9-3, EGR, 2.2TiD utt
9-3, EGR, 2.2TiD utt
halo!
reku, pagaajusho ceturtdien iedegaas check engine lampochka, un auto palika par spraagoni. aizbraucaam uz vikingiem, kur pateica, ka kljuudu meetaajot par beediigu egr sisteemas caurpluudi. :unsure:
tad nu sveetdien noraavu iepluudes kolektora vaaku un no iepluudes kanaaliem, vaaka utt nokasiiju kaadu kg ar uzdegumiem un citiem drankjiem (biuzhas veelaak buus). jautraakais tas, ka labaak palika, bet boosts veel nespaardiija. uzliku arii citu bcp vaarstu (no diizeljastras, taads pats paartnumbers), bet bez izmainjaam. :dry:
beediigs pagraabaajos gar abiem egr vakuuma vaarstiem aiz akjiisha - nu re - divaam shljaukaam gali sapliisushi.
ko domaajat -> peec nomainjas saabs lido un check engine vairs nededzina :woohoo:
peec shii garaa ievada ir jautaajums - sliktaak tach nepaliks, ja iepluudes kolektoraa permanenti valjaa atstaas tos 4 kanaalus, kuri atvirinaas tikai, lai atgaazes aatraak motoraa ielaistu?? mm??
zinu, ka 3l beemuuwee diizeljiem kanaalus nosleedzoshos vaacinjus vispaar nahrenuizee, jo shiem ir tieksme lidot iekshaas peec ~100k km... :)
reku, pagaajusho ceturtdien iedegaas check engine lampochka, un auto palika par spraagoni. aizbraucaam uz vikingiem, kur pateica, ka kljuudu meetaajot par beediigu egr sisteemas caurpluudi. :unsure:
tad nu sveetdien noraavu iepluudes kolektora vaaku un no iepluudes kanaaliem, vaaka utt nokasiiju kaadu kg ar uzdegumiem un citiem drankjiem (biuzhas veelaak buus). jautraakais tas, ka labaak palika, bet boosts veel nespaardiija. uzliku arii citu bcp vaarstu (no diizeljastras, taads pats paartnumbers), bet bez izmainjaam. :dry:
beediigs pagraabaajos gar abiem egr vakuuma vaarstiem aiz akjiisha - nu re - divaam shljaukaam gali sapliisushi.
ko domaajat -> peec nomainjas saabs lido un check engine vairs nededzina :woohoo:
peec shii garaa ievada ir jautaajums - sliktaak tach nepaliks, ja iepluudes kolektoraa permanenti valjaa atstaas tos 4 kanaalus, kuri atvirinaas tikai, lai atgaazes aatraak motoraa ielaistu?? mm??
zinu, ka 3l beemuuwee diizeljiem kanaalus nosleedzoshos vaacinjus vispaar nahrenuizee, jo shiem ir tieksme lidot iekshaas peec ~100k km... :)
Re:9-3, EGR, 2.2TiD utt
Iravē laukā tos vārstiņu un tad mēs pagaidīsim, kas tev labs notiksies?!
Aklā zarna cilvēkam arī mēdz iekaist un viņu izoperē, bet neba visiem viņu operē laukā jau bērnībā :)
Aklā zarna cilvēkam arī mēdz iekaist un viņu izoperē, bet neba visiem viņu operē laukā jau bērnībā :)
Re:9-3, EGR, 2.2TiD utt
Cik sapratu, kasp. grib izravēt vispār ārā EGR vārstu?:huh:
Gribētu redzēt, ar ko tas beigsies :silly:
Gribētu redzēt, ar ko tas beigsies :silly:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:9-3, EGR, 2.2TiD utt
Nevis visu EGR, bet vienu no sastāvdaļām. Tas klapes ir saistītas ar EGR sistēmu.
Re:9-3, EGR, 2.2TiD utt
Nahrenizēt vispār tas draņķa trubas no izplūdes uz ieplūdi, aiztaisīt caurumus, atstāt tikai tos vārstus. Lai darbojas savā vaļā, lai saka kompim, ka viss ok.
Tā sistēma tāpat nav dzīvotspējīga.
Tā sistēma tāpat nav dzīvotspējīga.
Re:9-3, EGR, 2.2TiD utt
Mixeri, es nezkaapee tomeer Niigrajam vairaak piekriitu - atrauj valjaa iepluudes kolektora vaaku un paskaties, kas tev tur daraas!
nevajadzees pat galvai iepluudes kanaalus lielaakus porteet, pietiks shitos vienkaarshi iztiiriit, lai labaak speerienu sajustu :ohmy:
atstaajot papildus klapes pastaaviigi valjaa tikai uzlabosies 'ventilaacija'! :laugh:
caurumam, pa kuru ieluust izpluudes gaazes (egr vaarts to virina), abaas pusees esoshie iepluudes kanaali man bija totaali aizdir$ti! savukaart tie, kas pa malaam, daudz mazaak :)
atgaadina zhigulja karburatoru, kur otru kameru virinaaja vakuuma vaarsts, un straadaaja tas neveikli :laugh:
savukaart, par pashu egr sisteemu runaajot, uztaisiita vinja ir vienkaarshi tizli - paaraak daudz vaajo punktu kjeedee (trubinjas, kas var nopliist/paarriiveeties; klapes, kas var blokjeet gaisa pluusmu ieluudee; 6-7 vakuuma vaarsti, no kuriem tikai 3 ir speejiigi kautko EDC pastaastiit utt.)
nevajadzees pat galvai iepluudes kanaalus lielaakus porteet, pietiks shitos vienkaarshi iztiiriit, lai labaak speerienu sajustu :ohmy:
atstaajot papildus klapes pastaaviigi valjaa tikai uzlabosies 'ventilaacija'! :laugh:
caurumam, pa kuru ieluust izpluudes gaazes (egr vaarts to virina), abaas pusees esoshie iepluudes kanaali man bija totaali aizdir$ti! savukaart tie, kas pa malaam, daudz mazaak :)
atgaadina zhigulja karburatoru, kur otru kameru virinaaja vakuuma vaarsts, un straadaaja tas neveikli :laugh:
savukaart, par pashu egr sisteemu runaajot, uztaisiita vinja ir vienkaarshi tizli - paaraak daudz vaajo punktu kjeedee (trubinjas, kas var nopliist/paarriiveeties; klapes, kas var blokjeet gaisa pluusmu ieluudee; 6-7 vakuuma vaarsti, no kuriem tikai 3 ir speejiigi kautko EDC pastaastiit utt.)
Re:9-3, EGR, 2.2TiD utt
Sistēma varbūt kretīniska, bet bez tās sistēmas šis dīzelis nevarētu dabūt uz 95 braucot 4.7 l uz simta.
Praktiski vienīgais ar ko tu riskē ir patēriņš.
A ja tas tevi neuztrauc, tad pērc benzīnnieku! Kam tev dīzelis?
Praktiski vienīgais ar ko tu riskē ir patēriņš.
A ja tas tevi neuztrauc, tad pērc benzīnnieku! Kam tev dīzelis?
Re:9-3, EGR, 2.2TiD utt
hmm, veelreiz sadedzinot dalju izpluudes gaazhu uzlabojas pateerinjsh??
man bij iespaids, ka tas vairaak ar izmeshu normaam saistiits :)
tas, ka nestraadaajot kaadai saaba diizelja egr sisteemais sastaavdaljai, iesleedzas limp home, palielinot pateerinju, jau nu nebuutu kaa pozitiivs arguments jaamin :) :)
un nevajag, luudzu, saakt diizelis vs. penciins fleimu.
sheit tas ir galiigi nevietaa ;)
man bij iespaids, ka tas vairaak ar izmeshu normaam saistiits :)
tas, ka nestraadaajot kaadai saaba diizelja egr sisteemais sastaavdaljai, iesleedzas limp home, palielinot pateerinju, jau nu nebuutu kaa pozitiivs arguments jaamin :) :)
un nevajag, luudzu, saakt diizelis vs. penciins fleimu.
sheit tas ir galiigi nevietaa ;)
Re:9-3, EGR, 2.2TiD utt
Man jau pietika ar felimu par riepām!
Ravē laukā to visu ;)
Ravē laukā to visu ;)
Re:9-3, EGR, 2.2TiD utt
Tā tas arī ir! Sadedzinot vēlreiz gaisu, kurš tikko ir iznācis no motora, patēriņš samazinās, jo tajā gaisā vēl ir enerģijas atlikums. Princips tāds pats kā gāzes kondensāta katliem kuriem ir dubultais skurstenis.;)kasp. wrote:hmm, veelreiz sadedzinot dalju izpluudes gaazhu uzlabojas pateerinjsh??
man bij iespaids, ka tas vairaak ar izmeshu normaam saistiits :)
tas, ka nestraadaajot kaadai saaba diizelja egr sisteemais sastaavdaljai, iesleedzas limp home, palielinot pateerinju, jau nu nebuutu kaa pozitiivs arguments jaamin :) :)
un nevajag, luudzu, saakt diizelis vs. penciins fleimu.
sheit tas ir galiigi nevietaa ;)
Re:9-3, EGR, 2.2TiD utt
Bez fleima, bet angliski.
EGR deletion
EGR deletion in diesel engines is considered justifiable by a wide range of people, including the environmentally conscious. Although deleting the EGR system results in increased NOx level; hydrocarbon emissions, particulates, carbon monoxide and carbon dioxide are drastically reduced. Furthermore, EGR deletion results in an increase in fuel economy as high as 25%. Exhaust gas recirculated back into the cylinders adds wear-inducing contaminants and causes an increase engine oil acidity, which can result in an inefficient, poorly running engine. The increased level of soot also creates the need for diesel particulate filters to prevent environmental contamination.
EGR deletion
EGR deletion in diesel engines is considered justifiable by a wide range of people, including the environmentally conscious. Although deleting the EGR system results in increased NOx level; hydrocarbon emissions, particulates, carbon monoxide and carbon dioxide are drastically reduced. Furthermore, EGR deletion results in an increase in fuel economy as high as 25%. Exhaust gas recirculated back into the cylinders adds wear-inducing contaminants and causes an increase engine oil acidity, which can result in an inefficient, poorly running engine. The increased level of soot also creates the need for diesel particulate filters to prevent environmental contamination.
Re:9-3, EGR, 2.2TiD utt
nu, common, Mixeri!
suudiigs riits vai kas??
halo! es tachu jau vismaz paaris reizes uzraxtiiju, ka netaisos neko raveet aaraa, bet gan panaakt, lai to drankji aatraak rauj dzineejaa iekshaa, nevis atstaat uz ieluudes kolektora sienaam biezaa slaanii..
suudiigs riits vai kas??
halo! es tachu jau vismaz paaris reizes uzraxtiiju, ka netaisos neko raveet aaraa, bet gan panaakt, lai to drankji aatraak rauj dzineejaa iekshaa, nevis atstaat uz ieluudes kolektora sienaam biezaa slaanii..
Re:9-3, EGR, 2.2TiD utt
Rīts ir vnk burvīgs :)
Es gan nezinu vai tev kompis nebļaustīsies, jo tad kad man nobeidzās tas vakuumvārstiņš, kas tās klapes virina, tad ieslēdzās limp home :(
Tiesa gan nedomāju, ka izravējot tās klapītes ārā tur kaut kas mazāk uzkrāsies. Jo tur jau vairāk atkarīgs no braukšanas stila cik daudz tev to drazu tiek sūkts atpakaļ.
Kā arī jautājums, kas tev notieksies ar izplūdes gāzēm un TA?
Es gan nezinu vai tev kompis nebļaustīsies, jo tad kad man nobeidzās tas vakuumvārstiņš, kas tās klapes virina, tad ieslēdzās limp home :(
Tiesa gan nedomāju, ka izravējot tās klapītes ārā tur kaut kas mazāk uzkrāsies. Jo tur jau vairāk atkarīgs no braukšanas stila cik daudz tev to drazu tiek sūkts atpakaļ.
Kā arī jautājums, kas tev notieksies ar izplūdes gāzēm un TA?
Re:9-3, EGR, 2.2TiD utt
Draugi, kur Jūs visas tās "gudrības" smelieties? Forumos un wikipēdijās? :ohmy:
Kas attiecas uz TA - tur mēra tikai dūmainību. Nekādi NOx gāzējot bez slodzes nerodas, kaut raudi. :laugh:
Kas attiecas uz TA - tur mēra tikai dūmainību. Nekādi NOx gāzējot bez slodzes nerodas, kaut raudi. :laugh:
Re:9-3, EGR, 2.2TiD utt
Es tak Nīgrais neteicu, ka es zinu ko mēra tehniskā :) Es jautāju kas būs ar izplūdes gāzēm un tehnisko :)Nīgrais wrote:Draugi, kur Jūs visas tās "gudrības" smelieties? Forumos un wikipēdijās? :ohmy:
Kas attiecas uz TA - tur mēra tikai dūmainību. Nekādi NOx gāzējot bez slodzes nerodas, kaut raudi. :laugh: