Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Locked
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by chippy »

Nils/carlorossi wrote:Jā, jā, tev jau nu toč nevajag! :laugh:
VAIRĀK nevajag :laugh:
Image
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by KoreFun »

Nils/carlorossi wrote: Jā, jā, tev jau nu toč nevajag! :laugh:
+1:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by GuntisG »

A kas vainas lpt? Ja nav nojāts un sačakarēts, tad nemaz tik slikti negriežas. Un no "apakšām" šķiet, ka ceļ ņiprāk, kā Aero. Turbobedre arī mazāk jūtama. Protams, ka pie 2500 rpm Aero aizies garām, bet līdz tiem 2500 arī ir "jāuzkurina". Un vēl, lpt ar garo kārbu ir ekonomisks auto. Lielākoties braukājot pa šosejām, ar visām straujām apdzīšanām, vidējais turējās ap 7,5 l /100 km (protams, ja vien regulāri nevelk uz 140+).
2003. 9-5 W 2,3 t
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by Nils »

GuntisG wrote:A kas vainas lpt? Ja nav nojāts un sačakarēts, tad nemaz tik slikti negriežas. Un no "apakšām" šķiet, ka ceļ ņiprāk, kā Aero. Turbobedre arī mazāk jūtama. Protams, ka pie 2500 rpm Aero aizies garām, bet līdz tiem 2500 arī ir "jāuzkurina". Un vēl, lpt ar garo kārbu ir ekonomisks auto. Lielākoties braukājot pa šosejām, ar visām straujām apdzīšanām, vidējais turējās ap 7,5 l /100 km (protams, ja vien regulāri nevelk uz 140+).
Neviens jau nesaka, ka slikti griežas, bet lpt rāviens no aero atšķiras jūtami un, ja to var steidžu var dabūt pa ~100ls, tad kāpēc ne?
Un aero ar garo kārbu ir tikpat ekonomisks. ;)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by KoreFun »

Nil, ja ir doma taisīt "AERO" no lpt, tad labāk uzreiz krāt naudiņu uz "AERO", jo modificējot LPT, sāk pietrūkst AERO kita, beņķu, piekari un t.t.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by Nils »

KoreFun wrote:Nil, ja ir doma taisīt "AERO" no lpt, tad labāk uzreiz krāt naudiņu uz "AERO", jo modificējot LPT, sāk pietrūkst AERO kita, beņķu, piekari un t.t.
Nē, es to neplānoju, bet lpt Jubilejnieks ar garo kārbu un steidžu var būt ļoti laba alternatīva aero gan cenas, gan pieejamības un pat praktiskuma ziņā.
Nu, beņķu un piekares nebūs, bet tomēr kit's ir, kas nav maz un pieaugušam cilvēkam ar ģimeni Jubilejnieks būs pat praktiskāks, jo aizmugurējos aero beņķus nevar nolaist.
Un piekari var pietaisīt pats, ja gribas komfortu pārvērst asu līkumu baudīšanai lielākā ātrumā! B)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
dadyboy
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 75
Joined: Mon Sep 14, 2009 4:31 pm

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by dadyboy »

Un piekari var pietaisīt pats, ja gribas komfortu pārvērst asu līkumu baudīšanai lielākā ātrumā! B)[/quote]


pietaisīt? žēl nebūs : :laugh: :laugh: :laugh:
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:Nil, ja ir doma taisīt "AERO" no lpt, tad labāk uzreiz krāt naudiņu uz "AERO", jo modificējot LPT, sāk pietrūkst AERO kita, beņķu, piekari un t.t.
+1. 90% cilvēku lielāka problēma ir tā, ka nesaprot jau, ka ieguldot vairāk sākumā ir ento reižu ietaupījums kopumā. Tikai jāsaprot, ko pats vēlies. Ja gribi restaurēt 96, pērc labāko/dārgāko, ko vari pacelt - labi ietaupīsi uz darbiem un materiāliem. Ja gribi kaut ko tūnēt - sāc ar topversiju nopērkot augstāko steidžu, kādu vari iztēloties sevi vēlamies. Ātrākā Latvijas Saab (nu vismaz jaudīgākā) īpašnieks nemaz negrib domāt par izdevumiem, kas radušies pa steidžam vien būvējot 9k CS 2,3 lpt līdz tiem saviem 600zs?, ja varēja uzreiz paņemt pēdējo steidžu.

Tas tā, viela pārdomām, moš tomēr kāds no šī veida pelēkās masas šo izlasa un neuzkāpj uz tā paša grābekļa, kur pārējie. :)
900aero clubsport #8
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by Nīgrais »

ziedoniz wrote: Jā, man nevajag. Es patreiz lūkojos pēc iespējas ielikt savā 8 vārstu karburatormotoru un mīkstāku piekari. Vai arī nē :evil:
:laugh: :laugh: :laugh:
Šī ziema, šķiet, liek apjaust skaudro realitāti un piespiež aizdomāties par patiesām vērtībām?
Ko ziedoniz, kā ir?
Jeb ir apjausts, ka uzķīlēt smuku zemapgrieziena atmosfērisko, ir lielāka māksla par tupu turbīnas uzspraušanu?
:P
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by alnislacis »

ziedoniz wrote:
KoreFun wrote:Nil, ja ir doma taisīt "AERO" no lpt, tad labāk uzreiz krāt naudiņu uz "AERO", jo modificējot LPT, sāk pietrūkst AERO kita, beņķu, piekari un t.t.
+1. 90% cilvēku lielāka problēma ir tā, ka nesaprot jau, ka ieguldot vairāk sākumā ir ento reižu ietaupījums kopumā. Tikai jāsaprot, ko pats vēlies. Ja gribi restaurēt 96, pērc labāko/dārgāko, ko vari pacelt - labi ietaupīsi uz darbiem un materiāliem. Ja gribi kaut ko tūnēt - sāc ar topversiju nopērkot augstāko steidžu, kādu vari iztēloties sevi vēlamies. Ātrākā Latvijas Saab (nu vismaz jaudīgākā) īpašnieks nemaz negrib domāt par izdevumiem, kas radušies pa steidžam vien būvējot 9k CS 2,3 lpt līdz tiem saviem 600zs?, ja varēja uzreiz paņemt pēdējo steidžu.

Tas tā, viela pārdomām, moš tomēr kāds no šī veida pelēkās masas šo izlasa un neuzkāpj uz tā paša grābekļa, kur pārējie. :)
Kursh tad ir vietejas zviedru gaisa flotes filiaales karalis?
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by Nils »

ziedoniz wrote:
KoreFun wrote:Nil, ja ir doma taisīt "AERO" no lpt, tad labāk uzreiz krāt naudiņu uz "AERO", jo modificējot LPT, sāk pietrūkst AERO kita, beņķu, piekari un t.t.
+1. 90% cilvēku lielāka problēma ir tā, ka nesaprot jau, ka ieguldot vairāk sākumā ir ento reižu ietaupījums kopumā. Tikai jāsaprot, ko pats vēlies. Ja gribi restaurēt 96, pērc labāko/dārgāko, ko vari pacelt - labi ietaupīsi uz darbiem un materiāliem. Ja gribi kaut ko tūnēt - sāc ar topversiju nopērkot augstāko steidžu, kādu vari iztēloties sevi vēlamies. Ātrākā Latvijas Saab (nu vismaz jaudīgākā) īpašnieks nemaz negrib domāt par izdevumiem, kas radušies pa steidžam vien būvējot 9k CS 2,3 lpt līdz tiem saviem 600zs?, ja varēja uzreiz paņemt pēdējo steidžu.

Tas tā, viela pārdomām, moš tomēr kāds no šī veida pelēkās masas šo izlasa un neuzkāpj uz tā paša grābekļa, kur pārējie. :)
Ziedoni, tas ir tad, ja ir piedāvājums, bet paši redzam, ka Aero LV pārdošanā parādās labi, ja pāris exemplāri gadā, pie kam no tiem pašiem puse ir feiki!
Jubilejnieki, tomēr vairāk un bieži vien par saprātīgākām cenām.
Tāpat ne visi grib krāmēties ar dzīšanu no ārzemēm un pasarg dievs, cik no mums šeit ir tādi, kas taisās investēt n-tos $$$, lai uzceltu lpt līdz 600zs?!
Tas jau man sen bija skaidrs, ka ērtāk ir nopirkt uzreiz gatavu, bet neiet runa par lidošanu kosmosā!
Iet runa par visbiežāk sastpamā modeļa potenciālo pircēju, pieaudzis cilvēks ar ģimeni, kuram patīk aero ar visām no tam izrietošajām sekām! Un nez vai viņam vajag vairāk par tiem 240hp ikdienā, tāpēc arī minēju šo jubilejnieku kā ļoti labu alternatīvu.
Pārējās atšķirības ir beņķos un piekarē! Par jubilejas beņķu plusu es jau minēju, par piekares pieķēzīšanu arī.
Ziedoni, neiet runa par tādiem kā mēs! ;)
Saab 900 Turbo '81
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by KurBads »

alnislacis wrote:
ziedoniz wrote:
KoreFun wrote:Nil, ja ir doma taisīt "AERO" no lpt, tad labāk uzreiz krāt naudiņu uz "AERO", jo modificējot LPT, sāk pietrūkst AERO kita, beņķu, piekari un t.t.
+1. 90% cilvēku lielāka problēma ir tā, ka nesaprot jau, ka ieguldot vairāk sākumā ir ento reižu ietaupījums kopumā. Tikai jāsaprot, ko pats vēlies. Ja gribi restaurēt 96, pērc labāko/dārgāko, ko vari pacelt - labi ietaupīsi uz darbiem un materiāliem. Ja gribi kaut ko tūnēt - sāc ar topversiju nopērkot augstāko steidžu, kādu vari iztēloties sevi vēlamies. Ātrākā Latvijas Saab (nu vismaz jaudīgākā) īpašnieks nemaz negrib domāt par izdevumiem, kas radušies pa steidžam vien būvējot 9k CS 2,3 lpt līdz tiem saviem 600zs?, ja varēja uzreiz paņemt pēdējo steidžu.

Tas tā, viela pārdomām, moš tomēr kāds no šī veida pelēkās masas šo izlasa un neuzkāpj uz tā paša grābekļa, kur pārējie. :)
Kursh tad ir vietejas zviedru gaisa flotes filiaales karalis?
ja nekļūdos - kungs, kam pieder viens jauks 93šais un c900 :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by Nils »

Par 600zs zvēru esmu dzirdējis tikai nostāstus...
Kur, kam, kāds izskatās, nav ne jausmas. :)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by Nauris_t16 »

Nils/carlorossi wrote:Par 600zs zvēru esmu dzirdējis tikai nostāstus...
Kur, kam, kāds izskatās, nav ne jausmas. :)
Visticamāk, ka mašīna kopā ar īpašnieku jau kādu laiku ir Somijā. Bet 900og T5 kabris un 93ais bija intsaab 2008, tiesa, 93 bija somu muzeja numuri :P
900aero clubsport #8
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:

Post by Nauris_t16 »

Nīgrais wrote:
ziedoniz wrote: Jā, man nevajag. Es patreiz lūkojos pēc iespējas ielikt savā 8 vārstu karburatormotoru un mīkstāku piekari. Vai arī nē :evil:
:laugh: :laugh: :laugh:
Šī ziema, šķiet, liek apjaust skaudro realitāti un piespiež aizdomāties par patiesām vērtībām?
Ko ziedoniz, kā ir?
Jeb ir apjausts, ka uzķīlēt smuku zemapgrieziena atmosfērisko, ir lielāka māksla par tupu turbīnas uzspraušanu?
:P
Neatzīstu zemapgriezienu atmosfērniekus kā tādus, mana galva tādu jēdzienu nesaprot. :D Zemapgriezienu ir tikai dīzeļi un modernie turbomotori, kur katru sīkumu regulē ECU :)
Ja atmosfērnieks, tad ar redline 7000rpm+ :P

P.S. mani neizmācīt :woohoo:
900aero clubsport #8
Locked