Dažādi jautājumi par 9-5
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Grūti jau kādam tev palīdzēt, ja pat modelis nav zināms!
Es tavā vietā mēģinātu aizbraukt uz latgalīti, kur tirgo auto magnetolas. Savuklaik šie no manis paņēma neejošu magnetolu un iedeva 30Ls skidku, ja ņemu citu magnetolu! Piemaksāju toreiz laikam 20 lačukus un paņēmu KENWOOD.
Prasīju ko šie darīs ar manu neejošo magnetolu un šie teicās, ka remontēšot un tad sitīšot gaisā!
Tā kā latgalītes puišiem vajadzētu prast salabot arī tavējo.
Cik man zināms BECKER latvijā nenodrošina garantijas servisu, varbūt vienīgi auto navigācijas iekārtām. Ja ELKOR tirgo BECKER magnetolas, tad iespējams cerības ir saņemt trūkstošo detāli ELKOR servisa centrā par atbilstošu samaksu.
Es tavā vietā mēģinātu aizbraukt uz latgalīti, kur tirgo auto magnetolas. Savuklaik šie no manis paņēma neejošu magnetolu un iedeva 30Ls skidku, ja ņemu citu magnetolu! Piemaksāju toreiz laikam 20 lačukus un paņēmu KENWOOD.
Prasīju ko šie darīs ar manu neejošo magnetolu un šie teicās, ka remontēšot un tad sitīšot gaisā!
Tā kā latgalītes puišiem vajadzētu prast salabot arī tavējo.
Cik man zināms BECKER latvijā nenodrošina garantijas servisu, varbūt vienīgi auto navigācijas iekārtām. Ja ELKOR tirgo BECKER magnetolas, tad iespējams cerības ir saņemt trūkstošo detāli ELKOR servisa centrā par atbilstošu samaksu.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
rīcība sekojoša:donalds dax wrote:Vai kādam ir pieredze ar Becker magnetolām? Manai ir nobeidzies kaut kāds zobratiņš, kas griež CD, un vīri plāta rokas, ka viņiem tāda zobratiņa neesot stokā. Varbūt ir kāda darbnīca, kam Becker nav pavisam svešs, un viņi zina, kā ar šito lietu tikt galā, nemainot visu magnetolu? Plāns B laikam būtu aizstāt Becker ar lietotu oriģinālo audiosistēmu, bet tas laikam ir čakarīgi (bet taču iespējams, vai ne)?
-pilns modeļa nosaukums ar visiem sērijas NR. ?
-sameklēt intrnetā service manual, part manual
-noskaidrot CD mehānisma un ja iespējams dotā zobratiņa -part NR. -reizēm CD mehānika var būt pilnīgi no cita ražotāja
-vajadzīgo detaļu mēģināt iegādāties caur i-netu.
-...bet joprojām pastāv iespēja vajadzīgo sameklēt t. latgalītē bet parasti autorizētajās darbnīcās vai pērkot i-netā detaļas gandrīz vienmēr sanāk lētāk.
-jā un derētu redzēt CD mehāniku un bojāto detaļu vismaz bildēs
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Jautājums, kā ir ar 9-5 ar poleuritāna buksēm? Ir braucams uz mūsu ceļiem, jeb jāmeklē zobu protēzes?
Ja ir ciets, no kurienes sūtīt parastās?
Ja ir ciets, no kurienes sūtīt parastās?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Uzliku vienu komplektu uz aizmuguri savam 9-3. Atšķirība diezgan jūtama. Zinātu agrāk kā ir ar poly - neliktu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 152
- Joined: Fri Sep 11, 2009 4:13 pm
- Location: Teika
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
sveiki. man ir tāda iecere pirkt 9-5 grifin. jautājums
nr1. kāviņam ir ar patēriņu benzīna ?
nr2. vai viņam ar stāv turbīna virsū ?
nr3. vai ir vēl kāda atšķirības izņemot beņķus un motoru, kārbu salīdzinājumā ar parasto 9-5 piem. 98-2000g ?
vnk pašam vēl ir parastais 9-5 98g 2.0t un vēlos kko jestrāku... :) + vislaik brūk un jūk kautgan noskrējiens 200k rokas vairs neceļas labot vieglāk apmainīt... resurs ir izsmelts kā man tā saabam. ( nu tas tā :D )
nr1. kāviņam ir ar patēriņu benzīna ?
nr2. vai viņam ar stāv turbīna virsū ?
nr3. vai ir vēl kāda atšķirības izņemot beņķus un motoru, kārbu salīdzinājumā ar parasto 9-5 piem. 98-2000g ?
vnk pašam vēl ir parastais 9-5 98g 2.0t un vēlos kko jestrāku... :) + vislaik brūk un jūk kautgan noskrējiens 200k rokas vairs neceļas labot vieglāk apmainīt... resurs ir izsmelts kā man tā saabam. ( nu tas tā :D )
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
nu, ja tev grifam nojuks abas DI kasetes vienlaicīgi, arī nebūsi laimīgs ;)Kristaps.dre wrote:sveiki. man ir tāda iecere pirkt 9-5 grifin. jautājums
nr1. kāviņam ir ar patēriņu benzīna ?
nr2. vai viņam ar stāv turbīna virsū ?
nr3. vai ir vēl kāda atšķirības izņemot beņķus un motoru, kārbu salīdzinājumā ar parasto 9-5 piem. 98-2000g ?
vnk pašam vēl ir parastais 9-5 98g 2.0t un vēlos kko jestrāku... :) + vislaik brūk un jūk kautgan noskrējiens 200k rokas vairs neceļas labot vieglāk apmainīt... resurs ir izsmelts kā man tā saabam. ( nu tas tā :D )
2. turbīna ir
3. kārba - tikai automāts
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
1.Pilsētā visi saka, ka 13-17L/100km, bet Gregeram esot max 12L :D uz štrāses sēņojot esot iespējams dabūt arī 7L/100km...Kristaps.dre wrote:sveiki. man ir tāda iecere pirkt 9-5 grifin. jautājums
nr1. kāviņam ir ar patēriņu benzīna ?
nr2. vai viņam ar stāv turbīna virsū ?
nr3. vai ir vēl kāda atšķirības izņemot beņķus un motoru, kārbu salīdzinājumā ar parasto 9-5 piem. 98-2000g ?
vnk pašam vēl ir parastais 9-5 98g 2.0t un vēlos kko jestrāku... :) + vislaik brūk un jūk kautgan noskrējiens 200k rokas vairs neceļas labot vieglāk apmainīt... resurs ir izsmelts kā man tā saabam. ( nu tas tā :D )
2.LPT
3.Laikam arī balstiekārta bija mīkstāka (kā laivā - amīšiem patīkot), AT laikam bija tikai 4 robu...
P.S.Kādēļ domā, ka grifu būs mazāk jālabo? Esošajam 9-5 droši vien nav nekāds 200k noskrējiens, ja jau tik traki...
Ja gribi ko jestru, pērc HOT (ne jau dīzeli) ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Griffin ar 3.0 turbo -bija manam draugam, DI blokus nomainīja pirmajā vasarā vienu un pēc pāris dienām arī otru. Tad gan gāja zvērā bet degviela garšoja ļoti ļoti :P Citādi sēdekļi elektroniski regulējami, ventilējami, sildāmi utt. ērts un fīčām pārbagāts -nebij laikam tikai lietus sensors.Kristaps.dre wrote:sveiki. man ir tāda iecere pirkt 9-5 grifin. jautājums
nr1. kāviņam ir ar patēriņu benzīna ?
nr2. vai viņam ar stāv turbīna virsū ?
nr3. vai ir vēl kāda atšķirības izņemot beņķus un motoru, kārbu salīdzinājumā ar parasto 9-5 piem. 98-2000g ?
vnk pašam vēl ir parastais 9-5 98g 2.0t un vēlos kko jestrāku... :) + vislaik brūk un jūk kautgan noskrējiens 200k rokas vairs neceļas labot vieglāk apmainīt... resurs ir izsmelts kā man tā saabam. ( nu tas tā :D )
-bet any - 2,3 Aero vai arī cits 2,3 ar HirschPerformance vadības bloku un mazo turbīnu -kuram virs 230 zirdziņiem būs krietni ņiprāks par Grifin un ekonomiskāks arī. Vari pameklēt Troll versiju -ja trāpi uz īsto tad būsi starā gan par gaitu, piekari, uzrāvienu, max. ātrumu, vizuālo u.c. ;)
p.s.: http://www.draugiem.lv/gallery/?pid=60642
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 152
- Joined: Fri Sep 11, 2009 4:13 pm
- Location: Teika
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
nu jaa skaidrs, dēļ degvielas patēriņa grifinu vairs negribu :) bet nu aero jāgribētu es tādu bet nevaru pavilkt naudas ziņā. tad jau laikam būs jāmēģina dabūt labu 2.3t un saķīlēt.trollis69 wrote:Griffin ar 3.0 turbo -bija manam draugam, DI blokus nomainīja pirmajā vasarā vienu un pēc pāris dienām arī otru. Tad gan gāja zvērā bet degviela garšoja ļoti ļoti :P Citādi sēdekļi elektroniski regulējami, ventilējami, sildāmi utt. ērts un fīčām pārbagāts -nebij laikam tikai lietus sensors.Kristaps.dre wrote:sveiki. man ir tāda iecere pirkt 9-5 grifin. jautājums
nr1. kāviņam ir ar patēriņu benzīna ?
nr2. vai viņam ar stāv turbīna virsū ?
nr3. vai ir vēl kāda atšķirības izņemot beņķus un motoru, kārbu salīdzinājumā ar parasto 9-5 piem. 98-2000g ?
vnk pašam vēl ir parastais 9-5 98g 2.0t un vēlos kko jestrāku... :) + vislaik brūk un jūk kautgan noskrējiens 200k rokas vairs neceļas labot vieglāk apmainīt... resurs ir izsmelts kā man tā saabam. ( nu tas tā :D )
-bet any - 2,3 Aero vai arī cits 2,3 ar HirschPerformance vadības bloku un mazo turbīnu -kuram virs 230 zirdziņiem būs krietni ņiprāks par Grifin un ekonomiskāks arī. Vari pameklēt Troll versiju -ja trāpi uz īsto tad būsi starā gan par gaitu, piekari, uzrāvienu, max. ātrumu, vizuālo u.c. ;)
p.s.: http://www.draugiem.lv/gallery/?pid=60642
p.s cik tāds "HirschPerformance" izmaksā ?
p.s2 :D > kas ir Troll versija ? pēc kāviņu atšķirt. ? :)
paldies
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
kads varetu pateikt kaa atskirt aizmugurejos parastos amartinus 9-5 un aero amartinus sedanam -varbut kas rakstits uz tiem savadaks?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
klau Arnij kaa meistars vari pateikt- kaa tur isti ir ar tiem amartiniem luuuudzu:)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Man nav mājās EPC, tā, ka nevaru apskatīties OE kodus.viesturs wrote:klau Arnij kaa meistars vari pateikt- kaa tur isti ir ar tiem amartiniem luuuudzu:)
Par cik OE ražotājs ir SACHS, tad vari izmantot šo saiti
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Ja kadam vaig varu atdot no saab 9-5 99g aizmugurejos amartinus ar atsperem nu taa ka nem un liec virsuu .viens mazliet sulojas bet tikai pie paceltas masinas. Kad auto nolaists netek un strada labi vienkarsi nopirku jaunus.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Es ņemu, ja der arī 2000. g. modelim. :dry:viesturs wrote:Ja kadam vaig varu atdot no saab 9-5 99g aizmugurejos amartinus ar atsperem nu taa ka nem un liec virsuu .viens mazliet sulojas bet tikai pie paceltas masinas. Kad auto nolaists netek un strada labi vienkarsi nopirku jaunus.
Skati PM.
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
vakarnakt atklāju , ka mani miglinieki šauj debesīs. tumsā apskatot ,konstatēju ka miglinieki vairs nav savās vietās.
tagad krāsoju lūpas un dodos uz dāču, līdīsim apakšā, apskatīsim, kas par lietu?!
tagad krāsoju lūpas un dodos uz dāču, līdīsim apakšā, apskatīsim, kas par lietu?!