eļļa turbīnā
eļļa turbīnā
Noņēmu aukstajam galam trubu, un atklāju kādus 3mm biezu eļļas kārtiņu, nu tā ka var iemērkt pirkstu. Lai arī no turbīnām neko nesaprotu, izbrīna tas, ka nav luftes, bet ir eļļa. Varētu būt beigts gultnis, jeb tas ir pilnīgi normāli?
Re:eļļa turbīnā
Nu lielaks brinums butu ja,butu noverojama lufte bet nebutu ella:)cepts wrote:Noņēmu aukstajam galam trubu, un atklāju kādus 3mm biezu eļļas kārtiņu, nu tā ka var iemērkt pirkstu. Lai arī no turbīnām neko nesaprotu, izbrīna tas, ka nav luftes, bet ir eļļa. Varētu būt beigts gultnis, jeb tas ir pilnīgi normāli?
Bet ja nopietni,ella var rasties ari no kartera ventilacijas sistemas,jo viena no sim trubam pienak pirms turbinas.
Re:eļļa turbīnā
Mani gluzhi neuztrauc pati eļļa, bet tas, cik ilgi tā turbīna izturēs. Ārzemju forumos salasījos ka mitsu turbīnas ir izturīgākas, tā ir? Un ja gribu full airo conversation, tad inžektori arī jāmeklē, jeb 9-5 ftp un lpt vienādi inžektori?
Re:eļļa turbīnā
Iet runa par aero ka tadu,jeb tomer vinam eksiste izlaiduma gads?cepts wrote:Mani gluzhi neuztrauc pati eļļa, bet tas, cik ilgi tā turbīna izturēs. Ārzemju forumos salasījos ka mitsu turbīnas ir izturīgākas, tā ir? Un ja gribu full airo conversation, tad inžektori arī jāmeklē, jeb 9-5 ftp un lpt vienādi inžektori?
Re:eļļa turbīnā
Cik zinu gads tur neko nemaina. Visiem lpt 9-5 ir garrett un visiem fpt, aero ir mitsu TD04 15T? Ja turbīna izbeigsies, par, ko nēesmu pārliecināts apsveru iespēju likt vietaa mitsu turbīnu.
Re:eļļa turbīnā
Daleji Tev taisniba ir bet precizi gan ne...un gads tomer kko nozime.cepts wrote:Cik zinu gads tur neko nemaina. Visiem lpt 9-5 ir garrett un visiem fpt, aero ir mitsu TD04 15T? Ja turbīna izbeigsies, par, ko nēesmu pārliecināts apsveru iespēju likt vietaa mitsu turbīnu.