Tā būtu jābūt! :)skirem wrote:Nepretendēju uz apsolūtu taisnību bet ja nemaldos, siltam dzinējam brīvgaita ne mazāk par 0.6 bar un pie 2000 apgr/ 2.3~2.5 bar. tādi škiet bija tie parametri priekš 9-5 dzinējiem
Elljas spiediens... :( ???
Re:Elljas spiediens... :( ???
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Elljas spiediens... :( ???
Es tiko skatiijos AutoData CD (taads softs ir), un tur bija rakstiits, ka jaabuut 2,7 bar pie 2000 apgr/min.
(Tas tieshi 9000jam 2,3T)
(Tas tieshi 9000jam 2,3T)
Re:Elljas spiediens... :( ???
Tas vairs nav tik būtiski...2.5, vai 2.7 Pie kam - razotāja info būs primārais, jo Autodata ir apkopojums ar nezināmas izcelsmes datu iegūšanas paņēmieniem, jo ne visu autoražotāju dati ir pieejami!raichuuu wrote:Es tiko skatiijos AutoData CD (taads softs ir), un tur bija rakstiits, ka jaabuut 2,7 bar pie 2000 apgr/min.
(Tas tieshi 9000jam 2,3T)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Elljas spiediens... :( ???
Nu jaa, piekriitu Arnijam.
Re:Elljas spiediens... :( ???
Jautaajums Arnijam, vai arii kaadam citam zinoshajam...
Skatiijos uz to motoru, un nekaadi nevareeju ieraudziit to elljas spiediena deveeju...
vik atradu aprakstos, tad turbo motoriem vinsh atrodas kaut kur ceturtaa cilindra pusee, laikam jau lejas daljaa... vai pareizi...
tad nu, no kuras puses, un kaa lapaak vinjam pietikt klaat, lai nomainiitu...
laikam jau tam ir vajadziiga bedre, vai paceelaajs, un jaadara tas ir no lejas...
vai pareizi???
vai arii ir kaadi ieteikumi, kaa pareizi to nomainiit?
vieglaak eertaak utt utt...
tipa vai tur nav veel kas cits jaanjemj nost, lai piekljuutu tam deveejam... ?
Skatiijos uz to motoru, un nekaadi nevareeju ieraudziit to elljas spiediena deveeju...
vik atradu aprakstos, tad turbo motoriem vinsh atrodas kaut kur ceturtaa cilindra pusee, laikam jau lejas daljaa... vai pareizi...
tad nu, no kuras puses, un kaa lapaak vinjam pietikt klaat, lai nomainiitu...
laikam jau tam ir vajadziiga bedre, vai paceelaajs, un jaadara tas ir no lejas...
vai pareizi???
vai arii ir kaadi ieteikumi, kaa pareizi to nomainiit?
vieglaak eertaak utt utt...
tipa vai tur nav veel kas cits jaanjemj nost, lai piekljuutu tam deveejam... ?
Re:Elljas spiediens... :( ???
Tikt klāt nebūs viegli ;) -blakus eļļas ielietuvei - Nr.32
Re:Elljas spiediens... :( ???
9000ajam nav īpašu problēmu. 9-5 gan ir jāņem nost starteris :(
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Elljas spiediens... :( ???
Sveiki shejienieshi! :)
Ned. nogalee nomainiiju to elljas spiediena deveeju... un viss kaartiibaa... taatad vaina bija shameejajaa...
Jau kad njeemu veco nost, mociijos ar atskruuveeshanu... (bez pareizajiem instrumentiem taa pagruuti bija)... tad jau tas vecais deveejs izgjeerbaas... nokrita gals nost, un izleca no vinja laukaa atsperiite... peec kaa arii sapratu, ka vinsh ir bijis jau gatavs... :D
tad arii pieliku klaat manometru, un patesteeju...
tukshgaitaa (nedaudz zem 1000 rpm) spiediens bija ap 0.6 atm.
savukaart uz 2000 rpm bija tuvu 2,5 atm.
Kas lidz ar to liecina, ka ar elljas spiedienu viss ir kaartiibaa...
Tad uzliku jauno deveeju, un viss kaartiibaa- lampinja beidzot raada kaa naakas- iesleegta aizdedze, izsleegts motors- deg, un ja motors ruuc, tad nedeg... pat uz maziem apgriezieniem ne... :)
Un beidzot atkal sirds mieriiga... :)
Ned. nogalee nomainiiju to elljas spiediena deveeju... un viss kaartiibaa... taatad vaina bija shameejajaa...
Jau kad njeemu veco nost, mociijos ar atskruuveeshanu... (bez pareizajiem instrumentiem taa pagruuti bija)... tad jau tas vecais deveejs izgjeerbaas... nokrita gals nost, un izleca no vinja laukaa atsperiite... peec kaa arii sapratu, ka vinsh ir bijis jau gatavs... :D
tad arii pieliku klaat manometru, un patesteeju...
tukshgaitaa (nedaudz zem 1000 rpm) spiediens bija ap 0.6 atm.
savukaart uz 2000 rpm bija tuvu 2,5 atm.
Kas lidz ar to liecina, ka ar elljas spiedienu viss ir kaartiibaa...
Tad uzliku jauno deveeju, un viss kaartiibaa- lampinja beidzot raada kaa naakas- iesleegta aizdedze, izsleegts motors- deg, un ja motors ruuc, tad nedeg... pat uz maziem apgriezieniem ne... :)
Un beidzot atkal sirds mieriiga... :)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Elljas spiediens... :( ???
Raichuuu, kur un par cik pirki eļļas spiediena devēju? Un kā viņu no motora izskrūvēt? Cik paskatījos, tad ar klāt tikšanu tā ir kā ir.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re:Elljas spiediens... :( ???
To elljas spiediena deveeju nopirku GROSSAUTO, tajaa, kas pie niicgales ielas gala... eem, neatceros iisti, kas taa par ielu (nosaukumu)... bet nu tipa pljavniekos... maksaaja vinsh kapeikas... zem 3 Ls. (2 ar kaut ko.)GuntisG wrote:Raichuuu, kur un par cik pirki eļļas spiediena devēju? Un kā viņu no motora izskrūvēt? Cik paskatījos, tad ar klāt tikšanu tā ir kā ir.
Nu ar to nomainiishanu bija kaa bija... to visu dariiju uzbraucis uz bedres, un saaku no apakshas... bet tur ar to klaattikshanu patieshaam shvaki... joiipashi, ja mashiina ir tiko braukta, un karsta. :P (jaagaida, kad atdzisiis, pirms rokas baazt gar katalizaatoru uz augshu)...
un tad arii tikai no lejas nesanaaca... lai normaali atskruuveetu, un nomainiitu izleekaajos pa to berdi iekshaa laukaa, iekshaa laukaa... nu reizes 10... :D
bet viss jau protams arii atkariigs noinstrumentiem... ja ir pareizie instrumenti, tad patiesiibaa nekaadaam gruutiibaam nebuutu jaabuut vinju nomainiit...
beigaas ar tarkshkji, kam galaa mucinja, (vajadzeeja piemekleet mucinju, kas gana dzilja, lai tas datchika gals ar vadam paredzeeto kontaktvirsmu ietilpinaas iekshaa)atskruuveeju un nomainiiju to briinumu.... (es jau veel pa vidu tam liku arii klaat monometru, lai apskatiitu patieso elljas spiedienu... taa ka man tas process veel mazliet ievilkaas... bet nu izdariiju, un aizmirsu... vismaz sirds mieriiga, ka spiediens ir OK, un ar jau no deveeju arii lampinja vairs mulkjiibas neraada.
Re:Elljas spiediens... :( ???
raichuuu wrote:
To elljas spiediena deveeju nopirku GROSSAUTO, tajaa, kas pie niicgales ielas gala...[/quote]
Adrese ir Dārzciema 60, bet ieeja no Pildas ielas.
To elljas spiediena deveeju nopirku GROSSAUTO, tajaa, kas pie niicgales ielas gala...[/quote]
Adrese ir Dārzciema 60, bet ieeja no Pildas ielas.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Elljas spiediens... :( ???
Man gan bij doma piemeklēt attiecīga izmēra "zvaigzni" un tomēr mēģināt no augšas atskrūvēt. Cik paskatījos, no apakšas izskatījās bezcerīgāk tikt klāt, kā no augšas.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re:Elljas spiediens... :( ???
Sveiki.
Līdzīga bēda piemetusies 9-5 Aero'02.
Kādu laiku a/m nostāvēja servisā, pēc tam braucot iedegās eļļas spiediena lampiņa, pārbaudot šķupu - bija parādijusies putiņa, a/m nostāvot visu dienu putas bija pazudušas, braucot atkal iedegās spiediena lampiņa, kā arī putas nelielā daudzumā. Ta jā pašā laikā dzeses sķidrums nezūd. Pēc kāda laika nomainot eļļu un turpinot braukt vairs nekādas putas nebija, bet spediena lampiņa ik pa laikam iedegās, noslāpējot un pēc kāda laika atsākot braukšanu varēja nobraukt apm. 20km līdz atkal iedegās lampiņa. Tika nomainīts spiediena mērītājs, eļļas spiediens - 1,2, pie 2000apgr/min - 2,5. Uz doto brīdi iedarbinot motoru pastiprināta dūmošana(gaiši zili), uzsilstot motoram pazūd dumošana, bet izteikta kompensatoru grabēšana visu laiku, pirmajā podā svece izteikti melna,(tā kā, kad eļļu ēstu) + vēl visam eļļas spiediena lampiņa iedegas metot nost lielos apgriezienus.
Kādi varianti???
Līdzīga bēda piemetusies 9-5 Aero'02.
Kādu laiku a/m nostāvēja servisā, pēc tam braucot iedegās eļļas spiediena lampiņa, pārbaudot šķupu - bija parādijusies putiņa, a/m nostāvot visu dienu putas bija pazudušas, braucot atkal iedegās spiediena lampiņa, kā arī putas nelielā daudzumā. Ta jā pašā laikā dzeses sķidrums nezūd. Pēc kāda laika nomainot eļļu un turpinot braukt vairs nekādas putas nebija, bet spediena lampiņa ik pa laikam iedegās, noslāpējot un pēc kāda laika atsākot braukšanu varēja nobraukt apm. 20km līdz atkal iedegās lampiņa. Tika nomainīts spiediena mērītājs, eļļas spiediens - 1,2, pie 2000apgr/min - 2,5. Uz doto brīdi iedarbinot motoru pastiprināta dūmošana(gaiši zili), uzsilstot motoram pazūd dumošana, bet izteikta kompensatoru grabēšana visu laiku, pirmajā podā svece izteikti melna,(tā kā, kad eļļu ēstu) + vēl visam eļļas spiediena lampiņa iedegas metot nost lielos apgriezienus.
Kādi varianti???
Re:Elljas spiediens... :( ???
Galvas blīve?! :dry:wwwuldis wrote:Sveiki.
Līdzīga bēda piemetusies 9-5 Aero'02.
Kādu laiku a/m nostāvēja servisā, pēc tam braucot iedegās eļļas spiediena lampiņa, pārbaudot šķupu - bija parādijusies putiņa, a/m nostāvot visu dienu putas bija pazudušas, braucot atkal iedegās spiediena lampiņa, kā arī putas nelielā daudzumā. Ta jā pašā laikā dzeses sķidrums nezūd. Pēc kāda laika nomainot eļļu un turpinot braukt vairs nekādas putas nebija, bet spediena lampiņa ik pa laikam iedegās, noslāpējot un pēc kāda laika atsākot braukšanu varēja nobraukt apm. 20km līdz atkal iedegās lampiņa. Tika nomainīts spiediena mērītājs, eļļas spiediens - 1,2, pie 2000apgr/min - 2,5. Uz doto brīdi iedarbinot motoru pastiprināta dūmošana(gaiši zili), uzsilstot motoram pazūd dumošana, bet izteikta kompensatoru grabēšana visu laiku, pirmajā podā svece izteikti melna,(tā kā, kad eļļu ēstu) + vēl visam eļļas spiediena lampiņa iedegas metot nost lielos apgriezienus.
Kādi varianti???