Dažādi jautājumi par 900


Locked
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

ivanusi wrote: p.s. nu ni mog ja podumatj sto novaja BOSCH sveca mozet okozatsja brakovonoj
Vajag vienkārši pāriet uz NGK svecēm - vispasaules SAABistu atzīts (izcils) produkts B)
900aero clubsport #8
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by zaz »

lablaiks wrote:Tev, iespējams, ir izbeigušās gumijas darba cilindram, jāmaina, remkomplekts aptuveni 5-7ls, varbūt arī cilindrs izbeidzies(reti ,bet gadās), jāmaina arī pie reizes izspiedēj gultnis.Tikpat labi nobeidzas mazais cilindrs(master), kurš atrodas augšā blakus galvenajam bremžu cilindram.
Tikpat labi sajūga disks ir pateicis čau, vai kurvis(tā apaļā atspere kuru izspiežot jāaizbāž vads vai stieple.
Kur varētu meklēt remkomplektu sajūga cilindram? .... man ar pedālis tāds mīksts palicis.....:huh:

Vikingā cilindrs 53Ls.... moš jēga mainīt visu cilindru?
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Nu tātad atskaite par paveikto darbu:)
Beidzot izštukoju un sapratu kā tur viss notiekas:P (Tiesa ar Normunda telefonisko palīdzību:laugh:)Tātad 4-5mm drāti zem rokas netrāpījās. paņēmu 1.5mm un trīs-reiz salocīju. Izspiežot sajūgu pašveidotais drāts gāja iekšā (starp "stariem" un korpusu)ar nelielu spēku. (bet, kā izrādījās tālāk, tomēr drāts bija pa tievu) Atskrūvēju kurvi, bet noņemt neizdevās. Caur izveidoto spraugu (kurvja un sajūga galveno disku, kas pie dzinēja stāv) Apskatīju otro sajūga disku. Izskatās noguris un pats dīvains, ka trūkst gabals:ohmy:

Tagad visinteresantākais: Sākumā tie kurvja "stari" stāvēja nevienādi. Aptuveni puse atrādās kādus 2mm no izspiedēj gultņa, otra puse aptuveni 1-1.5cm!! Pēc tam kad atskrūvēju kurvi un noliku atpakaļ tie "stari" jau stāvēja vienādi, kādi 1-2mm no izspiedēj gultņa. Protams man palika interesanti - vai strādās?
Tikai starteri pamēģināju pagrozīt - atslēdz kārbu!!:woohoo:
Līdz ar to vēl viens jautājums: Kā tas varbūt iespējams?? Tad sanāk ka, rupji sākot, kaut kas nogāja no savas vietas?:dry: Kaut kā dīvaini.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
ivanusi
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 125
Joined: Mon Apr 14, 2008 12:51 pm
Location: Рига

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by ivanusi »

ziedoniz wrote:
ivanusi wrote: p.s. nu ni mog ja podumatj sto novaja BOSCH sveca mozet okozatsja brakovonoj
Vajag vienkārši pāriet uz NGK svecēm - vispasaules SAABistu atzīts (izcils) produkts B)
spasibo budu znatj , prosto eti umniki v gross auto po katalogu dali eti
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

V I-Nete mozhno najti nomer modeli sve4ej NGK, kotorie rekomenduet proizvoditelj SAAB. Po etomu nomeru lu46e i pokupatj sve4i.:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Nu tātad atskaite par paveikto darbu:)
........
A drāti ta izņēmi???
Un - kur bij problēma dabūt 4mm elektrodu, kā rakstīju??? tur vajag TIEŠI 4mm!!!! Nebūtu jāvij nez kādas stieples. Tā jau arī ne vella nesaskrūvēsi, ja tik kko pa ausu galam palasies.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

:laugh: Izņēmu gan. Vēl neatradu elektrodu. Nu galvenais ka tagad zinu kas kur un kā:) Tātad elektrodu vispirms jānolok noteiktā diametrā un tad stumt iekšā?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

KoreFun wrote::laugh: Izņēmu gan. Vēl neatradu elektrodu. Nu galvenais ka tagad zinu kas kur un kā:) Tātad elektrodu vispirms jānolok noteiktā diametrā un tad stumt iekšā?
Tikai pa priekšu to apvalku viņam nodauzi ;) :D Nevis elektrodu vajag 4mm, bet gan to elektroda drāti!:woohoo:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

:laugh: Paldies par padomu, laikam rīt meģināšu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Tad tev no spararata (mahovik) vai tomeer no sajuuga diska ir izluuzis gabals?
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

ziedoniz wrote:Tad tev no spararata (mahovik) vai tomeer no sajuuga diska ir izluuzis gabals?
Sajūga diska.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by lablaiks »

zaz wrote:
lablaiks wrote:Tev, iespējams, ir izbeigušās gumijas darba cilindram, jāmaina, remkomplekts aptuveni 5-7ls, varbūt arī cilindrs izbeidzies(reti ,bet gadās), jāmaina arī pie reizes izspiedēj gultnis.Tikpat labi nobeidzas mazais cilindrs(master), kurš atrodas augšā blakus galvenajam bremžu cilindram.
Tikpat labi sajūga disks ir pateicis čau, vai kurvis(tā apaļā atspere kuru izspiežot jāaizbāž vads vai stieple.
Kur varētu meklēt remkomplektu sajūga cilindram? .... man ar pedālis tāds mīksts palicis.....:huh:

Vikingā cilindrs 53Ls.... moš jēga mainīt visu cilindru?
Tai pašos vikingos, remkomplekts ir nopērkams, un cenas rezerves daļām ir pat labākas kā citos veikalos.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Nu tad beidzot sajūga disks ir nost. Te ir dažas bildes. Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Tā kā jauno kurvi, un to disku, kas ir viņam pieskrūvēts neredzēju, tāpēc jautājums zinīšiem, vai šitāds nodilums ir normāls? Tas ir kritisks, jeb pielaidams?:huh: Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Locked