Eļļa dzesēšanas šķidrumā.
Eļļa dzesēšanas šķidrumā.
Šodien,papildinot tosola līmeni(9000-šais,92.g.2.3,bez turbo),atklāju ka tā saucamajā izplešanās bačokā tosolam pa virsu peld eļļa:( .Uz eļļas līmeņa iesma viss ok.Tagad domāju,mainīt galvas blīvi vai visu motoru,jo donoram noskrējiens tomēr bija nedaudz mazāks un motoru nomainīt man viens parakstās par 60Ls.:huh:Un cik nopietna šī mana problēma var izrādīties,rēķinoties ar to,ka esmu samērā mierīgas dabas braucējs:) .Varbūt kādam ir līdzīgas dabas pieredze:dry:
Re:Eļļa dzesēšanas šķidrumā.
Moš vnk neķer kreņķi? Ja eļļa tīra un tosols nezūd, nekas nekur nav jāmaina ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Eļļa dzesēšanas šķidrumā.
Bet no kurienes eļļa?:dry: Nevar taču būt,ka es kādreiz jautrā prātā būtu sajaucis ''bačoku''vākus:cheer:Kaut gan:unsure: Tās eļļas tur nav tik daudz,ja rēķina uz bačoka apjomu-kādi 3-4 mm:dry:
Re:Eļļa dzesēšanas šķidrumā.
Kada karba masinai?Agdams wrote:Bet no kurienes eļļa?:dry: Nevar taču būt,ka es kādreiz jautrā prātā būtu sajaucis ''bačoku''vākus:cheer:Kaut gan:unsure: Tās eļļas tur nav tik daudz,ja rēķina uz bačoka apjomu-kādi 3-4 mm:dry:
Ja automats,pievers uzmanibu karbas ellai!
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 89
- Joined: Fri Jan 25, 2008 8:45 am
Re:Eļļa dzesēšanas šķidrumā.
Tak 9000.Zinitis wrote:Kada karba masinai?Agdams wrote:Bet no kurienes eļļa?:dry: Nevar taču būt,ka es kādreiz jautrā prātā būtu sajaucis ''bačoku''vākus:cheer:Kaut gan:unsure: Tās eļļas tur nav tik daudz,ja rēķina uz bačoka apjomu-kādi 3-4 mm:dry:
Ja automats,pievers uzmanibu karbas ellai!
Re:Eļļa dzesēšanas šķidrumā.
Arcibalts wrote:
Tak 9000.[/quote]
Un???
Ari dalai 9k bij kopejais radiators...
Tak 9000.[/quote]
Un???
Ari dalai 9k bij kopejais radiators...
Re:Eļļa dzesēšanas šķidrumā.
Nu ja aizmirsu piebilst,ka automāts.
Re:Eļļa dzesēšanas šķidrumā.
Itkā jau varbūt tiešām neķert kreņķi-taču viss notiek;) autiņš ripo uz nebēdu,vismaz vārījies toč nekad nav,biju gan vienu brīdi piemirsis par līmeņu kontrolēšanu,bet kad tas tosolam bija ap minimumu,pielēju (tik cik tajā momentā bija pieejams-kādi 100 grami),pēc kā tad arī sekoja galvenā tosola papildināšana un šīs šaizes konstatēšana:dry:
Re:Eļļa dzesēšanas šķidrumā.
Nu ja tie 3-4mm pirms tam nebija, tad būs , kā Zinītis saka, čau radiatoram. Obligāts pasākums - dabūt ārā tosolu no kārbas eļļas, savādāk kārbai dienas skaitītas.
To, vai tosols ir kārbas eļļā, var pārbaudīt vienkārši. Izsūc ar tievu trubiņu kādus pārdesmit gramus no tausta vietas un karotē pakarsē ar šķiltavām. Ja būs klāt tosols, tad tas parādīsies kā burbulīši, pirms vēl pati eļļa nebūs sākusi vārīties
To, vai tosols ir kārbas eļļā, var pārbaudīt vienkārši. Izsūc ar tievu trubiņu kādus pārdesmit gramus no tausta vietas un karotē pakarsē ar šķiltavām. Ja būs klāt tosols, tad tas parādīsies kā burbulīši, pirms vēl pati eļļa nebūs sākusi vārīties
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Eļļa dzesēšanas šķidrumā.
Pag,tātad kārbas eļļai jābūt ar''emulsiju''?To gan vēl neesmu skatījis.
Re:Eļļa dzesēšanas šķidrumā.
Emulsiju ari nemanisi...Agdams wrote:Pag,tātad kārbas eļļai jābūt ar''emulsiju''?To gan vēl neesmu skatījis.
Nosuc kadus 50 gramus ellas no karbas un megini kada neliela traucina pavaariit...
Ja saksies nenormala varisanas un burbulosana,tad ar steigu doma ka tikt vala no tosola,kas ir ielavijies karba...
Re:Eļļa dzesēšanas šķidrumā.
Ar to arī rīt sākšu savu darba dienu-dod dievs lai tosols nebūtu kārbā.Pagaidām sirsnīgs paldies.
Re:Eļļa dzesēšanas šķidrumā.
Nu to emulsiju nemaz nav tik viegli pamanīt, ja pie eļļas ir mazs tosola daudzums. Tā pārbaude vairāk sirdsmieram. Iespējams, ka vnk lieks stress. Ja tā eļļa tosolā ir kā eļļainas duļķainas plēksnītes, iespējams tās ir kādreiz mainītas galvas blīves sekas. Galvenais kritērijs būs, vai radiatora trubas ir pacietas arī pēc auto noslāpēšanas (jūtams, ka tur ir neliels spiediens) un nekas nekur nezūd.Agdams wrote:Pag,tātad kārbas eļļai jābūt ar''emulsiju''?To gan vēl neesmu skatījis.
Tad uztraukumam nebūs pamata
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Eļļa dzesēšanas šķidrumā.
Viens paziņa kādreiz teica,nelienot bez jēgas ar pārbaudēm zem haubes,varot izvairīties no liekām galvassāpēm,bet tas jau ir cits temats...:dry: