VAIRĀK nevajag :laugh:Nils/carlorossi wrote:Jā, jā, tev jau nu toč nevajag! :laugh:
Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
+1:laugh:Nils/carlorossi wrote: Jā, jā, tev jau nu toč nevajag! :laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
A kas vainas lpt? Ja nav nojāts un sačakarēts, tad nemaz tik slikti negriežas. Un no "apakšām" šķiet, ka ceļ ņiprāk, kā Aero. Turbobedre arī mazāk jūtama. Protams, ka pie 2500 rpm Aero aizies garām, bet līdz tiem 2500 arī ir "jāuzkurina". Un vēl, lpt ar garo kārbu ir ekonomisks auto. Lielākoties braukājot pa šosejām, ar visām straujām apdzīšanām, vidējais turējās ap 7,5 l /100 km (protams, ja vien regulāri nevelk uz 140+).
2003. 9-5 W 2,3 t
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Neviens jau nesaka, ka slikti griežas, bet lpt rāviens no aero atšķiras jūtami un, ja to var steidžu var dabūt pa ~100ls, tad kāpēc ne?GuntisG wrote:A kas vainas lpt? Ja nav nojāts un sačakarēts, tad nemaz tik slikti negriežas. Un no "apakšām" šķiet, ka ceļ ņiprāk, kā Aero. Turbobedre arī mazāk jūtama. Protams, ka pie 2500 rpm Aero aizies garām, bet līdz tiem 2500 arī ir "jāuzkurina". Un vēl, lpt ar garo kārbu ir ekonomisks auto. Lielākoties braukājot pa šosejām, ar visām straujām apdzīšanām, vidējais turējās ap 7,5 l /100 km (protams, ja vien regulāri nevelk uz 140+).
Un aero ar garo kārbu ir tikpat ekonomisks. ;)
Saab 900 Turbo '81
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Nil, ja ir doma taisīt "AERO" no lpt, tad labāk uzreiz krāt naudiņu uz "AERO", jo modificējot LPT, sāk pietrūkst AERO kita, beņķu, piekari un t.t.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Nē, es to neplānoju, bet lpt Jubilejnieks ar garo kārbu un steidžu var būt ļoti laba alternatīva aero gan cenas, gan pieejamības un pat praktiskuma ziņā.KoreFun wrote:Nil, ja ir doma taisīt "AERO" no lpt, tad labāk uzreiz krāt naudiņu uz "AERO", jo modificējot LPT, sāk pietrūkst AERO kita, beņķu, piekari un t.t.
Nu, beņķu un piekares nebūs, bet tomēr kit's ir, kas nav maz un pieaugušam cilvēkam ar ģimeni Jubilejnieks būs pat praktiskāks, jo aizmugurējos aero beņķus nevar nolaist.
Un piekari var pietaisīt pats, ja gribas komfortu pārvērst asu līkumu baudīšanai lielākā ātrumā! B)
Saab 900 Turbo '81
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Un piekari var pietaisīt pats, ja gribas komfortu pārvērst asu līkumu baudīšanai lielākā ātrumā! B)[/quote]
pietaisīt? žēl nebūs : :laugh: :laugh: :laugh:
pietaisīt? žēl nebūs : :laugh: :laugh: :laugh:
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
+1. 90% cilvēku lielāka problēma ir tā, ka nesaprot jau, ka ieguldot vairāk sākumā ir ento reižu ietaupījums kopumā. Tikai jāsaprot, ko pats vēlies. Ja gribi restaurēt 96, pērc labāko/dārgāko, ko vari pacelt - labi ietaupīsi uz darbiem un materiāliem. Ja gribi kaut ko tūnēt - sāc ar topversiju nopērkot augstāko steidžu, kādu vari iztēloties sevi vēlamies. Ātrākā Latvijas Saab (nu vismaz jaudīgākā) īpašnieks nemaz negrib domāt par izdevumiem, kas radušies pa steidžam vien būvējot 9k CS 2,3 lpt līdz tiem saviem 600zs?, ja varēja uzreiz paņemt pēdējo steidžu.KoreFun wrote:Nil, ja ir doma taisīt "AERO" no lpt, tad labāk uzreiz krāt naudiņu uz "AERO", jo modificējot LPT, sāk pietrūkst AERO kita, beņķu, piekari un t.t.
Tas tā, viela pārdomām, moš tomēr kāds no šī veida pelēkās masas šo izlasa un neuzkāpj uz tā paša grābekļa, kur pārējie. :)
900aero clubsport #8
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
:laugh: :laugh: :laugh:ziedoniz wrote: Jā, man nevajag. Es patreiz lūkojos pēc iespējas ielikt savā 8 vārstu karburatormotoru un mīkstāku piekari. Vai arī nē :evil:
Šī ziema, šķiet, liek apjaust skaudro realitāti un piespiež aizdomāties par patiesām vērtībām?
Ko ziedoniz, kā ir?
Jeb ir apjausts, ka uzķīlēt smuku zemapgrieziena atmosfērisko, ir lielāka māksla par tupu turbīnas uzspraušanu?
:P
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Kursh tad ir vietejas zviedru gaisa flotes filiaales karalis?ziedoniz wrote:+1. 90% cilvēku lielāka problēma ir tā, ka nesaprot jau, ka ieguldot vairāk sākumā ir ento reižu ietaupījums kopumā. Tikai jāsaprot, ko pats vēlies. Ja gribi restaurēt 96, pērc labāko/dārgāko, ko vari pacelt - labi ietaupīsi uz darbiem un materiāliem. Ja gribi kaut ko tūnēt - sāc ar topversiju nopērkot augstāko steidžu, kādu vari iztēloties sevi vēlamies. Ātrākā Latvijas Saab (nu vismaz jaudīgākā) īpašnieks nemaz negrib domāt par izdevumiem, kas radušies pa steidžam vien būvējot 9k CS 2,3 lpt līdz tiem saviem 600zs?, ja varēja uzreiz paņemt pēdējo steidžu.KoreFun wrote:Nil, ja ir doma taisīt "AERO" no lpt, tad labāk uzreiz krāt naudiņu uz "AERO", jo modificējot LPT, sāk pietrūkst AERO kita, beņķu, piekari un t.t.
Tas tā, viela pārdomām, moš tomēr kāds no šī veida pelēkās masas šo izlasa un neuzkāpj uz tā paša grābekļa, kur pārējie. :)
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Ziedoni, tas ir tad, ja ir piedāvājums, bet paši redzam, ka Aero LV pārdošanā parādās labi, ja pāris exemplāri gadā, pie kam no tiem pašiem puse ir feiki!ziedoniz wrote:+1. 90% cilvēku lielāka problēma ir tā, ka nesaprot jau, ka ieguldot vairāk sākumā ir ento reižu ietaupījums kopumā. Tikai jāsaprot, ko pats vēlies. Ja gribi restaurēt 96, pērc labāko/dārgāko, ko vari pacelt - labi ietaupīsi uz darbiem un materiāliem. Ja gribi kaut ko tūnēt - sāc ar topversiju nopērkot augstāko steidžu, kādu vari iztēloties sevi vēlamies. Ātrākā Latvijas Saab (nu vismaz jaudīgākā) īpašnieks nemaz negrib domāt par izdevumiem, kas radušies pa steidžam vien būvējot 9k CS 2,3 lpt līdz tiem saviem 600zs?, ja varēja uzreiz paņemt pēdējo steidžu.KoreFun wrote:Nil, ja ir doma taisīt "AERO" no lpt, tad labāk uzreiz krāt naudiņu uz "AERO", jo modificējot LPT, sāk pietrūkst AERO kita, beņķu, piekari un t.t.
Tas tā, viela pārdomām, moš tomēr kāds no šī veida pelēkās masas šo izlasa un neuzkāpj uz tā paša grābekļa, kur pārējie. :)
Jubilejnieki, tomēr vairāk un bieži vien par saprātīgākām cenām.
Tāpat ne visi grib krāmēties ar dzīšanu no ārzemēm un pasarg dievs, cik no mums šeit ir tādi, kas taisās investēt n-tos $$$, lai uzceltu lpt līdz 600zs?!
Tas jau man sen bija skaidrs, ka ērtāk ir nopirkt uzreiz gatavu, bet neiet runa par lidošanu kosmosā!
Iet runa par visbiežāk sastpamā modeļa potenciālo pircēju, pieaudzis cilvēks ar ģimeni, kuram patīk aero ar visām no tam izrietošajām sekām! Un nez vai viņam vajag vairāk par tiem 240hp ikdienā, tāpēc arī minēju šo jubilejnieku kā ļoti labu alternatīvu.
Pārējās atšķirības ir beņķos un piekarē! Par jubilejas beņķu plusu es jau minēju, par piekares pieķēzīšanu arī.
Ziedoni, neiet runa par tādiem kā mēs! ;)
Saab 900 Turbo '81
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
ja nekļūdos - kungs, kam pieder viens jauks 93šais un c900 :)alnislacis wrote:Kursh tad ir vietejas zviedru gaisa flotes filiaales karalis?ziedoniz wrote:+1. 90% cilvēku lielāka problēma ir tā, ka nesaprot jau, ka ieguldot vairāk sākumā ir ento reižu ietaupījums kopumā. Tikai jāsaprot, ko pats vēlies. Ja gribi restaurēt 96, pērc labāko/dārgāko, ko vari pacelt - labi ietaupīsi uz darbiem un materiāliem. Ja gribi kaut ko tūnēt - sāc ar topversiju nopērkot augstāko steidžu, kādu vari iztēloties sevi vēlamies. Ātrākā Latvijas Saab (nu vismaz jaudīgākā) īpašnieks nemaz negrib domāt par izdevumiem, kas radušies pa steidžam vien būvējot 9k CS 2,3 lpt līdz tiem saviem 600zs?, ja varēja uzreiz paņemt pēdējo steidžu.KoreFun wrote:Nil, ja ir doma taisīt "AERO" no lpt, tad labāk uzreiz krāt naudiņu uz "AERO", jo modificējot LPT, sāk pietrūkst AERO kita, beņķu, piekari un t.t.
Tas tā, viela pārdomām, moš tomēr kāds no šī veida pelēkās masas šo izlasa un neuzkāpj uz tā paša grābekļa, kur pārējie. :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Par 600zs zvēru esmu dzirdējis tikai nostāstus...
Kur, kam, kāds izskatās, nav ne jausmas. :)
Kur, kam, kāds izskatās, nav ne jausmas. :)
Saab 900 Turbo '81
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Visticamāk, ka mašīna kopā ar īpašnieku jau kādu laiku ir Somijā. Bet 900og T5 kabris un 93ais bija intsaab 2008, tiesa, 93 bija somu muzeja numuri :PNils/carlorossi wrote:Par 600zs zvēru esmu dzirdējis tikai nostāstus...
Kur, kam, kāds izskatās, nav ne jausmas. :)
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri:
Neatzīstu zemapgriezienu atmosfērniekus kā tādus, mana galva tādu jēdzienu nesaprot. :D Zemapgriezienu ir tikai dīzeļi un modernie turbomotori, kur katru sīkumu regulē ECU :)Nīgrais wrote::laugh: :laugh: :laugh:ziedoniz wrote: Jā, man nevajag. Es patreiz lūkojos pēc iespējas ielikt savā 8 vārstu karburatormotoru un mīkstāku piekari. Vai arī nē :evil:
Šī ziema, šķiet, liek apjaust skaudro realitāti un piespiež aizdomāties par patiesām vērtībām?
Ko ziedoniz, kā ir?
Jeb ir apjausts, ka uzķīlēt smuku zemapgrieziena atmosfērisko, ir lielāka māksla par tupu turbīnas uzspraušanu?
:P
Ja atmosfērnieks, tad ar redline 7000rpm+ :P
P.S. mani neizmācīt :woohoo:
900aero clubsport #8