Dzinēji un to apkope
Dzinēji un to apkope
Sveicināti dārgie saabisti!
Manai sievai kā pirmais auto ir ļoti iepaticies Saab 9-5, par cik man nekad nav bijusi darīšana ar Saab tad 2 dienas sēzot netā un izejot Jūsu formumu visu cauri esmu savācis maksimums info par manis interesējošiem jautājumiem, taču ir vēl pāris neskaidrības ko arī lūgtu Jūs pakomentēt kā jau pieredzējušus auto ekspertus.
1. tātd par 2.3 un 3.0 esmu izlasījis un sapratis viņu + un -, taču Jūs visi piemitat kā galvassāpes 2.3 ķēdes maiņu, vai tad ķēde tik bieži izstiepjas ka jāmaina ik pēc 150k km, cik zinu citām mašīnām iet līdz 300 - 500 k bet forumos visi runā ka jāmaina un maksā 1k.
2. vai kāds zin cik 3.0 izmaksā apkope pie 100k siskasna, roļiki, sūknis utt vel nēsmu zvanījis uz e&s bet noteikti to darīšu, varbut kāds jau zin?
3. Di kasetes, esmu sapratis ka ta arī ir viena galvassāpe saabiem, kas tas ir sapratu bet cik reāli bieži gadās šaizes ar šitām kasetēm un kas ir jādara lai tādas šāizes nebūtu (sveces regulāri jāmaina, svečvadi, kas vēl?)
4. kura modifikācija ir filazofiski lētāka eksplutācijā 2.3 vai 3.0 neskaitot ķēdes/ sisksnas maiņu?
Paldies
P.S. lūgums nelikt linkus uz citu forumu, esmu to izlasījis krustām šķērsām un ja arī esat pārliecinati ka kāds no jautajumime jau bija atbildēts būšu pateicīgs ja vēlreiz uzrakstīsiet!
Manai sievai kā pirmais auto ir ļoti iepaticies Saab 9-5, par cik man nekad nav bijusi darīšana ar Saab tad 2 dienas sēzot netā un izejot Jūsu formumu visu cauri esmu savācis maksimums info par manis interesējošiem jautājumiem, taču ir vēl pāris neskaidrības ko arī lūgtu Jūs pakomentēt kā jau pieredzējušus auto ekspertus.
1. tātd par 2.3 un 3.0 esmu izlasījis un sapratis viņu + un -, taču Jūs visi piemitat kā galvassāpes 2.3 ķēdes maiņu, vai tad ķēde tik bieži izstiepjas ka jāmaina ik pēc 150k km, cik zinu citām mašīnām iet līdz 300 - 500 k bet forumos visi runā ka jāmaina un maksā 1k.
2. vai kāds zin cik 3.0 izmaksā apkope pie 100k siskasna, roļiki, sūknis utt vel nēsmu zvanījis uz e&s bet noteikti to darīšu, varbut kāds jau zin?
3. Di kasetes, esmu sapratis ka ta arī ir viena galvassāpe saabiem, kas tas ir sapratu bet cik reāli bieži gadās šaizes ar šitām kasetēm un kas ir jādara lai tādas šāizes nebūtu (sveces regulāri jāmaina, svečvadi, kas vēl?)
4. kura modifikācija ir filazofiski lētāka eksplutācijā 2.3 vai 3.0 neskaitot ķēdes/ sisksnas maiņu?
Paldies
P.S. lūgums nelikt linkus uz citu forumu, esmu to izlasījis krustām šķērsām un ja arī esat pārliecinati ka kāds no jautajumime jau bija atbildēts būšu pateicīgs ja vēlreiz uzrakstīsiet!
Re:Dzinēji un to apkope
Nu ja jau visu esi krustu šķērsu izlasijis, tad es klusēju... :D
btw - Tev sieva rallists? Priekš kam viņai 3litrīgs auto? Jeb Tu kaut ko noklusē? ;)
btw - Tev sieva rallists? Priekš kam viņai 3litrīgs auto? Jeb Tu kaut ko noklusē? ;)
Re:Dzinēji un to apkope
1. Uz pirmo jautājumu jau pats esi atbildējis. Jā - tā tas ir!
2. Apkope uz 90tk (ietver siksnas maiņu) ~ 500Ls
3. Regulāra sveču maiņa, kasešu tīrība! (mitrums, eļļas)
4. Pa lielam atšķirības nav. Ritošā vienāda.
2. Apkope uz 90tk (ietver siksnas maiņu) ~ 500Ls
3. Regulāra sveču maiņa, kasešu tīrība! (mitrums, eļļas)
4. Pa lielam atšķirības nav. Ritošā vienāda.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dzinēji un to apkope
Sieva nav ralists tikai ne man ne viāņai nepatīk motorīši zem 150 hp nu es neuzskatu tās pa mašīnām:laugh:
Re:Dzinēji un to apkope
150hp pasi par sevi neko neizsaka, jaskatas citi parametri - auto svars, griezes moments ... ;)
Dazs labs mazauto ar mazaku jaudu (piemeram Lotus) ir gandriz 2x nipraks veiktspejas zina neka 9-5 :P
Starp citu masinai ir motors, nevis dzinejs B)
Bet labi, atkapamies no temas.
Interesanti, ka neuzdod jautajumus par karbam, tatad esi jau izlemis ...... Vai varbut neesi ?
Mana personiga izvele no 9-5 butu - Vector vagons no 2002.g. ar 2.2 dizeliti un manualo karbu.
Dazs labs mazauto ar mazaku jaudu (piemeram Lotus) ir gandriz 2x nipraks veiktspejas zina neka 9-5 :P
Starp citu masinai ir motors, nevis dzinejs B)
Bet labi, atkapamies no temas.
Interesanti, ka neuzdod jautajumus par karbam, tatad esi jau izlemis ...... Vai varbut neesi ?
Mana personiga izvele no 9-5 butu - Vector vagons no 2002.g. ar 2.2 dizeliti un manualo karbu.
Re:Dzinēji un to apkope
user_75 es tev tikko aizsuutiiju privaato zinju ;)
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Dzinēji un to apkope
Starp citu 2,0t versija uz 9-5 ar 150ZS ir tīri ok. Un ar tiem zirgspēkiem ir tā, ka vairāk jāskatās uz griezes momentu. 150ZS turbomotors ir daudz ņiprāks agregāts par piemēram auto ar 150ZS atmosfērisko motoru.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:Dzinēji un to apkope
He, he, tavai sievai tāda pati gaume kā manējai! ;)user_75 wrote:Sveicināti dārgie saabisti!
Manai sievai kā pirmais auto ir ļoti iepaticies Saab 9-5, par cik man nekad nav bijusi darīšana ar Saab tad 2 dienas sēzot netā un izejot Jūsu formumu visu cauri esmu savācis maksimums info par manis interesējošiem jautājumiem, taču ir vēl pāris neskaidrības ko arī lūgtu Jūs pakomentēt kā jau pieredzējušus auto ekspertus.
1. tātd par 2.3 un 3.0 esmu izlasījis un sapratis viņu + un -, taču Jūs visi piemitat kā galvassāpes 2.3 ķēdes maiņu, vai tad ķēde tik bieži izstiepjas ka jāmaina ik pēc 150k km, cik zinu citām mašīnām iet līdz 300 - 500 k bet forumos visi runā ka jāmaina un maksā 1k.
2. vai kāds zin cik 3.0 izmaksā apkope pie 100k siskasna, roļiki, sūknis utt vel nēsmu zvanījis uz e&s bet noteikti to darīšu, varbut kāds jau zin?
3. Di kasetes, esmu sapratis ka ta arī ir viena galvassāpe saabiem, kas tas ir sapratu bet cik reāli bieži gadās šaizes ar šitām kasetēm un kas ir jādara lai tādas šāizes nebūtu (sveces regulāri jāmaina, svečvadi, kas vēl?)
4. kura modifikācija ir filazofiski lētāka eksplutācijā 2.3 vai 3.0 neskaitot ķēdes/ sisksnas maiņu?
Paldies
P.S. lūgums nelikt linkus uz citu forumu, esmu to izlasījis krustām šķērsām un ja arī esat pārliecinati ka kāds no jautajumime jau bija atbildēts būšu pateicīgs ja vēlreiz uzrakstīsiet!
Mūsu izvēle krita uz 3litrīgo tā aprīkojuma un pievilcīgās cenas dēļ. Ja šodien būtu jāpērk SAAB, tad mana izvēle kristu uz 2.3 AERO. Lai vai ko izvēlies, ceru, ka trāpīsies nenojāts eksemplārs un sieva būs priecīga! :)
Re:Dzinēji un to apkope
To ZingZeng
Protams ka ir vairāki parametri ne jau tikai pliki hp ko izsaka taču lai piedod mazauto īpašnieki, mašīnas kurās var iesēsties 2 cilvēki + bērns (aizmugurē) ir pārvietošanas līdzeklis, bet mašīna ir kas cits. Portams ka es labāk ņemtu 2.3 AERO taču sievietes, viņām patīk komforst, visādas fīčas kas reāli nav vajadzīgas, nu karoče sievietes "gribu un viss" sazvanījos ar vikingu precizeju cenas man jautajums kā ir ar neorģinālām detaļām nu tos kurus piedāvā kemi, gros, te vēl vies ir ab.g.persson (www.abgpersson.lv) nav tā kā pieņemsim manam chrysler uzliksi neorģinālas un pēc tam tik sak čīkstēt un birt?
Protams ka ir vairāki parametri ne jau tikai pliki hp ko izsaka taču lai piedod mazauto īpašnieki, mašīnas kurās var iesēsties 2 cilvēki + bērns (aizmugurē) ir pārvietošanas līdzeklis, bet mašīna ir kas cits. Portams ka es labāk ņemtu 2.3 AERO taču sievietes, viņām patīk komforst, visādas fīčas kas reāli nav vajadzīgas, nu karoče sievietes "gribu un viss" sazvanījos ar vikingu precizeju cenas man jautajums kā ir ar neorģinālām detaļām nu tos kurus piedāvā kemi, gros, te vēl vies ir ab.g.persson (www.abgpersson.lv) nav tā kā pieņemsim manam chrysler uzliksi neorģinālas un pēc tam tik sak čīkstēt un birt?
Re:Dzinēji un to apkope
kas tad nav viena gada 2.3 no 3.0? Ventilējamie beņķi un koka stūre? Viss pārējais jau atrodams arī Aero modifikācijā. Lai gan man jau arī interjera ziņā labāk Griffins patīk. Bet nu tas.... Labi, labi, klusēju.... :D
Stāsts iz dzīves, par komplektāciju. Placī stāv Saabs ar lielu uzrakstu - visas ekstras! Pieeju - NEKĀ! Ne koka apdares, ne elektrisku beņku, NEKĀ!!! Prasu šim - kas tad ir šīs ekstras? šis tā lepni atbild - ādas salons! Saabi (9-5) vispār ar drēbes salonu ir? Laikam nav nācies tādus redzēt...
Stāsts iz dzīves, par komplektāciju. Placī stāv Saabs ar lielu uzrakstu - visas ekstras! Pieeju - NEKĀ! Ne koka apdares, ne elektrisku beņku, NEKĀ!!! Prasu šim - kas tad ir šīs ekstras? šis tā lepni atbild - ādas salons! Saabi (9-5) vispār ar drēbes salonu ir? Laikam nav nācies tādus redzēt...
Re:Dzinēji un to apkope
Labs, tā jau ir, piekdien un sesdienu arī veltījām plačiem pat līdz talsiem aišāvām un pārdevēju zināšanas par saab nu tiešam varēja but labākas, kad testēju 3.0 man meiģināja iestāstīt ka šim motorītim ir 270hp
Re:Dzinēji un to apkope
Var jau būt ka auto bij tjūnēts!!:woohoo:
Re:Dzinēji un to apkope
nez nez, pats parvietojos ar 259hp bet neizskatījās ka tur būtu 270 plus sevisa grāamtiņā nekas tāds nebija kā arī nekas neliecināja ka kaut kas tamlīdžīgs būtu bijis, pārdevēji tak par tādu fīči prasītu vairak naudiņas
Re:Dzinēji un to apkope
3.0, V6, bez variantiem!
Re:Dzinēji un to apkope
man ar Talsu placī gribēja iesmērēt vienu 9-5, kurš galīgi negāja, jo kā izrādījās pēc tam - auto bij kautkādā veidā saķīmiķots motors bez turbīnas :D
BE CE DE