SMAGA probleema! :(


GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:SMAGA probleema! :(

Post by GuntisG »

Tā, atņēma man haļavno testreisu.:( Nelieši, vai zinies!:)
Raichuuu, es šoreiz ticētu Arnija ieteikumiem. Starp citu, toreiz, kad man auto raustījās, uz manu jautājumu saabclub forumā ZingZengs pasvieda atbildi, ka kaut kas nav riktīgi ar vastgeitu. Viņam kaut kas līdzīgs esot bijis ar 900 OG. A, neesi papētījis, pie kādiem motora apgriezieniem tas sākas? Manējam bija pie aptuveni 2000.

P.s. Telefona numuru vēl Tev sūtīt?:)
2003. 9-5 W 2,3 t
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:SMAGA probleema! :(

Post by GuntisG »

Arnij, man vēl viens jautājums. Vastgeits tiek vadīts caur APC vārstu? Pareizi?
2003. 9-5 W 2,3 t
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:SMAGA probleema! :(

Post by Nauris_t16 »

GuntisG wrote:Arnij, man vēl viens jautājums. Vastgeits tiek vadīts caur APC vārstu? Pareizi?
Ja ar APC vārstu ir domāts solenoīds, tad jā, wastegate tiek darbināts caur šo mantiņu
900aero clubsport #8
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:SMAGA probleema! :(

Post by Arnijs »

GuntisG wrote:Arnij, man vēl viens jautājums. Vastgeits tiek vadīts caur APC vārstu? Pareizi?
Slinkums rakstīt! Re`ku būs paskaidrojums http://www.saabnet.ru/board/tech/778/194340.htm
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:SMAGA probleema! :(

Post by GuntisG »

Tad jau esmu sapratis pareizi. Paldies!
2003. 9-5 W 2,3 t
raichuuu
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 68
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:33 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by raichuuu »

GuntisG: Tel. nr. tik un taa vari atsuutiit, un haljavno testa braucienu ari varam noorganizeet, neskatoties ne uz ko... :P

Savukaart par to raustiishanos, un pie kaadiem apgriezieniem vinja saakas... to taa nevar pateikt...

vinja var saakties tikpat labi pie tiem pashiem 2000 apgriezieniem, un tikpat labi tikai pie 5000. viss ir atkariigs no taa, cik strauji spiezh gaazi... jebshu tieshi otraadi, cik maigi, un leenaam... ja gaazi spiezh ljoti leenaam, liidz ar mashiinas uznjemtajiem apgriezieniem- tas ir, cik uzspiezh, tad pagaida, kad mashiina sasniedz tos iedotos apgriezienus, tad atkal mazliet uzspiezh utt utt... vai vienkaarshi ljoti leenaam un pluustoshi dod to gaazi, taa, ka motosrs paspeej uznjemt uzdotos apbriezienus, un nerodaas liela DELTA starp motora faktiskajiem apgrieziemiem, un gaazes pedaalja poziiciju...

tad taa raustiishanaas var vispaar neiesleegties pat ne pie 5k apgr.

taapeec jau man pat pashaa saakumaa likaas, ka taa ir kaut kaada kaarbas vaina, jo kad saaku braukt, tad taa visu laiku tieshi uz robu paarsleegsanos shii raustiishanaas paraadiijaas... domaaju, ka Tomaatam kirdikt, bet tad pabraukaajot sapratu, ka tas nav saistiits ar kaarbu, bet gan ar apgriezieniem, un gaazes pedaali... un vienkaarshi uz kad automaats paarsleedzaas uz augstaaku paarnesumu, tad motora apgriezieni nokritaas, a gaazes pedaalis palika tur, kur bija pie zemaakaa aatruma augstaakiem apgriezieniem, un tad arii saakaas vecais labais trrdrrdrr...
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:SMAGA probleema! :(

Post by GuntisG »

Nu, Raichuuu, atradi vainu?
2003. 9-5 W 2,3 t
raichuuu
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 68
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:33 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by raichuuu »

:) Jaa, pavisam nesen- 2 dienas atpakalj...
atradu gan...:P :D

Vaina bija svecees...

Nomainiiju sveces, un raustiishanaas pazuda... :D
kaut arii ieprieksheejaas sveces bija nesen mainiitas.
Bet laikam tad, kad galvas bliive bija beigta, tas tas tosols bija sabojaajis kaadu no sveceem, un tad taa arii taisiija shitos jokus...

nu tagad itkaa ir OK.
Vieniigi ar jaunajaam sveceem, kad pazuda taa raustiishanaas atkal radaas sajuuta, ka kaut kaa vairs turbiina nedod to spiedienu taa, kaa bij, un jauda nav taada, kaadu gribeetos...

bet var jau buut, ka taa man taada maanija... :P :D
kaa nekaa jaudas vienmeer liekas par maz.! :D
nu vot iisti nezinu... bet nu prieks vismaz, ka tagad vairs nekas neraustaas, un varu spiest uz gaazes pedaali arii normaali... nevis pa milimetram, un domaajot, kuraa briidii tad atkal saaks raustiities...
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:SMAGA probleema! :(

Post by GuntisG »

:huh: Sveces? Mjā, šito gan neviens nepareģoja. Bet galvenais, ka kust bez raustīšanās. Tomēr paliek atklāts jautājums: vai tad, ja svecei pirmā, otrā, trešā dzirkstele lec dzirksteļspraugā, bet ceturtā mauc gar malu, tad viņa tai pat brīdī tiek piemesta un līdz ar to attiecīgais cilindrs dziļdomīgi klusē, nevis notiekās tur kautkādi trrr drrr. Varbūt tehniskie eksperti Arnijs un Nīgrais var izglītot manu un vēl dažu mazākzinošu prātu šai jautājumā?:blink:
2003. 9-5 W 2,3 t
raichuuu
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 68
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:33 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by raichuuu »

GuntisG wrote::huh: Sveces? Mjā, šito gan neviens nepareģoja. Bet galvenais, ka kust bez raustīšanās. Tomēr paliek atklāts jautājums: vai tad, ja svecei pirmā, otrā, trešā dzirkstele lec dzirksteļspraugā, bet ceturtā mauc gar malu, tad viņa tai pat brīdī tiek piemesta un līdz ar to attiecīgais cilindrs dziļdomīgi klusē, nevis notiekās tur kautkādi trrr drrr. Varbūt tehniskie eksperti Arnijs un Nīgrais var izglītot manu un vēl dažu mazākzinošu prātu šai jautājumā?:blink:
Nu man bija taa, ka kad izskruuveeju sveces, tad viena bija taa kaa vairaak aizkveepusi nekaa paareejaas...
Un tad jau saak aizdomaaties, ka tas trdrrdrr varbuut ir nevis detonaacija, bet tas, ka 1 cilindrs atsaka piedaliities motora grieshanaa...

Un kad nomainiiju sveces, tad pazuda tas trrdrr...

Un peec visa shii secinaajums taads, ka iespeejams, ka pie situaacijas, kad dod virsuu, pie slodzes, tad mainaas degmaisiijums... tipa kljuust treknaaks... un taa svece nespeej vinju aizdedzinaat... un liiz ar to rodaas arii tas trrdrr...
Nu kaut kaa taa...

Bet jaa, kursh gan to buutu domaajis, ka shitaadus jokus sveces var taisiit... :P :D

Bet man savukaart atkal shkjiet interesanti, un nesaprotami, kaa sveces var ietekmeet turbiinas spiedienu...
jo patieshaam sajuuta ir taada, ka turbiinai tas darba spiediens ir kljuvis mazaaks... arii panelii esoshais APC/BOOST spiediena raadiitaajs vairs nekaapj tik daudz uz sarkanaa pusi... bet dziivojaas pa vidinju uz dzeltenaa... ???

biju jau saacis kaarteejaas teorijas biidiit par to, kaa sveces maina degmaisiijuma sadegshanu, un ka ano taa mainaas iepluude un izpluude un attieciigi arii turbiinas spiediens... bet nu tas man pasham jau saak likties peec kaut kaada samurgojuma...
taapeec arii tos murgojumus te nerakstiishu. :P :D

Bet labpraat uzklausiitu kaada cita viedokli par sho svechu ietekm uz turbiinas spiedieniem... :P :D
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:SMAGA probleema! :(

Post by Nīgrais »

Es te padomāju un man ir dažas versijas, bet šon ir piektdiena, un mani gaida Salacgrīva un pļaujmašīna, tāpēc īsi.

Ka trrr drrr ir detonācija mēs pieņēmām - vai tā tiešām bija detonācija mēs nezinam. :laugh:

Mani riktīgi interesē, vai, ja ieskrūvētu vēlreiz tās sliktās sveces, trrdrrr atkal būtu un turbīnas spiediens paaugstinātos?

Moš vispār izplūdes kolektora aizsargbleķis nopuvis un pie nevienmērīgas motora darbības grab un trokšņo?

Es sliecos domāt, ka tur ir kāda cita sakarība - tipa, mainot sveces izkustināja DI bloka štekeri, ECU beidzot saņem info par detonācijas pazīmēm, beidzot samazina leņķi un turbīnas spiedienu.

:laugh:

Visiem jaukas brīvdienas!
Subbis
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 32
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:11 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by Subbis »

man pēdējā laikā arī turbospiediens nepastāvīgs. Sākās viss ar milzīgu pārspiedienu (dažbrīd pat netīšām MAP sensors nostrādāja manuprāt), tad sekoja nespiediena periods kādas pāris dienas. Atklāju, ka daļēji nolūzis gaisa trubas (tās, kas no filtra uz turbīnu)puļķis, uz kā mauc vakuumšļauku no APC vārsta. Nomainīju. It kā stabilāk tagad ir, taču pilnībā vispārējais apjukums no zemhaubes nav izzudis. Kas tas varētu būt?
raichuuu
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 68
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:33 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by raichuuu »

Nīgrais wrote:Es te padomāju un man ir dažas versijas, bet šon ir piektdiena, un mani gaida Salacgrīva un pļaujmašīna, tāpēc īsi.

Ka trrr drrr ir detonācija mēs pieņēmām - vai tā tiešām bija detonācija mēs nezinam. :laugh:

Mani riktīgi interesē, vai, ja ieskrūvētu vēlreiz tās sliktās sveces, trrdrrr atkal būtu un turbīnas spiediens paaugstinātos?

Moš vispār izplūdes kolektora aizsargbleķis nopuvis un pie nevienmērīgas motora darbības grab un trokšņo?

Es sliecos domāt, ka tur ir kāda cita sakarība - tipa, mainot sveces izkustināja DI bloka štekeri, ECU beidzot saņem info par detonācijas pazīmēm, beidzot samazina leņķi un turbīnas spiedienu.

:laugh:

Visiem jaukas brīvdienas!
Diezi vai tas ir saistiits ar DI bloka shtekera izkustinaashanu, jo pirms mainiiju sveces, es veel biju vairaakas reizes Di bloku njeemis nost, un to shtekeri kustinaajis... tiku licis arii citu DI bloku, lai notesteetu, vai vaina nav tajaa... un visu laiku ieprieksheejaa probleema saglabaajaas, liidz svechu nomainjai. (Sveces pielika punktu tam slavenajam trrdrrdrr).

NU vecaas sveces man veel bagazhniekaa meetaajaas... teoreetiski jau pa ned. nogali, laukos, vareetu arii pameegjinaat atlikt taas atpakalj, un paskatiities kas buus... bet godiigi sakot iisti nav iekaariena, jo kaa pieredze raada, labaak neaiztikt to, kas darbojaas... kameer darbojaas, tikmeer lai darbojaas, un pirecaaties, ka nav probleemu... :)
jo kas zin, ka atkal nesaakaas vecie nikji, turklaat veel jaunaas skanjaas... :P :D

Savukaart turbiinas spiedienu kompenseeju ar taadu "lauku shkjuuninga" metodi, kaa te vienaa 9-5 topikaa bija mineets, ka to turbu, kas naak no APC vaarsta uz Wastegate, nonjeemu nost, un uzliku atpaklj uz APC vaarsta, ar iebaaztu draatinju taas iekshpusee, kaa rezultaataa truba nepiegulj kaklinjam, uz kuras uzmaucaas, un tur laizh nedaudz garaam gaisu, un liidz ar to neaizver tik aatri Wastegeitu... un wolaa turbiina iet ka prieks... :P :D

Tikai cik tas ir veseliigi iisti nemaaku spriest... :P bet nu jau otro dienu shaadi braukaaju, un testeejot ir OK, spiediens sarkanajaa neiet, un degvielas suuknja CUT OFFs nav noticies... liidz ar to manupraat viss ir normas robezhaas, un neko iipashi bojaat shim pasaakumam nevajadzeetu. :)

Jaukas jums arii visiem briivdienas... un lai SAABi lido!
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re:SMAGA probleema! :(

Post by GuntisG »

Savukaart turbiinas spiedienu kompenseeju ar taadu "lauku shkjuuninga" metodi, kaa te vienaa 9-5 topikaa bija mineets, ka to turbu, kas naak no APC vaarsta uz Wastegate, nonjeemu nost, un uzliku atpaklj uz APC vaarsta, ar iebaaztu draatinju taas iekshpusee, kaa rezultaataa truba nepiegulj kaklinjam, uz kuras uzmaucaas, un tur laizh nedaudz garaam gaisu, un liidz ar to neaizver tik aatri Wastegeitu... un wolaa turbiina iet ka prieks... :P :D

Redz nu, virzienu, kurā vainu meklēt esi pateicis. Tātad kautkas neštimē turbīnas vadībā. Jānoskaidro tikai vai APC vārsts ir beigts, vai tomēr ECU šo neriktīgi slēgalē.
2003. 9-5 W 2,3 t
raichuuu
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 68
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:33 am

Re:SMAGA probleema! :(

Post by raichuuu »

GuntisG...

APC vaarsts shkjiet, ka nav pie vainas, jo esmu meegjinaajis vairaakus... veel tad, kad bija tas trrdrrdrr, un bija aizdomas, ka vinsh ir deelj paarspiediena, tad tiku meegjinaajis citu APC vaarstu, kas savukaart deva pat mazaaku spiedienu, nekaa mans patreizeejais... un tas lika domaat, ka maneejais pat ir labaaks...
kaut gan... ja taa padomaa- no otras puses... varbuut, ka manam ir kaut kaads defekts, ka vinsh "gljuko" , un regulee spiedienu kaa nu vinjam kuro teizi ienaak praataa... :P

tipa kaadu laiku dod iekshaa lielu spiedienu, un citu laiku izdomaa, ka nedos ... :P :D
bet neticaas, ka k-kas taads ir iespeejams... tur tak vinjam iekshaa nav nekas taads, kas shitaa vareetu mainiities... manupraat vinsh via nu iet, avi neiet (tas APC vaarsts)...
bet nu es jau vairs ne par ko nebriinos... :P
Post Reply