Vajag vienkārši pāriet uz NGK svecēm - vispasaules SAABistu atzīts (izcils) produkts B)ivanusi wrote: p.s. nu ni mog ja podumatj sto novaja BOSCH sveca mozet okozatsja brakovonoj
Dažādi jautājumi par 900
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
900aero clubsport #8
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kur varētu meklēt remkomplektu sajūga cilindram? .... man ar pedālis tāds mīksts palicis.....:huh:lablaiks wrote:Tev, iespējams, ir izbeigušās gumijas darba cilindram, jāmaina, remkomplekts aptuveni 5-7ls, varbūt arī cilindrs izbeidzies(reti ,bet gadās), jāmaina arī pie reizes izspiedēj gultnis.Tikpat labi nobeidzas mazais cilindrs(master), kurš atrodas augšā blakus galvenajam bremžu cilindram.
Tikpat labi sajūga disks ir pateicis čau, vai kurvis(tā apaļā atspere kuru izspiežot jāaizbāž vads vai stieple.
Vikingā cilindrs 53Ls.... moš jēga mainīt visu cilindru?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu tātad atskaite par paveikto darbu:)
Beidzot izštukoju un sapratu kā tur viss notiekas:P (Tiesa ar Normunda telefonisko palīdzību:laugh:)Tātad 4-5mm drāti zem rokas netrāpījās. paņēmu 1.5mm un trīs-reiz salocīju. Izspiežot sajūgu pašveidotais drāts gāja iekšā (starp "stariem" un korpusu)ar nelielu spēku. (bet, kā izrādījās tālāk, tomēr drāts bija pa tievu) Atskrūvēju kurvi, bet noņemt neizdevās. Caur izveidoto spraugu (kurvja un sajūga galveno disku, kas pie dzinēja stāv) Apskatīju otro sajūga disku. Izskatās noguris un pats dīvains, ka trūkst gabals:ohmy:
Tagad visinteresantākais: Sākumā tie kurvja "stari" stāvēja nevienādi. Aptuveni puse atrādās kādus 2mm no izspiedēj gultņa, otra puse aptuveni 1-1.5cm!! Pēc tam kad atskrūvēju kurvi un noliku atpakaļ tie "stari" jau stāvēja vienādi, kādi 1-2mm no izspiedēj gultņa. Protams man palika interesanti - vai strādās?
Tikai starteri pamēģināju pagrozīt - atslēdz kārbu!!:woohoo:
Līdz ar to vēl viens jautājums: Kā tas varbūt iespējams?? Tad sanāk ka, rupji sākot, kaut kas nogāja no savas vietas?:dry: Kaut kā dīvaini.
Beidzot izštukoju un sapratu kā tur viss notiekas:P (Tiesa ar Normunda telefonisko palīdzību:laugh:)Tātad 4-5mm drāti zem rokas netrāpījās. paņēmu 1.5mm un trīs-reiz salocīju. Izspiežot sajūgu pašveidotais drāts gāja iekšā (starp "stariem" un korpusu)ar nelielu spēku. (bet, kā izrādījās tālāk, tomēr drāts bija pa tievu) Atskrūvēju kurvi, bet noņemt neizdevās. Caur izveidoto spraugu (kurvja un sajūga galveno disku, kas pie dzinēja stāv) Apskatīju otro sajūga disku. Izskatās noguris un pats dīvains, ka trūkst gabals:ohmy:
Tagad visinteresantākais: Sākumā tie kurvja "stari" stāvēja nevienādi. Aptuveni puse atrādās kādus 2mm no izspiedēj gultņa, otra puse aptuveni 1-1.5cm!! Pēc tam kad atskrūvēju kurvi un noliku atpakaļ tie "stari" jau stāvēja vienādi, kādi 1-2mm no izspiedēj gultņa. Protams man palika interesanti - vai strādās?
Tikai starteri pamēģināju pagrozīt - atslēdz kārbu!!:woohoo:
Līdz ar to vēl viens jautājums: Kā tas varbūt iespējams?? Tad sanāk ka, rupji sākot, kaut kas nogāja no savas vietas?:dry: Kaut kā dīvaini.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
spasibo budu znatj , prosto eti umniki v gross auto po katalogu dali etiziedoniz wrote:Vajag vienkārši pāriet uz NGK svecēm - vispasaules SAABistu atzīts (izcils) produkts B)ivanusi wrote: p.s. nu ni mog ja podumatj sto novaja BOSCH sveca mozet okozatsja brakovonoj
Re:Dažādi jautājumi par 900
V I-Nete mozhno najti nomer modeli sve4ej NGK, kotorie rekomenduet proizvoditelj SAAB. Po etomu nomeru lu46e i pokupatj sve4i.:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
A drāti ta izņēmi???KoreFun wrote:Nu tātad atskaite par paveikto darbu:)
........
Un - kur bij problēma dabūt 4mm elektrodu, kā rakstīju??? tur vajag TIEŠI 4mm!!!! Nebūtu jāvij nez kādas stieples. Tā jau arī ne vella nesaskrūvēsi, ja tik kko pa ausu galam palasies.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
:laugh: Izņēmu gan. Vēl neatradu elektrodu. Nu galvenais ka tagad zinu kas kur un kā:) Tātad elektrodu vispirms jānolok noteiktā diametrā un tad stumt iekšā?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tikai pa priekšu to apvalku viņam nodauzi ;) :D Nevis elektrodu vajag 4mm, bet gan to elektroda drāti!:woohoo:KoreFun wrote::laugh: Izņēmu gan. Vēl neatradu elektrodu. Nu galvenais ka tagad zinu kas kur un kā:) Tātad elektrodu vispirms jānolok noteiktā diametrā un tad stumt iekšā?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
:laugh: Paldies par padomu, laikam rīt meģināšu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tad tev no spararata (mahovik) vai tomeer no sajuuga diska ir izluuzis gabals?
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Sajūga diska.ziedoniz wrote:Tad tev no spararata (mahovik) vai tomeer no sajuuga diska ir izluuzis gabals?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tai pašos vikingos, remkomplekts ir nopērkams, un cenas rezerves daļām ir pat labākas kā citos veikalos.zaz wrote:Kur varētu meklēt remkomplektu sajūga cilindram? .... man ar pedālis tāds mīksts palicis.....:huh:lablaiks wrote:Tev, iespējams, ir izbeigušās gumijas darba cilindram, jāmaina, remkomplekts aptuveni 5-7ls, varbūt arī cilindrs izbeidzies(reti ,bet gadās), jāmaina arī pie reizes izspiedēj gultnis.Tikpat labi nobeidzas mazais cilindrs(master), kurš atrodas augšā blakus galvenajam bremžu cilindram.
Tikpat labi sajūga disks ir pateicis čau, vai kurvis(tā apaļā atspere kuru izspiežot jāaizbāž vads vai stieple.
Vikingā cilindrs 53Ls.... moš jēga mainīt visu cilindru?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu tad beidzot sajūga disks ir nost. Te ir dažas bildes.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tā kā jauno kurvi, un to disku, kas ir viņam pieskrūvēts neredzēju, tāpēc jautājums zinīšiem, vai šitāds nodilums ir normāls? Tas ir kritisks, jeb pielaidams?:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible