Dažādi jautājumi par SAAB 9000


Locked
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by edijs »

Pag, es kaut ko tagad jaucu, vai arī tas tavs auto bija tas tur og9000 zilganais pa 350 latiem? Ja tā - tad tu par to gāzi nopietni? :D Tu ceri pašrocīgi uzlikt kaut kādu lietotu un ar cerību, ka viss būs kā pa sviestu? Ja tā - tad varbūt tas atmaksājās. Bet jaunu, kvalitatīvu iekārtu tajā vecajā auto.. negribu spiest uz jūtām, bet nu nez, nez..
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Arnijs »

Reinis_m wrote:Šodien parādījās check engine sveiciens paneli. :)

Kā tas auto diagnosticējas?

Vai varētu būt tā, ka brīdinājums iedegās ne pārāk labā termostata dēļ? Jo dega tas braucot pa šoseju (kad dzinēja temperatūra bija zemāka), bet pilsētā pēc brīža nodzisa.
Var taa buut.
Nomaini labaak peec iespeejas aatraak to termostatu, jo nobraucot dazus simtus km Tu jau buusi atstaajis termostata naudu benziinaa. (palielinaats pateerinjsh)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by edijs »

Zem pasažiera beņķa priekšpusē ir divi štekeri. Pie tiem slēdzās klāt. Un tad visādus brīnumus var sadarīt ar atbilstošu uzparikti.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Arnijs »

Reinis_m wrote:1. Nāk izplūdes gāzes salonā caur krāsni/klimu

2. Pēc vairāku stundu stāvēšanas iesalst akseleratora pedālis

Idejas un risinājumi? :)

Vēl joprojām 1991. gada 9000 2,3L bezTurbo. ;)
1. Jaasakaarto trubas motortelpaa
2. Visticamaakais - iesalst trosiite. Var paliidzeet tosols ar sprici gar gumiju (vai arii br. ellja)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Arnijs »

Rauj valjaa kapotu un izpeeti visas kartera ventilaacijas trubas, kaa arii - vai kaut kur ellja nepil uz izpuuteeja.
Preciizaak neko nav iespeejams noraadiit.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nils »

Tikko braucu no Tukuma, krustā atmetos, izspiežu sajūgu, pēkšņi lampas paliek tumšākas uz brīdi, nobrīnos, neko, lieku robā un laižu tālāk...
Pirms Smārdes izņemu no ātruma, opā, atkal, paskatos uz tahometru, glīti staigā apgriezieni.
Nu, ir staigājuši tā nopietnāk jau vienreiz, kad iebraucu LV no BE, staigāja tā, ka slāpa nost, bet tad pats no sevis pārgāja un nekas nopietns nav bijis.
Nu, ok, ir šad tad, kad pastaigā mazliet, bet tā kā šodien un patstāvīgi no 800rmp līdz ~400-500rmp, tā gan nebija bijis.
Kādu brīdi pamocījās, un 500m pirms mājām palika mierīgs tā it kā nekas nebūtu bijis. :dry:
Jautājums: kas pie velna ir tas sūds, kas mani čakarē? :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Subbis
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 32
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:11 am

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Subbis »

mani kādreiz līdzīgi čakarēja tukšgaitas vārsts...
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by saule »

Nils/carlorossi wrote:Tikko braucu no Tukuma, krustā atmetos, izspiežu sajūgu, pēkšņi lampas paliek tumšākas uz brīdi, nobrīnos, neko, lieku robā un laižu tālāk...
Pirms Smārdes izņemu no ātruma, opā, atkal, paskatos uz tahometru, glīti staigā apgriezieni.
Nu, ir staigājuši tā nopietnāk jau vienreiz, kad iebraucu LV no BE, staigāja tā, ka slāpa nost, bet tad pats no sevis pārgāja un nekas nopietns nav bijis.
Nu, ok, ir šad tad, kad pastaigā mazliet, bet tā kā šodien un patstāvīgi no 800rmp līdz ~400-500rmp, tā gan nebija bijis.
Kādu brīdi pamocījās, un 500m pirms mājām palika mierīgs tā it kā nekas nebūtu bijis. :dry:
Jautājums: kas pie velna ir tas sūds, kas mani čakarē? :laugh:
Es liktu uz tukšgaitas vārstu.
SAAB un SUBARU
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Krists »

Man arī pašlaik nomoka tā pati problēma, brīžiem viss ok, bet tad atkal pēkšņi sāk lēkāt apgriezieni!!
Kāda tam tukšgaitas vārstam ir shēma, kas tur un kā regulē to pasākumu??
Locked