Nīgrais atbrauca no laukiem, kur topikā bija trušu būru naglošana. Rezultāts: Totals intelektuāls izsīkums un svaiga gaisa nomocīts organisms. :(elmo wrote:Nīgrais klusē, laikam skatās Discovery kanālu un smeļas zināšanas.
Par video - pārsvarā - bla bla bla.
Dažus no runātajiem, es, kā režisors, būtu izgriezis jau rullīša montāžā. :laugh:
Ne faktu, ne kādas daudz maz pamatotas informacijas par filtru.
Pavisam noteikti ir zināms, ka filtrs nofiltrē cietās, vai ne tik cietās daļiņas.
Neapšaubāmi tas ļauj pagarināt eļļas kalpošanas laiku, bet tikai līdz robežai, kad eļļa, pateicoties sadegšanas produktu nokļūšanai no sadegšanas kameras karterī + temperatūras iedarbībā, maina savu ķīmisko sastāvu.
Neesmu ķīmiķis, tādēļ neesmu pārliecināts vai ar filtra palīdzību cukurūdeni var sadalīt atpakaļ cukurā un ūdenī. :laugh:
Uzrādītais "brīnumfiltrs" visdrīzāk ir sekundārais filtrs, kas savā nodabā filtrē eļļu no kartera atpakaļ karterī. Industriālos motoros šads filtrs ir sastopams, tāpat kā centrbēdzes separators. Bet vai visu, kas ir zem traktora pārsega, jāvelk iekšā vieglajā auto, neesmu pārliecināts.
Piedevas - lietoju, pērku no vīreļa, kas piegādā no Krievijas. Noname. Ja ir interese varu gūt izsmeļošāku info par tā darbību. Viens gan ir zināms - visas šīs piedevas pielīp tikai vietās, kur augsta temperatūra.
Jā, jauda pēc izjūtam, nedaudz palielinās, motors griežas vieglāk, troksnis mazāks, motora temperatūra mazāka.
Mana parastā kombinācija - piedeva + vislētākā Shell minerālā dīzeleļļa. Maiņas intervals - pēc noskaņojuma.
Ar piedevu ir maukts arī vairākus mēnešus ar 1L eļļas karterī.
Šausmu stāstu pēc tādiem izgājieniem nav.
Fakts: Eļļas, piedevas un ūberkrutie filtri nenovērš rūsas grauzēju darbošanos arkās u.c. vietās.
Tā kā, principā, pie mūsdienu sasniegumiem motoru būvē, auto visdrīzāk nokļūs Tallmetā, ar motoru nesaistītu problēmu dēļ.
:laugh: