Klasiskie 900
Re:Klasiskie 900
Valmierā viens 900 parādījies tirgošanā!
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... anlbm.html
Būs rīt jāmēģina apskatīt. Varbūt kāds jau ir redzējis un ir kas zināms?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... anlbm.html
Būs rīt jāmēģina apskatīt. Varbūt kāds jau ir redzējis un ir kas zināms?
9-5
Re:Klasiskie 900
Tas manuprāt pirms kāda laika tirgojās (apt 2 gadi atpakaļ) un braukāja pa Rīgu, Daugavgrīvas ielas rajonā, nekas labs tur nav, jau tad izskatījās žēlīgs, tur ir rūsa un visas sekas no ilglaicīgas ekspluatācijas, tipisks donors, sākumcena 50ls, it sevišķi bez TA. Bet var jau nopirkt , lai neliktos , ka dzīvei nav jēgas.
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 109
- Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
- Location: Saulkrasti/Adazi/Riga
Re:Klasiskie 900
kaads varbuut veelas paardot shaadus diskus kaa bildee "ar plauktu".
tie vareetu buut 4x114,3, STARP CITU?
Re:Klasiskie 900
Pa Āgenskalnu nereti braukā 900ng ar super aero diskiem.. Vai tad viņiem skrūvju attālumi vienādi?Luciferz wrote:kaads varbuut veelas paardot shaadus diskus kaa bildee "ar plauktu".
tie vareetu buut 4x114,3, STARP CITU?
Re:Klasiskie 900
NG ir piecas skrūves un uz NG redzēti tikai Super Aero, kas starp tiem pašiem NG nav nekāda raritāte, toties uz 9k, kam ir 4x108 tie ir ļoti grūti dabonami diski, parastie R16 Aero gan šad tad parādās ss.lv [atšķirās ar dizainu un plaukta lielumu]
Ja runājam par OG, tad R16 Aero un Super Aero ir tikai uz 4x108, tātad no 87.gada uz augšu, ja pareizi atceros.
Vienīgie aero, ko zinu uz OG ar skrūvju attālumu 4x114.3, ir šie:
http://burnlab.net/blog/uploaded_images/saab-spg.jpg
Ja runājam par OG, tad R16 Aero un Super Aero ir tikai uz 4x108, tātad no 87.gada uz augšu, ja pareizi atceros.
Vienīgie aero, ko zinu uz OG ar skrūvju attālumu 4x114.3, ir šie:
http://burnlab.net/blog/uploaded_images/saab-spg.jpg
Saab 900 Turbo '81
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 109
- Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
- Location: Saulkrasti/Adazi/Riga
Re:Klasiskie 900
paldies. Shaadi man jau ir shobriid:)Nils wrote:NG ir piecas skrūves un uz NG redzēti tikai Super Aero, kas starp tiem pašiem NG nav nekāda raritāte, toties uz 9k, kam ir 4x108 tie ir ļoti grūti dabonami diski, parastie R16 Aero gan šad tad parādās ss.lv [atšķirās ar dizainu un plaukta lielumu]
Ja runājam par OG, tad R16 Aero un Super Aero ir tikai uz 4x108, tātad no 87.gada uz augšu, ja pareizi atceros.
Vienīgie aero, ko zinu uz OG ar skrūvju attālumu 4x114.3, ir šie:
http://burnlab.net/blog/uploaded_images/saab-spg.jpg
Plauktu vajag :unsure: , bet gads ir 87 ar 4x 114,3 :(
Pus mashiina jaanomaina, lai 4 x 108 vareetu uzlikt, vai mazaak:)?
Re:Klasiskie 900
Tagad gan tev jāgaida kāds tehniskāks spečuks. :laugh:
Kad es interesējos par līdzīgām iespējām, tikai no 9k uz 9-5 skrūvju attālumiem, skaidru atbildi ar to, kas jāmaina, tā arī nesaņēmu, bet dzīvē ne viens vien ir redzēts. :)
Kad es interesējos par līdzīgām iespējām, tikai no 9k uz 9-5 skrūvju attālumiem, skaidru atbildi ar to, kas jāmaina, tā arī nesaņēmu, bet dzīvē ne viens vien ir redzēts. :)
Saab 900 Turbo '81
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Klasiskie 900
šis jau ir apspriests agrāk, pameklē forumā. Cik atceros, tad bija jāmaina pusasis un viss kas nāk tālāk. Kā arī jāiemana kaut kā rocenes trose uz aizmugurējo tiltu. Ja ir donors, tad nav tik traki.Luciferz wrote:paldies. Shaadi man jau ir shobriid:)Nils wrote:NG ir piecas skrūves un uz NG redzēti tikai Super Aero, kas starp tiem pašiem NG nav nekāda raritāte, toties uz 9k, kam ir 4x108 tie ir ļoti grūti dabonami diski, parastie R16 Aero gan šad tad parādās ss.lv [atšķirās ar dizainu un plaukta lielumu]
Ja runājam par OG, tad R16 Aero un Super Aero ir tikai uz 4x108, tātad no 87.gada uz augšu, ja pareizi atceros.
Vienīgie aero, ko zinu uz OG ar skrūvju attālumu 4x114.3, ir šie:
http://burnlab.net/blog/uploaded_images/saab-spg.jpg
Plauktu vajag :unsure: , bet gads ir 87 ar 4x 114,3 :(
Pus mashiina jaanomaina, lai 4 x 108 vareetu uzlikt, vai mazaak:)?
tev ir T16 aero ar taisno vai slīpo purnu?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Klasiskie 900
Ar flančiem to nevar izdarīt? Nezinu cik tas ir nopietni, bet ir redzēts ebay`jā šādi flanči ar pārejas variantiem.. ;)Nils wrote:Tagad gan tev jāgaida kāds tehniskāks spečuks. :laugh:
Kad es interesējos par līdzīgām iespējām, tikai no 9k uz 9-5 skrūvju attālumiem, skaidru atbildi ar to, kas jāmaina, tā arī nesaņēmu, bet dzīvē ne viens vien ir redzēts. :)
Re:Klasiskie 900
Flancis tak pilda pavisam citu funkciju :laugh:chippy wrote:Ar flančiem to nevar izdarīt? Nezinu cik tas ir nopietni, bet ir redzēts ebay`jā šādi flanči ar pārejas variantiem.. ;)Nils wrote:Tagad gan tev jāgaida kāds tehniskāks spečuks. :laugh:
Kad es interesējos par līdzīgām iespējām, tikai no 9k uz 9-5 skrūvju attālumiem, skaidru atbildi ar to, kas jāmaina, tā arī nesaņēmu, bet dzīvē ne viens vien ir redzēts. :)
Re:Klasiskie 900
Ne, ne.. tieši tādi, kurus uzskrūvē uz 4ām skrūvēm, bet pēc tam, tam flancim paliek pieci tukši caurumi priekš attiecīgajiem diskiem.. ;)Gustavs wrote:Flancis tak pilda pavisam citu funkciju :laugh:chippy wrote:Ar flančiem to nevar izdarīt? Nezinu cik tas ir nopietni, bet ir redzēts ebay`jā šādi flanči ar pārejas variantiem.. ;)Nils wrote:Tagad gan tev jāgaida kāds tehniskāks spečuks. :laugh:
Kad es interesējos par līdzīgām iespējām, tikai no 9k uz 9-5 skrūvju attālumiem, skaidru atbildi ar to, kas jāmaina, tā arī nesaņēmu, bet dzīvē ne viens vien ir redzēts. :)
Re:Klasiskie 900
Ok, man gan tas izklausās pārlieku riskanti. :)
Re:Klasiskie 900
Tāpēc arī minēju, ka nezinu, cik tas viss ir nopietni.. Sev Es tādus neliktu, ja vien kāds pazīstams gadiem ar tādiem nebūtu nobraucis :laugh:Gustavs wrote:Ok, man gan tas izklausās pārlieku riskanti. :)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Klasiskie 900
Ar flančiem var, bet tad sanāks baigais offsets, to pat airflow arkām nenoslēpsi :D
Reāli ir jānomaina priekšējie suporti un diski (ja nemaldos, tad stupicas arī), principā viss pakaļējais tilts, jāpārmetina rocene no jaunās bremžu sistēmas un jāpārvelk troses. Un tad, sūdīgi paveikta darba dēļ, jāmēģina TA iestāstīt, ka "es tādu jau nopirku" un "iepriekš taču viss bija kārtībā" :D:D:D
Nē, nē, vērts to ir darīt, Svietsts savam iepriekšējam 900 to paveica. Bet - ja tev netraucē milzu lētu lieto disku izvēle no japāņu mašīnām, padiluma dēļ klaboši priekšējie suporti atpakaļgaitā un fakts, ka nevar krāmēt līkumā ar ručņiku (nē, nu darīt to var, efekts varētu būt grandiozs, itsevišķi tāpēc, ka reti kam viņš ir vienāds vecajām bremzēm), tad neredzu jēgu to darīt. Jo es tomēr labāk izmantotu izdevību un pa tiem ~150ls, ko izmaksās normāls 16"aero komplekts vai teiksim ~250ls, kā man ar lietotām riepām nostājās melnais restaurētais komplekts, paņemtu normālus 17niekus, jo izvēle ir salīdzinājumā ar jaunajām bremzēm.
Reāli ir jānomaina priekšējie suporti un diski (ja nemaldos, tad stupicas arī), principā viss pakaļējais tilts, jāpārmetina rocene no jaunās bremžu sistēmas un jāpārvelk troses. Un tad, sūdīgi paveikta darba dēļ, jāmēģina TA iestāstīt, ka "es tādu jau nopirku" un "iepriekš taču viss bija kārtībā" :D:D:D
Nē, nē, vērts to ir darīt, Svietsts savam iepriekšējam 900 to paveica. Bet - ja tev netraucē milzu lētu lieto disku izvēle no japāņu mašīnām, padiluma dēļ klaboši priekšējie suporti atpakaļgaitā un fakts, ka nevar krāmēt līkumā ar ručņiku (nē, nu darīt to var, efekts varētu būt grandiozs, itsevišķi tāpēc, ka reti kam viņš ir vienāds vecajām bremzēm), tad neredzu jēgu to darīt. Jo es tomēr labāk izmantotu izdevību un pa tiem ~150ls, ko izmaksās normāls 16"aero komplekts vai teiksim ~250ls, kā man ar lietotām riepām nostājās melnais restaurētais komplekts, paņemtu normālus 17niekus, jo izvēle ir salīdzinājumā ar jaunajām bremzēm.
900aero clubsport #8
Re:Klasiskie 900
a tas baltais tiešām ir `85.g.? vai arī reste viņam no kaut kāda 81-83.g. modeļa ielikusies?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7