neraža


Post Reply
Shimkus
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 7
Joined: Sun Apr 13, 2008 4:39 pm

neraža

Post by Shimkus »

Sveiki. Mani skarusi neliela probleema. Nozaudeju centralas atslegas tadu ka pulti 900 SAABiņam, bez kuras nevaru piedarbinat auto. Itkaa signalizacija tiesi taa nav, bet vienalga auto bez vinjas neruuc.. ir kadi ieteikumi? Varbut ir kadi varianti kaa pats vinu var atslegt?
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:neraža

Post by andrisem »

Signalizācija un tā pazaudētā pults ir tā, kas SAAB nāk oriģināli, vai kāda cita ?
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
jastr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2851
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:07 am
Location: LV

Re:neraža

Post by jastr »

ja jau nevar piedarbināt bez tā brīnuma, tad noteikti nav stock pults... attiecīgi meklē palīdzību signalizāciju kantoros, kas tev viņu var likvidēt, visticamāk
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli :D
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:neraža

Post by zinitis »

Viss atkarigs kura signalizacija ta ir,ar VSS vai bez.
Ja ta ir ar VSS un aizbrauksi uz kadu signalizacijas kantori,tas varetu beigties diezgan bedigi...
Shimkus
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 7
Joined: Sun Apr 13, 2008 4:39 pm

Re:neraža

Post by Shimkus »

hmzzz.. nezinu kas tas ir pa briinumu.. mazs kvadraatveida kubiks, ar divaam pogaam - sarkanu un melnu.. ar vineu aizver itkaa durvis, un ar otru atver... bet stulbakais tas ka man ar vinju vajadzeeja vienmeer pirms skjilsanas 4ipa aizveerty durvis, atveert un peectam tikai vareeja piedarbinaat.. kkaads jociigs man tas briinums... un peec izskata ar taada paveca izskataas.. uz viena kubika (taas pults) bija rakstiits AutoNorm un uz otras - EAGLE ... vot shitaa.. un abas nelaimiigaa kaartaa padirsu.. :(
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re:neraža

Post by envoy »

tas jau toč izklausās pēc kkādas nerūpnīcas signalizācijas ar 'sekretku'. varētu būt eagle master. jāatrod, kur ir un jārubī nost, tā gribetos domāt :huh:
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Shimkus
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 7
Joined: Sun Apr 13, 2008 4:39 pm

Re:neraža

Post by Shimkus »

njaa.. taa vareetu buut... jau paintereseejos pie eletrikjiem un taa nonjemshana izmaksaa no 15 - 30ls .. vnk negribas maksaat tadu naudu par neko..
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:neraža

Post by andrisem »

Man kādreiz bija ford mondeo ar cobra signalizāciju. Ja auto stāvēja ilgāk par 6 minūtēm ar izslēgtu motoru, tad bija pirms palaišanas jāaizver un jātver durvis ar pulti, lai palaistu. Imobilaizers laikam saucas tā fīča.

Ja man tā būtu, es samaksātu tos 15~30Ls. Bet Tev taču vajag signalizāciju, vaine ?
Varbūt ir kāda firma, kas uzliktu Tev jaunu signalizāciju un noņemtu veco. Bet diezvai tad iekļautos tajos 15~30Ls.

Varbūt kāds pieredzējis SAAB elektronikas jautājumos pastāstītu vai var noņemt to veco nefunkcionējošo un uzlikt SAAB oriģinālo atpakaļ ? Vai var signalizāciju no lietota auto pārlikt uz citu ?
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:neraža

Post by Nauris_t16 »

Jāsāk ar to, kura gada auto tas ir - jo man šķiet, ka 900og un kur nu vēl 90 un 99 nebija VSS ;)

Mans ieteikums - izsekot pēc vadiem ar testeri, ko īsti tā signalizācija bloķē - es liktu uz degvielas sūkni - vai nu releju vai paša sūkņa ierosmi. Un tad arī visi tie signalizācijas vadi jālikvidē, tas ir, jānoņem signalizācija.
900aero clubsport #8
Shimkus
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 7
Joined: Sun Apr 13, 2008 4:39 pm

Re:neraža

Post by Shimkus »

hmzz.. ja jau vinjsh man skaitaas kaa imobilaizers, tad no vienas puses bajgais labums, kuru negribeetos palaist veeja, respektiivi kkaadaa veidaa varbuut vareetu pasuutiiit vnk taadas pashas taas pultis, ja taa var.. jo man jau likaas ka parasta neorginaala sikretka taa bija.. (think) es tur 100 punkt sekojot tiem vadiem sajaatu to vaagji veel vairaak.. :D neesmu nekaads dizhais meistars kas rubiii no auto, taakaa negribeetos tur paneljus jaukt nost u.t.t.
p.s. saab 900 - 96. g.
Shimkus
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 7
Joined: Sun Apr 13, 2008 4:39 pm

Re:neraža

Post by Shimkus »

aaa un bij viena shtele kad meegjinaaju bezvinja pielaist... no njeemu klemes no akkjiisha, visaadus briinumus taisiiju un ievelkot itkaa pieleca mashiina, tikai uz paaris sekundeem un noslaapa, un peectam velkot pat vairs neleca... takaa hvz ko vinjsh tur blokjee, mb kkaadus relejus vaj ko tamliidziigu..
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:neraža

Post by andrisem »

Tieši tā arī strādā imobilaizeris ka nevar pielaist. Ja kāda pile degvielas patrāpās tad auto ierūcas bet uzreiz noslāpst.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:neraža

Post by KoreFun »

Neķēºam kreņķi. Ja signalizācija ir tiešām Eagle master, tad problēmas diez vai būs ar viņu. Meklējam zem paneļa slepeno pogu un ar to palīdzību piekodējam citu pulti. Dajebkādu pulti:) Sliktākā gadījumā ņemam nost veco sigu un liekam jaunu.

P.S. Man ir lietota signalizācija, bet normāli strādājoša un ar imobilaizera f-ciju.:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Shimkus
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 7
Joined: Sun Apr 13, 2008 4:39 pm

Re:neraža

Post by Shimkus »

paldies ļautiņi :)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:neraža

Post by edijs »

Ja jau ievelkot pieleca.. tad velk domāt, ka bloķēta tiek degvielas padeve. Attiecīgi, cik trubās bija benzīns palicies, ar to tad arī pieleca un atkal noslāpa. Tad atkal pieleca un atkal noslāpa. Līdz vienā brīdī droši vien vairs neleca.

Reizēm signalizācija ir makten primitīvi iemontēta. Teiksim strāvas vads, kas pienāk pie sūkņa releja, pārcipts pušu un tur aiziet divi vadi uz signalizāciju. Ja pajauc nedaudz vaļā paneli un atrod pašu signalizācijas bloku, tad ieraudzīt, kuri vadi tur ir pa jaunu savilkti un kur aiziet, nav pārlieku sarežģīti. Man bija vienā vietā pie releja un vēl kreisajā slieksnī pārcipts pušu degvielas sūkņa vads. Salaidu pa taisno un viss kedā. Darīju tā tāpēc, ka pašai signalizācijai bija kaut kas noticis, pašu ieslēgt/izslēgt varēja, centrālo atslēgu kustināja, bet tas relejs, kas saslēdz elektrības ķēdi uz sūkni, bija atņirdzies. Tad nu iztieku bez šīs papildu drošības.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply