Dažādi jautājumi par 900


Locked
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

lablaiks wrote:
ziedoniz wrote:
lablaiks wrote: un man ir interesanti ,ka jūs te viena daļa visu laiku kaut ko labojat, ar cerībām ka tas kādreiz beigsies....nebeigsies cienītie ,nebeigsies, kamēr jūs nerisināsiet šo lietu fundamentāli. Manuprāt braukt ikdienā ar vairāk kā 20 gadus vecu nerestaurētu, vai " nepārlasītu" auto ir liels piedzīvojums nu tā kaut kā...
Un kur teikts, ka tas ir slikti? Varbūt tiem, kas tā dara, tā arī ir viena no tām lietām, kas šajās mašīnās patīk... B)
Es jau nesaku ,ka tas ir slikti, ir dažādi brīvā laika pavadīšanas veidi. Un mani uzjautrina, ka arvien ir cilvēki,kuri uzcītīgi cīnās ar vējdzirnavām.Bet tas nav ļauni domāts, tas ir tikai smieklīgi.
nu ko, izjauks sajūgu un nomainīs vainīgo ... kur te cīņa ar vējdzirnavām?
Vai tik Tavām "pārdomām" apakšā neslēpjas konkrēts neveiksmīgs stāsts ar kādu konkrētu auto ... es pieļauju, ka šādu "vēdzirnavu" stāstu var attiecināt uz rūsas pārņemtiem auto, bet savādāk, brauc un maini kas maināms. Ja paliec uz ceļa, nepārdzīvo, tā gadās ...
Un nesaki, ka tavs `93 ir tur diži labāks un uzticamāks par manu 93 vai 88 un par KF 85 ... Vai arī tu tiešām domā, ka auto izlaides gads ir tas "zīmogs"?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by lablaiks »

Esi mierīgs, nav mans 93g. diži labāks par tavējo.
Runājot par KF 85g. `, gan jau ar sajūgu viss nebeigsies, pēc kāda laika atkal izlīdīs kāds brīnums, tā mašīna jau sevi ir pierādījusi. Bet ok, laikam jau beidzam te. Nav mana darīšana cik daudz laika jūs pavadāt ķīlējot savus autiņus , man ir tikai interesanti.
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mrpinkeyes »

Kungi, nav tim traki, manējais 900tais 2.1i 91.g. pēdējos 2 gadus tik vien prasa, kā eļlas maiņu un viss (tpp, tpu tpp).

Tiesa par servisu eksistenci man ik pa laikam atgādina mans 21.gs sābs :angry:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

lablaiks wrote:Esi mierīgs, nav mans 93g. diži labāks par tavējo.
Runājot par KF 85g. `, gan jau ar sajūgu viss nebeigsies, pēc kāda laika atkal izlīdīs kāds brīnums, tā mašīna jau sevi ir pierādījusi. Bet ok, laikam jau beidzam te. Nav mana darīšana cik daudz laika jūs pavadāt ķīlējot savus autiņus , man ir tikai interesanti.
ok, beidzot sapratu, ka tava skepts ir tieši pret konkrēto apskatāmo eksemplāru (kura vēsture man absolūti nav zināma) un nevis par c900 un to lietošanu ikdienas režīmā vispārīgi.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

KurBads wrote:un tagad jautājum1 no manas puses:
1)- c900 salona gaisa ventilators - vai iespējams, ka lāpstiņas (nu tas cilindriskais veidojums) ir novērušās no motoriņa, t.i., kaut kādā veidā zudis savienojums starp šiem abiem?
JO, manā gadījumā var dzirdēt, ka motoriņš rūc, kad ieslēdz 2. un 3.pozīcijas, bet gaisu ārā nepūš itin nemaz ...
Lai tiktu klāt, laikam bija jānojauc paneļa apakšējā daļa ... :angry:

2)- vai kādam nemētājas nevajadzīgs c900 vadītāja puses lukturis 87-93 vai vismaz reflektors? Manam šis lukturis savu funkciju pilda apmierinoši, bet BX: teh.apskatē vīriņš ar pirmo reizi neizlaida cauri, jo lūk staru kūlis bija zaudējis savu koncentrētību, t.i., pēc formas kūlis ir pareizs, tāds kā uz sāniem nogāzts Y burts, bet lūk šī burta malas nebija vairs tik asas ... pēc 2 nedeļām izmēģinādams laimi ar to pašu lukturi gāju vēlreiz, cits vīriņš paskatījās divreiz, tā ilgāk, noslaucīja lukturi ar lupatu, bet neteica ne vārda. Cik LV skatē pie šādas lietas man gribēs piesieties???

Paldies jau iepriekš!

1. Rūc - kā parasti? Vai drausmīgi skaļi un pretīgi? Man tā bija, ka briesmīgi rūca un nepūta. Mainīju motoru. Noņemt nav tik viegli. Jānoņem viss panelis:unsure:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
ivanusi
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 125
Joined: Mon Apr 14, 2008 12:51 pm
Location: Рига

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by ivanusi »

a s 4 cilindrom vse okozalosj ocenj prosto - brakovonaja sveca


p.s. nu ni mog ja podumatj sto novaja BOSCH sveca mozet okozatsja brakovonoj
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

ivanusi wrote:a s 4 cilindrom vse okozalosj ocenj prosto - brakovonaja sveca


p.s. nu ni mog ja podumatj sto novaja BOSCH sveca mozet okozatsja brakovonoj
Nu vot, i snova kompjuter okazalsja ne pri 4em:) Pozdravljaju:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

KurBad, atgaisošana nepalidzēja. Tātad jāņem nost darba cilindru? Nu lab, kad es to noņemšu, kā es varēšu zināt kur tad ir vaina? Gumijās, jeb pašā cilndrā?:huh: Un vēl, kur tad īsti jānovieto to drāti? Vai tur kur parādīts bildē ar bultu? Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

paldies par pieredzi ar salona ventilatoru!

Par sajūgu - drāts tev jāliek bultai otrā galā, t.i., iespiežot tos pirkstus parādīsies 3-4 mm sprauga, kurā arī jāievieto drāts, lai tas pirksts nenāktu atpakaļ un nespiestu uz izspiedējgultni ... vai saprati, ko es domāj?
tālāk dari kā iepriekš rakstiju.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by lablaiks »

Tev, iespējams, ir izbeigušās gumijas darba cilindram, jāmaina, remkomplekts aptuveni 5-7ls, varbūt arī cilindrs izbeidzies(reti ,bet gadās), jāmaina arī pie reizes izspiedēj gultnis.Tikpat labi nobeidzas mazais cilindrs(master), kurš atrodas augšā blakus galvenajam bremžu cilindram.
Tikpat labi sajūga disks ir pateicis čau, vai kurvis(tā apaļā atspere kuru izspiežot jāaizbāž vads vai stieple.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

KurBads wrote:paldies par pieredzi ar salona ventilatoru!

Par sajūgu - drāts tev jāliek bultai otrā galā, t.i., iespiežot tos pirkstus parādīsies 3-4 mm sprauga, kurā arī jāievieto drāts, lai tas pirksts nenāktu atpakaļ un nespiestu uz izspiedējgultni ... vai saprati, ko es domāj?
tālāk dari kā iepriekš rakstiju.
Sapratu kur jāiesprauž. Tu rakstīji, ka jāiespiež vai nu ar rokām pa vienam, (To laikam var izdarīt tikai ar kādu lauzni:dry:) vai izspiežot sajūga pedāli veidosies sprauga, kurā var iestumt to drāti. Nevaru sev iedomāties kā, jo nekāda sprauga manā gadījumā neveidojas, izņemot to, kur parādīju ar bultu.
Gumijas cilindram ņemt no tāda paša gada mašīnas laikam jau nav vērts, jā? Un gadījumā, ja būs cilindrs nobeigts, tad ir vērts likt lietoto? Un tomēr kā es varēšu noskaidrot, kas ir pie vainas, ja gumijas, tad tiem laikam būs vizuālie bojājumi, un ja cilindrs, kurvis, vai disks?:huh:
Njā slikti, kad jātaisa kādu mezglu, ar kuru nekad nebija darīšana, it īpaši tādu svarīgu, ka sajūgs:unsure:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by lablaiks »

"Gumijas cilindram ņemt no tāda paša gada mašīnas laikam jau nav vērts, jā? Un gadījumā, ja būs cilindrs nobeigts, tad ir vērts likt lietoto? Un tomēr kā es varēšu noskaidrot, kas ir pie vainas, ja gumijas, tad tiem laikam būs vizuālie bojājumi, un ja cilindrs, kurvis, vai disks?:huh:
Njā slikti, kad jātaisa kādu mezglu, ar kuru nekad nebija darīšana, it īpaši tādu svarīgu, ka sajūgs."

Tu laikam esi jocīgs. Ja Tu ietaupīsi 7 ls un ieliksi gumijas no sava vecā ,tad gaidi piedzīvojumus atkal.Vispār šīs problēmas risina pieredzējuši cilvēki, padomā pats kā Tu bez pieredzes varēsi pateikt vai tas cilindrs ir vesels vai strādā, izņemot ,ja nu tas galīgi nebūs izjucis vai salūzis.Nu pameklē kādu puslīdz sakarīgu meistaru.Sajūgs jau nav nekāda kosmiskā tehnoloģija.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Nu par tām gumijām jau vairāk bija "misli vsluh" :laugh:
Jā, principā nekas grūts nav: atspere, divi diski un cilindrs. Bet algoritms noņemšanā/uzstādīšanā man gan ir "tumša meža". Vispār jau nav man bail no jebkāda darba, tikai daudz grūtāk ir, kad pirmo reizi skāries klāt kaut kam, tāpēc arī prasu pieredzējušo cilvēku padomus, par kuriem esmu jums ļoti pateicīgs:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
ivanusi
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 125
Joined: Mon Apr 14, 2008 12:51 pm
Location: Рига

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by ivanusi »

Nu vot, i snova kompjuter okazalsja ne pri 4em:) Pozdravljaju:)

spasibo no samoe strasnoe vse ravno esce v peredi:woohoo:
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

ivanusi wrote:Nu vot, i snova kompjuter okazalsja ne pri 4em:) Pozdravljaju:)

spasibo no samoe strasnoe vse ravno esce v peredi:woohoo:
A 4to e6e ne v porjadke?:blink:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Locked