Koni settingi 2000lpt vagonam


Post Reply
andzs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Fri Jan 25, 2008 2:37 am

Koni settingi 2000lpt vagonam

Post by andzs »

Sveiki,

Oriģinālais amītis pakaļā vagonam saguris un ir doma salikt pakaļā KONI. Varbūt ir kādi labi vārdi par sākotnējiem regulējumiem liekot šos virsū ? Kuru gropi atsperei lietot oriģinālo apakšējo kē nāk no rūpnīcas vai augšējo ? Cietību uzgriezt uz vidējo vai vajag maigāku ? Pārāk jau zobus klabināt un diskus locīt uz LV bedrēm negribās . Atsperes stāv oriģinālās.

--Andzs
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Koni settingi 2000lpt vagonam

Post by skirem »

andzs wrote:Sveiki,

Oriģinālais amītis pakaļā vagonam saguris un ir doma salikt pakaļā KONI. Varbūt ir kādi labi vārdi par sākotnējiem regulējumiem liekot šos virsū ? Kuru gropi atsperei lietot oriģinālo apakšējo kē nāk no rūpnīcas vai augšējo ? Cietību uzgriezt uz vidējo vai vajag maigāku ? Pārāk jau zobus klabināt un diskus locīt uz LV bedrēm negribās . Atsperes stāv oriģinālās.

--Andzs
Domāju ka būtu pareizāk likt uz augšējo gropi (arī dēļ riteņu izgāzuma, kas var parādīties pēc Koni uzlikšanas), regulējums :unsure: , kādam dod priekšroku, ja komfortam tad vari neaiztikt vispār, ja gribi mazliet agresīvāku tad pagriez 180 grādiem. Ja nemaldos max bija divi pilni apgriezieni.
andzs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Fri Jan 25, 2008 2:37 am

Re:Koni settingi 2000lpt vagonam

Post by andzs »

Referencei, ja nu kāds rakājas pa arhīviem:

Koni tika uzlikti ar defaultajiem regulējumiem un uz apakšējās gropes kā viņi jau nāca. Salīdzinot ar oriģinālajiem SACHS uz tās apakšējās gropes arī ir jāliek. Amīšiem līdzi nāca lapele, kas rekomendē augšējo gropi tikai ja pastāvīgi vadā aizmugurē smagumus (gāzes balonu) vai valkā āķī smagumus (piem, treileri). Viss ir čiki briki.

--UPDATE
Savirzes vecis norādīja, ka izgāzums tiešām pakaļā ir lielāks nekā vajadzīgs un pārliku uz augšējām gropēm. Rullēju tālāk.
Post Reply