Saab 900ep

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Saab 900ep

Post by defektivais »

noteikti svaigs riepu komplekts ar nenāktu par sliktu. Bet nu sagatavošanās nepajokam. Kad ar vaboli braucu tos 3k km gan tik atslēgu komplektu paņēmu un rezerves riteni :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 900ep

Post by KoreFun »

Nav par lielu mantu saraksts? būs Tev vienvietīgs c900:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Nu tās rezerves daļas saies vienā kompaktākā kastē. Domkrats un instrumenti tā pa lielam jau visu laiku tiek vadāti bagāžniekā.

Un ja viss saies, tad tomēr gadu tur būs jāpaliek. Tādēļ arī tie krājumi.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 900ep

Post by KurBads »

tos jack stands točna neņem līdzi. Viņi aizņem vietu un iespējamība, ka Tev noteikti vajadzēs līst zem auto, nav liela (bet pastāv). Ja tomēº tā, gribu ticēt, ka nebūs grūti atrast kādu koka bluķi vai palienēt stutes no kāda draudzīga turku servisa džekiem. Vai beigu beigās pa kādiem 20 EUR nopirkt tos tur.

Protams, tas ir tikai mans domu gājiens un es nenesu nekādu atbildību, ja stands Tev nebūs, kad vajadzēs.
Domāju, ka ceļā Tavs bagažnieks tā jau būs pārpildīts ar mantām (ja vien Tu nebrauc galīgi viens pats mašīnā).

Galvenais ir paņemt kaut kādas potenciāli trauslas elektronikas daļas (ECU, sadalītāju, aizdedzes moduli, iemest līdzi pāris degvielas + main relejus, lukturu relejus, kas pie noplīšanas vienkārši vispār nebūs atrodami vai tur maksās labu summu.

Degvielas sūkni nomaini - ļoti laba doma.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 900ep

Post by KoreFun »

no kura brīža ECU palika par trauslu?:blink:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 900ep

Post by KurBads »

KoreFun wrote:no kura brīža ECU palika par trauslu?:blink:
nu nu, tik nesaki, ka arī ECU nemēdz nosvilt. Protams, vairumā gadījumu noplīst kaut kas cits ķēdē, bet ECU arī to var izdarīt.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 900ep

Post by KoreFun »

Bija gadījumi? Manuprāt labāk paņemt pārīti komutatorus.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 900ep

Post by KurBads »

ja man būtu lieks ECU, es to noteikti panemtu līdzi.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
platais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 335
Joined: Tue Oct 20, 2009 12:19 pm
Location: Ogre/Riga

Re:Saab 900ep

Post by platais »

ja drīkst zināt,kapēc bez AC ?
Saab 9000 CC '91
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 900ep

Post by KoreFun »

c900 ir daudz vietas kur jāpievērš uzmanību daudz vairāk nekā ECU.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 900ep

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:c900 ir daudz vietas kur jāpievērš uzmanību daudz vairāk nekā ECU.
+1.

ECU būs pēdējais, kas radīs problēmas.
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Saab 900ep

Post by alnislacis »

Ok, ļoti labi..

Tātad izvietošu uz auto to vārdus/pārstāvētus uzņēmumus, kas misiju atbalstīs ar lieku Lucas mantu kasti- ECU, AIC, AMM, droseles pozīcijas "thinggy", kā arī 2.0 Turbo sadalītāju, aizdedzes komutatoru uc.

:)


AC nost tāpēc, ka braucu uz Turciju kur ir + miljons grādi ēnā..
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Saab 900ep

Post by lawyer »

Hmmmm.... AL uzskata, ka Turcijā ir tik karsts, ka no AC nebūs jēgas? :huh: Vai arī tas AC vienkārši nestrādā un AL nav iekāriena to remontēt?:silly:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 900ep

Post by Nauris_t16 »

lawyer wrote:Hmmmm.... AL uzskata, ka Turcijā ir tik karsts, ka no AC nebūs jēgas? :huh: Vai arī tas AC vienkārši nestrādā un AL nav iekāriena to remontēt?:silly:
Vai tu esi kaut ko dzirdējis par AC ietekmi uz motora temperatūru sakarā ar to, ka AC kondensators atrodas priekšā motora dzeses radiatoram?

Pilnīgi loģisks solis.
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 900ep

Post by KurBads »

man liekas, ka pie pilnīgi veselas dzeses sistēmas AC klātbūtne nav nekāds ļaunums. Ja termostats veras vaļā pie pareiziem grādiem (82 vai 89), ja termoslēdzis ieslēdz radiatora ventilatoru tajā brīdī, kad jūt, temp. pārāk augsta utt., tad taču tā AC radiatora klātbūtne nav tik izšķiroša.
OK, ventilatoram ir vairāk jāstrādā, lai izvilktu gaisu caur diviem radiatoriem. Bet tas pilsētā, pie lēnas satiksmes.

Tak arī vēsā termostata likšana (lai motora temp. samazinātu, sevisķi karstos klimatos) ir pilnīgi nepamatota, jo motoram normāla darba temp. ir tie 89 grādi un to pastāvīgumu nodrošina darbojošs termostats, neaizd...ts radiators un strādājošs ventialors.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply