu 1reiz pa diviem gadiem braucu :D (man 2150kg sasodits :P)
bet vispār tas 110Ls tāpat būs lētāk kā pagaišgad un aizpagaišgad :D jo tad attiecīgi atstāju 160 un 130ls kopā ar sodiem :D
Svara ziņā jau laikam Aero no vnk 2.3T sevišķi neatšķiras(???)
Vārdus Tev raksti ar mazo t speciali vai aiz pohuisma?
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Tev- ja svars vīram virs 100kg
tev- ja svars vīrelim zem 100kg:)
tev- ja svars vīrelim zem 100kg:)
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
tie visi ir siikumi, Greger...Gregers wrote:Lab, lab, Trollis :)Ainars wrote:es tev neteikšu cik reizes tev esmu teicis ka man NAV AERO, bet nu kas kuram svarīgāks :DGregers wrote: Kruta, Aero par 40 kg smagaks pat Griffinu, šo gan nezinaju :laugh:
Svara ziņā jau laikam Aero no vnk 2.3T sevišķi neatšķiras(???)
Vārdus Tev raksti ar mazo t speciali vai aiz pohuisma?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
mjaa, es arī izlasīju šo lielisko ziņu. Domāju, ka pukstēt sev zem deguna, bet realitātē pieņemt visu šo nekaunību nodurtu galvu - tas nav cilvēka cienīgi. Domāju, ka autoklubi kā sabiedriskas organizācijas var organizēt protestu pret šādām nelietībām. Domāju, ka motoklubiem šeit arī būtu, ko teikt (mans motocikls sver 126 kg, ceļam nekādu skādi nenodara un gaisu piesārņo minimāli - un man jāmaksā divreiz vairāk nekā auto īpašniekam?). Ja cilvēki normāli savāktos, būtu skats un būtu skaits - tas vismaz liktu attapties, citādi rodas iespaids, ka braukt ar auto vai motociklu ir tāda greznība, ko parasts Latvijas iedzīvotājs nedrīkst atļauties.
Vārdsakot - es iesaku organizācijas vārdā aicināt arī visus citus auto un moto klubus protestēt pret šo vardarbību.
Vārdsakot - es iesaku organizācijas vārdā aicināt arī visus citus auto un moto klubus protestēt pret šo vardarbību.
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Es pareizi sapratu?! Būs jāmaksā arī par to, ka auto stāv trīs gadus vienkārši garāžā un reāli ceļu satiksmē nepiedalās? Ar kādu pamatojumu, ibītīt?! Tik par to, ka man pieder tas auto?? Tad sanāk, ja es teiksim iepērku kaut kur no ārzemēm kādu vecu 96 un taisos viņu lēnām restaurēt vairākus gadus, tad labāk tūlīt nereģistrēt Latvijā. (Neskatoties uz to, ka it kā piecu dienu laikā jāreģistrē.) Jo tad būs jāmaksā arī par to gadu, diviem vai vairāk, kurus auto pavadīs garāžā un tiks tikai gatavots braukšanai ielās.
Gan jau man būs arī jānomaksā nodeva tajā brīdī, kad nolemšu beidzot norakstīt savu Aero. (Šobrīd gaidu, kad beigsies līzis, nav jau vairs tik ilgi.) Tas nekas, ka auto divus gadus uz ceļiem nebūs bijis (jo auto praktiski vairs neeksistē), TA nav ieta, bet nodevu jau par pēdējo gadu vismaz toč iešķiebs. Maitas.
Protams, tā jau visā visumā jāsaka, ka šī nodevas palielināšana ir prātīgāks gājiens, nekā nodokļu celšana. Neforši jau, bet ko padarīsi. Un nav jau arī tā šķirba tik liela. Lai gan.. ja šobrīd uz mana vārda ir divi auto un nešķiet tik traki nomaksāt nodokli par abiem (90 latus), tad nākamgad tas būs jau 140 lati. Tomēr ir nedaudz starpība. Jāsāk domāt, vai gribu turēt divus auto. Mjā, bet reāli jau pa ceļu es vienlaicīgi braucu ar vienu auto.. Ta ar vienu, ta ar otru. Eh. Tas pats, kas ar Octu, ka katram auto jāpērk.
Kaut kur te vakar/aizvakar lasīju, ka ieviešot Octu esot domājuši visādus variantus. Respektīvi ir apsvērts variants par paša vadītāja civiltiesiskās atbildības apdrošināšanu, nav tā, ka uz dullo tūlīt pieņēmuši, ka jāapdošina tieši auto īpašnieka atbildība. Bet izštukojuši, ka tad nāksies octu pirkt visiem ģimenes locekļiem, kas vēlās ar vienu auto braukt.. utt. Ok, spēcīgs arguments. Pieņemu, ka varbūt arī ir vairāk auto, ar kuriem brauc vairākas personas, nekā to personu, kurām ir vairāki auto. Taisnība jā. Bet vai tiešām ir nereāli ieviest variācijas? T.i., ka var pirkt octu gan uz īpašnieku un tad braukt dajebkurš ar to auto, vai arī pērk vadītājs sev un brauc ar visiem saviem auto un dod tikai tiem, kuriem pašiem arī ir sava apdrošināšana.
Gan jau man būs arī jānomaksā nodeva tajā brīdī, kad nolemšu beidzot norakstīt savu Aero. (Šobrīd gaidu, kad beigsies līzis, nav jau vairs tik ilgi.) Tas nekas, ka auto divus gadus uz ceļiem nebūs bijis (jo auto praktiski vairs neeksistē), TA nav ieta, bet nodevu jau par pēdējo gadu vismaz toč iešķiebs. Maitas.
Protams, tā jau visā visumā jāsaka, ka šī nodevas palielināšana ir prātīgāks gājiens, nekā nodokļu celšana. Neforši jau, bet ko padarīsi. Un nav jau arī tā šķirba tik liela. Lai gan.. ja šobrīd uz mana vārda ir divi auto un nešķiet tik traki nomaksāt nodokli par abiem (90 latus), tad nākamgad tas būs jau 140 lati. Tomēr ir nedaudz starpība. Jāsāk domāt, vai gribu turēt divus auto. Mjā, bet reāli jau pa ceļu es vienlaicīgi braucu ar vienu auto.. Ta ar vienu, ta ar otru. Eh. Tas pats, kas ar Octu, ka katram auto jāpērk.
Kaut kur te vakar/aizvakar lasīju, ka ieviešot Octu esot domājuši visādus variantus. Respektīvi ir apsvērts variants par paša vadītāja civiltiesiskās atbildības apdrošināšanu, nav tā, ka uz dullo tūlīt pieņēmuši, ka jāapdošina tieši auto īpašnieka atbildība. Bet izštukojuši, ka tad nāksies octu pirkt visiem ģimenes locekļiem, kas vēlās ar vienu auto braukt.. utt. Ok, spēcīgs arguments. Pieņemu, ka varbūt arī ir vairāk auto, ar kuriem brauc vairākas personas, nekā to personu, kurām ir vairāki auto. Taisnība jā. Bet vai tiešām ir nereāli ieviest variācijas? T.i., ka var pirkt octu gan uz īpašnieku un tad braukt dajebkurš ar to auto, vai arī pērk vadītājs sev un brauc ar visiem saviem auto un dod tikai tiem, kuriem pašiem arī ir sava apdrošināšana.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Man ar nav īsti skaidrs, tātād sanāk ja uz manu vārdu ir reģistrēti 3 transporta līdzekļi, tad es ne ar vienu no tiem nevaru iziet tehnisko apskati līdz neesmu nomaksājis gada nodevu par atlikušajiem?
Saprastu ja pa šo naudu tik tiešām tikts slaboti ceļi, bet te jābūt pilnīgam muļķim lai tam noticētu. Rīgā tak vispār nav nevienas ielas bez bedrēm, kur nu vel galvenās ielas.
Es ar visu dienu cietos un domāju, ka varēšu izturēt.
Saprastu ja pa šo naudu tik tiešām tikts slaboti ceļi, bet te jābūt pilnīgam muļķim lai tam noticētu. Rīgā tak vispār nav nevienas ielas bez bedrēm, kur nu vel galvenās ielas.
Es ar visu dienu cietos un domāju, ka varēšu izturēt.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
mani arī interesētu varianti par OCTA uz personu un nevis auto ... pašlaik sanāk, ka uz ielas vienlaicīgi ir tikai viens auto, bet apdrošināšana jāmaksā par 3 :blush:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7