Klasiskie 900
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Klasiskie 900
Nu paga, paga, ja jau mēs te ieejam tīrības galējībās, tad vispār vārds AERO netika oficiāli lietots 90% valstu līdz 9k aero ieviešanai ;) Un vaļa aste ir tikai un vienīgi vaļa aste, nav tādas lielās un mazās. Ir whale tail un ducktail, tieši tāpat kā Porsche 911. Un kā nekā, T8 special Zviedrijā nāca tikai ar spg diskiem.
Reāli uzrakstiņi tur nav tāpēc, ka mašīna ir tikusi parkrāsota vai īpašniekam vienkārši viņi nepatīk - mani arī kaitina tie entie uzraksti aizmugurē.
Un vispār - T8 special bija whale tail standartā, tikai nebija aero kita un bija ronal minilite, nevis spg diski ... Anglijā :D:D
P.S. Kā zviedri paši saka: T8 special is a poor mans aero ;)
Reāli uzrakstiņi tur nav tāpēc, ka mašīna ir tikusi parkrāsota vai īpašniekam vienkārši viņi nepatīk - mani arī kaitina tie entie uzraksti aizmugurē.
Un vispār - T8 special bija whale tail standartā, tikai nebija aero kita un bija ronal minilite, nevis spg diski ... Anglijā :D:D
P.S. Kā zviedri paši saka: T8 special is a poor mans aero ;)
900aero clubsport #8
Re:Klasiskie 900
:D
Es gan labāk uz kaut ko šādu skatītos ;)
http://www.nettiauto.com/saab/900/3368972
Šim vismaz MT nebūs nojāta, un noskrējiens arī fantastiski mazs - ar to tik var braukt un braukt :woohoo: Cena nav zema, bet... ļoti reti ir sastopami šādi noskrējieni...
P.S. Es domāju, ka somi, zviedri, vācieši un citi rietumnieki nekrāpjas ar odometra rādījumiem...
Es gan labāk uz kaut ko šādu skatītos ;)
http://www.nettiauto.com/saab/900/3368972
Šim vismaz MT nebūs nojāta, un noskrējiens arī fantastiski mazs - ar to tik var braukt un braukt :woohoo: Cena nav zema, bet... ļoti reti ir sastopami šādi noskrējieni...
P.S. Es domāju, ka somi, zviedri, vācieši un citi rietumnieki nekrāpjas ar odometra rādījumiem...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Klasiskie 900
Precīzāk sakot tieši 900 Aero T8 Special, kuru ražoja tikai 1989 gadā un tika saražoti tikai 300 eksemplāri. Šis modelis tika ražots pa godu 10 gadu 900og jubilejai. Kopš SAAB sāka ražot T16 versijas, T8 tik labi vairs nepārdevās un vajadzēja kautkā no viņām tikt vaļā :) Tad izveidoja šo versiju, kurā salika sarkano salonu, elektrisko lūku, logus, spoguļus un citas lietas.KurBads wrote:un kāpēc tieši T8?
Gribas dēļ salona krāsas, komplektācijas, izskata, un gan jau ies viņš arī labi. Lai arī ne tik labi kā T16, bet viņā tomēr ir kautkas īpašs :) Gribu priekš sevis saglabāt viņu maksimāli oriģinālu bez kādām modifikācijām. Doma par pārdošanu ar peļņu nav manos plānos.
Bet neizslēdzu domu par vēl kādu 900 Aero T16 ar laiku, jo mana sieva ir no tām kam patīk arī šie SAAB ne tikai jaunākas paaudzes.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Klasiskie 900
Visu cieņu :)
Galvenais lai meklēšana nebeidzās ar bildīšu apskati internetā :) Un turbo8 arī ir kas īpašs ,jo tikai ar to motoru var izjust kas ir īsta turbo bedre :P - kad tu nospied pedāli , nekas nenotiek :( , bet pēc brīža :silly:
Ja drīkstu ieteikt , tad neskopojies un pērc reāli labu auto , nevis pa lēto , jo remontēt sanāk dārgāk B)
Galvenais lai meklēšana nebeidzās ar bildīšu apskati internetā :) Un turbo8 arī ir kas īpašs ,jo tikai ar to motoru var izjust kas ir īsta turbo bedre :P - kad tu nospied pedāli , nekas nenotiek :( , bet pēc brīža :silly:
Ja drīkstu ieteikt , tad neskopojies un pērc reāli labu auto , nevis pa lēto , jo remontēt sanāk dārgāk B)
Re:Klasiskie 900
Ar šo eksemplāru, kuram pirms dažiem postiem ieliku bildes, bija tāds stāsts.
Vienā piektdienā ieraudzīju, ka ir ielikts šis auto uz pārdošanu par 1200Ls + ~300Ls papīru lietas + ~30Ls prāmja biļetes + ~50Ls auto vieta uz prāmja. Atradās Stoholmā netālu no prāmja ostas, kur pienāk Tallink prāmis no Rīgas. Aizsūtīju mailu pārdevējam, lai atsūta papildus bildes un info. Pārdevējs runāja angliski un atsūtīja bildes. Pateicu, ka vēlos pirkt šo auto un esmu no Latvijas. Šis cilvēks mainīja darbu un pie reizes dzīves vietu un viņam nebija laika procedūrai ar numuru un dokumentu sūtīšanu. Par tranzīta numuriem viņš arī nepiekrita, jo viņam likās pārāk liela ķēpa ar papīriem. Rezervēšanu viņš nevarēja apsolīt, jo bija vēl kāds interesents. Vienīgais variants kuram viņš piekrita ir, ja kāds zviedrs nopērk un tad mēs savā starpā tiekam galā. Tāds cilvēks tika atrasts, bet 7dien vakarā atnāca mails no pārdevēja ar atvainošanos, ka kāds atbrauca noskaitīja naudu un paņēma auto. Viņš pēc mana lūguma pat iedeva tā cilvēka mājas telefona numuru, kas nopirka šo auto. Bet pēc kādiem 10 nepaceltiem zvaniem vairāku dienu laikā es nolaidu rokas. Biju tik tuvu tam visam. Tagad neviens no sludinājumos redzētiem piedāvājumiem, neliekas tik labs kā tas.
Vienā piektdienā ieraudzīju, ka ir ielikts šis auto uz pārdošanu par 1200Ls + ~300Ls papīru lietas + ~30Ls prāmja biļetes + ~50Ls auto vieta uz prāmja. Atradās Stoholmā netālu no prāmja ostas, kur pienāk Tallink prāmis no Rīgas. Aizsūtīju mailu pārdevējam, lai atsūta papildus bildes un info. Pārdevējs runāja angliski un atsūtīja bildes. Pateicu, ka vēlos pirkt šo auto un esmu no Latvijas. Šis cilvēks mainīja darbu un pie reizes dzīves vietu un viņam nebija laika procedūrai ar numuru un dokumentu sūtīšanu. Par tranzīta numuriem viņš arī nepiekrita, jo viņam likās pārāk liela ķēpa ar papīriem. Rezervēšanu viņš nevarēja apsolīt, jo bija vēl kāds interesents. Vienīgais variants kuram viņš piekrita ir, ja kāds zviedrs nopērk un tad mēs savā starpā tiekam galā. Tāds cilvēks tika atrasts, bet 7dien vakarā atnāca mails no pārdevēja ar atvainošanos, ka kāds atbrauca noskaitīja naudu un paņēma auto. Viņš pēc mana lūguma pat iedeva tā cilvēka mājas telefona numuru, kas nopirka šo auto. Bet pēc kādiem 10 nepaceltiem zvaniem vairāku dienu laikā es nolaidu rokas. Biju tik tuvu tam visam. Tagad neviens no sludinājumos redzētiem piedāvājumiem, neliekas tik labs kā tas.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Klasiskie 900
Mari, vai nevelies papildinat savu limuzinu kolekciju ?
http://www.saabnet.com/tsn/class/ci.php ... tos/7535/1
http://www.saabnet.com/tsn/class/ci.php ... tos/7535/1
Re:Klasiskie 900
Tik garš man neieietu garāžā :laugh:
Bet ja nopietni , tad šis ir uz SAAB bāzes būvēts limuzīns , bet man abi ir rūpnīcā ražoti SAABi B)
Tākā , paldies par piedāvājumu , bet es šobrīd labāk pārdotu kādu no saviem auto nevis pirktu vēl ...;)
Bet ja nopietni , tad šis ir uz SAAB bāzes būvēts limuzīns , bet man abi ir rūpnīcā ražoti SAABi B)
Tākā , paldies par piedāvājumu , bet es šobrīd labāk pārdotu kādu no saviem auto nevis pirktu vēl ...;)
Re:Klasiskie 900
Kas Mārim labs garāžā? Varbūt neturi sveci zem pūra, gribētāji, mazāk nopietni un nopietnāki mums ir, varbūt kādu aizķer.maris wrote:Tik garš man neieietu garāžā :laugh:
Bet ja nopietni , tad šis ir uz SAAB bāzes būvēts limuzīns , bet man abi ir rūpnīcā ražoti SAABi B)
Tākā , paldies par piedāvājumu , bet es šobrīd labāk pārdotu kādu no saviem auto nevis pirktu vēl ...;)
Saab 900 Turbo '81
Re:Klasiskie 900
Es jau nekur neslēpjos :)
Ja ir interese par klasiskiem SAABiem , droši dodiet ziņu un brauciet ciemos :)
Ja kas , tad Allažos ...B)
Ja ir interese par klasiskiem SAABiem , droši dodiet ziņu un brauciet ciemos :)
Ja kas , tad Allažos ...B)
Re:Klasiskie 900
Man liekas, ka es arī esmu viens no retajiem, kas nav redzējis Tavu kolekciju ;)maris wrote:Es jau nekur neslēpjos :)
Ja ir interese par klasiskiem SAABiem , droši dodiet ziņu un brauciet ciemos :)
Ja kas , tad Allažos ...B)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Klasiskie 900
Māris neslēpjas, bet arī lieki ar kolekciju arī nelielās.
Kad būšu Latvijā, noteikti izmantošu šeit kādu laiku atpakaļ izteikto uzaicinājumu :).
Kad būšu Latvijā, noteikti izmantošu šeit kādu laiku atpakaļ izteikto uzaicinājumu :).
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Klasiskie 900
Nu ko, jālec vāģos un jālaiž ciemos, ja jau aicina! B)
Kas ar šo vīkendu saimniekam un gribētājiem? :)
Kas ar šo vīkendu saimniekam un gribētājiem? :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Klasiskie 900
es arī neesmu, bet šajā vīkendā netieku, moš nākamajā, vai vvz, zelta rudens jāsagaidaArnijs wrote:Man liekas, ka es arī esmu viens no retajiem, kas nav redzējis Tavu kolekciju ;)maris wrote:Es jau nekur neslēpjos :)
Ja ir interese par klasiskiem SAABiem , droši dodiet ziņu un brauciet ciemos :)
Ja kas , tad Allažos ...B)
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Klasiskie 900
Pilnīgi piekrītu T8 (ar interkūleru) iespiež sēdeklī labāk kā 9-5 AERO ;)maris wrote:Visu cieņu :)
Galvenais lai meklēšana nebeidzās ar bildīšu apskati internetā :) Un turbo8 arī ir kas īpašs ,jo tikai ar to motoru var izjust kas ir īsta turbo bedre :P - kad tu nospied pedāli , nekas nenotiek :( , bet pēc brīža :silly:
Ja drīkstu ieteikt , tad neskopojies un pērc reāli labu auto , nevis pa lēto , jo remontēt sanāk dārgāk B)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Klasiskie 900
Atceros izmēģinājuma braucienu ar Turbopiles ex T8 kaut kur Liepajās krajā.
Ok, tas auto bija uz sabrukšanas robežas, bet ne par to stāsts.
Kaut kā iemānam ātrumā.. Nav, nav, nav.. un tad- woohoo..
Ok, tas auto bija uz sabrukšanas robežas, bet ne par to stāsts.
Kaut kā iemānam ātrumā.. Nav, nav, nav.. un tad- woohoo..