Dažādi jautājumi par 9-5
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Sveiki,
Lai neražotu jaunus topikus, apjautāšos šeit. Lieta tāda, ka piektdien vakarā mājās braucot pēkšņi sāka kaut kas ļoti skaļi klabēt, it īpaš bremzējot un pagriezienos. Nākamās dienas rītā, ļoti lēnītēm vilkos uz vienīgo servisu kas sestdien strādāja.
Izrādījās triviāli - noskrūvējies priekšējais ritenis!!! Pēdējo reizi riteņi tika aizstikti valcējot diskus, kādas 3 nedēļas iepriekš, un vismaz 1000 KM atpakaļ.
Jautājums, tiešām tie disku valcētāji nepievilka normāli skrūves un ir iespējams nobraukt tik daudz, kamēr skrūves atskrūvētos vaļā. Diski alumīnija. 16 colas, bet izmēram droši vien nav nozīmes.
Vai tie disku caurumi nevar būt izļurkāti un ko tagad darīt? Regulāri pārbaudīt vai neiet skrūves vaļā?
Lai neražotu jaunus topikus, apjautāšos šeit. Lieta tāda, ka piektdien vakarā mājās braucot pēkšņi sāka kaut kas ļoti skaļi klabēt, it īpaš bremzējot un pagriezienos. Nākamās dienas rītā, ļoti lēnītēm vilkos uz vienīgo servisu kas sestdien strādāja.
Izrādījās triviāli - noskrūvējies priekšējais ritenis!!! Pēdējo reizi riteņi tika aizstikti valcējot diskus, kādas 3 nedēļas iepriekš, un vismaz 1000 KM atpakaļ.
Jautājums, tiešām tie disku valcētāji nepievilka normāli skrūves un ir iespējams nobraukt tik daudz, kamēr skrūves atskrūvētos vaļā. Diski alumīnija. 16 colas, bet izmēram droši vien nav nozīmes.
Vai tie disku caurumi nevar būt izļurkāti un ko tagad darīt? Regulāri pārbaudīt vai neiet skrūves vaļā?
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Visos riepu servisos, kur esmu bijis ir vai nu uzraksts pie sienas "Cienījamie lieto disku īpašnieki pēc 300km pārvelciet skrūves, Jūsu pašu drošībai", vai arī to servisa veči pasaka mutiski.
Nevajag daudz prātot, bet vajag darīt, kā liek! ;)
Nevajag daudz prātot, bet vajag darīt, kā liek! ;)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Pirmā dzirdēšana. Ne mutiski, ne kā savādāk tie onkuļi par skrūvju pievilkšanu neko nav teikuši. Bet OK, turpmāk protams pārbaudīšu.
Bet jautājums paliek atvērts, tiešām tās skrūves var atiet vaļā pēc ~ 1200 KM?
Bet jautājums paliek atvērts, tiešām tās skrūves var atiet vaļā pēc ~ 1200 KM?
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
var. dzirdu nebūt ne pirmo reizi. daudzi ir lamājušies, ka servisā laikam lohi strādājot, bet izrādās, ka servisa veči nemaz nav vainīgi.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
var atskrūvēties arī ātrāk :D ir pieredze... vvz, vai par vāju vai stipru pievelkot, bet gadās... Jāpievelk korektā secībā un ar pareiziem Nm, un nekas vaļā nenāk...
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Nē nu pa to ka atskrūvejas ātrāk ir dzirdēts. Tipa bija servisā brauc mājās, sāk grabēt, tādi stāsti ir cik uziet dzirdēti. Bet brīnos, ka tik ilgi nobraucu.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Pārāk stipri ar nevajag pievilkt!Citādi sanāks kā man, ka ..tankš...un nolūzt skrūve. :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Varbūt kāds var paskaidrot, kas tā man SAABiņam par figņu piemetusies, ka pēc noslāpēšanas kaut kas skaļi dūc no viduskonsoles kā tāds Latvenergo transformatora skapis un pēc tam apklust!?:dry:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Man tā ir jau vairāk kā gadu.. Tas ir normāli :D:D:D (jo neesmu saņēmies to likvidēt)elmo wrote:Varbūt kāds var paskaidrot, kas tā man SAABiņam par figņu piemetusies, ka pēc noslāpēšanas kaut kas skaļi dūc no viduskonsoles kā tāds Latvenergo transformatora skapis un pēc tam apklust!?:dry:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Palīdz to zummētāju apgriezt otrādi ligzdā. Bet ne uz ilgu laiku.. Kaut gan - var jau pēc mēneša apgriezt atpakaļ :D
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
nu jā, a ko tad griezt otrādi? man arī ir tāpat, bet nez jau, ko meklēt...
Edit: kādam varbūt mētājas ejošs šitāds te?
kkād spiediena kontroles vārsts vai tml. Izskatās, ka manējais varētu būt nojūdzies, bet gribētos pārbaudīt, pirms iegādāties jaunu un aplauzties.
Edit: kādam varbūt mētājas ejošs šitāds te?
kkād spiediena kontroles vārsts vai tml. Izskatās, ka manējais varētu būt nojūdzies, bet gribētos pārbaudīt, pirms iegādāties jaunu un aplauzties.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Grippen wrote:Palīdz to zummētāju apgriezt otrādi ligzdā. Bet ne uz ilgu laiku.. Kaut gan - var jau pēc mēneša apgriezt atpakaļ :D
Nu forši..., paņem to, nezin ko un apgriez otrādi!:laugh:
Kas tas ir tas, ko man tur otrādi jāgriež!?
Varbūt, ka to to, nezin ko var vienkārši izraut ārā un aizmest prom. Un cik tas dūcējs maksā, ja es sadomāju viņu mainīt pret jaunu, nedūcošu!?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Tas ir salona temperatūras sensors, kas slēpjas aiz maza, kvadrātaina vāciņa ar redelīti gaisa ieplūdei. Izskatās visa paļurka kā mazs turboreaktīvais dzinējs un ar savu mazo ventilatoriņu velk gaisu virsū sensoram. Šī ventilatora ass ar laiku padeldē korpusu un sāk 'mest', no kā arī rodas skaņa. Apgriežot to otrādi dažkārt skaņa pazūd. Var arī izpūst putekļus no šamā un iztīrīt.. Maksā uz 40-50 britu naudiņām, ja pareizi atceros. Ja norauj - ACC sāk jukt prātā. Man pārdevējs tā arī bija izdarījis. Laikam 'torgovij vid' nav, ja kaut kas ņerkst panelī :angry:
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Jocīgi!Braucot nedūc, bet kad kāp ārā no mašīnas, tad dūc!? :ohmy:
Es saprastu, ja mašīnā būtu autonomā klimatkontrole, ko darbin saules baterijas, tad vēl pēc auto noslāpēšanas kaut kas varētu dūkt, bet ko tas sensors tur mēra, kad visi jau izkāpuši no mašīnas!?
Es saprastu, ja mašīnā būtu autonomā klimatkontrole, ko darbin saules baterijas, tad vēl pēc auto noslāpēšanas kaut kas varētu dūkt, bet ko tas sensors tur mēra, kad visi jau izkāpuši no mašīnas!?