Dažādi jautājumi par 900
Re:Dažādi jautājumi par 900
Var nomainīt, bet jāskatās stirpinājumi.
Toč var uzlikt 80A, jo tāds arī bija uz 900.
A cik lielu gribi? Mūzikai nepietiek?
Toč var uzlikt 80A, jo tāds arī bija uz 900.
A cik lielu gribi? Mūzikai nepietiek?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu 70A un 80A nav liela starpība. Gribētos kaut ko pāri 100;) Jā, ieliku tikai vienu pastūzi, bet gaisma jau sāk nedaudz raustītities:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Rēķinies, ka tev būs jaudas zudumi, jo tad kad sāks tev tur pastūži uz pilnu klapi tērēt tad jau tev motoram ar būs ko griezt :)
A kurš pastūzis tev tur tik ļoti ēd? Suba? Cik tev jūtība Subam?
A kurš pastūzis tev tur tik ļoti ēd? Suba? Cik tev jūtība Subam?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Jā, SUBam pastūzis baigi patērē. Parametrus nezinu viņam. Gadu atpakaļ paņēmu. Tagad jau nekas nesaglabājās, ne kaste, ne modeļa numurs.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
A cik liels tev tas subs ir?
Re:Dažādi jautājumi par 900
nomainot 70 uz 80 tu iegūsi papildus 120w kas tev ļautu darbināt piemēram 2 priekšējos skaļruņus :)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Man ar vienu pastūzi jau nedaudz gaisma raustās, pieliekot otru, tas 120W man daudz ko nepalīdzēs:laugh: Nu rakstītā jauda ir 1200W:P Pastūzis ir šitāds: http://www.12voltshop.eu/eu/index.php?m ... b3f60a3a97
un jauda viņam ieregulēta nedaudz mazāk, nekā puse:blush:
un jauda viņam ieregulēta nedaudz mazāk, nekā puse:blush:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu ja tu būtu iepriekš nedaudz rūpīgāk izvēlējies subu, tad domāju tev tādu problēmu nebūtu :D
Subam tā 1200w ir nominālā vai max? šitādiem subiem parasti ir zema jūtība līdz ar to vajag vairāk jaudas lai dabūtu to pašu skaņas spiedienu :)
900 jau ir tāda laba lieta, ka var izmantot praktiski visu bagāžnieka tilpumu, ja forši visu sabūvē.
Bet nu tavā gadījumā laikam vieglāk ir uzlikt jaudīgāku ģeņģeri, vai arī slēgt laukā gaismas :D:D
īstenībā jāskatās kā ir ar kronšteinu ja liek kādu 130A ģeņģeri. Un lēts jau viņš arī nebūs.
Subam tā 1200w ir nominālā vai max? šitādiem subiem parasti ir zema jūtība līdz ar to vajag vairāk jaudas lai dabūtu to pašu skaņas spiedienu :)
900 jau ir tāda laba lieta, ka var izmantot praktiski visu bagāžnieka tilpumu, ja forši visu sabūvē.
Bet nu tavā gadījumā laikam vieglāk ir uzlikt jaudīgāku ģeņģeri, vai arī slēgt laukā gaismas :D:D
īstenībā jāskatās kā ir ar kronšteinu ja liek kādu 130A ģeņģeri. Un lēts jau viņš arī nebūs.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu ar to subi bij tā ka, man stāvēja atvērta tipa un nācās darbā daudz ko vest līdzi. Pilna bagāžnieka ar kartona kastēm un tml. tāpēc pārdevu to subi (arī diezgen liels bija) un draugam bija iespēja no Yotas dabūt ar atlaidi, tāpēc nebija laika izvēlēties, un atradu pēc izmēriem uz skatu. Galvenais parametrs bija, lai būtu aizvērta tipa:laugh: lūk tā jocīgi sanāca, bet tagad gribu mainīt tuvākajā laikā. Pastūzis ļauj ielikt kaut ko nopietnāko :)
Subim 1200 bij rakstīts uz kastes:laugh: :laugh: Tātad Max:P
Subim 1200 bij rakstīts uz kastes:laugh: :laugh: Tātad Max:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu tad ap 850w nominālā. Tev tas stūzis neko īpaši daudz nopietnāku nemaz neļauj ielikt, jo tev tak tur bija ne jau uz 4 omiem tā jauda lielā :)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu nezinu, domāju ka vilks arī jaudīgāku, jo tagad stāv pastūzim pat nedzudz mazāk nekā puse jaudas, un subis jau sāk "klauvēt" dažreiz. + vēl reāli 4 omu subiem parasti ir 3.6 omi reālā pretestība.
Secinājums no tava posta var būt apmēram šāds: "Tad jāliek subi ar diviem 4 omu skāļuņiem, lai tos varētu pieslēgt paralēli un dabūt 2-uv omus subim ieejā:laugh: :laugh: :laugh:
Secinājums no tava posta var būt apmēram šāds: "Tad jāliek subi ar diviem 4 omu skāļuņiem, lai tos varētu pieslēgt paralēli un dabūt 2-uv omus subim ieejā:laugh: :laugh: :laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ko nu draugi ņemās, jāpiemetina vēl viens ģeņģeris un viss būs oki-doki! :laugh:
Pirms gulētiešanas iesaku šo - http://sound.westhost.com/power.htm
:laugh: :laugh: :laugh:
Pirms gulētiešanas iesaku šo - http://sound.westhost.com/power.htm
:laugh: :laugh: :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 900
Es tak Nīgrais jau šito esmu atlasījies :)
Interesantāk ir palasīt kādu krievu Hi-fi žurnālu kur cilvēki mēģina Oma likumu apgāzt ar kājām gaisā un sāk kaut kādu ezotēriku bīdīt :D
Interesantāk ir palasīt kādu krievu Hi-fi žurnālu kur cilvēki mēģina Oma likumu apgāzt ar kājām gaisā un sāk kaut kādu ezotēriku bīdīt :D
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ko korefun nozīmē reālā pretestība????
Tā ko tev testeris rāda? :) :D
Tu saki ka šitais stūzis tev spēj iespert tam tavam 1200 Max subam?
Ne jau problēma ir subā bet problēma ir pastūzī. Tu paskaties kādi kropļa procenti tev tur ir tam stūzim.
Ja tu man pateiksi kas pa modeli ir subam tad es tev varēšu ko tiešāk pateikt.
Te vairāk izskatās ka tavs pastūzis nevelk un moka subu :)
Normāli būtu jāņem pastūzis kas ir par kādiem 20% jaudīgāks par subu, lai būtu skaņas kvalitāte labāka, bet tad ir pašam jāuzmanās un nedrīkst laist bērnus klāt pie skaļuma pogas, lai tīri mehāniski nenobeigtu to subu.
Tā ko tev testeris rāda? :) :D
Tu saki ka šitais stūzis tev spēj iespert tam tavam 1200 Max subam?
Ne jau problēma ir subā bet problēma ir pastūzī. Tu paskaties kādi kropļa procenti tev tur ir tam stūzim.
Ja tu man pateiksi kas pa modeli ir subam tad es tev varēšu ko tiešāk pateikt.
Te vairāk izskatās ka tavs pastūzis nevelk un moka subu :)
Normāli būtu jāņem pastūzis kas ir par kādiem 20% jaudīgāks par subu, lai būtu skaņas kvalitāte labāka, bet tad ir pašam jāuzmanās un nedrīkst laist bērnus klāt pie skaļuma pogas, lai tīri mehāniski nenobeigtu to subu.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Jā, izmērot ar testeri iznāk 3.6 omi.
Ar 4 kanālu pastūzi bija tā, ka viņš ritīgi nevelka to Subi, un sāka kropļot skaņu. Tīri elementāri to varēja redzēt, ka pats skaļrunis "staigāja" pa maz. Bet ar šito pastūzi skaļrunis tagad skaraida turp un atpakaļ tā, ka paliek reizēm bail:laugh: Basi kļuva daudz "zemāki". Pie tam, atkārtošu vēlreiz, pastūzim GAIN stāv vidū un BOOST arī ne uz maksimumu.
Atradu!:P NIC-300BP
Manuprāt 20% būs pa maz;)
Ar 4 kanālu pastūzi bija tā, ka viņš ritīgi nevelka to Subi, un sāka kropļot skaņu. Tīri elementāri to varēja redzēt, ka pats skaļrunis "staigāja" pa maz. Bet ar šito pastūzi skaļrunis tagad skaraida turp un atpakaļ tā, ka paliek reizēm bail:laugh: Basi kļuva daudz "zemāki". Pie tam, atkārtošu vēlreiz, pastūzim GAIN stāv vidū un BOOST arī ne uz maksimumu.
Atradu!:P NIC-300BP
Manuprāt 20% būs pa maz;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible