BIO dizel lietošana bez pārbūves
BIO dizel lietošana bez pārbūves
sveiki. kribu kādam zinošam cilvēkam pajautāt vai varu savā 3.0 tid vector 2002.g. liet biodizeli bez degvielas sistēmas pārbūves? un ja nē tad kas un kā jāmaina. PALDIES.
Re:BIO dizel lietošana bez pārbūves
esmu braukājis kādu laiku ar bio d (šorīt arī ielēju kādus 12 l bio d), ir ok , nav ne vainas... pašam 3.0 tid(bez jebkādas pārbuves, cik zinu) . bio d ir OK(varēja būt tā degviela uz kādiem 20 sant. lētāka , tad būtu pavisam OK :) :) :) ...
es domāju , ka vislabākais ir mixēt bio d ar parasto d. ;)
es domāju , ka vislabākais ir mixēt bio d ar parasto d. ;)
Re:BIO dizel lietošana bez pārbūves
biodiizels ir ljooti agresiiva viela - eed kopaa gumijas bliives/shljaukas etc.
var taisiit nelielu pieshprici, bet ne ar tiiru braukt, ja neveelies jau mineetos gumijas grabuljus mainiit.
vw touranaam pat uz baakas vaaka ir atziime, lai biodiizeli nemauc iekshaa.
choms (straadaa naftas baazee) izveica testu ar gumijas bliivi biodiizelja burkaa... ;)
taatad, ja auto nav paredzeets shaadai degvielai, labaak negaazt iekshaa!
var taisiit nelielu pieshprici, bet ne ar tiiru braukt, ja neveelies jau mineetos gumijas grabuljus mainiit.
vw touranaam pat uz baakas vaaka ir atziime, lai biodiizeli nemauc iekshaa.
choms (straadaa naftas baazee) izveica testu ar gumijas bliivi biodiizelja burkaa... ;)
taatad, ja auto nav paredzeets shaadai degvielai, labaak negaazt iekshaa!
SAABs wrote:esmu braukājis kādu laiku ar bio d (šorīt arī ielēju kādus 12 l bio d), ir ok , nav ne vainas... pašam 3.0 tid(bez jebkādas pārbuves, cik zinu) . bio d ir OK(varēja būt tā degviela uz kādiem 20 sant. lētāka , tad būtu pavisam OK :) :) :) ...
es domāju , ka vislabākais ir mixēt bio d ar parasto d. ;)
Re:BIO dizel lietošana bez pārbūves
divi iauto foruma lietotāji salīdzināja savus 3.0tid saabus uz jaudas stenda... Līkne par labu parastajam dīzelim...spy wrote:sveiki. kribu kādam zinošam cilvēkam pajautāt vai varu savā 3.0 tid vector 2002.g. liet biodizeli bez degvielas sistēmas pārbūves? un ja nē tad kas un kā jāmaina. PALDIES.
Re:BIO dizel lietošana bez pārbūves
Dīzelis -raķete! :D
http://www.youtube.com/watch?v=km171HDXOZ4
http://www.youtube.com/watch?v=km171HDXOZ4
Re:BIO dizel lietošana bez pārbūves
Super! Un galvenais "nekādas" pārbūves!elmo wrote:Dīzelis -raķete! :D
http://www.youtube.com/watch?v=km171HDXOZ4
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:BIO dizel lietošana bez pārbūves
Nu tad jau arī motora čipošanu var saukt par pārbūvi!:D
Re:BIO dizel lietošana bez pārbūves
Tā nu sanācis ka ar 100% Biodīzeli (ir piredze ar šo lietu jau sešus gadus)un iedomājaties tik bez kādas pārbūves, ir nobraukti jau pie 60000km.spy wrote:sveiki. kribu kādam zinošam cilvēkam pajautāt vai varu savā 3.0 tid vector 2002.g. liet biodizeli bez degvielas sistēmas pārbūves? un ja nē tad kas un kā jāmaina. PALDIES.
Par tām gumijām ir taisnība, ka laika gaitā tās uzbriest un nepilda savas funkcijas, bet šai lietai ir nedārgi piejami citi materiāli-piem. VITON,poliuretāns,silikons u.c.
Par 3.0Tid, noņemot to smuko plastmasu no motora virsas paverās skats uz degvielas caurulēm kuras ir no metāla-tātad nav kam izšķīst(ka tik tā nav tā comonrile sistēma, jo augstspiediena sūkni klasiskā izpratnē nekur nemana).
Vēl viena tipiskā problēma esot it kā tā biežā filtru maiņa. Ir tā: biodīzelim(rapšu eļļas metilesterim-RME) ir laba mazgājoša īpašības-tas visu iepriekš piesārņoto bāku un caurules līdz filtram izmazgā, tādejādi nosprostojot degvielas filtru. Jaunākai mašīnai tas notiek lēnāk, vecākai ātrāk. Pēc ši fakta konstatēšanas nomainam filtru un pēc tam, kad viss ir tīrs mainam filtru kā parasti, kā pēc reglamenta pienākas.
un brauc zaļi...
Re:BIO dizel lietošana bez pārbūves
Džeki, jūs domājat, ka visā ceļā no bākas līdz inžektoriem nav nevienas gumijas detaļas, uz ko biodīzelim iedarboties? :D
Tās ir praktiski visos savienojumos...
Man ir negatīva pieredze ar biodīzeli... kad lēju pusi uz pusi ar d-fortis dzinējs kļuva gurdenāks un nedaudz vairāk ēda (apm.0.5-1.0 l/100 km)... Bet kad es ielēju bākā 100% bio... Nobraucu kādus pāris simtus km... bet tad... :( Auto braucot pa šoseju sāka raustīties un iedegās Check Engine lampiņa, jauda pazuda tā, it kā turbīna būtu noķīlējusi vai gaisa devējs atņirdzies... Pēc tam uzreiz pirmajā tankā ielēju parasto D un viss atkal bija O.K.
Nekad biodīzeli vairs savā 9-3 2.2 TiD neliešu...
Tās ir praktiski visos savienojumos...
Man ir negatīva pieredze ar biodīzeli... kad lēju pusi uz pusi ar d-fortis dzinējs kļuva gurdenāks un nedaudz vairāk ēda (apm.0.5-1.0 l/100 km)... Bet kad es ielēju bākā 100% bio... Nobraucu kādus pāris simtus km... bet tad... :( Auto braucot pa šoseju sāka raustīties un iedegās Check Engine lampiņa, jauda pazuda tā, it kā turbīna būtu noķīlējusi vai gaisa devējs atņirdzies... Pēc tam uzreiz pirmajā tankā ielēju parasto D un viss atkal bija O.K.
Nekad biodīzeli vairs savā 9-3 2.2 TiD neliešu...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever