Originala signalizacija
Re:Originala signalizacija
Pamēģini katru no pogām nospiest kādas sešas reizes. Man liekas vai tik nebij atvēršanas poga.
BE CE DE
Re:Originala signalizacija
A kurā brīdī tās pogas spaidīt? Nu tipa batjorka nomainīta. Māšīnai jābūt aizslēgtai vai nē? Vai vēl kādas gudrības?
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Originala signalizacija
Changing the key battery
When the battery voltage in the key falls
below a predetermined level the SID will
issue the following message: ”REPLACE
KEY BATTERY”. Press the CLEAR button
on the SID to acknowledge this message.
You must then replace the battery without
delay to avoid malfunctions.
The life of the battery is normally 4 years.
After changing the battery you must press
the unlocking button of the key four times (or
until the door locks cycle) while the car is
within the range of the key in order for the
control module to recognize the remote.
Ja vēlies visu manuāli PDF formātā - dod man ziņu uz skype.
When the battery voltage in the key falls
below a predetermined level the SID will
issue the following message: ”REPLACE
KEY BATTERY”. Press the CLEAR button
on the SID to acknowledge this message.
You must then replace the battery without
delay to avoid malfunctions.
The life of the battery is normally 4 years.
After changing the battery you must press
the unlocking button of the key four times (or
until the door locks cycle) while the car is
within the range of the key in order for the
control module to recognize the remote.
Ja vēlies visu manuāli PDF formātā - dod man ziņu uz skype.
BE CE DE
Re:Originala signalizacija
thanks a lot, nopirkšu bačenīti un wīkendā provēšu nomainīt
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Originala signalizacija
Man ar angļu valodu tā pasūdīgāk, bet baterija atslēgai jāmaina - tad kā tur ir - pie tās spaidīšanas atslēgai jābūt aizdedzē un mašīnai jādarbojas, vai arī var vienkārši paspaidīt to pogu pie aizslēgtas mašīnas?
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Originala signalizacija
Google tulks (pielabots):jautaajums wrote:Man ar angļu valodu tā pasūdīgāk, bet baterija atslēgai jāmaina - tad kā tur ir - pie tās spaidīšanas atslēgai jābūt aizdedzē un mašīnai jādarbojas, vai arī var vienkārši paspaidīt to pogu pie aizslēgtas mašīnas?
Mainot atslēgas bateriju:
Kad baterijas spriegums krīt
zem iepriekš noteikta līmeņa SID
izdod šādu ziņu: "REPLACE
KEY BATTERY ". Nospiediet CLEAR taustiņu
lai SID atzīst šo ziņu.
Jums pēc tam jānomaina baterija bez
kavēšanās, lai izvairītos no darbības traucējumiem.
Baterijas dzīves cikls parasti ir 4 gadi.
Pēc tam, kad nomainīta baterija, jums ir jāspiež "atslēgt" pogu četras reizes auto
robežās, lai
kontroles modulis atzīst nomaiņu.
Pēdējo reizi, kad es mainīju bateriju aizmirsu šo lietu, bet nekas slikts nav noticis, tā kā nekā bīstama tur nav. ;)
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re:Originala signalizacija
1.pirms pāris nedēļām, līdz ar aukstā laika izbeigšanos un siltā, mitrā laika iestāšanos atkal sāka gaudot 9-5 signalizācija:angry:. Tā kā pirms ziemas biju nomainījis pašu bloku (no šrotota 1999.gada auto) tad tagad nomainīju tikai jaunus akumulatorus. Nu jau man šis darbiņš aizņem pavisam maz laika, bet šis mezgls sāk besīt diezgan konkrēti!:angry:
Nākošreiz plānoju braukt pie Zinīša meklēt vainu citur, iespējams minētajās taurēs, jo neliekas normāli, ka mainīti signalizācijas akumulatoriņi iztur nepilnu gadu, vaina jāmeklē citur (P.s.auto akumulators ir jauns)
2.Atbildot augstāk jautājumam vēlreiz: mainot SAAB pultīm baterijas, ne vienmēr kautkas jāspaida, man ne reizi nekas nav bijis jāspaida, viss strādāja tāpat gan 9000, gan 9-5.
3.Zinīt un CO, vai tās gumijas pogas 9000ā pultij tiešām maksā Ls 11/gab kā minēts augstāk? Es bišku affigel, aizsūtīju sievu uz Vikingiem, lai vienkārši pieprogrammē jaunu pulti, tas viņai izmaksāja Ls 10.50 par 10 minūšu darbu!:( Jaunas pogas izčakarēto vietā viņai neviens nepiedāvāja un viņa kā jau sieviete arī neuzprasījās (tā mana vaina, ka 100x nepieteicu), bet pieļauju, ka tieši dēļ tā man pultij baterija noklājas reizi 3 mēnešos.
Nākošreiz plānoju braukt pie Zinīša meklēt vainu citur, iespējams minētajās taurēs, jo neliekas normāli, ka mainīti signalizācijas akumulatoriņi iztur nepilnu gadu, vaina jāmeklē citur (P.s.auto akumulators ir jauns)
2.Atbildot augstāk jautājumam vēlreiz: mainot SAAB pultīm baterijas, ne vienmēr kautkas jāspaida, man ne reizi nekas nav bijis jāspaida, viss strādāja tāpat gan 9000, gan 9-5.
3.Zinīt un CO, vai tās gumijas pogas 9000ā pultij tiešām maksā Ls 11/gab kā minēts augstāk? Es bišku affigel, aizsūtīju sievu uz Vikingiem, lai vienkārši pieprogrammē jaunu pulti, tas viņai izmaksāja Ls 10.50 par 10 minūšu darbu!:( Jaunas pogas izčakarēto vietā viņai neviens nepiedāvāja un viņa kā jau sieviete arī neuzprasījās (tā mana vaina, ka 100x nepieteicu), bet pieļauju, ka tieši dēļ tā man pultij baterija noklājas reizi 3 mēnešos.
Re:Originala signalizacija
jautājums, kādus aķīšus tu tur ielodēji tajā signalizācijas blokā. Man fočuka ārējai zipenei arī ir lādējamie pirkstiņu akumulatori un jāteic, ka tie strādā labi kādus 10 uzlādes ciklus un tad zaudē savu akumulatoru spēju! Pēc nedēļas nostāvēšanas bez lietošanas akumulatoriņi ir pilnīgi tukši.
Re:Originala signalizacija
SAABam vajagot tos, kas minēti šī topika 1.lapā, bet nedomāju, ka tādi derēs fočuka zipenei, tas jāprasa kādam elektronikas guru. No savas sapratnes varu pateikt, ka "pirkstiņu" akumulatori stipri atšķiras ar ietilpību, iespējams Tu lieto 300mAh, bet tagad veikalos jau pieejami 5000 mAh, ir "nedaudz" atškirība, ne?B)elmo wrote:jautājums, kādus aķīšus tu tur ielodēji tajā signalizācijas blokā. Man fočuka ārējai zipenei arī ir lādējamie pirkstiņu akumulatori un jāteic, ka tie strādā labi kādus 10 uzlādes ciklus un tad zaudē savu akumulatoru spēju! Pēc nedēļas nostāvēšanas bez lietošanas akumulatoriņi ir pilnīgi tukši.
Re:Originala signalizacija
Bet es taču nerunāju par akumulatoru ietilpību, es saku, ka pirmās desmit reizes strādās labi,bet pēc desmitā uzlādes cikla darba mūžs ir galā un vari lādēt to savu 5000mAh akumulatoru cik gribi, bet no viņa ārā nekas nenāk! :laugh:
Ir svarīgi kas ražo to baķarku, kā ražo, no kā ražo, ar kādām tehnoloģijām, jo no tā ir atkarīgs baķarkas darba mūžs.
Visi tak zin cik ilgi radio skanēs ar Lietuviešu Sirius baķarkām un cik ilgi ar Duracell zaķīšiem.
Ir svarīgi kas ražo to baķarku, kā ražo, no kā ražo, ar kādām tehnoloģijām, jo no tā ir atkarīgs baķarkas darba mūžs.
Visi tak zin cik ilgi radio skanēs ar Lietuviešu Sirius baķarkām un cik ilgi ar Duracell zaķīšiem.
Re:Originala signalizacija
Jā, laikam tas siltais laiks nelabvēlīgi ietekmē tās signalizācijas bačas.Yukki wrote:pirms pāris nedēļām, līdz ar aukstā laika izbeigšanos un siltā, mitrā laika iestāšanos atkal sāka gaudot 9-5 signalizācija
Šad un tad manam SAABam signalizācija nostrādāja jau sākot ar pagājušo pavasari, bet pa visu ziemu - praktiski ne reizes.
Bet vakar vakarā kā sāka, tā ar nelieliem pārtraukumiem visu laiku, līdz vēlu vakarā signalizāciju uz nakti atslēdzu.
Tā kā bačas ELFĀ biju jau nopircis rudenī, tad šorīt pārlodēju un tagad viss ir O`K.
Re:Originala signalizacija
Tur jau nelodeejas akjiishi, bet gan Litija bachas, taa ka ar nekaadiem laadeeshanas cikliem njemshanaas nenotiek ;)elmo wrote:jautājums, kādus aķīšus tu tur ielodēji tajā signalizācijas blokā. Man fočuka ārējai zipenei arī ir lādējamie pirkstiņu akumulatori un jāteic, ka tie strādā labi kādus 10 uzlādes ciklus un tad zaudē savu akumulatoru spēju! Pēc nedēļas nostāvēšanas bez lietošanas akumulatoriņi ir pilnīgi tukši.
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re:Originala signalizacija
Ja kas, manam 1999.gada 9-5 SAABam 2,3 tā signalizācijas bloka vāks nebija jāzāģē nost kā parādīts tajā www...., bet bija uz skrūvēm un noņemams (kā blīvējums vākam bija plānā kārtiņā ielieta/iesmērēta kaut kāda jēlgumija, kas vairs otrreiz nav izmantojama). Blīvējumam starp korpusu un vāku ieliku gumijas strēmeli - kā blīvi - lai kādreiz bez pūlēm to vāku atkal var noņemt.rzv wrote:Te ir smuki ar bildītēm viss aprakstīts:
http://www.fixmysaab.com/9-5_repair/sir ... /intro.asp
Tā kā tās bačas ir gan pielodētas, gan arī pielīmētas el.platei, tad tajā galā, kur katrai bačai 2 "kājiņas", es pirms atlodēšanas, to kontaktu bačas galā atdalīju no bačas, tad kājiņu vienu pašu atlodēju un tad to baču netraucēti ar tapešu nazi no plates varēja atdalīt nost (otrs bačas gals vēl paliek pielodēts) un pēc tam otrā gala kontaktu atlodēt (kopā ar baču).
Starp citu, manam SAABam tas sirēnas bloks stāvējis jau no 1999.gada (bloks izgatavots 1998.g.) un bačas nav bijušas mainītas (arī uz bačām datums: 98-04) - tātad bačas >10 gadus nokalpojušas.
Ja kas, tad oriģinālās bačas bija oranžā krāsā (uz tām marka: CR17335), bet ELFĀ nopirktās "CR17335E-FT1 Li batteri 3,0V" tagad nāk baltā krāsā.
Re:Originala signalizacija
Savējais, viss pareizi, tur tajā linkā arī bija rakstīts, ka SAAB pārgudrie inženieri saprata, ka lietotāji pārāk viegli tiek klāt tām baterijām un nepērk jaunus bloku$$$, tāpēc kopš 2000.gada to bloku pasāka līmēt ciet:laugh: :evil: Patiesībā Tev vajadzēja tomēr ar hermētiķi noiet, jo tomēr mitrums dara savu. Nu nekas, to izdarīsi pēc 7-10 mēnešiem, kad saabs atkal sāks gaudot:P
Re:Originala signalizacija
10it gadi taam bachaam ir specifikaacijaa paredzeets kalpot, ja var ticeet: http://www.elfa.lv/cgi-bin/index.cgi#desc
es savam arii paarlodeeju ziemas saakumaa - redzees cik ilgi negaudos!
es savam arii paarlodeeju ziemas saakumaa - redzees cik ilgi negaudos!
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR