Dažādi jautājumi par 9-3
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Labvakar. Trīs jautajumi par 9-3`99:) :
1. Kādā veidā ņēmās moldings no durvīm, ārpusē?
2. Kāpēc dažreiz no rītiem uz instrumentu paneļa nemirgo pagriezienu rādītāja bultiņa uz vienu pusi. Pabraucot 5-10 min viss normalizējās.
3. Kā centrējās bagāžnieka vāks? Man tas ir nobīdīts uz vienu pusi nedaudz. "Pakaļa" nav sista, bet ir mainīts aizm. logs.
Paldies.
1. Kādā veidā ņēmās moldings no durvīm, ārpusē?
2. Kāpēc dažreiz no rītiem uz instrumentu paneļa nemirgo pagriezienu rādītāja bultiņa uz vienu pusi. Pabraucot 5-10 min viss normalizējās.
3. Kā centrējās bagāžnieka vāks? Man tas ir nobīdīts uz vienu pusi nedaudz. "Pakaļa" nav sista, bet ir mainīts aizm. logs.
Paldies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
1.No aizmugurejas puses pavelc vinu nost,turas uz pogam,bet priekspuse ir klipsis,kas ir iebidits durvis.KoreFun wrote:Labvakar. Trīs jautajumi par 9-3`99:) :
1. Kādā veidā ņēmās moldings no durvīm, ārpusē?
2. Kāpēc dažreiz no rītiem uz instrumentu paneļa nemirgo pagriezienu rādītāja bultiņa uz vienu pusi. Pabraucot 5-10 min viss normalizējās.
3. Kā centrējās bagāžnieka vāks? Man tas ir nobīdīts uz vienu pusi nedaudz. "Pakaļa" nav sista, bet ir mainīts aizm. logs.
Paldies.
2. HVZ :)
3.Pamegini ar bagaznieka sledzeni,kas ir ieskruveta virsbuve...
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Vakar braucot iedegās "check engine" un pēc mirkļa dzesēšanas šķidruma t rādītājs nokrita pilnīgi lejā līdz atdurei... tad pēc pāris sekundēm "check engine" nodziest un dzesēšanas šķidruma t rādītājs nostājas kā bija - bik pāri pusei... un tā divas reizes... Tad pēc minūtēm piecām, dzesēšanas šķidruma t rādītājs nobrauc bik lejā zem puses :blink: Nekādi citi simptomi nebija...
Mans domāt, ka termostats gļuko/mirst? :huh:
Vai te arī tikai kļūdas nolasīšana Vikingos līdzēs?
P.S. Šorīt atkal viss normāli - uzsilstot dzesēšanas šķidruma t rādītājs nostājas bik pāri pusei...
Mans domāt, ka termostats gļuko/mirst? :huh:
Vai te arī tikai kļūdas nolasīšana Vikingos līdzēs?
P.S. Šorīt atkal viss normāli - uzsilstot dzesēšanas šķidruma t rādītājs nostājas bik pāri pusei...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Es gan sliecos, ka termostats nebūs pie vainas. Drīzāk kaut kur nekontakts. Vai tas nenotika kaut kur pa bedrēm braucot vai kaut kas tml?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Godīgi sakot, jā - pirmā reize bija, pārbraucot dzelzceļa sliedēm, otra - pēc bruģa/tramvaja sliežu šķērsošanas :huh:KoreFun wrote:Es gan sliecos, ka termostats nebūs pie vainas. Drīzāk kaut kur nekontakts. Vai tas nenotika kaut kur pa bedrēm braucot vai kaut kas tml?
Es vienīgi domāju, kādas tam var būt sekas, ja iestāsies ilgāks tāds "nekontakts"?:dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Nu kur un kādi vadi iet zinu tikai iekš 900 OG :D kur varētu būt problēma iekš 9-3 nezinu..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Šodien divas reizes iedegās "ABS" kopā ar "Brake" lampiņu. Mašīnas "restart" nepalīdzēja, bet nodziesa pats no sevis pēc ~1 min. ABS, protams, arī nestrādāja tajā brīdī.
Vai jāsāk uztraukties? Tas būtu jādodas nolasīt kļūdas? Vai tie vispār nav kļūdas, kas paliek atmiņa? Help!
Atbilde - Netīrumi, ledus un citi..:)
Vai jāsāk uztraukties? Tas būtu jādodas nolasīt kļūdas? Vai tie vispār nav kļūdas, kas paliek atmiņa? Help!
Atbilde - Netīrumi, ledus un citi..:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Jautājums par termostatu:
OE, vai var likt analogus? Ir varianti ar dažādiem temp. grādiem? CIk apm var maksāt?
OE, vai var likt analogus? Ir varianti ar dažādiem temp. grādiem? CIk apm var maksāt?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Var likt arii analogu. OE Vikingos shobriid nav un tik aatri nebuus. Ziemas t° ir 89graadi. Maksaa ap 7-8Ls. Tikai taadus pa 3Ls gan nevajadzeetu likt.KoreFun wrote:Jautājums par termostatu:
OE, vai var likt analogus? Ir varianti ar dažādiem temp. grādiem? CIk apm var maksāt?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Ok, pie Vikingiem nesūtīšu, vasarā man jauns termostats nav vajadzīgs :D:D
Tātad var pirkt Gross auto teiksim?
P.S. 92.g. Mazdai termostāts Gross auto maksā 15Ls:woohoo:
Tātad var pirkt Gross auto teiksim?
P.S. 92.g. Mazdai termostāts Gross auto maksā 15Ls:woohoo:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
BEHR, Vernet, Motorad... Kaut ko no shiemKoreFun wrote:Ok, pie Vikingiem nesūtīšu, vasarā man jauns termostats nav vajadzīgs :D:D
Tātad var pirkt Gross auto teiksim?
P.S. 92.g. Mazdai termostāts Gross auto maksā 15Ls:woohoo:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Paldies!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Vakar tiku pie termostata iekš Gross auto pa Ls 11.60 Wahler... standarta cena 15Ls, bet uzreiz uztaisīja karti, no kartes atlaide... Ietaupīju uz benzīnu, tā kā es pa darba logu varu redzēt to kantori, bet cenas tur tiešām grandiozas...
Aizbraucu līdz Arnija servisam, nepilnas stundas laikā uzstādīja...
Beidzot motors uzsilst... :)
Beeet... lai motors uzsiltu jānobrauc 14km :dry: Tas ir no Spices līdz Vanšu tiltam, tad pa Slokas ielu līdz Akmens tiltam, tālāk pa Krasta ielu... Un uz Maskavas ielas tā kā būtu uzsilis... Maskavas iela -> Āgenskalns nepaguva uzsilt...
Tas ir tiešām braucot, bez sastrēgumiem.
Kad uzstādīja, ar pistoli mērīja temperatūru, līdz 75°C termostats toč ciet... Vairāk negaidījām, kad atvērsies...
Ja termostats ir ciet, vai var paātrināt motora uzsilšanu? Citu antifrīzu :dry:
Aizbraucu līdz Arnija servisam, nepilnas stundas laikā uzstādīja...
Beidzot motors uzsilst... :)
Beeet... lai motors uzsiltu jānobrauc 14km :dry: Tas ir no Spices līdz Vanšu tiltam, tad pa Slokas ielu līdz Akmens tiltam, tālāk pa Krasta ielu... Un uz Maskavas ielas tā kā būtu uzsilis... Maskavas iela -> Āgenskalns nepaguva uzsilt...
Tas ir tiešām braucot, bez sastrēgumiem.
Kad uzstādīja, ar pistoli mērīja temperatūru, līdz 75°C termostats toč ciet... Vairāk negaidījām, kad atvērsies...
Ja termostats ir ciet, vai var paātrināt motora uzsilšanu? Citu antifrīzu :dry:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Vot jautājums, kāpēc 9-3 OG nepārkarst ar tukšu dzesēšanas šķidruma bačoku? Toreiz pietrūka ap 3.5 litri šķidruma.Nīgrais wrote:Šodien iemesls pasmieties par sevi!
Mans 900 Džonis.
Kamērt vēl paauksts motors, kautkādu siltumu vēl salonā pūš, pēčāk, auksts un viss!
Nu es trīs dienas lauzu galvu, izeju teoriju, izpētu klimatkontroles vadības sistēmu, rokos pa shēmām... Galu beigās nāku pie secinājuma, ka, pie iespējas, jāpajauc būs vaļā un šis tas jāpamēra, jāpatausta, jāpaosta.
Šodien braucam ar draudzeni (principā Džonis ir nodots viņas rīcībā) un pēkšņi atskan teksts - A tur tajā otrajā bundulītī ar skrūvējamo korķi, nu tajā, kur nedrīkst liet logu šķidrumu, ir kaut kam jābūt?
Es - :dry: - protams, motora dzesēšanas šķidrumam!
Viņa - bet tur vienmēr ir tukšs!
:laugh: :laugh: :laugh:
3L tosola un ar salona apsildi viss kārtībā!
Mistika kaut kāda.
Vai arī tukšums paurī. :unsure:
Tomērt sliecos uz mistiku!
:woohoo:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Labs jautājums.KoreFun wrote: Vot jautājums, kāpēc 9-3 OG nepārkarst ar tukšu dzesēšanas šķidruma bačoku? Toreiz pietrūka ap 3.5 litri šķidruma.
Traģiskākais ir tas, ka tas temp. rādītājs saabiem ir butaforija, pat pie uzvārītas sistēmas viņš allaž rāda smuki pa vidu. :angry:
Mazliet glābj tas, ka ir eļļas dzesēšana un arī ventilātors strādā, tas tomērt mazliet dzesē motora sānu + kaut kāda tvaika un dzes. šķidruma mistrojums tur cirkulē. Un laikam jau arī galva ir diezgan ok un nedeformējas tik ātri + pareizs galvas skrūvju izvietojums.
Bet tie ir tikai mani subjektīvie minējumi.
Te nu Ārnijam būtu labāk zināms.