Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Nil, Gustav - par to melno. Body kits bija 240 lati. :D Nu jā, bik samīcīts viens slieksnis un priekšējais bamperis arī tāds labojams. Bet tie tomēr vēl bija treknie gadi un tie 240 lati toreiz par aero kitu nelikās baiiiigi daudz. Jo principā jau nekur nevarēja viņu atrast, Māris tak meklēja jau labu laiku un šis bija pirmais tāds sludinājums, kur piedāvājā tikt pie kārotā. So, cik nosauca ciparu, tik tika maksāts. :) Mjā, tā kārba varēja būt GM un īsā, jo aero kārba laikam pajuka un viņš no Māra nopirka īso.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
gudrelis wrote:Šis gan varētu būt gana laps eksemplārs!!!:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gjfoj.html;
Cena gan varēja būt zemāka... bet komplektācija tiešām lieliska :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
gudrelis wrote:Šis gan varētu būt gana laps eksemplārs!!!:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gjfoj.html;
http://i.ebayimg.com/06/!!rWz5GQB20~$(KGrHqUH-C0Es+GvvtgGBLQdyC1o8w~~_27.JPG
Iekš Mobile.de šitais tiek tirgots par lētākām naudām un tur jau ir tikai 260 zirgi! :)
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Pa manam cena normāla, sliktāk aprīkoti, bet divreiz mazāk nobraukti Aero pa iet 17000. Tikai tā tizlā stūre.
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... fmffh.html
Šis ir zināms, esmu pat iekšā pasēdējis, tāpēc varu kaut ko uzskicēt.
Stāvoklim vajadzētu būt labam, nauda it kā baigi nav žēlota uz remontiem. Nesen dauz kas mainīts un taisīts.
Iemesls dēļ kā ir vērts paskatīties šitā virzienā, ja kādam interesē, viņam ir garā aero kārba[FM57101], braucis neesmu, bet teica, ka problēmu nav!
Pie mīnusiem tas, ka braucis jauns čalis, pēc viņa patēriņiem spriežot, gāzes pedāli ļoti mīl paspaidīt. :laugh:
Priekša bampers taisāms [pa gabalu redzams].
Salons jubilejas melna āda + lupatas iešuvumi, zamšāda? [enīvej, šitais gan man nepatīk].
Ja kādam kas sīkāk interesē, varu palīzēt noskaidrot, pirms brauc skatīties. ;)
Šis ir zināms, esmu pat iekšā pasēdējis, tāpēc varu kaut ko uzskicēt.
Stāvoklim vajadzētu būt labam, nauda it kā baigi nav žēlota uz remontiem. Nesen dauz kas mainīts un taisīts.
Iemesls dēļ kā ir vērts paskatīties šitā virzienā, ja kādam interesē, viņam ir garā aero kārba[FM57101], braucis neesmu, bet teica, ka problēmu nav!
Pie mīnusiem tas, ka braucis jauns čalis, pēc viņa patēriņiem spriežot, gāzes pedāli ļoti mīl paspaidīt. :laugh:
Priekša bampers taisāms [pa gabalu redzams].
Salons jubilejas melna āda + lupatas iešuvumi, zamšāda? [enīvej, šitais gan man nepatīk].
Ja kādam kas sīkāk interesē, varu palīzēt noskaidrot, pirms brauc skatīties. ;)
Saab 900 Turbo '81
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Šitais tak tīri nesen jau bija SS-ā. Pārdeva viens čalis no Balvu puses. Nu jau atkal pārdod. Ņu, ņu ...
2003. 9-5 W 2,3 t
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Šitas ir ta puikiņam,kuram patika daudz runāt un dīkt :blush: ?Nils/carlorossi wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... fmffh.html
Šis ir zināms, esmu pat iekšā pasēdējis, tāpēc varu kaut ko uzskicēt.
Stāvoklim vajadzētu būt labam, nauda it kā baigi nav žēlota uz remontiem. Nesen dauz kas mainīts un taisīts.
Iemesls dēļ kā ir vērts paskatīties šitā virzienā, ja kādam interesē, viņam ir garā aero kārba[FM57101], braucis neesmu, bet teica, ka problēmu nav!
Pie mīnusiem tas, ka braucis jauns čalis, pēc viņa patēriņiem spriežot, gāzes pedāli ļoti mīl paspaidīt. :laugh:
Priekša bampers taisāms [pa gabalu redzams].
Salons jubilejas melna āda + lupatas iešuvumi, zamšāda? [enīvej, šitais gan man nepatīk].
Ja kādam kas sīkāk interesē, varu palīzēt noskaidrot, pirms brauc skatīties. ;)
Saab stihija jau pārgājusi :dry: ? :lol:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Tas pats, tas pats. :)Gustavs wrote:Šitas ir ta puikiņam,kuram patika daudz runāt un dīkt :blush: ?Nils/carlorossi wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... fmffh.html
Šis ir zināms, esmu pat iekšā pasēdējis, tāpēc varu kaut ko uzskicēt.
Stāvoklim vajadzētu būt labam, nauda it kā baigi nav žēlota uz remontiem. Nesen dauz kas mainīts un taisīts.
Iemesls dēļ kā ir vērts paskatīties šitā virzienā, ja kādam interesē, viņam ir garā aero kārba[FM57101], braucis neesmu, bet teica, ka problēmu nav!
Pie mīnusiem tas, ka braucis jauns čalis, pēc viņa patēriņiem spriežot, gāzes pedāli ļoti mīl paspaidīt. :laugh:
Priekša bampers taisāms [pa gabalu redzams].
Salons jubilejas melna āda + lupatas iešuvumi, zamšāda? [enīvej, šitais gan man nepatīk].
Ja kādam kas sīkāk interesē, varu palīzēt noskaidrot, pirms brauc skatīties. ;)
Saab stihija jau pārgājusi :dry: ? :lol:
Par iemesliem vēl neesmu noskaidrojis, bet kāds labs cilvēks viņu varētu savākt, ja pēc diagnostikas atklājas, ka ir ok.
Kits ir, kārba pareizā [nezināju, ka uz 2.3lpt arī lika garās kārbas], remonti taisīti, izskatās cerīgs... :dry:
Saab 900 Turbo '81
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Nil, ir, ir lpt garās kārbas. Manējam arī bija.
Šitais sudrabnieks jau būtu skatāms, tik tā gāze mani biedē. Un pie tam balons tomēr aizņem vietu.
Šitais sudrabnieks jau būtu skatāms, tik tā gāze mani biedē. Un pie tam balons tomēr aizņem vietu.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Es dēļ kārbas vien apsvērtu šo variantu, protams ņemot vērā arī pārējos faktus - jubilejnieks, 2.3lpt, kurš labi padodas izvirtībām ar ECU... :evil:GuntisG wrote:Nil, ir, ir lpt garās kārbas. Manējam arī bija.
Šitais sudrabnieks jau būtu skatāms, tik tā gāze mani biedē. Un pie tam balons tomēr aizņem vietu.
Saab 900 Turbo '81
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Hm.. labāk par fpt?
Vispār es uz šito baigi noskatījos un nolaidu siekalu. Man tā krāsa patīk. Bet gāze šausmīgi atbaida. Ok, es saprotu, ka, ja dabūtu normālu jubilejnieka bundžu, tad nebūtu žēl arī pēc tam pārkrāmēt motoru un to gāzi arī pie viena izravēt uz visiem laikiem.
Vispār es uz šito baigi noskatījos un nolaidu siekalu. Man tā krāsa patīk. Bet gāze šausmīgi atbaida. Ok, es saprotu, ka, ja dabūtu normālu jubilejnieka bundžu, tad nebūtu žēl arī pēc tam pārkrāmēt motoru un to gāzi arī pie viena izravēt uz visiem laikiem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Dzīvē gan tik smuki neizskatījās un sudrabots man ne pārak, bet labāk, nekā zils! :laugh:edijs wrote:Hm.. labāk par fpt?
Vispār es uz šito baigi noskatījos un nolaidu siekalu. Man tā krāsa patīk. Bet gāze šausmīgi atbaida. Ok, es saprotu, ka, ja dabūtu normālu jubilejnieka bundžu, tad nebūtu žēl arī pēc tam pārkrāmēt motoru un to gāzi arī pie viena izravēt uz visiem laikiem.
Gāzi nevar izravēt? Ta nu bēda! Un cik dzirdēts, ne jau pirmais sābists, kas ar gāzi pārvietojas.
Un, jā, stage1 vai stage2 rezultātā ir ~240hp un, ja nemaldos, tad tāda lieta stāv uz bizenāja zaļā 9k cse.
Par piemēru ņemam to pašu Romāna 9-3 2.0lpt ar 154hp standartā, kuram tagad ir krietni virs 200hp.
Es gan līdz galam neizprotu, kāpēc. :dry:
uzliek vārstu, pārprogrammē kompi un lpt ir kļuvis par aero! :woohoo:
Protams, ne visiem to vajag un gan jau tūliņ parādīsies kāds skeptiķis, bet es personīgi vēl nepazīstu nevienu, kurš izbraucot ar Aero teiktu: "Nē, man šito nevajag, es gribu lpt vai man pietiek ar lpt!" :laugh:
Lai gan zinu, ka tādi ir, un tepat forumā. :)
Saab 900 Turbo '81
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Jā, man nevajag. Es patreiz lūkojos pēc iespējas ielikt savā 8 vārstu karburatormotoru un mīkstāku piekari. Vai arī nē :evil:Nils/carlorossi wrote: Es gan līdz galam neizprotu, kāpēc. :dry:
uzliek vārstu, pārprogrammē kompi un lpt ir kļuvis par aero! :woohoo:
Protams, ne visiem to vajag un gan jau tūliņ parādīsies kāds skeptiķis, bet es personīgi vēl nepazīstu nevienu, kurš izbraucot ar Aero teiktu: "Nē, man šito nevajag, es gribu lpt vai man pietiek ar lpt!" :laugh:
Lai gan zinu, ka tādi ir, un tepat forumā. :)
Ar trionic aprīkotie motori ir diezgan unificēti un ar milzīgām rezervēm, respektīvi - aero nav forsēts lpt, drīzāk lpt ir deforsēts aero ;)
900aero clubsport #8
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Jā, jā, tev jau nu toč nevajag! :laugh:ziedoniz wrote:Jā, man nevajag. Es patreiz lūkojos pēc iespējas ielikt savā 8 vārstu karburatormotoru un mīkstāku piekari. Vai arī nē :evil:Nils/carlorossi wrote: Es gan līdz galam neizprotu, kāpēc. :dry:
uzliek vārstu, pārprogrammē kompi un lpt ir kļuvis par aero! :woohoo:
Protams, ne visiem to vajag un gan jau tūliņ parādīsies kāds skeptiķis, bet es personīgi vēl nepazīstu nevienu, kurš izbraucot ar Aero teiktu: "Nē, man šito nevajag, es gribu lpt vai man pietiek ar lpt!" :laugh:
Lai gan zinu, ka tādi ir, un tepat forumā. :)
Ar trionic aprīkotie motori ir diezgan unificēti un ar milzīgām rezervēm, respektīvi - aero nav forsēts lpt, drīzāk lpt ir deforsēts aero ;)
Saab 900 Turbo '81