Patēriņu rēķina litros uz 100km. Stāvot korķī degvielu tu tērē, bet uz priekšu nebrauc. Capito? :Djautaajums wrote:Kāds ir pamanījis vai viņam kompis arī vienmēr rāda, ka patēriņš pieaug stāvot, piemēram krustojumā, kad ir ielikts neitrālajā? Man 98.g. 9-5 2,3T automāts...
Degvielas paterins...
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Degvielas paterins...
900aero clubsport #8
Re:Degvielas paterins...
Jastr, esi skaitījis cik Tavs 9-5 "apēda" pasākuma laikā?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Degvielas paterins...
nea, neesmu vis... lai gan vidējais, kas stāvēja ap 9.2/5 tā arī ir apmēram... ceļš no/uz pasākumu, domāju, noturēja vidējo normas robežās. a kas? tev visa bāka aizgāja, vai? :DKoreFun wrote:Jastr, esi skaitījis cik Tavs 9-5 "apēda" pasākuma laikā?
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:Degvielas paterins...
aaa, Tu neresetoji.. Man sanāca ap 9-9.5 vidējais. Un aizgāja ap 55-iem litriem. Uz 605 km. Cik Tev aizgāja?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Degvielas paterins...
Vainas tur nav nekādas. Kaut kur lasīju, ka inženieri tā sadomājuši ar kaut kādu nolūku. Ja tu atmet gāzi pie apgriezieniem, kas ir lielāki par (manuprāt) 1450 apgr/min, tad degviela tiek nogriezta pavisam, tāpē arī spēcīgāk bremzējas. Līdz ko tiek sasniegta tā 1450 robeža, tā kompis sāk padot nedaudz degvielas. Tur arī tas 3 l patēriņš un vājāka motora bremze. kaut kā tā tur esot...Viensjaanis wrote:Masina ripo viegli,nekas nekile.Ta nevaretu but zonde?Varbut ir verts aizbraukt uztaisit diagnostiku?Tur jau so to pateiktu.Gan jau kludu ka biezs.Tik vecam vagim tas drosi ka normali:D
Vel viens jautajums:Ta masina ir automats,dazreiz atmetot gazi degvielas paterins nokrit lidz nullei un var just,ka masina bremzejas ar motoru.Citreiz atkal nokritas lidz 3 litriem un brivi pamazam samazina atrumu.Ka ir jabut un kas tur varetu but par vainu?Itka jau ipasi netrauce,bet varbut ir verts sakt rosities,kamer nav sagaiditas lielakas ziepes.
Re:Degvielas paterins...
Uh .........
Tagad mans jautajums.
Dots auto - 9000aero ar manualo karbu, salona 2 pieaugusie un 3 berni, bagaznieks pilns ar mantaam.
Cela apstakli - asfalts, vasara, iespejami ari kalnaini posmi.
Jautajums - kads butu degvielas paterins pie 130 km/h un kads pie 150 km/h ?
Jautaju del aprekiniem, bet ta ka ar so masinu neesmu veicis attiecigos noverojumus, nezinu ko sagaidit.
Tagad mans jautajums.
Dots auto - 9000aero ar manualo karbu, salona 2 pieaugusie un 3 berni, bagaznieks pilns ar mantaam.
Cela apstakli - asfalts, vasara, iespejami ari kalnaini posmi.
Jautajums - kads butu degvielas paterins pie 130 km/h un kads pie 150 km/h ?
Jautaju del aprekiniem, bet ta ka ar so masinu neesmu veicis attiecigos noverojumus, nezinu ko sagaidit.
Re:Degvielas paterins...
... maršrutā Rīga - Interlaken`a :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Degvielas paterins...
:P ari ...
Marsruta Jurmala - Anacapri - Interlaken - Jurmala, kopa ~6000km.
Marsruta Jurmala - Anacapri - Interlaken - Jurmala, kopa ~6000km.
Re:Degvielas paterins...
Tieši tādā pasažieru komplektācijā un precīzi uz 130 vai 150 garākus gabalus nav sanācis braukt. Arī pēc bākas metodes parasti netiek testēts - pāris reizes notestēju un sapratu, ka kompis ir gana precīzs, lai turpmāk uz viņu paļautos. Vienreiz braucu garāku gabalu ar pieciem cilvēkiem mašīnā (tie trīs resnie aizmugurē atsver to, ka bija salīdzinoši patukšs bagāžnieks), visu laiku turot uz spidometra vismaz 120, vietām veiklas apdzīšanas, paliels ceļa gabals bija jābrauc pa gana dranķīgu asfaltu un tur samērā konstanti uz 130-140. Toreiz pēc bākas metodes mērīju - aptuveni 8.5 sanāca. Kādu laiku vēlāk to pašu maršrutu braucām divatā ar aptuveni tiem pašiem ātrumiem, atkal bākas metode - bik virs 7 litri. Tā ka tie trīs resnie aizmugurē pusotru litru tomēr piedeva klāt. A tu brauc uz 100! :) Es vienreiz kruīzēju līdz Madonai šitā, divi cilvēki iekš auto, bagāžnieks tukšs. Uz spidometra 100. Mašīnu uz ceļa bija maz, apdzīt kaut ko vajadzēja labi, ja reizes piecas. Un arī bez afigennās paātrināšanās, jo apdzīti tika opīši, kas uz 80 brauca. Otrā galā neticēju mērījumiem - šķiet 6.2 bija. Tā lūk. Un saka vēl, ka saabs nav ekonomisks. :D Phe. Nu lūk, un pie 130-150 tavā konfigurācijā ar trim sīkiem un pilnu grabažnieku es teiktu, ka uz tiem pašiem 8.5 toč var rēķināties, varbūt arī uz 9, lai drošāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Degvielas paterins...
Gribējās man ko teikt, bet labāk paklusēšu :)
Re:Degvielas paterins...
Nu paldies, es nezin kapec domaju ka paterins varetu but ap 11 litriem.
Uz 100 km/h Vacija pa bani vai Italija uz autostrades butu par lenu, naktos braukt maleja josla kopa ar furem ;)
Uz 100 km/h Vacija pa bani vai Italija uz autostrades butu par lenu, naktos braukt maleja josla kopa ar furem ;)
Re:Degvielas paterins...
Hmm...reizi pa ilgiem laikiem STATOILĀ ielēju arī degvielu, ne tikai apēdu karstmaižsuņudesaini un iedodot kaut kādu aizvēsturisku EXTRA karti, man STATOIL iešķieba 1,6 santīmu atlaidi par katru litru! Ne man tur sakrāti baigie punkti nekas, tikai tik cik kafija un karstmaižsuņudesaiņi pirkti. Ar tādu skidonu nava nemaz tik traki Staķikā iepirkties.
Bet dīzelis gan nemērā dārgs, traktoristi ar beidzot var spļaudīties un lamāties! :D
Bet dīzelis gan nemērā dārgs, traktoristi ar beidzot var spļaudīties un lamāties! :D
Re:Degvielas paterins...
Interesanti, jo maksimala atlaide Zelta limenim ir 1,1 santims par litru (http://www.statoil.lv/statoil_extra_kar ... r_limeniem ). Varbut operators kludijas? ;)elmo wrote:Hmm...reizi pa ilgiem laikiem STATOILĀ ielēju arī degvielu, ne tikai apēdu karstmaižsuņudesaini un iedodot kaut kādu aizvēsturisku EXTRA karti, man STATOIL iešķieba 1,6 santīmu atlaidi par katru litru! Ne man tur sakrāti baigie punkti nekas, tikai tik cik kafija un karstmaižsuņudesaiņi pirkti. Ar tādu skidonu nava nemaz tik traki Staķikā iepirkties.
Bet dīzelis gan nemērā dārgs, traktoristi ar beidzot var spļaudīties un lamāties! :D
Re:Degvielas paterins...
Tieši tā! Elmo, Tu neko nejauc?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Degvielas paterins...
Ņemot vērā, ka Staķiks ir ēstuve un bendžuks tik tā - papildus biznesiņš, tad pieņemu, ka tā "karstmaižsuņudesaine" ir bijusi gana iespaidīga izmēra, ja uz benžuku tāāāādu atlaidi iedeva! :laugh:elmo wrote:STATOILĀ ielēju arī degvielu, ne tikai apēdu karstmaižsuņudesaini un iedodot kaut kādu aizvēsturisku EXTRA karti, man STATOIL iešķieba 1,6 santīmu atlaidi par katru litru!