9-5 2.2. TiD - motors un piekares komforts
9-5 2.2. TiD - motors un piekares komforts
Sveiki,
Vai kāds varētu nokomentēt, vai un cik ir ieteicams 2.2 TiD motors Saabam 2002.-2004. gada ražojumam.
1) Kā ar izturību, izmaksām, riskiem?
2) Kāds patēriņš tomātam vidēji?
3) Vai var liet lēto dīzeli (no krievijas)?
Un kā ir ar piekares komfortu?
Sievai ir 626 Mazda un tai ir ļoti mīksta piekare, bedres praktiski nejūt, bet uz 100 km/h pa sūdīgu šoseju ir bailīgi braukt...
Paldies visiem, kas atbildēs sakarīgi.B)
Vai kāds varētu nokomentēt, vai un cik ir ieteicams 2.2 TiD motors Saabam 2002.-2004. gada ražojumam.
1) Kā ar izturību, izmaksām, riskiem?
2) Kāds patēriņš tomātam vidēji?
3) Vai var liet lēto dīzeli (no krievijas)?
Un kā ir ar piekares komfortu?
Sievai ir 626 Mazda un tai ir ļoti mīksta piekare, bedres praktiski nejūt, bet uz 100 km/h pa sūdīgu šoseju ir bailīgi braukt...
Paldies visiem, kas atbildēs sakarīgi.B)
Re:9-5 2.2. TiD - motors un piekares komforts
Piekare ir ok,un ziema iet pa sniegu loti labi.737_pilot wrote:Sveiki,
Vai kāds varētu nokomentēt, vai un cik ir ieteicams 2.2 TiD motors Saabam 2002.-2004. gada ražojumam.
1) Kā ar izturību, izmaksām, riskiem?
2) Kāds patēriņš tomātam vidēji?
3) Vai var liet lēto dīzeli (no krievijas)?
Un kā ir ar piekares komfortu?
Sievai ir 626 Mazda un tai ir ļoti mīksta piekare, bedres praktiski nejūt, bet uz 100 km/h pa sūdīgu šoseju ir bailīgi braukt...
Paldies visiem, kas atbildēs sakarīgi.B)
Ja velies liet leto dizeli,-neperc SAABu,jo tad Tu veidosi topikus par sliktu un neizdevusos auto!
Paterins atkarigs no brauksanas stila,bet videji 7-8l
Izturiba,ka jebkuram citam 9-5,vienigi motors prasa vairak uzmanibas,un vel atkarigs ka ieprieksejais saimnieks pret to bus attiecies.
Bet ja tomer sadoma tadu pirkt,silti ieteiktu sakuma veikt diagnostiku,pirms pirksanas...
Re:9-5 2.2. TiD - motors un piekares komforts
Vai tiem dīzeļiem (filtriem/sprauslām?) negaršo lētais?
Zinu ka pumpe dus (ja pareizi uzrakstīju) nepatīk lētais dīzels, bet ir tādi, kas panes.
Kā ar 9-5 2.2 TiD 2002-2004. gadam???
Zinu ka pumpe dus (ja pareizi uzrakstīju) nepatīk lētais dīzels, bet ir tādi, kas panes.
Kā ar 9-5 2.2 TiD 2002-2004. gadam???
Re:9-5 2.2. TiD - motors un piekares komforts
Var te kāds atbildēt sakarīgi vai nevar?
Visādas bullshit tēmas citur samestas tā, ka īsto topiku vairs neredz, bet uz konkrētiem jautājumiem tikai 1 centās atbildēt.
Saņemās saabisti!:angry:
Visādas bullshit tēmas citur samestas tā, ka īsto topiku vairs neredz, bet uz konkrētiem jautājumiem tikai 1 centās atbildēt.
Saņemās saabisti!:angry:
Re:9-5 2.2. TiD - motors un piekares komforts
Ko nozīmē garšo vai negaršo lētais dīzelis!? No grāvja pasmeltais polockas naftas vada dīzelis nevienai mašīnai nepatiks, bet ja liesi no krievijas ievesto dīzeli, tad viņš jau kvalitātes ziņā nebūs sliktāks par Statoila dīzeli, kas ktru gadu kādu dīzeļmašīnu pataisa par nekustamo īpašumu! :)
Ja patīk salīdzinājumi, tad SAABS ar lēto dīzeli ies tik pat labi, vai tik pat slikti kā OPEL astra ar 2.2 litru dīzeļdzinēju.
Ja patīk salīdzinājumi, tad SAABS ar lēto dīzeli ies tik pat labi, vai tik pat slikti kā OPEL astra ar 2.2 litru dīzeļdzinēju.
Re:9-5 2.2. TiD - motors un piekares komforts
Varbūt tikai kādi pāris cilvēki brauc ar tādiem, un tie paši šeit reti parādās... tādēļ neviens arī neko neraksta...
Vismaz iekš 9-3og 2.2TiD ziemā ir skaļš, nekulturāls, neforši vibrējošs, bet es pa gadiem esmu apradis (protams, pie naglas pakaļā ar var aprast) ar to... bet, ja ņem 9-3ss vai 9-5 ar dīzeli, tad tikai 1.9 TiD (no 2005.gada iekš 9-3ss, bet no 2006.gada iekš 9-5), bet ja jāizvēlas starp 9-3ss 2.2TiD un 1.8t vai 2.0t 2002.-2004.gada, tad noteikti kādu no pēdējiem diviem izvēlētos ;)
Vismaz iekš 9-3og 2.2TiD ziemā ir skaļš, nekulturāls, neforši vibrējošs, bet es pa gadiem esmu apradis (protams, pie naglas pakaļā ar var aprast) ar to... bet, ja ņem 9-3ss vai 9-5 ar dīzeli, tad tikai 1.9 TiD (no 2005.gada iekš 9-3ss, bet no 2006.gada iekš 9-5), bet ja jāizvēlas starp 9-3ss 2.2TiD un 1.8t vai 2.0t 2002.-2004.gada, tad noteikti kādu no pēdējiem diviem izvēlētos ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:9-5 2.2. TiD - motors un piekares komforts
Nu man tāds 9-5 universālis ir, 2.2 motors un automāts.
Ja skaties uz sedanu un komfortu tad ņem labāk benzīna dzinēju. Savukārt, ja tev vajadzīgs praktisks auto ar ko brauktāt 30K-40K gadā, tad universālis ar dīzeļa motoru nav slikts. Es arī iesaku censties dabūt to 1.9 motoru, bet nu ja cena par augstu tad 2.2 arī tevi vizinās (mazliet dārgāk degvielā, mazliet mazāk jaudas).
Komforts manuprāt nav slikts priekš dīzeļauto. Cik lasīju, tad 9-5 dīzeļi tiek rūpnīcā papildus nopakoti pret skaņu/vibrāciju. Ja tev ar motora spilveniem un pašu motoru viss būs kārtībā, tad stāvošam siltam auto nekādu īpašu vibrāciju vispār nejutīsi. Man konkrēti ir problēmas ar automātu, kuras taisos novērst, tāpēc par vibrāciju stāvošam drive režīmā neizteikšos. :P
Uz ceļa turās ļoti labi, vismaz salīdzinot ar manu iepriekšējo kuģi Chrysler 300M, šitais ir kā pielipis pie šosejas.
Vēl pozitīvs moments ir patēriņš (kā jau minēja vidēji ir 7-8 litri), kad iepildot bāku Rīgā(70L) var aizbraukt līdz puseiropai 1000-1200 km (uz šosejas patēriņš ap 6).
Ja skaties uz sedanu un komfortu tad ņem labāk benzīna dzinēju. Savukārt, ja tev vajadzīgs praktisks auto ar ko brauktāt 30K-40K gadā, tad universālis ar dīzeļa motoru nav slikts. Es arī iesaku censties dabūt to 1.9 motoru, bet nu ja cena par augstu tad 2.2 arī tevi vizinās (mazliet dārgāk degvielā, mazliet mazāk jaudas).
Komforts manuprāt nav slikts priekš dīzeļauto. Cik lasīju, tad 9-5 dīzeļi tiek rūpnīcā papildus nopakoti pret skaņu/vibrāciju. Ja tev ar motora spilveniem un pašu motoru viss būs kārtībā, tad stāvošam siltam auto nekādu īpašu vibrāciju vispār nejutīsi. Man konkrēti ir problēmas ar automātu, kuras taisos novērst, tāpēc par vibrāciju stāvošam drive režīmā neizteikšos. :P
Uz ceļa turās ļoti labi, vismaz salīdzinot ar manu iepriekšējo kuģi Chrysler 300M, šitais ir kā pielipis pie šosejas.
Vēl pozitīvs moments ir patēriņš (kā jau minēja vidēji ir 7-8 litri), kad iepildot bāku Rīgā(70L) var aizbraukt līdz puseiropai 1000-1200 km (uz šosejas patēriņš ap 6).
Re:9-5 2.2. TiD - motors un piekares komforts
Aizmirsu pieminēt par sliktajām lietām :D
Visi Saab dīzeļu īpašnieki uzzina, kas tas tāds EGR vārsts par zvēru. Ar to ir jārēķinās.
Ja nojāc motors vai ļoti mierīgi braukā, tad arī izplūde aizaug. Vajag kārtīgi uzgāzt ik pa laikam :)
Dažiem ir problēmas ar piedarbināšanu, kad motors silts, dažiem kad auksts. Te ir visādas versijas par iemesliem, dažiem izdodas atrast vainu, dažiem nē.
Visi Saab dīzeļu īpašnieki uzzina, kas tas tāds EGR vārsts par zvēru. Ar to ir jārēķinās.
Ja nojāc motors vai ļoti mierīgi braukā, tad arī izplūde aizaug. Vajag kārtīgi uzgāzt ik pa laikam :)
Dažiem ir problēmas ar piedarbināšanu, kad motors silts, dažiem kad auksts. Te ir visādas versijas par iemesliem, dažiem izdodas atrast vainu, dažiem nē.
Re:9-5 2.2. TiD - motors un piekares komforts
Nepērc, motors no Opeļa, vājais punkts ir sūknis, kas nepanes sliktu degvielu, tur parasti noklājās sūkņa elektronika. Un ar elektroniku pārējā mašīnā arī ir problēmas.
Re:9-5 2.2. TiD - motors un piekares komforts
Kas ir "sūkņa elektronika"? :blink: :huh:Freimanis wrote:Nepērc, motors no Opeļa, vājais punkts ir sūknis, kas nepanes sliktu degvielu, tur parasti noklājās sūkņa elektronika. Un ar elektroniku pārējā mašīnā arī ir problēmas.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:9-5 2.2. TiD - motors un piekares komforts
Nu ar sukna elektroniku,laikam ir domats motora vadibas bloks,kurs atrodas virs sukna...lawyer wrote:Kas ir "sūkņa elektronika"? :blink: :huh:Freimanis wrote:Nepērc, motors no Opeļa, vājais punkts ir sūknis, kas nepanes sliktu degvielu, tur parasti noklājās sūkņa elektronika. Un ar elektroniku pārējā mašīnā arī ir problēmas.
Bet tie nemaz tik biezi nenoklajas,un elektronikai ar degvielu nu nav nemazaka sakara...