Dažādi jautājumi par SAAB 9000


Locked
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by edijs »

Gaismas man arī ir pāris reizes palikušas degot pēc aizdedzes izslēgšanas. Pie vainas varot būt sarkanais relejs lielākajā releju kastē motortelpā. Arī aizdedzes kontaktgrupu esmu mainījis, jo kādu laiku atpakaļ sāka visādi brīnumi rādīties - arī aptuveni tā, kā raksti, ka aizdedzi izslēdz, bet panelis paliek degošs teiksim, pēc mirkļa nodziest. Likās, ka pats nelabais iedzīvojies, bet izrādījās, ka tik to vienu štruntu jānomaina.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
berzaine
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 471
Joined: Mon Apr 06, 2009 2:08 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by berzaine »

Reinis_m wrote:Es atradu tur sakarību kaut kādu, šodien jau otrreiz bija šāda lieta. Abas reizes ies biju manuāli ieslēdzis tuvās gaismas manuāli un slēdzu tās arā jau pie izslēgta dzinēja. Tad vnk neslēdzās un gaismas + klima palika tādā stāvoklī it kā būtu ieslēgta aizdedze. Ieslēdzu to atpakaļ, paslēdzelēju tās gaismas no jauna, izslēdzu auto un viss ok.

Nu skatīsimies, kas tur būs, varbūt iztiks tikai ar šo hintu. :D



Vēl, sakarā ar to, ka auto kādu mēnesi bija nostāvējis zem sniega, ir vesela jūra aizsalušu funkciju.

- durvis (tieši slēdzenes, šad un tad atsalst, bet nu jau divas iesala no jauna)
- elektriskie logi (viens bija atsalis, bet nu atkal ciet)

Ir kaut kāda jēga no tiem visiem brīnumlīdzekļiem?

Vēl bija iesaluši arī elektriskie spoguļi un antena, bet tos jau atguvu. :D
atkausesanas aerosols durvim man palidzeja, bet automatisko antenu gan taisos nomainit uz parastu patagu, apnikusi ar savu klakskesanu,, it kaa visa aaraa iznakusi, bet klakst taapat
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Krists »

Vēl jautājums - ir tāda klusa trrrrrrr skaņa kaut kur panelī starp radio un sēdekļu apsildes slēdžiem, skan visu laiku, apklust kādās 10sek pēc auto izslēgšanas. Kas tas ir?[/quote]

Tā skaņa visticamāk nāk no tā temperatūras dačika, kurš atrodas pie sēdekļu apsildes pogām!
vecais
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 189
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:44 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by vecais »

Reinis_m wrote:[/b

Vēl jautājums - ir tāda klusa trrrrrrr skaņa kaut kur panelī starp radio un sēdekļu apsildes slēdžiem, skan visu laiku, apklust kādās 10sek pēc auto izslēgšanas. Kas tas ir?[/quote]

Tas trrr ir klimatkontroles salona temperatūras mērītājs. Izskatās kā mērķis, uzmanīgi izņem ārā, iztīti un uzpilini eļļu uz asītes- būs klusums.
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by zinitis »

Reinis_m wrote:
Bija tāda problēma, ka durvis ciet negribēja cirsties. Noskrūvēju nost to fiksatoru un secināju, ka problēma ir plāksnītē, kas atrodas iekš pašām durvīm, un tiek pacelta pie roktura paraušanas. Tā vnk paliek augšā un viss. Jāmēģina tur vēl kaut ko iepūst un saeļļot, ļoti negribētos ņemt nost durvīm apšuvumus.

Logus vaļā nedabūju, sapūtu vienam eksperimenta nolūkos pa perimetru kaut kādu atsaldētāju, biš vairāk pakustējās, bet ne pietiekoši, rīt jāpamēģina vēl.
Kam Tu mocies ar logiem sai aukstuma,paliks siltaks,tad ari cinisies!!!
Bet durvim,ceru,ka saprati uzbuvi...kad liec atpakal fiksatoru,pirms tam to aizspied ciet,respektivi monte kopa lai fiksators butu ka pie aizvertam durvim...,ta Tu paglabsi sevi no jautajumiem par nekorekti,vai vispar nestradajosu indikaciju par atvertam durvim;)
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by zinitis »

Reinis_m wrote:Man TĀM durvīm indikācija jau pirms tam visu laiku rādīja, ka ir vaļā un tas arī ir mans nākamais jautājums.. :laugh:
Tad varbut kads tas jau bij salicis,nezinot ka:) :) :)
Bet ja ir nost fiksators,tad iesledz aizdedzi un ar kadu tievu skruvgriezi pastumdi meliti,kas redzama garaja griezuma,uz saniem,un vienlaicigi vero piktogrammu paneli,ja si nomirgo vai nodziest,tad ir tikai saliksanas jautajums...
Bet ja deg patstavigi,tad gerkons bus pateicis -cau,un prasas pec cita...
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by uculs »

Pie termometra eļļošanas baigi uzmanīgi tur viena pile ir par daudz, tur vajag ļoti maz eļļas, citādi no putekļiem neatkausies un rādīs nepareizi, un atkal rūks.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Arnijs »

Reinis_m wrote:Vakar sanāca izbraukt pa šoseju kādu gabaliņu un mani neapmierina dzinēja temperatūra, tikai kāda 1/4 daļa no termometra. Tā jābūt? Pilsētā ir smuki pa vidu.

Un ja nav, tad jau kāds varētu peteikt, kur 2.3L bezturbo motoram atrodas termostats. :D
Jāmaina termostats. Atrodas galvas sānos (stūrī) vadītāja pusē
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Locked