Offtop :)
Re:Offtop :)
Visdrošākā vieta ir aizmugurē aiz šofera!To jau sen visi zina!
Re:Offtop :)
Es visu neatceros, sen tas bija. Bet fakts, ka no ceļa avārijas vietu neredz arī tika pieminēts. Tas ir redz, bet tikai vienu īsu brīdi. Vilka vai nevilka arī neatceros, bet redzēja kā notika un pirmais bija klāt. Un Lietuva tā arī bija. Var jau būt ka cita avārija. Vienkārši tavs stāsts atsita šo atmiņā.vidvuds wrote:Tas bija iekš Lietuvas - Anyksciai, netālu np Paņevežiem. Neviens mani ārā nevilka, jo no tā līkuma braucot , normāli skatoties avārijas vietu neredz.uculs wrote:Tu nav tas ko mans draugs vilka ārā. Sīkumus neatceros, bet faktu, ka viens mežā uztaisīja stigu un pašam nekas atceros.vidvuds wrote:Es uzskatu , ka esmu dzīvs pateicoties air bagiem. Pirmo reizi dabūtas tiesības. Auto rokās, ceļš uz Lietuvu. Pa štrāsi bezbailīgi nesos 140+ utt, Tad nāk grantene un es jau nedomāj uātrumu samazināt. Rezultāts, auto palecās pakalniņā, aiz kura ir ass līkums pa kreizi, mans auto lido (ja to var nosaukt par lidošanu) taisni un izrādās, ka aiz līkuma vēl ir nogāze savus 3m uz leju + koki.
Tātad lidoju es lejā kokos. Vēl tagad atceros sajūtu, ka nepiesprādzējie slidoju ar galvu no sākuma griestos, tad atceros ar auto izskrienam cauri divām rindām jauno bērzu un pie trešās rindas nostrādāja air bagi. Aiz 3 rindas jau bija kārtīgi koki,
Auto bija lupatās, priekša izārdīta, pati aprakta zem kādiem 3 - 5 kokiem, apakša izārdīta pret nolauzto koku celmiem, bet pats ar sasitu galvu un apsvilinātu roku stāvu tai blakām.
Evakuators toreiz neticēja, ka es emsu vadītājs un atbraukusī policija teica, ka parasti no šādiem vrakiem cilvēka paliekas izzāģē ārā.
Nebūtu airbags es domāju, ka mana galva arī būtu izšķaidīta pret stūri un smadzenes varētu ar lupatu noslaucīt no stikla!
Elmo,
dulls biju, esmu būšu, bet tā vars pa granteni nebraukāju :P
Re:Offtop :)
Kādam ir Maldera mob. nr.?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Offtop :)
Un pat zinot tāpat liec priekša:blink:elmo wrote:Visdrošākā vieta ir aizmugurē aiz šofera!To jau sen visi zina!
Savada tā cilvēku loģika...ne, nu protams jaunu taisīt patīkamāk nekā esošo audzināt :angry:
Re:Offtop :)
kāds nezin, kur var nopirkt skārda atgriezumus, jo negribas pirkt būvmatreālu veikalos veselu loksni...?
Re:Offtop :)
Nu ko, drīz nav aiz kalniem Subaru STI Diesel un Mitsubishi EVO XI Diesel. :laugh:
http://www.tvnet.lv/auto/jaunumi/335013 ... _ar_dizeli
http://www.tvnet.lv/auto/jaunumi/335013 ... _ar_dizeli
Re:Offtop :)
elmo wrote:Nu ko, drīz nav aiz kalniem Subaru STI Diesel un Mitsubishi EVO XI Diesel. :laugh:
http://www.tvnet.lv/auto/jaunumi/335013 ... _ar_dizeli
Mēs būsim liecinieki AUTO nāvei :side: Eiro izmešu normas drīz iznīcinās visus ielas sporta auto - benzīngalvām atliks vien kā rakņāties pa lietoto auto tirgu :blush:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Offtop :)
Nu 333 trasē varēsim gāzt arī ar elektrokāriem!:laugh:
Re:Offtop :)
Nu negooglēšu es tagad točna, ja netici pabaksti googli pats.Gustavs wrote:Es protams ļoti atvainojos, bet tieši kurās gonkās kāds pa šoseju brauc ar 15' iekiem?°,ja nu vienīgi atbilstoši auto gabarītiem, massai vēl kkādām specifikām. Dod linkus.
Offtops vispāba jau ;) .
No piemēriem piemēram golf kausā gāž ar 15"
Lielie diski noder tikai garajās sacīkstēs kur ļoti no svara ir
bremžu nepārkarsšana.
Davaj slēdzam tēmu, jo viņa ir tukša kā tāda- šeit nav neviena īsta sacīkšu braucēja vai sporta mašīnu meha, bet es atkal nemāku paskaidrot tehniski.
Zinu tikai vienu- ja nav aktuāli ļoti lieli bremžu diski tad lieli diski sevi neattaisno(palielināts svars, palielināta inerce utt)
Re:Offtop :)
Nu uzzīmēju, vieglāk palika :)
Arī par pārbaudīšanu trasē- nepieļauj iespēju, ka vnk tavam braukšanas stilam (nevis pareizajam vai ideālajam) un konkrēti tava motora setupam lielie diski der vislabāk? Vispār apbsurds- tai vietā lai regulētu NM apgriezienus vai galveno pārnesumu Tu mēģini uzlabot apļa laikus ar diskiem(es pat nezviedzu par to, ka ar putām uz lūpām aizstavi mega svarīgos 1-1,5% iegutos ar 15 vs 17 nevis uzliec uz purna atsvaru vai kārtīgi noregulē piekari un pat nepieminu to, ka Tu nekur nevienu vārdu par to, ka platas riepas likt uz pakaļass FWD autiņam ir neoptimāli)
Arī par pārbaudīšanu trasē- nepieļauj iespēju, ka vnk tavam braukšanas stilam (nevis pareizajam vai ideālajam) un konkrēti tava motora setupam lielie diski der vislabāk? Vispār apbsurds- tai vietā lai regulētu NM apgriezienus vai galveno pārnesumu Tu mēģini uzlabot apļa laikus ar diskiem(es pat nezviedzu par to, ka ar putām uz lūpām aizstavi mega svarīgos 1-1,5% iegutos ar 15 vs 17 nevis uzliec uz purna atsvaru vai kārtīgi noregulē piekari un pat nepieminu to, ka Tu nekur nevienu vārdu par to, ka platas riepas likt uz pakaļass FWD autiņam ir neoptimāli)
Re:Offtop :)
kas ir NM apgriezieni, un kā regulē galveno pārnesumu. kur manam saab ir skrūvītes to regulēšanai?
ui, Greger, saprotu, ka tā tev tiešām ir tukša tēma. nebūtu labāk sācis :D (nu, vai turpinājis)
ui, Greger, saprotu, ka tā tev tiešām ir tukša tēma. nebūtu labāk sācis :D (nu, vai turpinājis)
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:Offtop :)
NM apgriezienus regulē ar attiecīgu motora uzstādijumu(ekstrēmāka veidā laikam ar sadalenēm utt) galveno pārnesumu maina mehāniski un piedzen atbilstoši braukšanas stilam( stokā cik saaprotu saabam tas kopā ar kārbas pārnesumiem nodrošina mums tik mīļo 80-140 paātrinājumu un uzdāvina mums tik ļoti nemīļo nekādo paātrinājumu 0-100jastr wrote:kas ir NM apgriezieni, un kā regulē galveno pārnesumu. kur manam saab ir skrūvītes to regulēšanai?
ui, Greger, saprotu, ka tā tev tiešām ir tukša tēma. nebūtu labāk sācis :D (nu, vai turpinājis)
Re:Offtop :)
Heh...aizmirsu kādēļ patiesība ienācu :laugh:
Gribēju pateikt, ka pēc pēdējās info par Renault Logan ekspluataciju 150 k km sanāk, ka viena kilometra izmaksas ir 9 santīmi!
Gribēju pateikt, ka pēc pēdējās info par Renault Logan ekspluataciju 150 k km sanāk, ka viena kilometra izmaksas ir 9 santīmi!
Re:Offtop :)
Tas ir daudz :laugh: ?Gregers wrote:Heh...aizmirsu kādēļ patiesība ienācu :laugh:
Gribēju pateikt, ka pēc pēdējās info par Renault Logan ekspluataciju 150 k km sanāk, ka viena kilometra izmaksas ir 9 santīmi!