ārējā miroņgalva


jurris
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 17
Joined: Tue Jan 29, 2008 7:54 am

ārējā miroņgalva

Post by jurris »

Sveiki, varbūt kāds var pateikt, kā viņu var izjaukt?
Es domāju kā var dabūt ārā pusassi no mirones, jo viņa tur kustās, bet laukā nenāk...
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:ārējā miroņgalva

Post by edijs »

Es ar aizvakar mēģināju viņu izjaukt, lai nomainītu putekļgumiju. Kad atbrīvo no melnās ziedes, vienā pusē nelielā iedobē ir redzami sprostgredzenam divi gali. Izskatās, ka viņi vienkārši ir maksimāli jāatpleš un tā ass jāvelk ārā. Kad būs izvilkta (man nu ne pa kam neizdevās), laikam varēs sašķiebt miroņgalvu vēl lielākā leņķī (kamēr ass iekšā, šķiebjot vienā brīdī atdurās pret miroņgalvas malu), pa vienai izravēt ārā bumbiņas un attiecīgi izjaukt to miroņgalvu. Bet tas ir tikai pieņēmums. Es beigās noravēju nost otru galu (to, kas kārbā spraužās) un vilkšu gumiju pa turieni.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
jurris
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 17
Joined: Tue Jan 29, 2008 7:54 am

Re:ārējā miroņgalva

Post by jurris »

Tas ir vāks:woohoo: , izprasījos servisos šodien.... tie taču ir lohi- esot tik jādauza nost, gan jau nonāks!!!

:(
Vai tad te tiešām neviens pats nav ņēmies ap to mironeni?
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:ārējā miroņgalva

Post by edijs »

Ja tu to sprostgredzenu atplet, arī nenāk ārā?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:ārējā miroņgalva

Post by zaz »

Spied uz linku un atradīsi infu ar visām bildītēm.....;)

http://photo.platonoff.com/Auto/2005071 ... ub_nut.jpg
turbo
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 118
Joined: Thu Jan 31, 2008 11:09 am

Re:ārējā miroņgalva

Post by turbo »

9-5 vismaz nāk nost ar sišanu
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:ārējā miroņgalva

Post by KoreFun »

900 OG iekšā ir sprostgredzens:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:ārējā miroņgalva

Post by Arnijs »

jurris wrote:Sveiki, varbūt kāds var pateikt, kā viņu var izjaukt?
Es domāju kā var dabūt ārā pusassi no mirones, jo viņa tur kustās, bet laukā nenāk...
kas par auto, tad vismaz pasaki! Ir izplešamie sprosti un saspiežamie. Ir arī vnk gredzeni, no kuriem vnk nosit nost! (tas gan nav SAABiem) Tad kad iztīra no smēra, tad var tai gropē redzēt, kāda tipa sprosts. Un jāsit ir ne pa pašu pusasi, bet gan ar misiņa (vai cita mīksta metāla) stieņa palīdzību pa to virsmu, kurā ir pats sprosts. Vēlams kāds asistents, kurš to sprostu notur vajadzīgajā pozīcijā
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:ārējā miroņgalva

Post by zaz »

:blink: :woohoo: :blink: Ja paskatoties bildes un notīrot "šmāķi" nevar saprast uzbūvi un kas jādara lai noņemtu mironi bez tā iznīcināšanas..... man šķiet, tad labāk vispār pašam klāt neķerties....:blink: :woohoo: :blink:
jurris
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 17
Joined: Tue Jan 29, 2008 7:54 am

Re:ārējā miroņgalva

Post by jurris »

Gatavs! Vajadzēja nomazgāt smēri un tad jau ieraudzīt var sprostgredzenu!:laugh:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:ārējā miroņgalva

Post by edijs »

Jautājums par hamutiem, ko liek uz tām putekļgumijām. Tur līdzi nāk tie hamuti ar savdabīgo aizkniedēšanas piegājienu (kā šajā bildē http://photo.platonoff.com/Auto/2005071 ... imping.jpg ). Gumijas it kā pēc kataloga īstās, izspraudās virsū smuki, bet hamuts tāds bik pa mazu izskatās. Neizdodas pat pirmo robiņu viņam aizāķēt, kur nu vēl divus. Pēc tam jau kaut kā saspiestu, bet pat aizāķēt nevar, kāds milimetrs pietrūkst, lai kā tur cīnītos.

Attiecīgi jautājums - vai tur nevar likt parastus hamutus ar skrūvīti? Vai arī šitiem īpatnējiem doma ir tāda, lai izvairītos no centrbēdzes spēka, kāds varētu rasties ar skrūvi vienā sānā?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:ārējā miroņgalva

Post by Arnijs »

Bet to vietu, kuru pēc tam saspiež, taču var vēl nedaudz paplest! ;) Skrūvējamie nav ieteicami. Tur rotācijai ir maz vietas un pastāv daudz lielāka iespēja arī kaut kam aizķerties vai aizķert.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:ārējā miroņgalva

Post by edijs »

Tur jau tā lieta, ka to saspiežamo vietu es jau papletu nedaudz. Bet ar to nepietiek. pilnīgi iztaisnot tak arī nevajadzētu, lai var kaut kā tomēr pēc tam saspiest kopā.

Un man kaut kā šķita, ka tur vietas varētu pietikt skrūvējamam un teorētiski nekam nebūtu jāķerās. Lab, mēģināšu vēlreiz uzstūķēt. Vot ja varētu kaut kā viņu no visām pusēm saspiest, lai tas hamuts iespiežas kārtīgi gumijā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:ārējā miroņgalva

Post by Arnijs »

edijs wrote:Tur jau tā lieta, ka to saspiežamo vietu es jau papletu nedaudz. Bet ar to nepietiek. pilnīgi iztaisnot tak arī nevajadzētu, lai var kaut kā tomēr pēc tam saspiest kopā.

Un man kaut kā šķita, ka tur vietas varētu pietikt skrūvējamam un teorētiski nekam nebūtu jāķerās. Lab, mēģināšu vēlreiz uzstūķēt. Vot ja varētu kaut kā viņu no visām pusēm saspiest, lai tas hamuts iespiežas kārtīgi gumijā.
Ir speciālas montāžas stangas tam homutam. viena plakana atbalsta kāja un viena ar izcilnīti, kurš ieāķējas tukšajā lodziņā.... ja doma skaidra, vari mēģināt kko pielāgot.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:ārējā miroņgalva

Post by edijs »

Tur jau tā lieta, ka ideja būtu skaidra, bet risinājumi nekādi labie prātā nenāk. Pamēģināju parastos hamutus uzlikt - tur tomēr kādi 2-3 milimetri pietrūkst vietas un ķerās viņi. Uz tām otrām gumijām, kuras ir kārbas galā, varbūt neķersies parastie, tā vismaz izskatās, ka līdz nagiem varētu iet.

Stangas jau man laikam tādas nekur nedabūt, ne? Hamuti pa vienam arī te pāris bodēs nebija, tikai komplektā ar gumijām - attiecīgi, negribās vienīgo eksemplāru apskādēt tā, ka vispār nav lietojams.

Varbūt man vienkārši ar abām pusasīm padusē aizcilpot līdz Vikingiem? Hamutiem tak tur uz vietas būtu jābūt un arī laiks baigi daudz nav vajadzīgs, lai 4 hamutus aizspiestu. Tik vai tur tā uz sitienu kādam būs laiks šādai procedūrai. :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply