Dažādi jautājumi par 900


Locked
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Paldies. Šodien vēlreiz aplūkoju no ārpuses, viss ir tīrs. Rītdien noņemšu vāku, apskatīšos kā tur klājas iekšā:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

900 standarta vieta :)
Manējam vienīgais kas palīdzēja savulaik bija 0w40 eļļa.
Bet vispār problēma duma, jo tā eļļa pēc tam lēnām tek uz leju un tiek uz spararata kur tiek šķiesta apkārt uz nebēdu un nepalīdz pat tas plastmasas aizsargs.
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Normunds »

mixeris wrote:900 standarta vieta :)
Manējam vienīgais kas palīdzēja savulaik bija 0w40 eļļa.
Bet vispār problēma duma, jo tā eļļa pēc tam lēnām tek uz leju un tiek uz spararata kur tiek šķiesta apkārt uz nebēdu un nepalīdz pat tas plastmasas aizsargs.

Domā po-zi-tī-vi: nerūsēs taču :)

Bet patiesībā - vājprātā "besī arā" :angry:
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Lūdzu palīdzību atmaskošanā:laugh: Kas tas par zvēru bildē, ar sarkanu "cepurīti" Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

KoreFun wrote:Lūdzu palīdzību atmaskošanā:laugh: Kas tas par zvēru bildē, ar sarkanu "cepurīti" Image
vakuuma slēdzis APC/kruīza kontroles sajūgšanai - kad esi ieslēdzis kruīza kontroli, pumpis sūknē vakuumu un šis slēdzi (sajūtot vakuumu) atslēdz APC/nomet to uz base boost režīmu.
Tas pats notiek, kad nospied bremzes, APC tiek cancelēti visi spiedieni, kas augstāki par base boost.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Paldies. Savādi iznāk kkā:huh: Tā bieza vakuum truba (kas iet pie pedāļu "datčikiem") man ir vispār novienota nost. Bet pievienot nevaru, jo tur, kur pēc shēmas jābūt pievienotai, tur ir peslēgta šitā "sarkangalvīte", un vēl viena truba aiziet uz salonu, zem griestiem (!!) Vai tā jābūt? Ja tas ir normāli, tad man jāliek vēl vienu trojņiku, lai pieslēgt to biezo trubu (kas uz pedaļiem iet)?:huh:

Un vēl viens jautājums: Kas tas par releju, tur pat spārnī atrodas? Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Normunds »

Pēc vadu pievienojuma veida izskatās pēc papildaprīkojuma. Paseko, kurp dodas releja "87" -tais izvads un tad pats sapratīsi. Piem. papildlampas, taure ar kompresoru, uttt.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Paldies, apskatīšos:) Vispār man arī tā liekās, jo massu parasti rūpnīcās nevis tā pievada, bet vairāk civilizētā veidā:laugh: Bet kur tad pievienojas biezā šļauka, kas iet uz pedāļu datčikiem?:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

KF,

Tev tā cruise nestrādā joprpojām???
Shēma un skadrojumi, skaties šeit:
http://townsendimports.com/Web/electric ... ontrol.htm
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Paldies par linku, baigi labā:) Cik apskatījos , tad elektriskajai daļai jābūt kārtībā. Acīmredzamas cilvēka iejaukšanas tajā nav novērotas:laugh: Šodien pievienoju šļauku kas iet pedāļiem. Joprojām nekā:laugh: Rīt jāmēģina atvienot šļauku, kas iet salonā zem griestiem..

Un pie reizes vēl divi jautājumi:
1.Vai hetčbekam STOP lampām jādeg visām četrām (kā gabarītiem)?
2.Vai radiatora ventilatoriem jāgriežas abiem diviem reizē?

Paldies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Ja tu domā dzeses radiatoru, tad kāpēc lai tie ventilatori negrieztos reizē? Domāti tak viņi ir lai nodzesētu... Tev būtu jābīstas tad, ja viņi negrieztos :laugh:
900aero clubsport #8
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Normunds »

STOP -i deg 2 gab vai, ja ir logā papildstops, tad 3 lukturi kopā. Ierastā shēma ar dzeses ventilatoriem tāda, ka viens darbojas dzesējot motora dzeses šķidruma temperatūru, otrs sāk darboties ieslēdzot kondicionieri. Var būt shēma ar 2 paraleliem ventilatoriem kastākam klimatam vai karstākai braukšanai, bet labāk tuvāk papētīt elektroshēmas pašam.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Paldies:)

Ziedoni: Man tagad vispār viens stāv:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Beidzot salaboju kruīzu:woohoo: :woohoo: :woohoo: Sāka strādāt, atvienojot to mistisku, zem griestiem mītošu šļauku:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Vai 900-am var oriģinālo 70A ģeneratoru var samainīt uz kaut kādu jaudīgāku? Vai kkā pārtīt oriģinālo?:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Locked