Saab 900ep
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Saab 900ep
noteikti svaigs riepu komplekts ar nenāktu par sliktu. Bet nu sagatavošanās nepajokam. Kad ar vaboli braucu tos 3k km gan tik atslēgu komplektu paņēmu un rezerves riteni :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Saab 900ep
Nav par lielu mantu saraksts? būs Tev vienvietīgs c900:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900ep
Nu tās rezerves daļas saies vienā kompaktākā kastē. Domkrats un instrumenti tā pa lielam jau visu laiku tiek vadāti bagāžniekā.
Un ja viss saies, tad tomēr gadu tur būs jāpaliek. Tādēļ arī tie krājumi.
Un ja viss saies, tad tomēr gadu tur būs jāpaliek. Tādēļ arī tie krājumi.
Re:Saab 900ep
tos jack stands točna neņem līdzi. Viņi aizņem vietu un iespējamība, ka Tev noteikti vajadzēs līst zem auto, nav liela (bet pastāv). Ja tomēº tā, gribu ticēt, ka nebūs grūti atrast kādu koka bluķi vai palienēt stutes no kāda draudzīga turku servisa džekiem. Vai beigu beigās pa kādiem 20 EUR nopirkt tos tur.
Protams, tas ir tikai mans domu gājiens un es nenesu nekādu atbildību, ja stands Tev nebūs, kad vajadzēs.
Domāju, ka ceļā Tavs bagažnieks tā jau būs pārpildīts ar mantām (ja vien Tu nebrauc galīgi viens pats mašīnā).
Galvenais ir paņemt kaut kādas potenciāli trauslas elektronikas daļas (ECU, sadalītāju, aizdedzes moduli, iemest līdzi pāris degvielas + main relejus, lukturu relejus, kas pie noplīšanas vienkārši vispār nebūs atrodami vai tur maksās labu summu.
Degvielas sūkni nomaini - ļoti laba doma.
Protams, tas ir tikai mans domu gājiens un es nenesu nekādu atbildību, ja stands Tev nebūs, kad vajadzēs.
Domāju, ka ceļā Tavs bagažnieks tā jau būs pārpildīts ar mantām (ja vien Tu nebrauc galīgi viens pats mašīnā).
Galvenais ir paņemt kaut kādas potenciāli trauslas elektronikas daļas (ECU, sadalītāju, aizdedzes moduli, iemest līdzi pāris degvielas + main relejus, lukturu relejus, kas pie noplīšanas vienkārši vispār nebūs atrodami vai tur maksās labu summu.
Degvielas sūkni nomaini - ļoti laba doma.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Saab 900ep
no kura brīža ECU palika par trauslu?:blink:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Saab 900ep
nu nu, tik nesaki, ka arī ECU nemēdz nosvilt. Protams, vairumā gadījumu noplīst kaut kas cits ķēdē, bet ECU arī to var izdarīt.KoreFun wrote:no kura brīža ECU palika par trauslu?:blink:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Saab 900ep
Bija gadījumi? Manuprāt labāk paņemt pārīti komutatorus.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Saab 900ep
ja man būtu lieks ECU, es to noteikti panemtu līdzi.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Saab 900ep
ja drīkst zināt,kapēc bez AC ?
Saab 9000 CC '91
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
Re:Saab 900ep
c900 ir daudz vietas kur jāpievērš uzmanību daudz vairāk nekā ECU.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Saab 900ep
+1.KoreFun wrote:c900 ir daudz vietas kur jāpievērš uzmanību daudz vairāk nekā ECU.
ECU būs pēdējais, kas radīs problēmas.
900aero clubsport #8
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Saab 900ep
Ok, ļoti labi..
Tātad izvietošu uz auto to vārdus/pārstāvētus uzņēmumus, kas misiju atbalstīs ar lieku Lucas mantu kasti- ECU, AIC, AMM, droseles pozīcijas "thinggy", kā arī 2.0 Turbo sadalītāju, aizdedzes komutatoru uc.
:)
AC nost tāpēc, ka braucu uz Turciju kur ir + miljons grādi ēnā..
Tātad izvietošu uz auto to vārdus/pārstāvētus uzņēmumus, kas misiju atbalstīs ar lieku Lucas mantu kasti- ECU, AIC, AMM, droseles pozīcijas "thinggy", kā arī 2.0 Turbo sadalītāju, aizdedzes komutatoru uc.
:)
AC nost tāpēc, ka braucu uz Turciju kur ir + miljons grādi ēnā..
Re:Saab 900ep
Hmmmm.... AL uzskata, ka Turcijā ir tik karsts, ka no AC nebūs jēgas? :huh: Vai arī tas AC vienkārši nestrādā un AL nav iekāriena to remontēt?:silly:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Saab 900ep
Vai tu esi kaut ko dzirdējis par AC ietekmi uz motora temperatūru sakarā ar to, ka AC kondensators atrodas priekšā motora dzeses radiatoram?lawyer wrote:Hmmmm.... AL uzskata, ka Turcijā ir tik karsts, ka no AC nebūs jēgas? :huh: Vai arī tas AC vienkārši nestrādā un AL nav iekāriena to remontēt?:silly:
Pilnīgi loģisks solis.
900aero clubsport #8
Re:Saab 900ep
man liekas, ka pie pilnīgi veselas dzeses sistēmas AC klātbūtne nav nekāds ļaunums. Ja termostats veras vaļā pie pareiziem grādiem (82 vai 89), ja termoslēdzis ieslēdz radiatora ventilatoru tajā brīdī, kad jūt, temp. pārāk augsta utt., tad taču tā AC radiatora klātbūtne nav tik izšķiroša.
OK, ventilatoram ir vairāk jāstrādā, lai izvilktu gaisu caur diviem radiatoriem. Bet tas pilsētā, pie lēnas satiksmes.
Tak arī vēsā termostata likšana (lai motora temp. samazinātu, sevisķi karstos klimatos) ir pilnīgi nepamatota, jo motoram normāla darba temp. ir tie 89 grādi un to pastāvīgumu nodrošina darbojošs termostats, neaizd...ts radiators un strādājošs ventialors.
OK, ventilatoram ir vairāk jāstrādā, lai izvilktu gaisu caur diviem radiatoriem. Bet tas pilsētā, pie lēnas satiksmes.
Tak arī vēsā termostata likšana (lai motora temp. samazinātu, sevisķi karstos klimatos) ir pilnīgi nepamatota, jo motoram normāla darba temp. ir tie 89 grādi un to pastāvīgumu nodrošina darbojošs termostats, neaizd...ts radiators un strādājošs ventialors.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7